- Hirdetés -

Kategória: Biznisz

- Hirdetés -

Újított a McDonald’s

Az év első nyitásával, kétsávos autós étteremmel érkezett Gödöllőre a magyarországi McDonald’s. Nem csak a lokáció, de a megjelenés is új; az éttermet már...

Több millió euró vár a vállalkozásokra

Az unikornisok (az egy milliárd dollár értéket meghaladó értékű vállalkozások) következő generációját kutatja új pályázati programjával, a PowerUp! Challenge-dzsel az InnoEnergy Kelet-Közép-Európában. Az Európai Innovációs...

Már úton a megoldás az informatikushiányra

2020 szeptemberében megkezdik céges gyakorlati évüket azok az informatikus hallgatók, akik elsőként szerezhetik meg diplomájukat a BME új, 6 szemeszteres alapképzésén. A szakot a...

Közösséget épít a gazdasági elit

A kompetenciánál is fontosabb a kapcsolati tőke a mai piacon, illetve a szorgalom és a gyors reagálás is lényeges – többek közt ezt emelték...

Már várják a jelentkezőket a Design Terminal tavaszi Mentorprogramjába

A Design Terminal január 21-én megnyitotta a jelentkezést tavaszi Mentorprogramjába. A programban különböző társadalmi kihívásokra innovatív megoldást kínáló vállalkozások fejleszthetik terméküket, szolgáltatásukat. A következő...

E-autókhoz fejleszt új rendszert az NNG

A Nemzeti Kutatási, Fejlesztési és Innovációs Alap támogatásával alkotja meg az elektromos autózás élményét növelő, felhőalapú elemző-támogató rendszerét a magyarországi székhelyű NNG. A szoftver...

Középpontban a hibrid a Magyar Suzukinál

A Magyar Suzuki tavaly decemberben megkezdte a hibrid járművek sorozatgyártását esztergomi üzemében, sőt az idei évben kizárólag hibrid meghajtású személygépkocsikat tervez előállítani az Európai...

Tovább nőtt a turizmus

A tavalyi év elején megfogalmazott várakozásoknak megfelelően világszinten 4 százalékkal nőtt a turizmus 2019-ben - közölte a Turisztikai Világszervezet (UNWTO). Nemzetközi szinten 54 millióval...

Robog a hazai autópiac

Tavaly 15,6 százalékos emelkedéssel 10 éves rekordot jelentő, 157 906-ra nőtt az új autók piaca az előző évhez képest, a használt autók adásvétele pedig...

Fogynak a magyar cégek

Több mint 5 százalékkal több céget alapítottak, és 3,6 százalékkal kevesebb cég szűnt meg tavaly, mint az előző évben, azonban ez sem volt elég,...

Új korszakába léphet a blockchain

QR kódokkal védett tejtermékek, blokkláncban tárolt betegadatok, jelszómentes fizetés – mindennapi életünk egyre több területén használatos a módosíthatatlan és hiteles adatnyilvántartást garantáló blockchain-technológia. Az...

Hatalmas hitelt kap a Bolt

Az Európai Befektetési Bank (EBB) megállapodást írt alá az észt Bolt utazásszervező alkalmazás fejlesztőjével 50 millió euró értékű kockázati hiteleszköz (úgynevezett “venture debt facility”)...

Tőzsdére készül az OXO

Egységes portfólióba rendezte befektetéseit és OXO Technologies Holding néven új ernyőcéget alapított az OXO csoport. Az ötéves múltra visszatekintő vállalat hamarosan magán- és intézményi...

Erős évet zárt a Volkswagen

2019-ben a Volkswagen márka világméretekben 6.278.300 járművet szállított ki, így 0,5 százalékkal meghaladta az előző év adatait. A márka az általánosan visszaeső piacokon jelentősen...

Fordulat a számítógépek piacán

Régóta várt fordulat jött tavaly a személyi számítógépek (PC) piacán, 2011 után ismét nőni tudott a szegmens. Az IDC piackutató adatai szerint a múlt...

A SEAT idén rákapcsol az elektromosságra

Kiemelkedő volt a tavalyi év a SEAT számára. Az elmúlt 12 hónapban a vállalat tovább javított az egy évvel korábban felállított kiszállítási rekordján, az...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

TV appal erősít a TV2 Play

A TV2 tavaly februárban indult online streaming platformja, a TV2 Play és annak Prémium felülete nagy sikernek örvend a nézők körében, ezért folyamatosan fejleszti a felhasználói élményt a médiaszolgáltató csoport. Ennek köszönhetően a szerződött...

Elégedetlenek a fiatal munkavállalók

A vezetők túlságosan optimisták alkalmazottaik boldogságát illetően – derül ki a Capgemini Kutatóintézet legfrissebb kutatásából. A 750 vezető és 1500 alkalmazott bevonásával készített felmérés alapján elmondható, hogy az alkalmazottak csak kevesebb mint egyharmada elégedett...

Új pénzvisszatérítési szolgáltatás indult

A Picodi lengyel e-kereskedelmi platform a magyar felhasználók számára is elérhetővé tette a cashback szolgáltatást, ami az online vásárlásra költött pénz egy részének visszatérítését jelenti. Ennek köszönhetően a felhasználók a magyar és külföldi webáruházakban...

Akciótervvel segíti a spórolást a SPAR

Előrelátással, tudatosan, az akciókat, a hűségkártyát és a kuponokat jól felhasználva jelentős összegeket takaríthatunk meg. Ebben segít a SPAR Akcióterv.„Vásárlóink számára mindig kifogástalan minőséget és jó árakat igyekszünk biztosítani, ezért alkottuk meg a SPAR...

Az Artvertisinggel dolgozik a Tchibo

Négy induló közül az Artvertising nyerte a Tchibo BTL kommunikációra kiírt tenderét, mely a Tchibo Shop 3 területének; a Non Food, a Cafissimo és a Kávébár promóciók kreatív anyagainak tervezését foglalja magában. A megbízás...
- Hirdetés -

Don't Miss

Kevesebb a mentalitásában stabil munkavállaló

Csökken a fluktuáció mértéke a munkaszervezetekben. Mielőtt azonban a HR osztályokon pukkanna a pezsgő, fontos látnunk az okokat, mert bár furcsán hangozhat, ez a csökkenés káros is lehet, ennek hátterében pedig a kevéssé őszinte...

Felveszik a versenyt a helyi rádióadók

Mennyien hallgatják a helyi rádiókat, milyen lehetőségeik vannak a reklámpiacon ezeknek az adóknak – többek között erről is beszélt Ürge Dezső, a Helyi Rádiók Országos Egyesületének (Heroe) elnöke. - Jelenleg a teljes napi rádiós elérésnek...

Nem szabad leírni a rádiózást

A rádió népszerűsége töretlen és a reklámbevételei is folyamatosan növekedtek. Persze nem olyan ütemben, ahogy a teljes piac nőtt, ezért a teljes piaci share összességében csökkent, de a rádió messze nem a haláltusáját vívja...

Ha szabad a kezünk, vásárolunk

Most már sehol nem húzzák fel a szemöldöküket a boltosok, ha a telefonomat, netalántán az órámat érintem oda a fizetésnél a terminálhoz – mondta el Mondovics Péter az mmonline.hu-nak adott interjúban. A Mastercard marketing...
Samu Tímea

Az out-of-home-nak van egy szuperereje

A mi területünkön kreativitással és innovációval tudunk úrrá lenni a helyzeten, amelyet edukációs funkciónak is ki kell egészítenie, különösen a digitális felületeken – állítja Samu Tímea. A JCDecaux Hungary vezérigazgatója az mmonline.hu-nak adott interjúban...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Tovább zöldített az IKEA

Az IKEA Magyarország ma bejelentette, hogy 60,1 százalékkal csökkentette a termelésből származó élelmiszer-pazarlást, amivel 353 311 étkezésnek megfelelő ételmennyiséget spórolt meg és 607 tonna szén-dioxid kibocsátást került el az elmúlt négy évben.A világszerte megtermelt...

George Clooney-val kampányol a Nespresso

A George Clooney szereplésével készült The Empty cup kampányban a Nespresso rávilágít a kockázatra, amelyet az éghajlatváltozás jelent a kávétermelő közösségekre, és a márka megerősíti hosszú távú elkötelezettségét a világ legjobb kávéinak megőrzése iránt.A...

Díjat nyert a Danone Műanyag Kisokosa

A bolygónk jövője egyre égetőbb kérdés mindennapjainknak. A zöldebb megoldások kapcsán azonban nem csak a különböző szervezetekre kell számítanunk, hanem önmagunkra is, hiszen immár elengedhetetlen, hogy háztartásonként is lépéseket tegyünk a fenntarthatóságért. A Danone...

DATA

Labdarúgó Eb M4 Sport nézettség

Virágzik a sportturizmus, nagyot nőhet a szurkolók száma

Az Európa-szerte eltérő Covid-19 korlátozások ellenére is 60 százalékkal nőhet idén az új és visszatérő szurkolók száma a sporteseményeken az előző évhez képest. A Mastercard Sportgazdasági Indexe szerint egyre többen költenek olyan sportokra, melyeket...

Kisebbségben vannak a környezettudatos cégek

Bár jobban figyelnek a fenntarthatóságra a magyar nagyvállalatok, még mindig masszív kisebbségben vannak a környezettudatos cégek – többek között ez derül ki a K&H Bank felméréséből. A múlt év utolsó negyedében megkérdezett cégek majdnem...

Rekordmennyiségű reklám jelent meg tavaly a tévécsatornákon

2021-ben a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 54 percet töltött a tévékészülékek előtt, amely mindössze 1 perccel volt kevesebb, mint az egy évvel korábbi tévénézési idő – derül ki a Nielsen Közönségmérés adataiból....