- Hirdetés -

Kategória: Biznisz

- Hirdetés -

Az egészségügyben újít a magyar startup

Elindult az első átfogó online egészségügyi foglalási rendszer. Az innovatív magyar startup vállalkozás célja átlátható információkat adni elérhető kezelésekről, valamint a lehető leggyorsabban és...

Új megoldás a mobilos és online fizetéseknél

QR-kóddal is lehet majd az azonnali fizetési rendszerre épülő tranzakciókat indítani a Magyar Nemzeti Bank QR-kód sztenderdjéről szóló ajánlásának megfelelően. A BlockBen szakértői szerint...

Kivárnak a vevők az ingatlanpiacon

Ahogy egész Budapesten, úgy a XIX. és XX. kerületben is megtorpant az ingatlanpiac az elmúlt hónapokban. A szakértők feltételezése szerint ebben elsősorban a július...

Videós újítás a Generalinál

Bár továbbra is a tanácsadón vagy alkuszon keresztül történő kárbejelentés a leggyakoribb, a lakossági ügyfelek egyre nagyobb mértékben használják a digitális lehetőségeket: már minden...

Jól indult az év az Erste Banknál

Az Erste Banknál az idei első félév végén az ügyfélhitelek állománya 13 százalékkal haladta meg az egy évvel korábbit, ezen belül a lakossági területen...

Változások az ingatlanpiacon

Idén júliusban, országosan 12.764 ingatlan adásvétel bonyolódott a Duna House havi Tranzakciószám Becslése (DH-TB) szerint. Ez ugyan elmarad a tavalyi értéktől, de bizakodásra ad...

Új utakon a Wizz Air

A Wizz Air decemberben új járatot indít Budapest és Skócia fővárosa, Edinburgh között. Edinburgh új városként kerül fel a Wizz Air térképére, a légitársaságnak...

Csúcson a Suzuki

A Magyar Suzuki Zrt. 27 éves fennállásának legerősebb értékesítési hónapját zárta, júliusban minden negyedik eladott autó Suzuki volt. Júliusban 3 944 új Suzuki autót helyeztek...

Júniusban is kitartott a vásárlási-láz

Júniusban a nyers adat szerint 4,3 százalékkal, naptárhatástól megtisztítva 5,2 százalékkal nőtt a kiskereskedelmi üzletek forgalma az egy évvel korábbihoz mérve a Központi Statisztikai...

Így pöröghet a szabadságok alatt is a vállalkozás

Egy kisebb vagy közepes cég ügymenetét akár hosszú napokra megakaszthatja komoly fennakadásokat és versenyhátrányt is okozva, ha a cégvezető anélkül megy szabadságra, hogy közben...

Nagyon felpörgött az OXO Labs

Gyárak termelési adatai alapján hatékonyságot javító mobil alkalmazás, hatvan nap alatt felépíthető rezsimentes otthon, készpénzmentes fizetési megoldás, új generációs munkahelyi kommunikációs alkalmazás, e-sport tréner:...

Jól sikerült az év első fele a Volkswagennek

A bevételét és az adózás előtti nyereségét is növelte az év első felében a Volkswagen AG autóipari konszern, igaz az eladott autóik száma kis...

Nagyon megugrott az új autók értékesítése

Júliusban 27 százalékkal nőtt az új személyautók értékesítése Magyarországon az egy évvel korábbihoz képest, 15284 járművet adtak el. Az év első hét hónapban 89...

Itt az új terv az elektromobilitás felpörgetésére

Kilenc pontban határozta meg a legfontosabb célkitűzéseket az Innovációs és Technológia Minisztérium által elkészített Jedlik Ányos Terv 2.0, ami az elektromobilitás gyorsabb terjedését célozza....

Hatalmas befektetést kapott a Fix24

Újabb 200 millió forintos befektetést kapott az MFB Csoporthoz tartozó Hiventures Kockázati Tőkealap-kezelőtől a sajtóban csak „szakembertinderként” emlegetett magyar startup, a fix24.hu. Az online...

Új projektben a Bosch és a Daimler

A Bosch és a Daimler mérföldkőhöz ért az automatizált vezetés területén: a két vállalat megkapta Baden-Württemberg tartomány hatóságainak engedélyét a stuttgarti Mercedes-Benz Múzeum parkolóházában...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

TV appal erősít a TV2 Play

A TV2 tavaly februárban indult online streaming platformja, a TV2 Play és annak Prémium felülete nagy sikernek örvend a nézők körében, ezért folyamatosan fejleszti a felhasználói élményt a médiaszolgáltató csoport. Ennek köszönhetően a szerződött...

Elégedetlenek a fiatal munkavállalók

A vezetők túlságosan optimisták alkalmazottaik boldogságát illetően – derül ki a Capgemini Kutatóintézet legfrissebb kutatásából. A 750 vezető és 1500 alkalmazott bevonásával készített felmérés alapján elmondható, hogy az alkalmazottak csak kevesebb mint egyharmada elégedett...

Új pénzvisszatérítési szolgáltatás indult

A Picodi lengyel e-kereskedelmi platform a magyar felhasználók számára is elérhetővé tette a cashback szolgáltatást, ami az online vásárlásra költött pénz egy részének visszatérítését jelenti. Ennek köszönhetően a felhasználók a magyar és külföldi webáruházakban...

Akciótervvel segíti a spórolást a SPAR

Előrelátással, tudatosan, az akciókat, a hűségkártyát és a kuponokat jól felhasználva jelentős összegeket takaríthatunk meg. Ebben segít a SPAR Akcióterv.„Vásárlóink számára mindig kifogástalan minőséget és jó árakat igyekszünk biztosítani, ezért alkottuk meg a SPAR...

Az Artvertisinggel dolgozik a Tchibo

Négy induló közül az Artvertising nyerte a Tchibo BTL kommunikációra kiírt tenderét, mely a Tchibo Shop 3 területének; a Non Food, a Cafissimo és a Kávébár promóciók kreatív anyagainak tervezését foglalja magában. A megbízás...
- Hirdetés -

Don't Miss

Kevesebb a mentalitásában stabil munkavállaló

Csökken a fluktuáció mértéke a munkaszervezetekben. Mielőtt azonban a HR osztályokon pukkanna a pezsgő, fontos látnunk az okokat, mert bár furcsán hangozhat, ez a csökkenés káros is lehet, ennek hátterében pedig a kevéssé őszinte...

Felveszik a versenyt a helyi rádióadók

Mennyien hallgatják a helyi rádiókat, milyen lehetőségeik vannak a reklámpiacon ezeknek az adóknak – többek között erről is beszélt Ürge Dezső, a Helyi Rádiók Országos Egyesületének (Heroe) elnöke. - Jelenleg a teljes napi rádiós elérésnek...

Nem szabad leírni a rádiózást

A rádió népszerűsége töretlen és a reklámbevételei is folyamatosan növekedtek. Persze nem olyan ütemben, ahogy a teljes piac nőtt, ezért a teljes piaci share összességében csökkent, de a rádió messze nem a haláltusáját vívja...

Ha szabad a kezünk, vásárolunk

Most már sehol nem húzzák fel a szemöldöküket a boltosok, ha a telefonomat, netalántán az órámat érintem oda a fizetésnél a terminálhoz – mondta el Mondovics Péter az mmonline.hu-nak adott interjúban. A Mastercard marketing...
Samu Tímea

Az out-of-home-nak van egy szuperereje

A mi területünkön kreativitással és innovációval tudunk úrrá lenni a helyzeten, amelyet edukációs funkciónak is ki kell egészítenie, különösen a digitális felületeken – állítja Samu Tímea. A JCDecaux Hungary vezérigazgatója az mmonline.hu-nak adott interjúban...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Tovább zöldített az IKEA

Az IKEA Magyarország ma bejelentette, hogy 60,1 százalékkal csökkentette a termelésből származó élelmiszer-pazarlást, amivel 353 311 étkezésnek megfelelő ételmennyiséget spórolt meg és 607 tonna szén-dioxid kibocsátást került el az elmúlt négy évben.A világszerte megtermelt...

George Clooney-val kampányol a Nespresso

A George Clooney szereplésével készült The Empty cup kampányban a Nespresso rávilágít a kockázatra, amelyet az éghajlatváltozás jelent a kávétermelő közösségekre, és a márka megerősíti hosszú távú elkötelezettségét a világ legjobb kávéinak megőrzése iránt.A...

Díjat nyert a Danone Műanyag Kisokosa

A bolygónk jövője egyre égetőbb kérdés mindennapjainknak. A zöldebb megoldások kapcsán azonban nem csak a különböző szervezetekre kell számítanunk, hanem önmagunkra is, hiszen immár elengedhetetlen, hogy háztartásonként is lépéseket tegyünk a fenntarthatóságért. A Danone...

DATA

Labdarúgó Eb M4 Sport nézettség

Virágzik a sportturizmus, nagyot nőhet a szurkolók száma

Az Európa-szerte eltérő Covid-19 korlátozások ellenére is 60 százalékkal nőhet idén az új és visszatérő szurkolók száma a sporteseményeken az előző évhez képest. A Mastercard Sportgazdasági Indexe szerint egyre többen költenek olyan sportokra, melyeket...

Kisebbségben vannak a környezettudatos cégek

Bár jobban figyelnek a fenntarthatóságra a magyar nagyvállalatok, még mindig masszív kisebbségben vannak a környezettudatos cégek – többek között ez derül ki a K&H Bank felméréséből. A múlt év utolsó negyedében megkérdezett cégek majdnem...

Rekordmennyiségű reklám jelent meg tavaly a tévécsatornákon

2021-ben a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 54 percet töltött a tévékészülékek előtt, amely mindössze 1 perccel volt kevesebb, mint az egy évvel korábbi tévénézési idő – derül ki a Nielsen Közönségmérés adataiból....