- Hirdetés -

Lecserélték a Lapcom lapok főszerkesztőit

|

- Hirdetés -

Gyorsan átalakult az Andy Vajna érdekeltségi körébe került Lapcom lapjainak vezetése, a Bors, a Kisalföld és a Délmagyarország is új főszerkesztőt kapott. A Borstól Szekeres Tamás mellett a főszerkesztő-helyettes, Sal Endre is távozik. A Lapcom stratégiai igazgatója novembertől Élő Gábor lesz, aki a Mediaworks stratégiai igazgatói székéből érkezik a céghez.

 

A Bors főszerkesztői pozícióját Kovács Vince veszi át Szekeres Tamástól, aki közös megegyezéssel távozik a válalattól – írja közleményében a Lapcom. Kovács Vince jelenleg a Bors aktuális szerkesztője, több mint 12 éve dolgozik a Borsnál (illetve 2007-ig elődjénél, a Színes Bulvár Lapnál). Több mint 20 éves bulvár újságírói tapasztalattal rendelkezik, ebből 11 évet dolgozott a Blikknél, amelynek egyik alapítója is volt. Ezenkívül szerkesztő-riporterként dolgozott a Magyar Televízió Megáll az ész című szórakoztató magazinjában és a Frei Dossziéban. Ez utóbbiról könyvet is írt (Frei Dosszié titkai, 1997) valamint 2004-ben társzerzője volt a móri mészárlásról írt könyvnek.

 

Általános helyettese Kövess László eddigi főszerkesztő-helyettes lesz. Kövess László újságírói pályafutását a Pest Megyei Hírlapnál kezdte, a Vasárnapi Híreknél folytatta, 1995-től dolgozik a bulvár médiában. A Mai Nap vezető szerkesztője, a Bors elődjének, a Színes Bulvár Lapnak alapító főszerkesztő-helyettese volt. Ezután rövid kitérő következett, a Reggel című napilap felelős szerkesztője volt, majd visszatért a laphoz. Az elmúlt években a Bors egyik főszerkesztő-helyetteseként, egyben a szórakoztató tartalomért felelt.

 

Sal Endre, a Bors főszerkesztő-helyettes közös megegyezéssel távozik a szerkesztőségtől.

 

A Kisalföld főszerkesztői, kiadóvezetői feladatait Garamvölgyi Imre látja el, az eddigi főszerkesztő-kiadóvezető Nyerges Csaba közös megegyezéssel távozik a Lapcomtól. Garamvölgyi Imre több mint 20 éves újságírói tapasztalattal rendelkezik, dolgozott televíziós és rádió szerkesztőként, a Kisalföld csapatát már ötödik éve erősíti szerkesztőként.

 

A Délmagyarország új főszerkesztőjének, valamint kiadóvezetőjének Bonifert Gábort, helyettesének Gidró Krisztát nevezték ki. A lap eddigi főszerkesztője, kiadóvezetője Kóti Zoltán és főszerkesztő-helyettese Szögi Andrea közös megegyezéssel távozik a cégtől. Bonifert Gábor több mint két évtizede dolgozik a marketing, a PR, a kommunikáció és a média területén. Korábban a Szegedi Nemzetközi Vásár és Piac Kft. marketing és kereskedelmi vezetője volt, majd ügyvezető igazgatóként hosszú évekig irányította a SZEGEDma.hu hírportált és egyéb sajtótermékeket megjelentető kiadót. Vezetésével a portál a vidék egyik vezető hírportálja lett. 2014 végétől a Csongrád Megyei Önkormányzatnál tevékenykedett elnöki kabinetvezetőként.

 

Gidró Kriszta 1994 óta dolgozik újságíróként. 1998-tól a Magyar Nemzet munkatársa volt. 2005 óta él Szegeden, a Magyar Nemzet Csongrád megyei tudósítója volt, 2014-től pedig a Lánchíd Rádió szegedi stúdióját vezette. 2016 augusztusa óta a Magyar Idők belpolitikai szerkesztői és Csongrád megyei tudósítói feladatait látta el.

 

A Lapcom stratégiai igazgatója novembertől Élő Gábor lesz, aki a Mediaworks stratégiai igazgatói székéből érkezik a céghez. A szakember pályája 25 éve Pécsről indult regionális televíziósként, közéleti és hírműsorok készítése után igazgatóként irányította kereskedelmi és közszolgálati televíziók hírszolgáltatását, rádió és online szerkesztőségek vezetése is része volt munkájának.

 

Andreas Merz vezérigazgató irányítása mellett a vállalat felsővezetésének az új szakember érkezésével továbbra is tagja marad Györke Zoltán marketing és kereskedelmi vezérigazgató-helyettes, Rigó Judit gazdasági igazgató, Kovács Tibor HR igazgató valamint Szabady Balázs műszaki igazgató . A Bors lapigazgatói feladatait továbbra is Kiss Eleonóra látja el.

 

Nádori Péter tartalomfejlesztésért vezérigazgató helyettes még a tulajdonosi tranzakció lezárását megelőzően kérte munkaviszonya megszüntetését, ő a héten távozik a Lapcomtól.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Áttörés előtt a magyar online kereskedelem

Gyorsan növekszik a magyar e-kereskedelem, és jelenleg az 53. legnagyobb e-kereskedelmi piac a világon, de az EU átlaghoz képest még van hova fejlődnie. A cseh és lengyel mintákat nézve 2-3-szor több webshopot is elbírhat...

Nevet vált a Turbó Diéta

A hagyományteremtő szándékkal indított, az Ideális Nap nevet viselő online esemény keretében jelentette be Handl Tamara, a Turbó Diétát forgalmazó Idealbody Kft. sales és marketing vezetője, hogy a 17 éves márka IdealBody néven folytatja...

Kiderült, mennyit költünk karácsonyfára

A fenyőfák árának idei adventre várt 10-20 százalékos emelése nem okoz érdemi változást a vásárlási szokásokban: a vevők 54 százaléka továbbra is nordmann fenyő iránt érdeklődik - derül ki Agroinform.hu felméréséből. A válaszadók 26...

Lemaradtak a magyarok az online marketingben

Megszámoltad már, hogy naponta hányszor pörgeted végig a Facebook – vagy Instagram hírfolyamod? Kétségtelen, hogy a közösségi oldalak mindennapjaink részévé váltak. Valaki innen informálódik, mások szórakozás miatt használják, azonban a social platformokat marketing szempontok...

Évtizedes csúcson az online álláshirdetések

Bár még tart az év, az előrejelzések alapján minden idők legnagyobb növekedése várható a feladott álláshirdetések számában Budapesten december végére az adott időszakot tekintve: az eddigi számokra alapozva ez összesen közel 90 ezer hirdetést...

Év végére 660 millió 5G-s ügyfél lehet

Máig 180 élő 5G hálózatot állítottak üzembe a mobilszolgáltatók, az előfizetők száma pedig 2021 végére eléri a 660 milliót – derül ki az Ericsson legújabb mobilitási jelentéséből. Egy évtized alatt 260-szorosára nőtt a mobil...

A Starbucks is beszállt a faültetésbe

A Starbucks Magyarország szeptemberben indította el legújabb bolygó-pozitív kezdeményezését, amely során országszerte húsz forintot számol fel minden, üzleteiben értékesített, egyszer használatos műanyag-, vagy papírpohár árára, az ebből összegyűlt összeget pedig faültetés céljára adományozza a...

Zöld startupok versenyeztek

A műanyagot villanyárammá alakító Prometheus 42, valamint a tengeri műanyagból alternatív építészeti anyagot készítő Moseanic nyerte el a fődíjat a Klímainnovációs Közösség által meghirdetett Startup Plastic Surgery program záró pitch versenyén. Ez az első...

Dunavarsányban terjeszkedik a Dunapack

Közel 20 milliárd forint értékű beruházással Európa egyik legmodernebb csomagolóanyag gyártó üzemét építi a Dunapack Packaging Dunavarsány határában. Az új gyár a körforgásos gazdasági folyamatok egyik legmodernebb mintaüzeme lesz, hiszen közel 90%-ban újrahasznosított papírból...

Mesterséges intelligencia segíthet az óceánokon

A kutatási ismeretek rendszerezéséhez, illetve feldolgozásához, valamint a fenntartható óceánfejlesztési kezdeményezések támogatásához a mesterséges intelligencia is segítséget nyújthat. A Capgemini új mesterséges intelligencia-modelleket (AI) fejlesztett ki, amelyek hozzájárulnak a Föld klímájának megértéséhez és modellezéséhez,...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Drámai projektben a Nemzeti Filmintézet

Fésős András Kelj fel és járj címmel készülő, apa-fia drámájának 450 millió forint gyártási támogatást szavazott meg a Nemzeti Filmintézet (NFI) Filmszakmai Döntőbizottsága.A film szereplőválogatása már elkezdődött, a forgatás jövő év elején indul –...

Áttörés előtt a magyar online kereskedelem

Gyorsan növekszik a magyar e-kereskedelem, és jelenleg az 53. legnagyobb e-kereskedelmi piac a világon, de az EU átlaghoz képest még van hova fejlődnie. A cseh és lengyel mintákat nézve 2-3-szor több webshopot is elbírhat...

Nevet vált a Turbó Diéta

A hagyományteremtő szándékkal indított, az Ideális Nap nevet viselő online esemény keretében jelentette be Handl Tamara, a Turbó Diétát forgalmazó Idealbody Kft. sales és marketing vezetője, hogy a 17 éves márka IdealBody néven folytatja...

Kiderült, mennyit költünk karácsonyfára

A fenyőfák árának idei adventre várt 10-20 százalékos emelése nem okoz érdemi változást a vásárlási szokásokban: a vevők 54 százaléka továbbra is nordmann fenyő iránt érdeklődik - derül ki Agroinform.hu felméréséből. A válaszadók 26...

Lemaradtak a magyarok az online marketingben

Megszámoltad már, hogy naponta hányszor pörgeted végig a Facebook – vagy Instagram hírfolyamod? Kétségtelen, hogy a közösségi oldalak mindennapjaink részévé váltak. Valaki innen informálódik, mások szórakozás miatt használják, azonban a social platformokat marketing szempontok...
- Hirdetés -

CMO

Már létező folyamatokat erősített fel a COVID

Hunyady Beatrix Euronics, marketingigazgató Az év vége kiemelt időszak a kereskedelemben, milyen kampánnyal készül az Euronics? A november-december értékesítés szempontjából az év 2 legfontosabb hónapja a műszaki kereskedelemben, a tavalyi évben a teljes céges árbevételünk közel 30...

Nagy a türelmetlenség a fiatalokban

Szili Tímea Futureal Group & Cordia Group, marketing- és kommunikációs igazgató   - Kicsivel több mint két hónapja nyílt meg a Futureal Group & Cordia Group fejlesztésében megvalósult Etele Plaza, mennyire váltotta be eddig a hozzá fűzött...

A kitaposott út biztonsága illúzió

Takács Borbála Adevinta Hungary, marketingigazgató   - Több évtizedes ügynökségi múlt után most ügyféloldalon folytatod. Miért döntöttél a változtatás mellett? - A váltás gondolata régóta érlelődött bennem. Húsz évet töltöttem ügynökségi oldalon, ez nagyon hosszú idő, ami rengeteg...

Most még tart a „történelmet írunk éppen” katarzisa

Szauter Zsolt eMAG és Extreme Digital, marketingigazgató   - Nagyon pörög itthon az online vásárlás, milyen élmény volt ebben a közegben átvenni a legnagyobb hazai e-kereskedelmi cég marketingjének irányítását? - Természetesen büszke vagyok arra, hogy engem választottak erre...

Kiemelt szerepe volt és lesz az online kommunikációnak

Blaumann Debóra foodpanda, marketingigazgató - Milyen kampánnyal készültetek a NetPincérről foodpanda névre történő váltásra, mire lehet számítani? - Egy igazi 360 fokos, integrált kampányt tervezünk a márkaváltás támogatására - ahol és amilyen formában csak lehet szeretnénk...
- Hirdetés -

SzuperZöld

A Starbucks is beszállt a faültetésbe

A Starbucks Magyarország szeptemberben indította el legújabb bolygó-pozitív kezdeményezését, amely során országszerte húsz forintot számol fel minden, üzleteiben értékesített, egyszer használatos műanyag-, vagy papírpohár árára, az ebből összegyűlt összeget pedig faültetés céljára adományozza a...

Zöld startupok versenyeztek

A műanyagot villanyárammá alakító Prometheus 42, valamint a tengeri műanyagból alternatív építészeti anyagot készítő Moseanic nyerte el a fődíjat a Klímainnovációs Közösség által meghirdetett Startup Plastic Surgery program záró pitch versenyén. Ez az első...

Mesterséges intelligencia segíthet az óceánokon

A kutatási ismeretek rendszerezéséhez, illetve feldolgozásához, valamint a fenntartható óceánfejlesztési kezdeményezések támogatásához a mesterséges intelligencia is segítséget nyújthat. A Capgemini új mesterséges intelligencia-modelleket (AI) fejlesztett ki, amelyek hozzájárulnak a Föld klímájának megértéséhez és modellezéséhez,...

DATA