- Hirdetés -

Legendával indul a US Open

|

- Hirdetés -

John McEnroe-val kezdődik a US Open az Eurosporton. A teniszlegenda egy hihetetlenül jó ajánlóval melegít az Eurosport US Open közvetítésére.

 

A hétszeres Grand Slam-bajnok McEnroe karrierje során négyszer nyerte meg a US Opent a New York-i, Flushing Meadows Parkban, idén pedig az Eurosport szakértőjeként lesz jelen az amerikai Grand Slam-tronán. Az év utolsó Grand Slam bajnoksága augusztus 28-án, hétfőn veszi kezdetét, McEnroe pedig már gőzerővel készül a startra.

 

Hogy a teniszrajongók is kedvet kapjanak a US Openhez, az Eurosport két ajánlót is készített a teniszlegendával. Az egyik videóban McEnroe egy brooklyni borbélynál üldögél azzal a céllal, hogy valami különleges frizurát készíttessen a US Open alkalmából. Miután több fazont kipróbál, vet egy pillantást a jellegzetes John McEnroe dauerra, amit ő maga viselt az 1970-es évek vége felé, egy piros fejpánttal kiegészítve. Ekkor dönti el, hogy idén is ez lesz a befutó.

 

A folytatásban McEnroe ugyanabban a New York-i borbélyüzletben várakozik, teniszközvetítést nézve a telefonján, kíváncsiskodó tekintetek kereszttüzében. Barátja egyszerűen képtelen elhinni, hogyan lehetséges élő közvetítést bárhol figyelemmel kísérni, McEnroe pedig elmagyarázza neki, hogy az Eurosport műsorát televízión, online, tableten és mobiltelefonon keresztül is el lehet érni az Eurosport Playernek köszönhetően.

 

Antonio Ruiz, az Eurosport marketing alelnöke elmondta: „Olyan reklámot akartunk létrehozni, ami egyszerre mutatja meg New York vicces és energikus oldalát. Erre a feladatra pedig nem is találhattunk volna jobb embert, mint John McEnroe. Ő ismeri ezt a várost és megérti az itt élő embereket is, legalább annyira, mint az US Open történelmi múltját.

 

John szereplésével két egymástól teljesen eltérő reklámot is készítettünk, amik egy összefüggő történetet mesélnek el. Az első a 2017-es US Open-re reflektál, bemutatja a teniszrajongóknak a verseny történelmének egy szeletét, míg a másik az Eurosport Player felhasználói élményére és a tornához kapcsolódó egyedülálló tartalmaira épít. Rendkívül szórakoztató volt a közös munka, a végeredmény pedig magáért beszél, szerintem ennél jobb módot nem is találhattunk volna az US Open beharangozására.”

 

Az Eurosport folyamatosan közel 250 órányi élő, exkluzív és egyben világszínvonalú teniszt közvetít Európa-szerte: nem csak a TV-képernyőkön, hanem az Eurosport Playeren és az Eurosport.com oldalon is számíthatunk teniszes tartalmakra. Sőt, az Eurosport Player alkalmazáson keresztül minden meccs elérhető lesz.

 

McEnroe New York-ban olyan fantasztikus elemzőkhöz és kommentátorokhoz fog csatlakozni az az US Open ideje alatt, mint Boris Becker, Mats Wilander, Barbara Schett, Alex Corretja és Conchita Martinez.

 

Wilander és Schett vezeti az Eurosport zászlóshajó műsorát (Game, Schett & Mats) a verseny ideje alatt a legfrissebb hírekkel, előrejelzésekkel és interjúkkal a negyedik, és idén egyben utolsó Grand Slam-tornáról.

 

Ráadásként Patrick Mouratoglou szuperedző, aki végig kísérte Serena Williams 23-szoros Grand Slam-bajnok hihetetlen karrierjét, újra Az Edző bőrébe bújik. Műsorának köszönhetően a rajongók egyedülálló betekintést kaphatnak a játékos és a játéktrendekbe a kiterjesztett valóság segítségével, Mouratoglou egyedülálló szakértelmével kiegészítve.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Magyar szakemberekkel erősít a Diageo

Új vezetőt és brand managereket nevezett ki a Diageo kelet-európai marketing csapata. A szakemberek a vállalat budapesti központjából látják el a Diageo által forgalmazott alkoholos ital márkák marketingkommunikációjával és termékinnovációval kapcsolatos feladatokat a kelet-európai...

Huszonötödik évadával jön a díjnyertes sorozat

Hosszabb böjt és pár különkiadás után végre teljes évaddal térnek vissza a nyomdafestéket nem tűrő kisiskolások. Februártól a Comedy Central nézői is bekapcsolódhatnak a többszörös Emmy-díjas sorozat, a South Park 25. évadjába, mindjárt az...

Duplázott a Volkswagen az e-járművek kiszállításában

A tavalyi évben a vállalat minden eddiginél több, összesen 369 000 (2020-hoz viszonyítva + 73 %) elektromos járművet adott át ügyfeleinek, ezek közül 106 000 (2020-hoz viszonyítva + 33 %) hálózatról tölthető (plug-in) hibrid...

Új hírközlési szabályokról tájékoztat az NMHH

A hazai hírközlési szabályok legfontosabb módosításait összegezi a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) fogyasztói tájékoztató aloldala, az nmhh.hu/hirkozlesiszabalyok. Néhány fontosabb változásról a hatóság már korábban beszámolt, ebben a közleményben pedig további újdonságokat mutat...

Átalakulás vár a legtöbb iparágra

A megosztott főkönyvi megoldások jelenlegi helyzetét leginkább az internet '90-es években betöltött szerepéhez lehetne hasonlítani: a Deloitte szakértői szerint a blokklánc technológia alapvetően változtatja meg a telekommunikáció, média és szórakoztatás, termelés, egészségügy és kereskedelem...

Rekorddal zárta az évet az AutoWallis

Stratégiai terveivel összhangban minden téren rekordot döntött az AutoWallis értékesítése 2021-ben. A régió 14 országában jelenlévő csoport megháromszorozva előző évi számait, több mint 25 ezer gépjárművet adott el tavaly. Ebből több mint duplájára, 8,5...

A Cápák között és a Tények áll az élen

Egyik a 18-49 éveseknél, másik a teljes lakosságnál bizonyult a hét legnézettebbjének. A főműsoridőben egész szoros volt a verseny az RTL Klub és a TV2 között. Az év első hetéhez képest mindkét vezető kereskedelmi csatorna...

Tovább növekedne a ŠKODA 2022-ben

A Covid-19-járvány és a félvezetőhiány ellenére is összesen 878 200 járművét szállította ki 2021 folyamán világszerte a ŠKODA AUTO. Közel 45 ezer darabos kiszállítási volumenével sikeresen mutatkozott be a piacon a tisztán elektromos ENYAQ...

Új terméket dob piacra a XIXO

A XIXO márka 2013-as alapítása óta büszke arra, hogy a folyamatosan változó és újdonságra szomjazó fogyasztóit különleges ízekkel és izgalmas termékekkel varázsolja el. Épp ezért nem meglepő, hogy a brand, a legtöbb italgyártóval ellentétben,...

A gazdaság erősödésével számolnak a cégvezetők

Világszerte a vezetők 77 százaléka szerint erősödni fog a globális gazdaság az előttünk álló évben, csupán 15 százalékuk számít visszaesésre. Erős összefüggés látható az ügyfélbizalom és a vezérigazgatói optimizmus, valamint a között, hogy történt-e...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Online marketing: erre kell figyelni idén

Három meghatározó trend alakíthatja az idei évben az online marketinget: a videók előtérbe kerülése mellett az arc felvállalása és a 360 fokos marketingeszközök kerülhetnek középpontba 2022-ben. Napjainkban a hirdetéseknél már nemcsak a klasszikus értelemben...

Magyar szakemberekkel erősít a Diageo

Új vezetőt és brand managereket nevezett ki a Diageo kelet-európai marketing csapata. A szakemberek a vállalat budapesti központjából látják el a Diageo által forgalmazott alkoholos ital márkák marketingkommunikációjával és termékinnovációval kapcsolatos feladatokat a kelet-európai...

Huszonötödik évadával jön a díjnyertes sorozat

Hosszabb böjt és pár különkiadás után végre teljes évaddal térnek vissza a nyomdafestéket nem tűrő kisiskolások. Februártól a Comedy Central nézői is bekapcsolódhatnak a többszörös Emmy-díjas sorozat, a South Park 25. évadjába, mindjárt az...

Duplázott a Volkswagen az e-járművek kiszállításában

A tavalyi évben a vállalat minden eddiginél több, összesen 369 000 (2020-hoz viszonyítva + 73 %) elektromos járművet adott át ügyfeleinek, ezek közül 106 000 (2020-hoz viszonyítva + 33 %) hálózatról tölthető (plug-in) hibrid...

Új hírközlési szabályokról tájékoztat az NMHH

A hazai hírközlési szabályok legfontosabb módosításait összegezi a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) fogyasztói tájékoztató aloldala, az nmhh.hu/hirkozlesiszabalyok. Néhány fontosabb változásról a hatóság már korábban beszámolt, ebben a közleményben pedig további újdonságokat mutat...
- Hirdetés -

CMO

Fontos, hogy megmutassuk a pezsgő másik oldalát

Csomay András, marketing vezető, Törley Pezsgőpincészet   - Milyen évet zártok idén? - Ha ezt az évet jól le tudjuk hozni járványügyi szempontból, akkor nálunk a Törley Pezsgőpincészetben reményeink szerint vissza tudunk állni a COVID előtti időszakra....

A hitelesség egyre fontosabb

Sándor Gabriella, Libri-Bookline, marketing és kommunikációs igazgató fotó: Egyed Péter - A karácsony kiemelt időszaknak számít a könyvpiacon, az éves marketingbüdzsé mekkora részét költik el ilyenkor? - Az év utolsó három hónapja kereskedelmi és kommunikációs szempontból valóban...

Eljött a bátrak ideje

  Gál Judit, Danubius Hotels, marketing és kommunikációs igazgató   - Milyen év végére számítasz? Picit jobb lesz, mint a tavalyi hasonló időszak? - Össze sem hasonlíthatóak. A tavaly november olyan komoly szigorítást hozott, hogy fél évig...

A jövő év második felében lehet intenzívebb felfutás

Mocsai Zoltán, P Automobil Import Kft., marketing vezető - Mit tippelsz, milyen év lesz 2021 az autópiacon? Tavaly 128 000 új személyautót helyeztek forgalomba, idén kevesebb lesz? - Egy alapvetően felemás év az idei. Az év...

A vásárlási szokások örökre megváltoztak

Kanyó Roland, dm Kft., marketing és PR menedzser 133 milliárd forintos bevétellel zártátok az elmúlt üzleti évet, majdnem 10 százalékos plusszal. Gondolom ez a körülmények figyelembe vételével, elég jó eredménynek számít? Természetesen elégedettek vagyunk az elért...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Zöld vállalást tett a Toyota és a Lexus

2035-re karbonsemleges lesz Európában a Toyota és a Lexus.A Toyota készen áll arra, hogy 2035-re nullára csökkentse az újonnan értékesített Toyota és Lexus járművek széndioxid-kibocsátását Nyugat-Európában, amelynek fontos lépcsőfoka lesz a legalább 50 százalékos,...

Zöld együttműködésben a TotalEnergies

A TotalEnergies és a Daimler Truck AG megállapodást írt alá az Európai Unió közúti árufuvarozásának szén-dioxid mentesítésére irányuló kötelezettségvállalásukról. A partnerek együttműködnek a hidrogénnel üzemeltetett nehéz tehergépjárművek ökoszisztémáinak fejlesztésében, egyrészt azzal a szándékkal, hogy...

Új technológiák pörgethetik fel a klímavédelmet

Hogyan segítheti a mesterséges intelligencia, az esővízgyűjtés és a közlekedési rendszerek gyökeres átalakítása a károsanyag-kibocsátás csökkentését – a többi között ez is kiderül a világ legfenntarthatóbb vállalatának választott Schneider Electric és a CNBC Catalyst...

DATA