Elindult a Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége (MAKSZ) által jegyzett Kreatív Utánpótlás (KRU) idei első projektjének – Roger Hatchuel Academy – nevezési időszaka. A képzésre 18-23 éves, felsőfokú oktatásban részt vevő, angolul kíválóan kommunikálók jelentkezését várják a szervezők.
A Roger Hatchuel Academy (RHA) 2003 óta dolgozik azon, hogy inspirációt nyújtson a kreatív szakma következő nemzedékének: olyan eszközökkel, ismeretekkel és kapcsolatokkal látja el őket, amelyek segítségével felfedezhetik a szakma különböző irányzatait, és karriert építhetnek a reklám- és kreatív kommunikációs ágazatban.
Világszinten 30 főt várnak, és a MAKSZ – a Cannes Lions fesztivál hazai nagyköveteként – is delegálhat 1 főt. A jelentkezőnek egy 2 perces bemutatkozó videót kell készítenie és beküldenie, amelyben kifejti, hogy milyen szakmai céljai és álmai vannak a jövőben.
A MAKSZ zsűrije 3 főt fog kiválasztani, a végső döntést pedig a Roger Hatchuel Academy szervezői fogják meghozni. Az idei Academy június 19-24. között kerül megrendezésre.