A GLS a megújult arculatával egy időben nemrég bevezette az új eCsomag szolgáltatást, melynek eredményeképpen a lakossági ügyfelek most már pár perc alatt, akár másnapra házhoz rendelhetik a futárt. A vállalat belföldön a felvételt követő munkanapon kézbesítési a csomagot, valamint további 24 európai országba is szállít.
Eddig a GLS-sel csak üzleti partnerek tudtak közvetlenül csomagot feladni. Magánszemélyek pedig a GLS CsomagPont hálózat segítségével vehették igénybe a vállalat szolgáltatásait. Az elmúlt időszakban azonban jelentősen növekedett a magánszemélyek közötti csomagküldésre vonatkozó igény és ennek hatására jött létre az új GLS eCsomag szolgáltatás.
„Régóta létező piaci igény volt a lakossági ügyfelek számára a közvetlen háztól házig szállítás és most jött el az ideje, hogy kapjon egy erre alkalmas felületet a szolgáltatás. Ahhoz, hogy a minőségi szolgáltatást továbbra is fenn tudjuk tartani az elmúlt időszakban újabb 4 depóval bővültünk, így összesen már 84 depóból álló hálózatunk segítségével még közelebb kerülhetünk Feladóinkhoz és Címzettjeinkhez. A legfőbb kihívást egy professzionális, korszerű, mégis egyszerű és ügyfélbarát platform létrehozása jelentette, mivel az eCsomag-on történő minden csomagfeladás a normál, napi működésünkbe és folyamatunkba illeszkedik, így ezeket nem kellett módosítani” – mondta Balázs Attila, GLS kelet-európai értékesítési menedzsere.
A szakember szerint az új szolgáltatással céljuk volt a vállalat üzleti partnereinek operatív támogatása is, hiszen a webáruházak megrendelői számára az esetleges csomagvisszaküldések az oldal segítségével gyorsan és hatékonyan lebonyolíthatók. A regisztrált felhasználók pedig követni és ellenőrizni tudják a korábbi csomagküldéseinket a felületen.