- Hirdetés -

Lesz új országos rádiós frekvencia-pályázat

|

A Médiatanács ma bejelentette, hogy már megtekinthető az országos analóg kereskedelmi rádiós médiaszolgáltatási lehetőség pályázati felhívásának tervezete. Az országos kereskedelmi rádiós pályázati eljárás előkészítésének munkálatai azért indulhattak újra, mert a Class FM-et működtető Advenio Műsorszolgáltató Zrt. által kezdeményezett bírósági eljárásban március 14-edikén meghozott ítélet másodfokon jogerősen megerősítette, hogy az NMHH folytathatja az új pályázati eljárással kapcsolatos munkát, nincs ugyanis jogalap arra, hogy az ezzel kapcsolatos NMHH-döntés végrehajtását felfüggesszék. A frekvencia értékesítés pályázati felhívásáról néhány héten belül meghallgatást tartanak.

 

A Médiatanács elfogadta a június 7. és 21. között közszemlére közzétett és az eddigi lefedettséget Fehérgyarmat, Gerecse, Szentes és Vasvár telephelyekkel kiegészített frekvenciatervet az országos kereskedelmi rádiós médiaszolgáltatási lehetőség pályáztatásához, és ugyancsak elfogadta a pályázati felhívás tervezetét, amely csütörtöktől olvasható a honlapon. A két héten át véleményezhető frekvenciatervre egyetlen észrevétel sem érkezett, a pályázati felhívás tervezetéről pedig nyilvános meghallgatást tart a hivatal a közzétételtől 20-30 napon belül. A Médiatanács az ez után számított 45 napon belül dönt majd a pályázati felhívás véglegesítéséről.

 

Az országos kereskedelmi rádiós pályázati eljárás előkészítésének munkálatai azért indulhattak újra, mert az Advenio Műsorszolgáltató Zrt. által kezdeményezett bírósági eljárásban március 14-edikén meghozott ítélet másodfokon jogerősen megerősítette, hogy az NMHH folytathatja az új pályázati eljárással kapcsolatos munkát, nincs ugyanis jogalap arra, hogy az ezzel kapcsolatos NMHH-döntés végrehajtását felfüggesszék. Így tehát elhárult az új országos rádiós frekvenciapályázat lefolytatásának perjogi akadálya. A pályázat célja, hogy megmaradjon az országos duális médiarendszer, és a közszolgálati rádióadók mellett az eljárás végén újra működhessen országos kereskedelmi rádió Magyarországon, bővített lefedettséggel, a sztereó lakossági ellátás 69,3 százalékos elérési lehetőségével.

 

Az országos kereskedelmi rádiós frekvencia pályázat tervezete itt olvasható el. Az anyagból kiderül, hogy évente közel nettó félmilliárd forintos médiaszolgáltatási alapdíjjal lehet számolni, a pályázati díj pedig nettó 31,7 millió forint. A pályázatok elbírálása során 96 pont a maximum. A legtöbb pontot, 36-ot, a műsortervre lehet kapni, míg a médiaszolgáltatási díjajánlatra legfeljebb 32 pontot kaphatnak a pályázók. A műsortervben megjelenő többletértékeket legfeljebb 16 ponttal értékelhetik, maximum 8 pont jár a médiaszolgáltatási tapasztalatra, és 4 pont adható arra, ha valaki kiegészítő médiaszolgáltatást vállal.

 

 

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Ismét meghirdették a Magyar Innovációs Nagydíjat

A Magyar Innovációs Szövetség 33. alkalommal hirdette meg kis-, közép- és nagyvállalatok számára a Magyar Innovációs Nagydíjat, amelyre a cégek a gyakorlatban is megvalósult, 2024. évben mérhető üzleti hasznot hozó innovációs projektekkel nevezhetnek. A...

A metaverzumban növelik beruházásaikat a vállalatok

Bár az ipari metaverzum megvalósulása még nem a mindennapok gyakorlata, már most egyre több vállalat számára válik valós üzleti előnyöket biztosító technológiai platformmá – mutat rá a Siemens, az S&P Global Market Intelligence és...

Rekord karácsonyi forgalomra készül a Kifli.hu

A Kifli.hu online szupermarket 400 futárral és 300 kiszállító gépkocsival készül a karácsonyi vásárlói rohamra. A normál időszaki forgalom nagyjából dupláját hozó ünnep előtti csúcsszezonban napi 80 ezer táskát készítenek majd össze a Kifli-raktárban,...

Különleges karácsonyi vásárok

A karácsonyi vásárokról talán legtöbbünknek ugyanaz jut eszébe: fagyos esték, forralt bor, sült gesztenye, fabódék és kézműves ajándékok. Akik azonban idén a megszokottól eltérően ünnepelnék a karácsonyt, és megismerkednének különböző kultúrák különböző karácsonyi tradícióival,...

Így segítünk az ünnepek idején

Karácsonykor legtöbben beteg, hátrányos helyzetű vagy nehéz sorsú gyermekek javára terveznek adományozni – derült ki a Yettel karácsonyi szokásokat vizsgáló friss országos reprezentatív kutatásából. Sokan szeretnék tudni, pontosan mi az, amire az adományozottnak szüksége...

Nagyot nőtt a mobilfizetések száma

Tíz hónap alatt 469 milliárd forintnál többet költöttek a K&H-sok az okoseszközökkel. Ez 58 százalékkal haladja meg az egy évvel korábbit, míg 2022 azonos időszakával összevetve 180 százalékos többletről van szó. Az Apple Pay-fizetések...

Jön a Marsra magyar! karácsonyi különkiadása

December 22-én karácsonyi különkiadással jelentkezik a Magyar Telekom és a KMH Film koprodukciójában készült Marsra magyar! sorozat. A speciális epizód kiemelt nézettségű műsorsávba került az RTL-en, és az RTL+-on is elérhető lesz. A Marsra...

A digitális piac nagyágyúi trendekről és feladatokról – 1. rész

Izgalmas változásokat hozott az elmúlt egy év a hazai digitális piacon. A jelen és a jövő trendjeiről, a legfontosabb feladatokról kérdeztük a digitális piac legmeghatározóbb személyeiségeit bemutató Top 50-es listánk élmezőnyében végzett vezetőket.   Az...

Elindult a Budapest Airport munkáltatói márka kampánya

A VINCI Airports által üzemeltetett Budapest Airport hisz abban, hogy a tehetség mindenkiben megvan, de akkor csillan meg igazán, ha megtalálja a helyét. Ahhoz azonban, hogy megtaláljuk azt a munkakört, amiben valóban szárnyalhatunk, először...

Megvannak a legjobb mobilfotók

Több mint 650 ezer nevezés közül választotta ki a zsűri a legjobb műveket a HUAWEI XMAGE Awards nemzetközi mobilfotós pályázatán. Az idei nyertes alkotások között olyan képek szerepelnek, amelyek a hétköznapi élet szépségét új,...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Csúcsot dönt az utasbiztosítások száma

Elkezdtek újra biztosítást kötni a magyarok. A külföldre utazási kedv az idén csúcsra járatja az utasbiztosításokat, és az egészségüket, nyugdíjukat is jóval többen igyekeznek bebiztosítani. Ráadásul megtörtént az is, amire másfél évtizede nem volt...

Ismét meghirdették a Magyar Innovációs Nagydíjat

A Magyar Innovációs Szövetség 33. alkalommal hirdette meg kis-, közép- és nagyvállalatok számára a Magyar Innovációs Nagydíjat, amelyre a cégek a gyakorlatban is megvalósult, 2024. évben mérhető üzleti hasznot hozó innovációs projektekkel nevezhetnek. A...

A metaverzumban növelik beruházásaikat a vállalatok

Bár az ipari metaverzum megvalósulása még nem a mindennapok gyakorlata, már most egyre több vállalat számára válik valós üzleti előnyöket biztosító technológiai platformmá – mutat rá a Siemens, az S&P Global Market Intelligence és...

Rekord karácsonyi forgalomra készül a Kifli.hu

A Kifli.hu online szupermarket 400 futárral és 300 kiszállító gépkocsival készül a karácsonyi vásárlói rohamra. A normál időszaki forgalom nagyjából dupláját hozó ünnep előtti csúcsszezonban napi 80 ezer táskát készítenek majd össze a Kifli-raktárban,...

Különleges karácsonyi vásárok

A karácsonyi vásárokról talán legtöbbünknek ugyanaz jut eszébe: fagyos esték, forralt bor, sült gesztenye, fabódék és kézműves ajándékok. Akik azonban idén a megszokottól eltérően ünnepelnék a karácsonyt, és megismerkednének különböző kultúrák különböző karácsonyi tradícióival,...

Don't Miss

Nemzetközi ügynökségi hálózat tagja lett a Positive Adamsky

A Positive Adamsky csatlakozott a MISSION HUBS független nemzetközi ügynökségi hálózathoz. Ez az együttműködés a cégcsoport régóta tervezett külpiaci stratégiájának kiemelt lépése, amely a nemzetközi jelenlét erősítését és a globális partnerkapcsolatok bővítését célozza.A londoni...

Fontos európai díjat nyert a magyar HR vezető

Komáromi Zsófiának, a Publicis Groupe Hungary Chief Talent Officerének és a Publicis Groupe CEE Talent Transformation Partnerének ítélték oda a 2024-es HR Diversity Champion of the Year kategóriadíját a European Diversity Awards-on. Az egyik...

Lengyel vezető a dentsu új régiójánál

A dentsu globális kreatív-, marketing- és médiaügynökségi hálózatának EMEA régiós vezetése bejelentette a DACH (Németország, Ausztria, Svájc) és a CEE (Közép-Kelet-Európa) piaci területek összevonását egy új, egységes Közép-Európa régió formájában. Az új Közép-Európa klaszter...

Logó és arculattervezést segítő könyvet adott ki a [brandguide]

Megjelent a legújabb logó- és arculattervezés témájú szakkönyv a kiadásában. Egy szokatlan és egyedi formátumban: feltett kérdésekkel segíti a könyv a logó- és arculattervezés folyamatát. A könyv nem csak szorosan szakmabeliekhez szól, hanem...

A hazai kortárs művészet előtt tiszteleg az ACG

Idén ünnepli 20. születésnapját a hazai kreatív szektor megkerülhetetlen szereplője, az ACG. Az évforduló apropóján az ügynökség egy egyedülálló kiadványban, az ACG TWENTY Bookazine-ban tiszteleg azon hazai kortárs alkotók előtt, akik munkásságából az elmúlt...