Lengyelországban terjeszkedik a Grayling

A stratégiai kommunikáció területének egyik globális vezetője, a Grayling bejelentette, hogy IGNITE CEE néven új hub-ot indít Varsóban, Lengyelországban. A stratégiai kapacitások bővítésével a Grayling célja, hogy növelje a kreatív és a stratégiaalkotás területein nyújtott szolgáltatásait Közép- és Kelet-Európában, mind meglévő, mind új ügyfelei számára.

Az IGNITE CEE hub csapata Varsóban található, és 10 közép- és kelet-európai országra kiterjedő munkáját a Grayling adat- és stratégiai szakértőinek hálózata támogatja. Az új hub lesz a helyi képviselete az öt évvel ezelőtt Londonban létrehozott IGNITE Global csapatának, mely több mint 20, az Egyesült Királyságban, Franciaországban, Szingapúrban, Hongkongban és Kínában dolgozó stratéga, kreatív, adatelemző, kutató és digitális marketing szakemberből áll. A hálózat része egy önálló, házon belüli kreatív stúdió Londonban és Hongkongban, amely világszerte kínál integrált tervezési és gyártási szolgáltatásokat. Ez a lépés megerősíti a Grayling elkötelezettségét a stratégiai és kreatív képességekbe történő befektetés iránt a hálózatán belül.

Az IGNITE CEE csapatot Lukasz Napora vezeti, aki az elmúlt öt évben a Grayling varsói irodájának kreatív igazgatója volt. Ez idő alatt olyan márkákkal dolgozott együtt, mint a Visa, BMW, TikTok, Primark, FREENOW, Tetra Pak és Nobu. A hub kreatív kapacitásának növelése és Napora támogatása érdekében a Grayling Jan Fraczekkel, mint vezető kreatívval erősíti a csapatot. Jan korábban a WebTalk és a Berry Kolektyw Kreatywny ügynökségeknél dolgozott, és jelentős kreatív tapasztalatot szerzett a CEE régióban olyan meghatározó kampányok során, mint például a Heinz, BNP Paribas, Triumph, Pudliszki és Tymbark projektjein.

Napora és Fraczek szorosan együttműködnek az IGNITE „power pairs” csapataival, amelyek mind a tíz CEE piacon – Bulgáriában, Csehországban, Horvátországban, Magyarországon, Lengyelországban, Romániában, Szerbiában, Szlovákiában, Szlovéniában és Ukrajnában is – adatelemzőkből és tervezési szakértőkből állnak.

„Az IGNITE első öt éve megerősítette a meggyőződésünket, hogy a kommunikációban a kreativitás iránti igény továbbra is növekszik. A kreativitás azonban önmagában nem elegendő; a Graylingnél nagy hangsúlyt fektetünk arra, hogy minden tevékenységet stratégiába ágyazzunk, és adatokat használjunk az insightok megszerzésére. Az IGNITE CEE létrehozása lehetővé teszi számunkra, hogy szakértelmünket kiterjesszük a régió több ügyfelére, és olyan kampányokat hozzunk létre, amelyek több közép-európai piacon is hatékonyan működnek” – mondta Lukasz Napora, a CEE hub kreatív igazgatója.

Az IGNITE CEE dedikált támogatást nyújt az ügynökség különböző csapatainak, beleértve a fogyasztói PR-en, vállalati kommunikáción, közéleti ügyeken és digitális marketingen dolgozó kollégáknak. A hub csapata a fogyasztói insightok feltárására, kommunikációs stratégiák kidolgozására, kreatív kampányok, élménykoncepciók, közösségi média kampányok és kreatív tartalmak fejlesztésére szakosodott.

Az indulás kapcsán Nathan Kemp, a Grayling innovációs vezetője így nyilatkozott: „Az IGNITE CEE hub elindítása megerősíti az ügynökség elkötelezettségét ügyfélajánlataink és szolgáltatásaink innovációja iránt Közép- és Kelet-Európa szívében. A Grayling csapatai a CEE régióban kiváló hírnevet építettek ki a közönségközpontú kreatív munka terén, és a stratégiai és kreatív tehetségekbe történő befektetés tovább növeli képességünket, hogy ezt helyi szinten is megvalósítsuk, miközben erősítjük az IGNITE Global ajánlatát is.”

A közösségi insightok feltárása és használata iránti elkötelezettségüket tovább hangsúlyozva az IGNITE nemrégiben elindította saját módszertanát és diagnosztikai eszközét, az Advantage Analytics-et. Ez az eszköz 360 fokos, adatvezérelt értékelést nyújt a márka vagy üzlet állapotáról, részletesen nyomon követve az előrehaladást az idő során. Az Advantage Analytics ötvözi a digitális adatokat, saját közösségi intelligenciát, ügyfél- és piaci adatokat, valamint mélyreható házon belüli szakértői elemzéseket, hogy átfogó teljesítménypontszámokat nyújtson az adott márka láthatóságáról, percepciójáról, politikai és érték-orientációjáról, digitális eszközei erejéről és ESG vizibilitásáról.

Az új hub vezetésével Lukasz Napora, korábbi kreatív igazgatót bízták meg.