- Hirdetés -

Kvíz-show és hírműsor a nézettségi lista élén

|

- Hirdetés -

A Piramis és az RTL Híradó volt a múlt hét két legnézettebb műsora. A közmédia két éllovasa A Dal és a Gasztroangyal, az ATV pedig nem tudja annyit ismételni a Sas kabarét, hogy ne az legyen a legnézettebb műsoruk.

Tipikusan a múlt hét volt az, amire egyik nagy kereskedelmi csatorna sem lehet túl büszke. Nyerte a hetet – a 18-49 éveseknél és főműsoridőben – az RTL Klub, a televízió heti share-je 11,7 százalékot tett ki, miközben a TV2-é 10,7 százalékot. A korábbi héthez képest az RTL Klub közönségaránya 1,4 százalékponttal, a TV2-é 1,1 százalékponttal csökkent.

Viszont ezek a 11,7 és 10,7 százalékos eredmények finoman szólva sem egetrengetőek, ha így halad a nézettség aprózódása, lassan megérjük, hogy 10 százalék alatti share-rel is nyerheti a hetet valamelyik csatorna.

A heti eredményeket egyébként a hétvége húzta le. A hétfőtől péntekig terjedő időszakban az RTL Klub 12,2, a TV2 pedig 12,8 százalékos közönségarányt produkált. Hétköznap a kedd estét nyerte az RTL Klub, a többit a TV2. A szombat (11,4% vs. 6,1%) és a vasárnap (9,6% vs. 6,1%) viszont a RTL Klubé volt.

4. hét / 3. hét / 2. hét (heti főműsoridős share, 18-49 évesek)

RTL Klub – 11,7% / 13,1% / 12,7%
TV2 – 10,7% / 11,8% / 12,9%

Egyes napi műsorok heti átlagos közönségaránya (4. hét, 18-49 évesek, zárójelben a korábbi hét eredményei)
RTL Klub
Híradó – 19,9% (19,5%)
Fókusz – 15,3% (16,5%)
Barátok közt – 11% (12,6%)
Éjjel-nappal Budapest – 11,8% (12,9%)

TV2
Tények – 14,2% (13,8%)
A Piramis – 17,9% (17,7%)
Pénzt vagy éveket – 12,2% (13,1%)
Tények Extra – 5,5% (6,3%)

Az RTL Klub esetében a Híradó továbbra is nagyon jó eredményeket szállított, a Fókusz pedig kényelmesen megugrotta a főműsoridős csatornaátlagot. Az Éjjel-nappal Budapest is hozta az átlagot, a Barátok közt azonban alatta maradt. Akkor sem jobb a Barátok közt helyzete, ha a 18-49 éveseknél elért nézőszámukat vizsgáljuk. A korábbi héten ez átlagosan 194 ezret tett ki, múlt héten viszont csak 165 ezret.

Az RTL Klubon futó heti sorozatok közül a Válótársak teljesít a legjobban. A keddi adásra 209 ezren, a csütörtökire 203 ezren voltak kíváncsiak.

A TV2-n továbbra is kiemelkedően jól szerepel a Piramis, a 17,9 százalékos átlagos eredménye 7,2 százalékponttal magasabb a televízió főműsoridős csatornaátlagánál. A Pénzt vagy éveket nem hozott olyan magas nézettséget, mint a Piramis, de a TV2 átlagánál jobb eredményt produkáltak. A Tények Extra alatt viszont továbbra is nagyot zuhan a TV2 nézettsége.

A TV2 saját gyártású, heti sorozata a Korhatáros szerelem szombaton 121 ezer nézőt hozott, 7,6 százalékos közönségarány mellett. A sorozat ismétlései hétfőn 96 ezer, szerdán 107 ezer nézőt vonzottak a 18-49 évesek köréből.

A legekre rátérve: a kereskedelmi célcsoportnál múlt hét legnézettebb műsora a Piramis keddi adása volt, ami 301 ezer nézőt ültetett a képernyők elé. A második legnézettebbnek pedig a vasárnapi RTL Híradó bizonyult, ami 294 ezres nézőszámot ért el.

A teljes lakosságnál az RTL Híradó volt a legnézettebb, de nem a vasárnapi, hanem a múlt hétfői adás, ami 982 ezres nézettséget produkált. A második helyre a hétfői Piramis futott be, a kvíz nézőszáma 884 ezer volt. Mindez azt is jelenti, hogy múlt héten egy műsor sem érte el az egymilliós nézettséget.

A 18-49 éveseknél közmédia legnézettebb tartamának a Duna Tv-n sugárzott A Dal bizonyult. Ez szám szerint 88 ezer nézőt jelent. A műsor a teljes lakosságnál 375 ezer nézőt vonzott, ami azért már jobban hangzik. Viszont akadt házon belül erősebb műsor: a 408 ezer nézőt érdeklő Gasztroangyal ismét lekörözte A Dalt.

Az ATV legnézettebb műsorainak sora nagyon vicces, ugyanis ritka az, hogy ne egy ezerszer ismételt Sas kabaré legyen az élen. A múlt héten sem volt ez másként. A Buék Mikroszkóp volt a csatorna legnézettebb műsora a maga 332 ezres nézőszámával. A szintén szombat este sugárzott Közkívánatomra című Sas kabaré pedig a 311 ezer nézőjével a második helyre futott be az ATV-s házi toplistán. Ha kicsit élelmesebb lenne az ATV, akkor indítanának a Sas kabaré ismétléseknek egy külön tematikus csatornát.

Az ATV-s műsorok között a további sorrend egyébként így néz ki: Esti Frizbi (306 ezer néző), Heti Napló (282 ezer néző), #Bochkor (233 ezer néző) és Civil a pályán (216 ezer néző).

A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél:

A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál:

 

Heszler Róbert

Adatok forrása: RTL / Nielsen Közönségmérés

Megjegyzés: a 18-49 évesekre és a teljes lakosságra vonatkozó adatok magukban foglalják az időeltolásos tévézést is. Amennyiben nem jelezzük egy adatnál a célcsoportot, akkor az a 18-49 évesekre vonatkozik. A top 10-es táblázatokban a műsorok legnézettebb heti epizódjai szerepelnek.

Főműsoridő alatt a 19:00 és a 23:00 közötti időszakot értjük.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Ezt hozta a nyár a lakáspiacon

Továbbra is a hazai lakáspiac egyik motorja az alku, tűnik ki az OTP Ingatlanpont legfrissebb lakásértékesítési adataiból. A nyári hónapokban ez átlagosan 6,5 százalékos árcsökkentésre adott lehetőséget, ami éppen megfelel az előző negyedévben elérhetőnek....

Új évaddal folytatódik a Marvel sorozat

Az első évad meglepő lezárása után október 6-án folytatódik a Marvel Studios egyik közönségkedvenc sorozata a Disney+-on.Loki, a csínytevés istene visszatér, és rögtön a Téridő Variancia Alapítvány – egy időn és téren kívül létező,...

Ezúttal az ATV-t büntette a Médiatanács

Az ATV március 16. és 22. közötti adáshetének hatósági ellenőrzése során több szabálytalanságot is megállapított a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) Médiatanácsa. A testület három jogsértés miatt összesen 775 ezer forint bírságot rótt...

Újabb részletek derültek ki a BrandFestivalról

Mesterséges intelligencia kutató és termelékenységi coach is lesz az idei BrandFestival nemzetközi előadói között. Közép-Európa egyik legjelentősebb márka- és vállalati stratégiai csúcstalálkozóját november 9-10-én rendezik meg az ETELE CINEMA-ban. Az eseményen a „Digitális transzformáció”...

A kisebb településeken is lesznek GLS automaták

Újabb jelentős mérföldkőhöz érkezett a GLS Hungary: 300 településen összesen már több mint 1250 csomagautomatát üzemeltet a vállalat. A csomaglogisztikai szolgáltató egyúttal bejelentette, elkötelezett az iránt, hogy az ország minden szegletében elérhetővé tegye a...

Kiállítással ünnepel a National Geographic

A National Geographic Magyarország idén lett 20 éves. A kerek évforduló alkalmából a World Press Photo kísérő-kiállításán, a Magyar Nemzeti Múzeumban vonultatja föl a magazin két évtizedének legizgalmasabb és legszebb magyar anyagait.Húsz év, kétszáznegyvennél...

A KNK-val kampányol a Haier

Szeptember elejétől október végéig tart a világ elsőszámú nagy háztartási gép gyártó márkájának őszi reklámkampánya, amelyet online felületeken, social médiában, közterületi eszközökön, plázákban és printben látható hirdetések, valamint PR-megjelenések támogatnak. A potenciális vásárlói útvonalak...

Egyre népszerűbb a munkaerő-kölcsönzés

A munkaerő-kölcsönzés egyre elterjedtebb fogalom munkavállalói körben is, de számos tévhit kering körülötte. Az Ipsos átfogó munkaerőpiaci kutatást végzett a Prohuman megbízásából. A vizsgált 12 hónapos időszakban a magyar közösségi térben kb. 14 ezer...

Természeti katasztrófák áldozatainak segít a L’Oréal

Becslések szerint az elmúlt 50 évben ötszörösére nőttek az éghajlatváltozás okozta katasztrófák, jelenleg közel hárommilliárd ember él katasztrófáknak kitett területeken, és az előrejelzések szerint 2050-re ez a szám egymilliárddal fog emelkedni. A L'Oréal Groupe...

Ma van a kávé világnapja

Már 40 éve ünnepeljük szeptember 29-én a kávét - a világ egyik legkedveltebb itala először Japánban, 1983-ban kapott saját napot. A tradicionális kávézás mellett a 21. században egyre több új fogyasztási mód, szokás alakult...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Szeretik a dolgozók a kutyabarát munkahelyeket

Bár elvárásként még nem szerepel, de nagyban befolyásolja a gazdik döntését a „kutyabarátság", abban az esetben, ha két hasonló munkahely között választanak. A szakemberek szerint pár éven belül pedig oda is eljuthatunk, hogy kézzel...

Ezt hozta a nyár a lakáspiacon

Továbbra is a hazai lakáspiac egyik motorja az alku, tűnik ki az OTP Ingatlanpont legfrissebb lakásértékesítési adataiból. A nyári hónapokban ez átlagosan 6,5 százalékos árcsökkentésre adott lehetőséget, ami éppen megfelel az előző negyedévben elérhetőnek....

Új évaddal folytatódik a Marvel sorozat

Az első évad meglepő lezárása után október 6-án folytatódik a Marvel Studios egyik közönségkedvenc sorozata a Disney+-on.Loki, a csínytevés istene visszatér, és rögtön a Téridő Variancia Alapítvány – egy időn és téren kívül létező,...

Ezúttal az ATV-t büntette a Médiatanács

Az ATV március 16. és 22. közötti adáshetének hatósági ellenőrzése során több szabálytalanságot is megállapított a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) Médiatanácsa. A testület három jogsértés miatt összesen 775 ezer forint bírságot rótt...

Újabb részletek derültek ki a BrandFestivalról

Mesterséges intelligencia kutató és termelékenységi coach is lesz az idei BrandFestival nemzetközi előadói között. Közép-Európa egyik legjelentősebb márka- és vállalati stratégiai csúcstalálkozóját november 9-10-én rendezik meg az ETELE CINEMA-ban. Az eseményen a „Digitális transzformáció”...
- Hirdetés -

Podcast

Az oktatás akkor jó, ha felkészít az életre

Milyen kihívások, trendek jellemzik ma az oktatástechnológiát, hogy befolyásolja a diákokat a digitalizáció, lemarad-e a gyerek, ha nincs okostelefonja? Ezeket a témákat is megvitatták a Business Lounge szeptember 13-ai adásában, melynek egyik vendége az...

A hitelesség alapvető faktor

Hogy fest 2023-ban egy kereskedelmi televízió talent managementje, hogyan járulnak hozzá a TV2-nél megforduló arcok a brand erősítéséhez, és fordítva: miért „éri meg” nekik, ha a csatorna menedzseli őket, mint influenszereket? Ezeket a kérdéseket...

Beépült a mindennapokba az élőzenei élmény

Ha nyár, akkor fesztiválok – de vajon magukhoz tértek már az itthoni rendezvények a Covid okozta sokkból? Szervezésről, jegyértékesítésről, kis és nagy rendezvényekről volt szó többek között a Business Lounge augusztus másodikai adásában, melynek...

Don't Miss

Nincs felső határ egy konferencia esetén – interjú Csermely Ákossal

Kell-e félnünk a mesterséges intelligenciától, átveheti-e az MI a konferenciaszervezést, mennyi látogatót várnak idén az Internet Hungary-re – többek között erről is beszélt az mmonline.hu-nak adott interjúban Csermely Ákos. Az esemény főszervezője elárulta azt...

Formabontó ötletek

Az MI és a digitalizáció átszövi a mindennapjainkat, ami lehetőséget ad arra, hogy a meglévő erőforrásainkat a leghatékonyabban tudjuk használni – mondta el Pantl Péter a legsikeresebb hazai PR-szakembereket felvonultató Top50-es rangsor első helyezettje....

Magas szinten gondolkodni

Rendszeres reklámkocsmák, éjszakai városfutások, a szakmai kezdetek, a legnagyobb kihívások, miért lehet imádni a marketingszakmát – többek között ezekről beszélt az idei TOP50 marketinges rangsor élén végző Szabó Béla a Marketing&Media magazinnak adott interjúban....

Önazonos kreátorokon, márkakollaborációkon és az AI-on lesz a hangsúly 2024-ben is

Hat éve erősíti a Coca-Cola csapatát Mérő Ádám, lelkesedése pedig azóta is töretlen a világ legértékesebb, legvonzóbb, állítása szerint legjobb marketinggel rendelkező márkája iránt. A tizenöt évnyi ügynökségi oldalt cserélte a brand oldali ügyfélszékre,...

Újra kell gondolni a hierarchiát a szervezetben

Művészettörténészként diplomázott, kulturális és kreatív elköteleződését pedig a Magyar Telekomnál kamatoztatja Kovács András Péter, aki jelenleg a családi szegmenskommunikációért felel és a Warm Up Talks legújabb adásában elárulja: mit jelent az agilis transzformáció, miért...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Ezek a legfenntarthatóbb úticélok Magyarországon

Az emberiség megnyitotta a pokol kapuit - jelentette ki néhány nappal ezelőtt az ENSZ főtitkára, Antonio Guterres, hangsúlyozva, hogy jelenleg egy 2,8 fokos hőmérséklet emelkedés felé tartunk. De vajon hogyan ítélik meg az emberek...

Erre költött közel 3 milliárd forintot az AutoWallis

Elkészítette éves Zöld allokációs és hatás jelentését az AutoWallis Zöld Bizottsága, mely a társaság által két évvel ezelőtt kibocsátott 6,6 milliárd forint összegű, zöld kötvényekből befolyt forrás felhasználásáról és azok környezeti hatásairól szól. A...

Sokkal zöldebbek lehetnének az irodaépületek

Digitális épület- és energiagazdálkodási megoldások alkalmazásával, valamint elektrifikációval, illetve megújuló energiaforrások használatával és mikrohálózatok telepítésével akár 70 százalékkal is csökkenteni lehetne az irodaépületek szén-dioxid-kibocsátását a Schneider Electric kutatása szerint. Az alacsony CO2-kibocsátású épületekre történő...

DATA

Labdarúgó Eb M4 Sport nézettség

Virágzik a sportturizmus, nagyot nőhet a szurkolók száma

Az Európa-szerte eltérő Covid-19 korlátozások ellenére is 60 százalékkal nőhet idén az új és visszatérő szurkolók száma a sporteseményeken az előző évhez képest. A Mastercard Sportgazdasági Indexe szerint egyre többen költenek olyan sportokra, melyeket...

Kisebbségben vannak a környezettudatos cégek

Bár jobban figyelnek a fenntarthatóságra a magyar nagyvállalatok, még mindig masszív kisebbségben vannak a környezettudatos cégek – többek között ez derül ki a K&H Bank felméréséből. A múlt év utolsó negyedében megkérdezett cégek majdnem...

Rekordmennyiségű reklám jelent meg tavaly a tévécsatornákon

2021-ben a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 54 percet töltött a tévékészülékek előtt, amely mindössze 1 perccel volt kevesebb, mint az egy évvel korábbi tévénézési idő – derül ki a Nielsen Közönségmérés adataiból....