- Hirdetés -

Kategória: Biznisz

- Hirdetés -

Újabb csavar az e-kereskedelemben, így lehet olcsóbb a szállítás

Számos e-kereskedőnek jelenthet forgalomnövekedést, vásárlóiknak pedig kisebb szállítási költséget a mesterséges intelligencia alapú logisztikai szolgáltatásokat nyújtó DODO által bevezetett dinamikus árképzés. Az utolsó kilométeres...

Komoly probléma derült ki a hazai használtautó-piac kapcsán

A carVertical autóipari adatszolgáltató cég legújabb kutatásából kiderült, melyek azok az országok, ahol a legkockázatosabb használt autó vásárolni. A Piaci Átláthatósági Index alapján egyértelműen...

Új lendületet kaphat a digitális gazdaság

Az országonként változó, egymásnak is ellentmondó jogszabályok akadályozzák az alapértelmezésben határok nélküli kriptopiac működését. Ez nem csupán a kriptovaluták további elterjedését gátolja, de a...

Luxusautóban debütál az LG autós tartalomplatformja

Az LG Electronics (LG) bejelentette, hogy a vállalat saját autós tartalomplatformjára, a webOS for Automotive-re épülő járműipari infotainment-rendszerét alkalmazzák majd a Hyundai Motor Group...

A régió vezető startup szakértőitől tanulhatunk

E hét péntekén 40, 14 országot képviselő, neves előadót hallhatnak a Néprajzi Múzeum konferenciaközpontjában a CEEcosystem Summit résztvevői. Hild Imre, az Óbudai Egyetem frissen...

Hatalmas projektben az E.ON

Eltűnnek a légvezetékek és az oszlopok a Budai Tájvédelmi Körzet Natura 2000-es területeiről. Teljesen megújult az E.ON Hungária Csoport solymári alállomása, amely Máriaremete, Remeteszőlős,...

Tovább nőtt a Waberer’s Csoport

Stabilan növelte árbevételét az első kilenc hónapban a Waberer’s Csoport, miközben EBIT eredménye már az első háromnegyed évben elérte a tavalyi teljes évi nyereséget....

Nagyon bejött a magyaroknak a zöld hitel

Az energiatakarékosság az elmúlt években a lakosság egyre szélesebb körében kapott kiemelt szerepet. Rengeteget tud ugyanis spórolni a rezsiköltségeken, aki energiatakarékos ingatlant vásárol, vagy...

Cápáktól is tanulhatnak az üzleti sikerekre vágyók

Igazi nagyágyúktól leshetik el a siker titkát a résztvevők az őszi PlanAll Day-en, amely most a gazdasági tudatosságot és a karriert helyezi a középpontba....

Dizájndíjat nyert egy magyar táplálékkiegészítő márka

A világ egyik legnagyobb és legrangosabb dizájnszakmai elismerését jelentő Red Dot díjat kapott a magyar táplálékkiegészítő márka, a Nutriversum megújult csomagolása. Az 53 féle...

Budaörsön terjeszkedik a magyar bútorbolt

“Ha bútort keres, RS!” - ez a szlogen már 31 éve ismerősen csenghet, hiszen a Superbrands, Magyar Brands -és Családbarát munkahely-díjas magyar bútorcég nagyáruházaival...

Brutális áremelkedés jöhet, ez mindenkinek fájni fog

Október elsejével 17,6 százalékkal korrigálták a magyar útdíjakat. December elsejétől a német állam 83 százalékos útdíjkorrekcióra készül és Magyarországon is további 30-40 százalékos emelés...

Kiderült, mennyire fenntartható a Coca-Cola

A Coca-Cola HBC Magyarország támogatva a vállalatcsoport 2018-ban közzétett fenntarthatósági céljait, illetve figyelembe véve az ENSZ 2030-ig tartó időszakra vonatkozó fenntarthatósági menetrendjét, mint vezető...

Fontos változás az Auchannál

November 1-től Nagy Attila látja el az Auchan értékesítési igazgatói feladatait. Ezzel együtt a szakember a management tagja is lesz, ahol fontos szerepet tölt...

Magyar startup hozhat változást a zeneiparban

A zeneiparban való boldoguláshoz ma már nem elég a művészi tehetség, vállalkozóként is boldogulni kell. Ehhez nyújt segítséget egy magyar fejlesztés, a start it...

Kiderült, milyen márkájú újautót vesznek legtöbbször a magyarok

A teljes magyarországi személyautó és kishaszongépjármű újautópiacon a Toyota 14.690 új autó értékesítésével, 13,5 százalékos piaci részesedéssel áll az első helyen az év első...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Boldog, békés karácsonyt kíván a Marketing&Media

Boldog, békés karácsonyi ünnepeket kíván minden kedves olvasónak a Marketing&Media magazin és az mmonline.hu csapata. Meglepetésért kattints a képre!  
Csillag Születik döntő RTL

Listavezető lett a Csillag Születik, de a hetet a TV2 nyerte

A mostanában megszokottnál kisebb előnnyel, de a múlt hetet is a TV2 nyerte a 18-59 éveseknél és főműsoridőben. A szombat és vasárnap az RTL-nek, a hétköznap esték a TV2-nek hoztak több sikert. A múlt hét...

Hódit a streaming, de a lineáris TV még fontos

A WPP Media VideoTrack CEE 2025 kutatása részletes képet fest a közép- és kelet-európai (CEE) streamingpiacról. A Lengyelországban egy évtizede futó, az idén Csehországgal, Magyarországgal és Romániával kibővített elemzés rávilágít a fogyasztói szokásokra, a...

Filmklasszikusok és közönségkedvencek az ünnepi kínálatban

Prémium filmélménnyel várja a nézőket az ünnepi időszakra és az új évben is a FILM+ csatorna, míg az RTL HÁROM ikonikus, generációkon átívelő filmklasszikusokat kínál az egész család részére. Az ünnepek alatt és az új...

Nézzük, mit hoz a jövő! – 3. rész

Nem volt könnyű év 2025, és várhatóan 2026 is nagyon komoly kihívásokat tartogat majd. Az alábbiakban a Marketing&Media szerkesztőbizottsági tagjainak hagyományos évértékelőit és piaci előrejelzéseit közöljük.   Meghatározó pillanatok ELKÁN PÉTER 4iG, group head of corporate affairs...

Digital Center

Év végi hajrá a kiberbűnözőknél – tippek arra, hogyan ne kerüljünk bajba

Az év végi ünnepi időszak az egyik legtermékenyebb szezonja az online- és kiberbűnözőknek. Az ünnepek előtt megszaporodnak az internetes vásárlások és forgalom, azonban lankad a figyelem, hiszen igyekszünk minél hamarabb beszerezni az ajándékokat. Az...

Nagy bejelentést tett a One: ingyen lesz karácsonykor a korlátlan mobilnet

A One Magyarország 2025. december 24. és 26. között díjmentes, korlátlan belföldi adatforgalmat biztosít korlátlan adatcsomaggal nem rendelkező előfizetőinek. A szolgáltató ünnepi bevezető kampánya keretében 2026. január 12-ig valamennyi vezetékes és műholdas TV-előfizetője díjmentesen...

Kiderült, mennyire vagyunk védtelenek a mesterséges intelligenciával szemben

A „Kulcs te vagy!” kampány keretében a Médiaunió Alapítvány egy többgenerációs kísérletben vizsgálta, hogyan hat a mesterséges intelligencia az emberek valóság érzékelése. Fiatalok és idősebbek próbálták eldönteni, mely tartalmak valódiak és melyeket készítette MI....

Mesterséges intelligenciával okosítja az autózást az LG

A mobilitási technológiák területén globális vezetőnek számító LG Electronics a 2026-os CES kiállításon (amit Las Vegasban rendeznek meg 2026. január 6. és 9. között) mutatja be új, mesterséges intelligencia-alapú fedélzeti platform (AI Cabin Platform)...

Üzleti kockázat lehet a lakosság hiányos digitális felkészültsége

A Kingston Technology Europe Co LLP, a memóriatermékek és technológiai megoldások terén világvezető Kingston Technology Company, Inc. egyik társvállalata, a magyar lakosság* adatbiztonsági tudatosságáról és adatvédelemmel kapcsolatos szokásairól készített felmérést az Europion piackutatóval közösen....