- Hirdetés -

Lengyel cég vásárolt részesedést a Growww Digitalban

|

- Hirdetés -

Tulajdonrészt vásárolt a Growww Digital Kft.-ben a lengyel Bluerank, a közép- és kelet-európai régió egyik vezető független performance ügynöksége. A december végén létrejött komoly volumenű szakmai befektetés célja a Growww Digital ambiciózus növekedési terveinek és nemzetközi terjeszkedésének támogatása. Az új tulajdonosok érkezésével egy időben távozik az egyik alapító tulajdonos.

A Bluerank szakmai befektetőként lép a budapesti digitálismarketing-ügynökségbe, amely így jobban ki tudja szolgálni a régió piacait, kiaknázva a geográfiai szinergiát. Az üzletbővítés mellett tudásátadásban, piacismeretben és szakmai tapasztalatcserében is partnerségre lépnek. Emellett új know-how-k, exkluzív licencek, mint a Google Analytics 360 marketingplatform válnak elérhetővé a Growww Digital számára, hogy növekedési terveit valóra váltsa.

„Ilyen jellegű és nagyságrendű szakmai befektetés ritka a régióban, mint a fehér holló. Ezért is roppant megtisztelő számunkra a Bluerank bizalma. A megerősödött nemzetközi szakmai háttérrel célunk, hogy középtávon a magyar e-kereskedők első számú exportpartnerévé váljunk. Az elmúlt hét évben átlagosan 75 százalékos bevételnövekedést értünk el ügyfeleink számára az általunk kezelt marketingcsatornákon. Ezt szeretnénk tovább javítani a megújult és kibővült erőforrásaink révén. Szeretnénk a magyar e-kereskedők legjobb partnere lenni bel- és külföldön egyaránt. Hiszem, hogy a Bluerankkel szövetségben ezt a missziónkat teljesíteni tudjuk” – mondta el az ügylet kapcsán Szabó László, a Growww Digital ügyvezetője.

Kilép a társalapító

A tulajdonrészek változása érintette a Growww Digital másik társalapítóját, Dunder Krisztiánt is, aki kilép a cégből, mert alkotó emberként úgy érzi, a cégépítésben vállalt szerepe a befektető érkezésével a csúcsára ért. A szakember két évtized online üzletfejlesztési munka után pályát módosít és új kihívásokat keres.

A kilépő társalapító tulajdonrészét a Bluerank és a menedzsment két tagja, Bitay Zsolt operatív igazgató és Flekács Zoltán performance divízióvezető vásárolta meg, valamint növelte részesedését a társaságban a társalapító Szabó László, aki az ügyvezetői feladatokat is ellátja a jövőben. A tranzakciót több hónap előkészítés előzte meg, melyet M&A tanácsadóként az Absolvo Consulting Kft. és jogi tanácsadóként a Jalsovszky ügyvédi iroda támogatott.

A Growww Digital jelenleg 9 országban nyújt performance marketing, közösségimédia-, márkakommunikáció-, valamint webanalitikai szolgáltatásokat. A Digitális Kereskedelmi Szövetség (DKSZ) alapító tagja, melynek küldetése a magyar e-kereskedelem fellendítése és versenyképességének növelése.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Újított a K&H

A hazai pénzintézetek között elsőként új vállalatirányítási rendszert vezetett be a K&H. Az újgenerációs, memóriaalapú SAP S/4HANA rendszer valós idejű adatelemzést és előrejelzést tesz lehetővé, a Fiori felhasználói felület pedig személyre szabható webes és...

Különleges programok az ország egyik legszebb helyén

Az ország talán legnépszerűbb kirándulóhelye minden évszakban izgalmas kalandokat, a nyugalomra vágyóknak pedig teljes kikapcsolódást kínál. Az utóbbi évek fejlesztéseinek köszönhetően megszámlálhatatlan lovasprogram, kerékpáros túrák, lebilincselő gyerekprogramok várják a látogatókat. Szeptemberben pedig 1984 után...

Legendás pankrátorok érkeznek a képernyőkre

Minden eddiginél több pankrációs doku-sorozat és a WrestleMania legendás részei is érkeznek a Network4 Media Group műsorára nyár közepétől. A műsorok mindegyike hazai premier, ráadásul magyar kommentárt vagy feliratot is kapnak. A World Wrestling...

Rengeteg ügyfelet veszíthetnek a bankok

Az új illetékintézkedésekkel a devizaügyletek mind nagyobb részét külföldi szolgáltatóhoz vihetik a privátbanki és affluens ügyfelek, ráadásul erre a nemzetgazdaságilag fontos ügyfélszegmensre a határon átnyúló vagyonkezelési szolgáltatók is kivethetik a hálójukat - hívja fel...

Milliós bírságot kaphatnak a cégek

Ugyan június 30-án lejárt Kiberbiztonsági tanúsításról és felügyeletről szóló törvényben meghatározott első fontos határidő, a cégvezetőknek azonban még van idejük pótolni a mulasztást, és időben megkezdeni a felkészülést a támadások elhárítására - nem mellesleg...

Olimpia a Maxon – egyetlen pillanatról sem kell lemaradnunk

Magyarországon csak a WBD streamingplatformján, a Maxon érhető el mind a 762 sportesemény, 329 éremosztó versenyszám és a 19 versenynapon át tartó, 3800 órányi élő közvetítés. A Max technikai újításai közé tartozik a dedikált...

Ezt kínálja idén a Campus Fesztivál

Huszonegy programhelyszínen 295 zenei produkció várja majd a bulizni vágyókat az idei debreceni Campus Fesztiválon, amit július 24-27. között rendeznek meg a Nagyerdőben. Idén növekszik a külföldi előadók száma: 13 különböző országból, 16 nemzetközi...

Így látják helyzetüket és a piacot a PR-guruk – 1. rész

Összeállításunkban a top PR-cégek vezetői értékelik az előző évet, és mesélnek arról, mi jár most a fejükben, hogy a lehető legjobb teljesítményt hozzák ki vállalkozásukból. Beszéltek még a hitelességről, a magabiztosságról és a közösségi...

Nem tudják elkölteni a pénzüket a SZÉP kártyások

Hónapról hónapra növekszik a K&H SZÉP kártya forgalom, de még így sem tudják a kártyabirtokosok felhasználni a havi jóváírásukat. Így tovább emelkedett a K&H SZÉP kártyákkal felhasználható keret, ami csaknem eléri a 9 milliárd...

Hatalmas küzdelem volt a Balatonban

120 ezren nézték az élő közvetítést és több mint félmillióan látták a közösségi médiában az év legnagyobb és legrangosabb vitorlásversenyét, az 56. Kékszalag Raiffeisen Nagydíjat, amelyet a Forma 1-es autóversenyekhez hasonlítható izgalmas csata végén...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Milliókról dönthetnek a vásárlók

Emberek millióinak kezében van újra több millió forint és környékbeli lakos sorsa, melyről a Tesco üzletekben leadott szavazatukkal dönthetnek. Július 15-én indult ugyanis az áruházlánc „Ön választ, mi segítünk” közösségi programjának szavazási szakasza. A...

Újított a K&H

A hazai pénzintézetek között elsőként új vállalatirányítási rendszert vezetett be a K&H. Az újgenerációs, memóriaalapú SAP S/4HANA rendszer valós idejű adatelemzést és előrejelzést tesz lehetővé, a Fiori felhasználói felület pedig személyre szabható webes és...

Különleges programok az ország egyik legszebb helyén

Az ország talán legnépszerűbb kirándulóhelye minden évszakban izgalmas kalandokat, a nyugalomra vágyóknak pedig teljes kikapcsolódást kínál. Az utóbbi évek fejlesztéseinek köszönhetően megszámlálhatatlan lovasprogram, kerékpáros túrák, lebilincselő gyerekprogramok várják a látogatókat. Szeptemberben pedig 1984 után...

Legendás pankrátorok érkeznek a képernyőkre

Minden eddiginél több pankrációs doku-sorozat és a WrestleMania legendás részei is érkeznek a Network4 Media Group műsorára nyár közepétől. A műsorok mindegyike hazai premier, ráadásul magyar kommentárt vagy feliratot is kapnak. A World Wrestling...

Rengeteg ügyfelet veszíthetnek a bankok

Az új illetékintézkedésekkel a devizaügyletek mind nagyobb részét külföldi szolgáltatóhoz vihetik a privátbanki és affluens ügyfelek, ráadásul erre a nemzetgazdaságilag fontos ügyfélszegmensre a határon átnyúló vagyonkezelési szolgáltatók is kivethetik a hálójukat - hívja fel...

Don't Miss

Ezek a projektek nyerték el idén a Digitális Készségek Európai Díját

Ezek a projektek nyerték el idén a Digitális Készségek Európai Díját A Digitális Készségek Európai Díjának (European Digital Skills Awards) idei nyertes projektei között kiberbiztonságra fókuszáló, hátrányos helyzetűek digitális készségeinek fejlesztését, illetve a nők technológiai...

Folyamatosan újra kell gondolnunk, hogyan maradhatunk relevánsak – interjú Erich Mullerrel

Sok tekintetben a budapesti gyártóközpont az ügynökségünk szíve, amely életre kelti a stratégiai és kreatív csapatok által nap mint nap kitalált csodálatos koncepciókat és ötleteket – mondta el Erich Muller. A Publicis Groupe Hungary...

A csapatmunka és az emberi kreativitás nem lecserélhető – interjú Juhász Péterrel

Ha mindenáron le akarunk nyomni valamit a nézők torkán, akkor azt nem fogják befogadni és elkapcsolnak – állítja Juhász Péter. A 235 egyik tulajdonosa, a Tippmix reklámfilmek rendezője az mmonline.hu-nak adott interjúban beszélt arról...

Marketingfronton újított a Tesco

Az áruházlánc 44 üzletében 132 darab innovatív digitális kijelzőt helyez üzembe az eladáshelyi reklámok hatékonysága és a vásárlói élmény növelése érdekében. A Tesco június 21-én, a kiskereskedelmi ügyféladatokat elemző dunnhumby-val közösen tartott első Tesco...

Kaliszky András váltja Foltányi Tamást az Ersténél

Kaliszky András lesz 2025 januártól az Erste Bank Hungary Zrt. informatikai és operációs területért felelős igazgatósági tagja – jelentette be a pénzintézet. A pozíciót Foltányi Tamás 2024 végéig tölti be, az idén 65 éves...