A Nemzetközi Légi Szállítási Szövetség (IATA) adatai szerint a Karib-térséget, illetve az Egyesült Államok déli államait sújtó hurrikánok miatt jelentősen visszaesett a globális légiutas-forgalom az idén szeptemberben az előző havi adatokhoz képest.
A montreali székhelyű, kétszáz légitársaságot tömörítő szervezet adatai szerint szeptemberben az előző évihez viszonyítva ugyan 5,7 százalékkal emelkedett a globális utasforgalom, de az éven belül ez a legalacsonyabb bővülési ráta, augusztusban még 7,2 százalékos utasszám növekedést mértek – írja az MTI. A járatok kihasználtsága 0,3 százalékponttal 81,6 százalékra javult.
Az áruforgalomban az IATA kimutatása szerint szeptemberben 9,2 százalékkal nőtt a forgalom 2016 szeptemberéhez képest, ami ugyan öthavi mélypontot jelent a fejlődési ütemben, de még így is jelentősen az ötéves 4,4 százalékos átlag fölött van.
- Hirdetés -
A légitársaságok is megérezték a hurrikánokat
|
- Hirdetés -
A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI
Keveset tesznek a cégek a globális felmelegedés lassításáért
A vállalatok még mindig nem fordítanak elegendő figyelmet a Párizsi Megállapodás kulcsfontosságú céljainak teljesítésére, amivel 1,5 Celsius-fok alatt maradhatna a globális felmelegedés mértéke – derül ki az EY nemzetközi klímaaktivitási barométeréből. Tízből csupán négy...
Változás az IKEA-nál
Az IKEA új fejezetet nyit a régióban: 2024. december 1-jétől Rostislav Čítek veszi át a marketing vezetői pozíciót Csehországban, Magyarországon és Szlovákiában, hogy tovább erősítse a márka jelenlétét és irányvonalát.Rostislav Čítek 2020 óta tagja...
Új vezetőkkel erősít a Telekom
Szerződése lejártával távozik a Magyar Telekomtól Daria Dodonova gazdasági vezérigazgató-helyettes és Igazgatósági tag. Lubor Zatko műszaki vezérigazgató-helyettes pedig a Deutsche Telekom Csoporton belül más pozícióban folytatja karrierjét. A gazdasági vezérigazgató-helyettesi pozícióra a Deutsche Telekomtól...
A mozikat is meghódítja az OMODA
Közösen indul el egy mágikus utazásra Óz csodálatos birodalmába a Universal Pictures látványos új filmje, a Wicked és az OMODA&JAECOO. A két márka közötti együttműködés nem csupán az OMODA&JAECOO innovatív, személyre szabott élmények és...
Keveset költenek digitalizációra a hazai kkv-k
Visszafogottság jellemzi a magyar kkv szektort, ha a digitalizációról van szó. A jelenlegi turbulens gazdasági környezetben sokan inkább a kivárásra játszanak, hátha javulnak a gazdasági mutatók. Noha a K&H kkv bizalmi index harmadik negyedéves...
Már a mozikban a magyar Eufória
Két fiatal szerhasználó felépülésének első 1,5 évét követi nyomon a hazai mozikban december 5-től látható új magyar dokumentumfilm, a Nemzeti Filmintézet támogatásával elkészült Mélypont érzés. Miklós Ádám rendező és Száki Adrián producer úgy nyúltak...
A sarki fény is beköltözik a Nyugati téri Mekibe
A látogatók egy varázslatos utazás részesei lehetnek, ahol a rénszarvasszánon utazó Mikulás, angyalkák, mézeskalácsfigurák és karácsonyi fényárban úszó házikók mellett a misztikus és látványos sarki fény is megjelenik.A McDonald’s Nyugati téri egységének egyedi attrakciója,...
Fenntartható magyar márkákat díjaztak
Fenntarthatóságért és környezetvédelemért tett kimagasló erőfeszítésekért díjaztak vállalatokat, kiemelkedő márkákat és személyiségeket december 3-án a GREEN BRANDS regionális Gálán Bécsben, a gyönyörű Niederösterreich Palais-ban, ahol számos magyar márka is elismerésben részesült. Itt derült ki...
Ilyen ajándékokra vágynak a fiatalok
Bár a legújabb AirPodsra vagy egy dizájner táskára sem mondanak nemet, a Mastercard felmérése szerint a Z generáció számára ezek az ajándékok inkább eszközök, amelyek segítségével elérhetik azt, amire igazán vágynak: az életre szóló...
Agymanók-rajongóknak kötelező: új sorozat indul
Az „Agymanók” világában játszódó az „Álom Stúdió” (Dream Productions) 2024. december 11-én, a „Nyerni vagy Veszíteni” (Win or Lose) saját gyártású sorozat 2025. február 19-én érkezik a platformra.Majdnem 40 évvel az indulása után két...
- Hirdetés -