- Hirdetés -

Kategória: Biznisz

- Hirdetés -

Új márkát vezet be a piacra az AutoWallis, jön a wigo

Új márkát vezet be, és ezzel elindítja első saját márkás mobilitási szolgáltatását wigo néven az AutoWallis Csoport. A wigo márkanév bevezetésének első lépése a...

Nálunk is elindult Klarna

Belépett a magyar piacra a Klarna, az AI-alapú globális fizetési és vásárlási szolgáltató. A fintech cég a szerződött kiskereskedelmi partnereinél lehetővé teszi a Fizetés...

Nagy változás az Auchannál

Az Indotek Group megállapodást írt alá az Auchan-áruházlánc kiskereskedelmi tevékenységét irányító, valamint több áruházát és benzinkúthálózatát is birtokló Auchan Magyarország Kft. 47 százalékának, illetve...

Ennek a hírnek nem örülnek az autósok

A harmadik negyedévben majdnem 127 ezer kötelező gépjármű-felelősségbiztosítást (kgfb) kötöttek az autósok a Netrisknél, 8 százalékkal többet az egy évvel korábbinál. Az átlagdíjak szintén...

Koalíció alakult a kiterjesztett valóság technológiák fejlesztésének támogatására

A kiterjesztett valóság technológiák fejlesztésére és a munka összehangolására egyetemek, cégek, nagyvállalatok részvételével megalakult az XR Koalíció - jelentette be Kovács Gergely, a Védelmi...

Tovább növekedett az AutoWallis

Dinamikus, közel 50 százalékos növekedést mutatott fel a gépjármű-értékesítés terén az AutoWallis Csoport az év első kilenc hónapjában. A magyar tőzsde autós vállalatának erős...

Energiahatékonyak, mégis kevesen keresik ezeket az ingatlanokat

Kevesen keresik itthon, holott a sztereotípiával ellentétben időtálló, környezettudatos és gyors megoldás az otthonteremtésre a könnyűszerkezetes ház. Az országos ingatlankínálat családi házainak zöme, 71...

Négycsillagos kényelemmel csábítják ide a külföldi munkavállalókat

A Magyarországra érkező, külföldi munkavállalók akár hónapokig vagy akár fél évig is itt élnek kiküldetésben. Ezalatt a munkáltatóknak kell szállást biztosítania az új kollégáknak,...

A jövő üzleti trendjeiről tart konferenciát az OTP Mobil

A vállalkozásoknak nem csak az offline, hanem az online stratégiákra is összpontosítaniuk kell, különösen, mivel a magyar felnőttek háromnegyede rendszeresen vásárol online. Az OTP...

Lehullt a lepel Balogh Levente új termékeiről

A Szentkirályi Magyarország alapító tulajdonosa, Balogh Levente 15 millió magyar vitaminigényét szeretné kiszolgálni az új, innovatív gélvitaminokkal. A Viola termékcsalád négy új étrendkiegészítőjét október...

Új szállodaigazgatók az Accornál

Az Accor, a világ vezető szállodaipari csoportja négy budapesti - két ibis és két ibis Styles - hotelbe nevezett ki új igazgatókat.Szeptembertől Járvás-Hal Nikoletta...

Több ezer magyar céget érinthet az EU új rendelete

Komoly lemaradásban vannak a tőzsdén jegyzet magyar vállalatok a fenntarthatóság területén – mutat rá az EY 17 EU-tagállamban összesen 320 társaságot vizsgáló tanulmánya. Az...

Bemutatták a világ első 5.5G hálózatra épülő okos villáját

A Huawei Technologies és a du, az Egyesült Arab Emírségek egyik legfőbb telekommunikációs szolgáltatója a 2023-as Global Mobile Broadband Forum (MBBF) keretében bemutatta a...

Indul az iskolások pénzügyi vetélkedője

Tizennegyedik alkalommal elindult a K&H Vigyázz, kész, pénz! iskolásoknak szóló vetélkedősorozata, amely során a 3-11. évfolyamos diákok értékes nyereményekért adhatnak számot pénzügyi ismereteikről -...

Hatalmas bevételkiesés az építőiparban

A magyar építőipar hatékonysága az uniós átlag egyharmada. Az építőanyag gyártók és a kivitelezők idén 20 százalék feletti bevételkiesést várnak. Az ágazat rendelésállománya a...

Nemzetközi sztárok érkeznek a budapesti Sneakernessre

Milánó, London, Amszterdam, Zürich, Köln után november 11-én és 12-én Budapestre érkezik a Sneakerness Trunk Tamás jóvoltából. A Millenáris B épületébe, a várhatóan négyezer...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Az AI-t is beveti különleges kampányában a Vajda-Papír

Iparági szinten is egyedülálló kampányt indít a Vajda-Papír: a piacvezető higiéniai papírgyártó az Ooops! márka 15. évfordulójára az ipari termelővállalatok közül úttörőként valósított meg AI-technológiát és élőszereplőket kombináló hibrid reklámot. A „Papírterápia” koncepció az...

2000 rászoruló gyermek karácsonyi kívánsága teljesül

Az Ökumenikus Segélyszervezet 30, gyermekekkel foglalkozó központja az ott élő vagy azok látókörében lévő mintegy 2000 gyermek karácsonyi kívánságát váltja valóra. Az ajándékok átadása folyamatosan zajlik, így – Görgetegtől Rásonysápberencsen át Szendrőig – minden...

Megdöbbentő, mennyi időnk megy el a YouTube-ra

A magyarok egy átlagos napnak több mint az egytizedét videók nézegetésével töltik – derül ki a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) YouTube-kutatásából. A felmérés arra is rávilágít, hogy a férfiak gyakrabban kattintanak online...

Oscar-díjra jelölt film a BIDF programjában

„A jövőd filmje már forog” - hangzik a Budapest Nemzetközi Dokumentumfilm Fesztivál (BIDF) fesztivál idei szlogenje, amely különösen összecseng egy isten háta mögötti orosz általános iskola tanára által forgatott, és az Oscar előszobájába jutott...

Nézzük, mit hoz a jövő! – 2. rész

Nem volt könnyű év 2025, és várhatóan 2026 is nagyon komoly kihívásokat tartogat majd. Az alábbiakban a Marketing&Media szerkesztőbizottsági tagjainak hagyományos évértékelőit és piaci előrejelzéseit közöljük. Az out-of-home egyre hatékonyabb JAMNICZKY TÍMEA, JCDecaux Hungary, vezérigazgató Idén is...

Digital Center

Év végi hajrá a kiberbűnözőknél – tippek arra, hogyan ne kerüljünk bajba

Az év végi ünnepi időszak az egyik legtermékenyebb szezonja az online- és kiberbűnözőknek. Az ünnepek előtt megszaporodnak az internetes vásárlások és forgalom, azonban lankad a figyelem, hiszen igyekszünk minél hamarabb beszerezni az ajándékokat. Az...

Nagy bejelentést tett a One: ingyen lesz karácsonykor a korlátlan mobilnet

A One Magyarország 2025. december 24. és 26. között díjmentes, korlátlan belföldi adatforgalmat biztosít korlátlan adatcsomaggal nem rendelkező előfizetőinek. A szolgáltató ünnepi bevezető kampánya keretében 2026. január 12-ig valamennyi vezetékes és műholdas TV-előfizetője díjmentesen...

Kiderült, mennyire vagyunk védtelenek a mesterséges intelligenciával szemben

A „Kulcs te vagy!” kampány keretében a Médiaunió Alapítvány egy többgenerációs kísérletben vizsgálta, hogyan hat a mesterséges intelligencia az emberek valóság érzékelése. Fiatalok és idősebbek próbálták eldönteni, mely tartalmak valódiak és melyeket készítette MI....

Mesterséges intelligenciával okosítja az autózást az LG

A mobilitási technológiák területén globális vezetőnek számító LG Electronics a 2026-os CES kiállításon (amit Las Vegasban rendeznek meg 2026. január 6. és 9. között) mutatja be új, mesterséges intelligencia-alapú fedélzeti platform (AI Cabin Platform)...

Üzleti kockázat lehet a lakosság hiányos digitális felkészültsége

A Kingston Technology Europe Co LLP, a memóriatermékek és technológiai megoldások terén világvezető Kingston Technology Company, Inc. egyik társvállalata, a magyar lakosság* adatbiztonsági tudatosságáról és adatvédelemmel kapcsolatos szokásairól készített felmérést az Europion piackutatóval közösen....