- Hirdetés -

Látványos kisfilmekkel jelentkezett a Wallis Motor

|

- Hirdetés -

Az 1994-ben alapított Wallis Motor márkakereskedések hitvallása a kezdetek óta változatlan – a kereskedéshálózat számára mindig ügyfelei az elsők. A Wallis Motor nem véletlenül piacvezető immár közel 30 éve töretlenül a magyar piacon. Elsőnek lenni azonban nem kiváltság, sokkal inkább eltökéltség és kemény munka. A Wallis Motor új imázskampányának első, magával ragadó videója is ezt az üzenetet igyekszik közvetíteni olyan elismert sportolók és ismert személyek közreműködésével, mint Babos Timi vagy Talmácsi Gábor, akik az életben is kimagasló teljesítményt nyújtanak.

A BMW Wallis Motor márkakereskedések átfogó imázskampányt indítottak az Elsőnek lenni koncepció és a márka hitvallásának bemutatására. „A Wallis Motor 1994 óta töretlenül piacvezető, így Magyarországon első a BMW járművek értékesítésében és szervizelésében. A közel 30 év alatt számtalan változáson ment keresztül mind a BMW márka, mind az immáron 4 kereskedéssel szolgáltató Wallis Motor, célunk azonban nem változott: számunkra ügyfeleink az elsők” – hangsúlyozta a brand elsődleges célkitűzését Dósa Péter, a Wallis Motor marketing vezetője.

Márkanagykövetekkel a siker útján

Az Elsőnek lenni imázskampányban a márka számos olyan elismert sportolóval és ismert személlyel dolgozik együtt, akik saját szakterületükön kimagasló teljesítményt nyújtanak. Ennek szellemében a Wallis Motor brand erősítésében szerepet vállal többek között: Babos Tímea, Sárközi Ákos, Talmácsi Gábor, Somogyi Zsolt, Blaskó Niki, Hlatky-Schlichter Hubert, Epres Panni, Schiffer Miklós, Puskás Peti, Lakatos Márk, Team Black Jack, Novák Zalán, Wossala Rozina, Hadnagy Tímea, Kamarás Iván, Borzi Vivien, és a NUBU is.

A kampány egyik első elemeként a PixelBeam által készített kampányindító imázsvideóban láthatjuk Babos Tímeát, a magyar tenisztörténelem első világelső teniszezőjét, többszörös olimpikont; Sárközi Ákos országszerte elismert Michelin-csillagos séfet; Talmácsi Gábor gyorsaságimotor-versenyzőt, MotoGP világbajnokot; valamint a Team Black Jack vitorlásformációt, melynek tagjai speciális versenycélokra épült katamaránjukkal fantasztikus sikerek sorozatát érték el és a nívós balatoni Kékszalag vitorlásversenyen is évek óta sikeres befutók.

A kampány keretében további egyéni, a brand márkanagyköveteivel készített kisfilmek, illetve interjúk várhatók. A Team Black Jack-kel készült, Alsóörsön forgatott videó, valamint Hlatky-Schlichter Huberttel, a budapesti vendéglátás egyik legismertebb és legizgalmasabb képviselőjével, a Kiosk tulajdonosával készült interjú is elérhető már.

Felismerések a pandémia fényében

„Azért dolgozunk és fejlődünk, hogy a legmagasabb szintű szolgáltatással találkozzon minden hozzánk betérő érdeklődő, de mindig tudjunk újat mutatni visszatérő partnereink számára is. Az elmúlt év megtanított bennünket arra, hogy ügyfeleink bár az élet legkülönbözőbb területeiről érkeznek hozzánk, mégis rengeteg a közös bennük és bennünk. A fejlődés iránti igény és a tenni akarás. Az, hogy a legnehezebb helyzetben is képesek kreatívan és sikeresen helytállni. Nem hajlandóak feladni, ehelyett inkább egy magasabb fokozatba kapcsolnak. Legyen szó karrierről, vállalkozásról, családról vagy éppen hobbiról. Ugyanezt a mentalitást képviselik a kampányunkban szereplő márkanagyköveteink is, akik egytől-egyik hihetetlen eredményeket értek el. Az ő történeteiket meséljük, mesélik el az elkövetkezendő hónapokban a kampány során interjúk és kisfilmek formájában, egy rendkívül színes és motiváló közösséget létrehozva” – részletezte az imázskampány koncepcióját Dósa Péter.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Booking.com-os vezetővel erősít egy hazai startup

Terjeszkedésének részeként új nemzetközi értékesítési igazgató csatlakozott az Everguest csapatához. A magyar turisztikai startup legújabb tagja, Neil Middleton korábban a Booking.com és az Expedia Group vezetőjeként szerzett tapasztalatot. Feladata, hogy angliai bázissal erősítse a...

Felpörgött a cégeknél a munkaerőfelvétel

A harmadik negyedévben jelentős toborzási hullám söpört végig a hazai munkaerőpiacon, a cégek intenzív munkaerőfelvételbe kezdtek, a nyár folyamán minden eddiginél több állást hirdettek meg. 2020 rendhagyó év volt, rendhagyó viszonyokat kialakítva a munkaerőpiacon...

Új ügyféllel erősít az Astoria Agency

Az Astoria Com Agency látja el a Budai Termékenységi Centrum (BTC) sajtókommunikációs feladatait. Molnár Ágnes és Kordos Szabolcs ügynöksége elsősorban a nemrég megnyílt intézmény pszichoedukációs tevékenységére összpontosít, hogy a szélesebb publikum még jobban megismerje...

Az RTL Most+-on jön A Tanár új évada

Október 22-én debütál az RTL Magyarország prémium digitális platformján dupla epizóddal A Tanár című sorozat 4. évada. Az új epizódok idén csak az RTL Most+-on lesznek láthatók. Vasvári Szilárd (Nagy Ervin) öntörvényű és bátor kiállásával...

Környezettudatos SIM kártyával zöldít a Vodafone

Fenntarthatósági stratégiája részeként új, környezettudatos, úgynevezett ecoSIM kártyát tesz elérhetővé ügyfelei számára a Vodafone. Nem ez az első ilyen lépés a szolgáltató részéről: tavaly a műanyag-felhasználás csökkentés jegyében SIM-kártyák méretét felezte le, idén augusztusban...

Új szolgáltatást indított az IKEA

Az IKEA Magyarországon új szolgáltatást indított, amely hozzájárul a körkörös üzleti modell kialakításához. Ez a Garantált visszavásárlás használt gyerekbútorokra szolgáltatás. Az IKEA Family klubtagok, akiknek már nincs szükségük az adott bútorra, előre meghatározott áron...

Az Adevintánál folytatja Takács Borbála

Több évtizedes ügynökségi tapasztalattal rendelkező szakemberrel erősít az Adevinta, Takács Borbála lett októbertől a Jófogás és a Használtautó.hu felületeket is működtető cég marketing igazgatója. A több mint 20 éves ügynökségi tapasztalattal rendelkező szakember megfordult az...

A DeepInsightot választotta a Work Force

A DeepInsight integrált PR és marketing ügynökséget bízta meg kommunikációs és marketing feladatai ellátásával a munkaerő-kölcsönzéssel és -közvetítéssel foglalkozó Work Force. Az áprilisban indult együttműködés keretében már elkészült a következő időszakot meghatározó stratégia kidolgozása,...

Az élelmiszerpazarlás ellen kampányol a Lidl

Az Élelmezési Világnap alkalmából érzékenyítő kampányt indított a Lidl Magyarország, melynek célja, hogy felhívja a figyelmet az élelmiszerpazarlás megelőzésének fontosságára. Az áruházlánc saját maga is nagy hangsúlyt fektet az élelmiszerfelesleg minimalizálására, az értékesítésből kivont,...

Új eszköz segíti a marketingtervezést

Mostantól a márkák pár kattintással lemérhetik a saját online csatornáikon végzett aktivitások hatékonyságát is a SentiOne új funkciójával. Az online listening platform mesterséges intelligenciával eddig is 96%-os pontossággal ismerte fel a publikus online...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Új eszköz segíti a karbonlábnyom csökkentését

Mostantól a teljes értékláncukon belül megvalósuló, felhőhasználattal kapcsolatos károsanyag-kibocsátásról is kaphatnak pontos és megbízható képet a cégek a megújult Microsoft Emission Impact Dashboard segítségével. Havi lebontásban és az adott adatközpontokra vonatkozó információkat is képes...

Booking.com-os vezetővel erősít egy hazai startup

Terjeszkedésének részeként új nemzetközi értékesítési igazgató csatlakozott az Everguest csapatához. A magyar turisztikai startup legújabb tagja, Neil Middleton korábban a Booking.com és az Expedia Group vezetőjeként szerzett tapasztalatot. Feladata, hogy angliai bázissal erősítse a...

Felpörgött a cégeknél a munkaerőfelvétel

A harmadik negyedévben jelentős toborzási hullám söpört végig a hazai munkaerőpiacon, a cégek intenzív munkaerőfelvételbe kezdtek, a nyár folyamán minden eddiginél több állást hirdettek meg. 2020 rendhagyó év volt, rendhagyó viszonyokat kialakítva a munkaerőpiacon...

Új ügyféllel erősít az Astoria Agency

Az Astoria Com Agency látja el a Budai Termékenységi Centrum (BTC) sajtókommunikációs feladatait. Molnár Ágnes és Kordos Szabolcs ügynöksége elsősorban a nemrég megnyílt intézmény pszichoedukációs tevékenységére összpontosít, hogy a szélesebb publikum még jobban megismerje...

Az RTL Most+-on jön A Tanár új évada

Október 22-én debütál az RTL Magyarország prémium digitális platformján dupla epizóddal A Tanár című sorozat 4. évada. Az új epizódok idén csak az RTL Most+-on lesznek láthatók. Vasvári Szilárd (Nagy Ervin) öntörvényű és bátor kiállásával...
- Hirdetés -

CMO

Sikerült megválaszolni a Covid-szülte kihívásokat

Szalkai Réka Mastercard, marketingigazgató - Melyik volt az a könyv vagy film, ami az elmúlt időszakban a legnagyobb hatással volt önre? - Simon Sinekkel nemrég volt szerencsém együtt dolgozni. Igazi élmény volt nemcsak az előadása és azt...

Fontos a márka szerepének megtalálása

Juhász Péter Tibor Vodafone, márkaigazgató - Mire a legbüszkébb, ha 2020 márciusáig visszatekint? - Agárdi Szilvivel, a látássérült énekesnővel, Majkával és Téglás Botival, a fiatal hegedűtehetséggel készített több hónapos, komplex Red-kampányunkra, amely valós emberek valós történetein...

Készen állás és újratervezés

Nagy Zoltán Péter OTP Bank, marketing- és kommunikációs igazgató - Mire a legbüszkébb, ha 2020 márciusáig visszatekint? - Arra, hogy a marketing- és kommunikációs csapat, beleértve a lead ügynökségünket is, sikerrel tudott alkalmazkodni a megváltozott helyzethez. - Van...

A releváns megoldásokban hiszek

Liptay GabriellaKPMG, marketing- és kommunikációs igazgató- Mi az a 3 dolog, amit ajánlana egy fiatal marketinges diáknak, aki szeretne igazán jó marketinges lenni 10 év múlva?- Legyen és maradjon kíváncsi, legyen „mindenevő”, olvasson és...

Szeretnénk emlékezetes és jó kampányokat

Mérő Adám Coca-Cola, consumer & shopper connection director - Mire a legbüszkébb, ha 2020 márciusáig visszatekint? - Mind szervezetileg, mind szakmailag, mind személyesen „megerősödve” kerültünk ki a pandémiás helyzetből. Büszke vagyok arra, hogy az európai régió egészére...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Új eszköz segíti a karbonlábnyom csökkentését

Mostantól a teljes értékláncukon belül megvalósuló, felhőhasználattal kapcsolatos károsanyag-kibocsátásról is kaphatnak pontos és megbízható képet a cégek a megújult Microsoft Emission Impact Dashboard segítségével. Havi lebontásban és az adott adatközpontokra vonatkozó információkat is képes...

Környezettudatos SIM kártyával zöldít a Vodafone

Fenntarthatósági stratégiája részeként új, környezettudatos, úgynevezett ecoSIM kártyát tesz elérhetővé ügyfelei számára a Vodafone. Nem ez az első ilyen lépés a szolgáltató részéről: tavaly a műanyag-felhasználás csökkentés jegyében SIM-kártyák méretét felezte le, idén augusztusban...

Az élelmiszerpazarlás ellen kampányol a Lidl

Az Élelmezési Világnap alkalmából érzékenyítő kampányt indított a Lidl Magyarország, melynek célja, hogy felhívja a figyelmet az élelmiszerpazarlás megelőzésének fontosságára. Az áruházlánc saját maga is nagy hangsúlyt fektet az élelmiszerfelesleg minimalizálására, az értékesítésből kivont,...

DATA