Iratkozz fel napi hírlevelünkre és kerülj képbe a média, az ügynökségi és a reklám világ legfontosabb híreivel.
- Hirdetés -
Kategória: Biznisz
- Hirdetés -
Egyre többet fizetünk SZÉP kártyával
Az év első 9 hónapjában 8,3, szeptemberben pedig 36 százalékkal nőtt a K&H SZÉP kártya forgalom az előző év azonos időszakához képest. Emögött egyértelműen...
Hatalmas nyereményekkel csábít az Auchan
A tavalyi év után idén is a bizalomról szól az október az Auchannál. Október 1. és 31. között nemcsak a különleges ajánlatok miatt lesz...
Retro hangulatú kollekcióval rukkolt elő az IKEA
Az IKEA tovább ünnepli gazdag dizájnörökségének 80 évét azzal, hogy új életre kelti emblematikus termékeit a Nytillverkad kollekcióban. A második termékcsoport a ’70-es évek...
Óriásraktárat épített a JYSK
Ecseren építette fel legnagyobb európai raktárát a dán kiskereskedelmi lánc, ahol kiemelkedő hatékonyság mellett mozgatják az otthonokba kerülő árukat.A JYSK Magyarország ecseri elosztó központjának...
Egyre többen érdeklődnek a kriptovaluták iránt
A Binance Akadémia, a világ vezető kriptotőzsdéjének szabadon hozzáférhető, blokklánctechnológiával és kriptovalutával kapcsolatos ismeretek átadására szakosodott képzési platformja a tanévkezdés alkalmából osztott meg friss...
Jó hír a Mapeitől
Az építőipari segédanyagokat és szigetelő rendszereket gyártó Mapei Kft. 26 milliárd forintos belföldi forgalmat ért el az idei harmadik negyedévben, ami 1,1 százalékos növekedést...
Folytatja napelemes beruházásait a SPAR
A SPAR Magyarország elkötelezetten folytatja eddigi napelemes beruházásait, s ennek mentén a jövőben is olyan fejlesztéseket tervez, amelyekkel hozzájárul a vállalat karbonlábnyomának csökkentéséhez.A SPAR...
Ennyibe kerülnek az olcsó hitelek
Hétfőtől a K&H átalakította a teljes lakáshitel-kínálatát és bevezette a “THM- és kamatplafonos” lakossági és vállalati kölcsönöket - igaz, a pénzintézet kínálatában már eddig...
Nagy változás a készpénzfelvételnél
Megkezdte a K&H az ATM-ek cseréjét, a régiek helyére olyan automaták jönnek, amelyekből okoseszközzel lehet a készpénzt felvenni, azaz nem kell plasztikkártyát használnia az...
Tarol a magyar bútorcég
“Ha bútort keres, RS!” - ez a szlogen már 31 éve ismerősen csenghet, hiszen a magyar bútorcég nagyáruházaival stabil szereplője a hazai piacnak, ráadásul...
Hosszabbított a Waberer’s és a Danone
A Waberer’s Csoport újabb megbízásokat lát el a 2018 óta fennálló együttműködésének köszönhetően a Danone Magyarország Kft. részére, miután megállapodtak arról, hogy a hűtött...
Eláraszthatják az elektronikus számlák a cégeket
Újabb fontos mérföldkőhöz érkezhet a számlázás digitalizációja. Nemcsak az elektronikus számla meghatározása szigorodhat, de az EU-n belüli tranzakcióknál már nem lesz szükséges, hogy a...
Szerbiában terjeszkedik a Waberer’s
A szerb disztribúciós piac meghatározó szereplőjének, az MD International többségi, 55 százalékos részesedésének felvásárlásáról döntött a Waberer’s Csoport. Az MDI fő tevékenységei közé tartozik...
Már elérhetők az olcsóbb lakáshitelek
A kormány október 9-e után önkéntes kamatplafon bevezetését kéri a bankoktól, de a lakáshitelek esetében javasolt 8,5 százalékos maximum THM szint viszont már eddig...
Új vezetőkkel erősít az Euronics
Az Euronics új szakembereket nevezett ki a szervezeten belüli kulcsfontosságú vezetői pozíciókba. A 100 százalékban magyar családi tulajdonú cég egy sikeres generációváltást követően, több...
Az online vásárlás is lehet környezettudatos
A GLAMI divatkereső platform felületén mostantól egyetlen kattintással szűrhetők a nemzetközi textilipari tanúsítványokkal rendelkező termékek. Az AI-technológián alapuló megoldás több ezer vezető európai webáruház...
- Hirdetés -
Legolvasottabb
Idén nem lesz gazdagabb a karácsony
Idén az elmúlt évhez képest várhatóan ugyanannyit terveznek költeni a magyarok karácsonykor – derült ki egy friss, országos, reprezentatív kutatásból. Az eredmények alapján csökkent a nagyobb költést tervezők aránya, emellett a megajándékozottak és a...
Rátapostak a gázra – interjú Lajtner Tamással
Magyarországon a Ford szeptember végéig a legkelendőbb autómárka a teljes piacot nézve – nyilatkozta lapunknak Lajtner Tamás. A Ford Magyarország kommunikációs vezetőjével az elektromos autók volumennövekedéséről, a flottapiacról és a modellpaletta frissüléséről is beszéltünk....
Csökkenő profit, erősödő koncentráció – ez jellemzi a hazai marketingipart
Kihívásokkal teli piacon, de alapvetően stabilan működnek a marketing-iparághoz köthető hazai cégek. Azonban a gyengülés jelei már látszódnak: az árbevételek jól alakultak, de elindult a profit csökkenése, a költségek pedig elszabadultak – derült ki...
Hamarosan Budapesten is megkóstolhatjuk Gordon Ramsay ételeit
A Dorothea Hotel, Budapest, Autograph Collection és a Gordon Ramsay Restaurants Global stratégiai együttműködést kötött, amelynek keretében a világ egyik legismertebb kulináris márkája Budapestre érkezik. A megállapodás a vendéglátás két nemzetközi szinten vezető szereplője...
Magyar kampány lett Európa legjobbja az ICCO Global Awards-on
A Lounge Group kommunikációs ügynöksége és a Magyar Posta közös „Postásnak lenni nem küzdősport!” kampánya elnyerte az ICCO Global Awards 2025 Campaign of the Year: Europe kategóriájának fődíját a november 12-i, Mumbaiban megrendezett díjátadón.A...
Digital Center
6G labort nyitott az Ericsson Budapesten
Az Ericsson megnyitotta új 6G Laborját budapesti kutatás-fejlesztési központjában. A vállalat ezzel tovább erősíti a jövő hálózatainak fejlesztésére vonatkozó elkötelezettségét, ugyanakkor fokozza a következő generációs mobiltechnológia kutatására és szabványosítására tett erőfeszítéseit.Az új labor a...
Nem veszi el az AI az IT-szakemberek munkáját
A technológiai trendekkel foglalkozó hírekben az AI szélesebb körű elterjedése óta visszatérő kérdés, hogy a mesterséges intelligencia vajon átveszi-e az informatikusok – például a szoftverfejlesztők és -tesztelők – munkáját. Az egyik legnagyobb hazai IT...
Új csúcstévével rukkolt elő a Hisense
Az emberek ma már nemcsak kiváló képminőséget és modern technológiát várnak el egy televíziótól, hanem azt is, hogy harmonikusan illeszkedjen otthonuk stílusába. Erre a változó igényre reagál a Hisense legújabb lifestyle modellje, az S5...
Jön az MI, és mindent felforgat a biztosításban
A mesterséges intelligencia alkalmazása új lehetőségeket teremt az életbiztosítási szektorban – hangzott el a VII. Életbiztosítási Csúcstalálkozón Balatonfüreden. Márta Róbert, a Generali Biztosító igazgatósági tagja szerint az AI nemcsak az ajánlatkészítést gyorsítja, hanem a...
Mesterséges intelligenciával újítanák meg a vállalati működést
A Konecta, a vásárlói élmény (CX) és a digitális szolgáltatások globális vezetője, stratégiai szövetségre lépett a CrewAI-jal, a többrésztvevős (multi-agent) mesterséges intelligencia-platform úttörőjével. A két vállalat közösen újradefiniálja az ember és a mesterséges intelligencia...









