Ismerd meg a legújabb videós trendeket, méghozzá első kézből, a Google Magyarország szakembereitől. A workshop résztvevői egy 15 ezer forint értékű Google Ads hirdetési kupont kapnak ajándékba.
Kíváncsi vagy, hogy a Google milyen keretrendszert javasol egy márka marketingtevékenységének stratégiai megtervezéséhez? Hallottál már a See – Think – Do – Care keretrendszerről, de nem igazán tudod, hogy kezdj neki?
A Marketing&Média és a Google szervezésében megvalósuló Video Academy workshopon első kézből tudhatod meg, hogy videós tevékenységed hogyan illesztheted be ebbe a keretrendszerbe és azt, hogyan hasznosíthatod az egész év folyamán. Ha úgy érzed, hogy itt az ideje váltani az adhoc, taktikai kampányokról a stratégiai hozzáállásra a videók terén is, akkor jelentkezz Video Academy képzésünkre.
A rendezvényen Boros Botond, a Google Magyarország marketingvezetője azt mutatja be, hogyan érdemes reagálni a megváltozott fogyasztói igényekre.
Kovács Péter, a YouTube hazai felelőse pedig Magyarországon először ismerteti a videómegosztó több mint 5000 kampányát elemző kutatás eredményeit. Az előadásból kiderül, hogy mi a sikeres YouTube kampány és kreatív titka, illetve hogy mi jellemző a hazai közönségre a legfrissebb, 2018-as kutatások alapján.
Az influencerekkel való hatékony együttműködésről beszél majd Varga-Szilágyi Zsolt (BugTV, PostForRent), majd egy kerekasztal-beszélgetés keretében lehet még jobban elmélyülni a témában.
Az esemény része lesz egy kétórás videós workshop is, amelynek végeztével a résztvevők egy konkrét tervet állítanak össze saját márkájukra szabva, hogy mely csatornákon, milyen emberek számára, milyen videóstratégiát érdemes készíteniük, s hogy annak sikerességét milyen mérési és performansz indikátorok mentén érdemes megítélniük.
A Video Academy április 11-én, 14 órától kerül megrendezésre a Millenáris Campuson. A workshopról minden további információt megtalálsz ide kattintva, az esemény honlapján. Jelentkezésedet a linda.lazar@marketingmedia.hu címre is elküldheted.