- Hirdetés -

Limitált kiadású sörkollekcióra licitálhatnak a focirajongók

|

- Hirdetés -

A Liverpool FC legendás menedzserének, Jürgen Klopp távozásának alkalmából a Carlsberg összefogott az ERDINGER Weissbräuval, és közösen kiadtak egy limitált szériás ünnepi sört – minden hivatalos meccsére egy palackkal, amelyet a Vörösök kispadján töltött.

Összesen 491 darab 7,5 dl-es palack Believers Brew-t árvereznek el Graham Budd árverésvezető segítségével május 16-tól kezdődően, és a teljes befolyt összeg az LFC Foundationhöz, a Liverpool Football Club hivatalos jótékonysági szervezetéhez kerül, ezzel támogatva azt a fontos munkát, amellyel sorsfordító lehetőségeket teremt a leginkább rászoruló közösségeknek belföldön és idegenben egyaránt.

Klopp kilenc szezonja tele van jelentős eredményekkel és trófeákkal a Premier League-ben, az FA-kupában, az UEFA Bajnokok Ligájában, a FIFA Klubvilágbajnokságon, a Ligakupában, valamint a klub leghosszabb veretlenségi sorozata (44 mérkőzés a Premier League-ben) is az ő nevéhez kötődik. A Normal One, ahogyan őt szívesen emlegetik, több személyes elismerést is kapott ez idő alatt, köztük a Premier League-ben a szezon legjobb menedzsere és a FIFA-nál a világ legjobb edzője címet is kétszer nyerte el.

A 491 tételből álló gyűjtemény minden palackja számozott, és mindegyik egy hivatalos mérkőzéshez köthető, amelyen ő volt a csapat vezetőedzője. Néhány a legemlékezetesebbek közül:

206-os palack

Liverpool FC 4-0 FC Barcelona

UEFA Bajnokok Ligája elődöntő visszavágója, 2019. május 7., Anfield, Liverpool

208-as palack

Liverpool FC 2-0 Tottenham Hotspur FC

UEFA Bajnokok Ligája döntő, 2019. június 1., Metropolitano Stadium, Madrid

264-os palack

Liverpool FC 5-3 Chelsea FC

Premier League, 2020. július 22., Anfield, Liverpool

A Carlsberg több mint 30 éve a Liverpool FC büszke partnere, Jürgen Klopp pedig 2019 óta az ERDINGER Weissbräu nagykövete, így jöhetett létre a két márka közötti együttműködés, ami ritkán látható ebben az iparágban. A kooperáció nagyon jól illik Jürgen együttműködésre építő vezetési stílusához, és tanúbizonyságul szolgál az iránta érzett tiszteletnek nemcsak a Liverpool FC szurkolói, hanem a labdarúgás minden rajongója részéről.

A Believers Brew név Klopp első sajtótájékoztatójára utal, amelyen a szakvezető megígérte, hogy a „hitetleneket” „hívőkké” teszi, amit kétségtelenül be is tartott. A sör mindkét főzde jellegzetes összetevőit használja egyenlő arányban: 50% az ERDINGER jellegzetes búzamalátájából, 50% a Carlsberg jellegzetes pilsner malátájából, emellett mindkét vállalkozás élesztőjét és egyedi vörös árpát is alkalmaznak a kétlépcsős sörfőzési folyamat során.

„A Carlsbergnél sosem vagyunk egyedül. Kitartunk partnereink mellett, és hihetetlenül büszkék vagyunk a Liverpool FC-vel való több mint 30 éves együttműködésünkre. A kíváncsiság kulcsfontosságú értékünk, a labdarúgás pedig vitathatatlanul az egyik legkíváncsibb sportág, amelynek állandó célja a haladás és a fejlődés. Öröm volt nézni Jürgen útját az elmúlt kilenc szezonban. Mi is lehetne jobb módja egy ilyen ikon megünneplésének, mint valami igazán egyedi létrehozása, együttműködés az ERDINGER Weissbräuval, és közben pénzt gyűjteni egy fontos cél érdekében” – mondta Louise Bach, a Carlsberg globális szponzorációs igazgatója.

„Az ERDINGER Weissbräu és Jürgen már négy éve kiváló együttműködést ápol. Szenvedélyével, az abszolút minőség iránti igényével és az élet élvezetével tökéletesen illik hozzánk. Példakép Liverpoolban és az egész világon abban, amit csapatként el lehet érni. Ezért is örülünk, hogy a Carlsberggel együttműködve egészen különleges módon tisztelhetjük meg ezt a nagyszerű eredményt. A sörfőzés iránti közös szenvedélyünkkel olyasmit alkottunk, ami sok ember életébe hoz majd örömet. Mindazoknak, akik aukción vásárolnak egy palackot, és azoknak is, akiket az LFC Foundation fantasztikus munkájával támogat”- Dr. Stefan Kreisz, az ERDINGER Weissbräu igazgatótanácsának elnöke.

Az aukció május 16-án kezdődött a Graham Budd Auctions oldalon. Az egyes sörök indulóárát 5 fontban határozták meg. Minden aukció május 30-án zárul.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Idén még drágulhatnak az építőipari termékek

A KSH adatai újra meglepetést okoztak: évekig tartó stagnálás után végre érdemben és mérhetően megmozdult az építőipari termelés, az éves ágazati növekedés a frissen közzétett adatok szerint már 7 százalék fölé nőtt. Igaz az...

Egyre több magyar használ hitelkártyát

A rövid távú, átmeneti pénzzavarban lévő emberek egyre inkább a hitelkártyákra hagyatkoznak: a hitelkártya-tartozás ma már nagyobb, mint a folyószámlahitel-állomány – a hitelkártyás költések növekedése közel 50 százalékkal haladta meg a betéti kártyás vásárlások...

Sokat spórolhatnak a nyugdíjasoknak

2022 áprilisa óta mintegy 2,6 milliárd forinttal támogatta a Tesco a nyugdíjasokat nyugdíjas kedd elnevezésű promóciójával, aminek keretében a nyugdíjas igazolvánnyal és hűségkártyával rendelkező vásárlók keddenként 5% kedvezményt kaptak vásárlásuk végösszegéből. Az áruházlánc a...

Újdonságokkal rukkolt elő a Rossmann

2024 elején debütált a Rossmann Rutin, mellyel először bőtípusunknak megfelelő tudatos arcápolási rutint állíthattunk össze, most megérkezett hozzá a hajápolásra kiterjesztett változat is. A drogérialánc online Virtuális Tükörrel, offline pedig digitális polccímkékkel is erősített...

Így lehet biztonságos az online kommunikáció

A Rakuten Viber szakértői tippjeivel megtudhatod, hogyan teheted védetté a kommunikációs csatornád, és akadályozhatod meg a nem kívánt üzeneteket és hívásokat.A Rakuten Viber szeretné emlékeztetni a felhasználókat arra, hogy a nyári kommunikáció nyüzsgésében hogyan...
Forma-1 Magyar Nagydíj 2024

Műsorok terén a Forma-1, csatornaszinten a TV2 áll az élen

A kereskedelmi célcsoportnál a vasárnapi Forma-1 futam bizonyult a mögöttünk álló hét legnézettebb műsorának. A csatornáknál a TV2, a teljes portfólióknál a TV2 Csoport végzett az élen. Véget ért a labdarúgó Európa-bajnokság, így visszatért a...

Díjnyertes kamerák az okosmobilokban

A HONOR 200 és a HONOR 200 Pro készülékek elnyerték a tekintélyes DXOMARK ezüst (“Silver”) címkét kiemelkedő kamerateljesítményükért.A HONOR 200 Pro lenyűgöző, 137-es összpontszámot ért el a DXOMARK rangsorában, ezzel a 2. helyet szerezte...

A főzés is lehet zöldebb

A Schneider Electric befektetési alapja és több partnere összesen 3,75 millió dollárt fektetett az IoT technológiát használó elektromos főzőlapot fejlesztő ATEC nevű vállalkozásba. Az új forrás révén további lendületet vehet a főzés „zöld” forradalma...

Itt nézhetjük a Fradi első BL-meccseit

Ma megkezdi BL-szereplését az előző idény hazai futball bajnoka, a Ferencváros. Bár a 2024/2025-ös idénytől az RTL szerezte meg a legrangosabb európai kupasorozat hazai közvetítési jogait, a Fradi első, selejtezős mérkőzéseit mégis a M4...

Többen nézték a skót-magyar meccset, mint az EB döntőjét

Az élő sportesemények rajongóinak megváltást jelent, hogy ma már szinte bárhol, akár mobilon is élőben követhetik kedvenc sporteseményeiket: a nemrég zárult labdarúgó Európa-bajnokság a Yettel tévészolgáltatásának nézőit is lázba hozta. A legnagyobb nézettséget kimagaslóan...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Rekordot döntött a sportfogadások száma

Kiemelkedő fogadói érdeklődés mellett zajlott le a 2024-es labdarúgó Európa-bajnokság. A spanyol-angol döntőt követően - ahogyan az várható volt - a magyar válogatott csoportkörös mérkőzései is a legnépszerűbb események közé tartoztak a fogadók körében....

Idén még drágulhatnak az építőipari termékek

A KSH adatai újra meglepetést okoztak: évekig tartó stagnálás után végre érdemben és mérhetően megmozdult az építőipari termelés, az éves ágazati növekedés a frissen közzétett adatok szerint már 7 százalék fölé nőtt. Igaz az...

Egyre több magyar használ hitelkártyát

A rövid távú, átmeneti pénzzavarban lévő emberek egyre inkább a hitelkártyákra hagyatkoznak: a hitelkártya-tartozás ma már nagyobb, mint a folyószámlahitel-állomány – a hitelkártyás költések növekedése közel 50 százalékkal haladta meg a betéti kártyás vásárlások...

Sokat spórolhatnak a nyugdíjasoknak

2022 áprilisa óta mintegy 2,6 milliárd forinttal támogatta a Tesco a nyugdíjasokat nyugdíjas kedd elnevezésű promóciójával, aminek keretében a nyugdíjas igazolvánnyal és hűségkártyával rendelkező vásárlók keddenként 5% kedvezményt kaptak vásárlásuk végösszegéből. Az áruházlánc a...

Újdonságokkal rukkolt elő a Rossmann

2024 elején debütált a Rossmann Rutin, mellyel először bőtípusunknak megfelelő tudatos arcápolási rutint állíthattunk össze, most megérkezett hozzá a hajápolásra kiterjesztett változat is. A drogérialánc online Virtuális Tükörrel, offline pedig digitális polccímkékkel is erősített...

Don't Miss

Magyarországról erősít a Publicis Groupe CEE

A Publicis Groupe CEE Komáromi Zsófiát, a cég magyarországi Chief Talent Officer-ét nevezte ki a Közép-Kelet Európai régió CEE Talent Transformation Partnerének. Zsófia az új regionális feladatait jelenlegi pozíciója mellett látja el. Zsófia új...

Ezek a projektek nyerték el idén a Digitális Készségek Európai Díját

Ezek a projektek nyerték el idén a Digitális Készségek Európai Díját A Digitális Készségek Európai Díjának (European Digital Skills Awards) idei nyertes projektei között kiberbiztonságra fókuszáló, hátrányos helyzetűek digitális készségeinek fejlesztését, illetve a nők technológiai...

Folyamatosan újra kell gondolnunk, hogyan maradhatunk relevánsak – interjú Erich Mullerrel

Sok tekintetben a budapesti gyártóközpont az ügynökségünk szíve, amely életre kelti a stratégiai és kreatív csapatok által nap mint nap kitalált csodálatos koncepciókat és ötleteket – mondta el Erich Muller. A Publicis Groupe Hungary...

A csapatmunka és az emberi kreativitás nem lecserélhető – interjú Juhász Péterrel

Ha mindenáron le akarunk nyomni valamit a nézők torkán, akkor azt nem fogják befogadni és elkapcsolnak – állítja Juhász Péter. A 235 egyik tulajdonosa, a Tippmix reklámfilmek rendezője az mmonline.hu-nak adott interjúban beszélt arról...

Marketingfronton újított a Tesco

Az áruházlánc 44 üzletében 132 darab innovatív digitális kijelzőt helyez üzembe az eladáshelyi reklámok hatékonysága és a vásárlói élmény növelése érdekében. A Tesco június 21-én, a kiskereskedelmi ügyféladatokat elemző dunnhumby-val közösen tartott első Tesco...