- Hirdetés -

Kategória: Biznisz

- Hirdetés -

Kihívások előtt az Audi

2018 első félévében az Audi-csoport 31,2 milliárd euróra növelte forgalmát, működési eredményét pedig 2,8 milliárd euróra. A márka működési eredménye a forgalom arányában stabil...

Magyar informatikusokat csábítanak az észtek

A technológiai szempontjából a világ legsikeresebb országai közé tartozó Észtország toborzási kampányt indított magyar szakemberek számára Career Hunt címmel, élvonalbeli IT-vállalatokkal közösen, nemzetközi szinten...

Versenyre hívják a startupokat

Szeptemberben nyolcadik alkalommal versenyezhetnek a legígéretesebb startupok a nívós külföldi szereplési és a kapcsolatépítési lehetőségek elnyeréséért a Budapesti Vállalkozásfejlesztési Közalapítvány Be Smart arénájában. „Minden követ...

Erre készül a Siemens

A Vision 2020+ vállalati stratégia fő célja, hogy a Siemens üzletágai nagyobb vállalati szabadságot kapjanak a Siemens márkanév alatt azzal, hogy jobban összpontosíthatnak saját...

Kétszer annyi jut megújuló energiára

Az előző európai uniós pénzügyi ciklus 760 milliárd forintos keretéhez képest kétszer annyi pályázati forrás áll rendelkezésre a jelenlegi ciklusban a megújuló energia termelésével...

Meglepő adatok az ingatlanbefektetésekről

Az év közepéig mintegy 320 millió euró értékű ingatlanbefektetési tranzakciót zártak le Magyarországon az Eston International Ingatlantanácsadó Zrt. elemzése szerint, ami 60 százalékos visszaesés...

Sokaknak jól jönne a rugalmasabb CSOK

A falvak elnéptelenedésének megakadályozására a kormány emelni kívánja a CSOK összegét a kistelepüléseken. Így akár minimális önrésszel vagy a nélkül is lehetne ingatlant vásárolni...

Tüzes témával jön a magyar startup

A papíralapú tűzvédelmet teljesen digitálissá teszi egy magyar fejlesztésű applikáció, mellyel évente akár 6-8 tonna papírt és 15-20 tonna üvegházhatású gáz kibocsátását lehet megspórolni....

Lengyel startup forgathatja fel a hazai mobilhirdetési piacot

Magyarországon is megkezdte működését az egyedi targetálási lehetőségeket kínáló Selectivv Mobile, amely az utóbbi évek egyik legfigyelemreméltóbb és leginnovatívabb marketing és kutatási cége a...

Jó hír a BMW-től

A müncheni vállalatcsoport globális értékesítési sikertörténetén belül a BMW márka is új önálló rekordot ért el, miközben a hálózatról tölthető modellpaletta iránti első hét...

Jól ment az Audinak

Az AUDI AG július hónapban közel 165350 prémium járművet adott át ügyfeleinek, amely 7 százalékos emelkedés a tavalyi eredményhez képest. A márka három kulcsfontosságú...

Biztató hírek a Porschétől

Nagy nyereséget hozott a Volkswagen főrészvényesének, a Porsche SE befektetési társaságnak az autóipari konszern jó eredménye.   A Porsche Automobil Holding SE befektetési társaság az év...

Történelmi rekordon a magyar építőipar

Közel 30 százalékos a növekedés egy év alatt, de nem a lakáspiac, hanem az állami és önkormányzati megrendelések pörgetik egyre jobban a piacot.   Az építőipari...

Abroncskereskedő céget vett a Hankook

Hankook abroncsgyártó százszázalékos részesedést szerzett a Reifen-Müller vállalatban, amely egyike Németország legnagyobb, független gumiabroncs nagy- és kiskereskedelmi vállalatainak.   A Reifen-Müller jelenleg több mint 700 alkalmazottat...

Jó hírek a UPC-től

A vezetékes szolgáltatások kiemelkedő teljesítménye mellett az üzleti és a mobilszegmens sikerei, valamint a folytatódó hálózatfejlesztések járultak hozzá a vállalat sikereihez.   Az összes üzletág erős...

Jó hírek az Adidastól

A cég gyorsjelentése szerint az Adidas a június 30-án befejeződött három hónapban 5,261 milliárd euró árbevételre tett szert, ami éves összevetésben 4,4 százalékos emelkedést...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Kiemelt szerepe volt és lesz az online kommunikációnak

Blaumann Debóra foodpanda, marketingigazgató - Milyen kampánnyal készültetek a NetPincérről foodpanda névre történő váltásra, mire lehet számítani? - Egy igazi 360 fokos, integrált kampányt tervezünk a márkaváltás támogatására - ahol és amilyen formában csak lehet szeretnénk...

Inkább online vásárolnak divatcikkeket a magyarok

A magyarok 86 százaléka fog divatcikkeket vásárolni az interneten az ünnepeket megelőző kereskedelmi időszakban. A fogyasztók 57 százaléka tervezi, hogy szinte csak webáruházakból fog rendelni, 29 százalék vásárol majd online és fizikai üzletben...

Ezek voltak a legkeresettebb idegen szavak a neten

Rövid bétateszt után 90 000 szóval elindult a jelentese.hu. A SAKKOM Interaktív által létrehozott, ingyenes szótárakat gyűjtő oldalon többek között angol- és idegen szavak, a gamer társadalom által használt kifejezések, E-számok, és keresztnevek jelentése...

Újabb zöld termékek a Lidl kínálatában

A klímavédelem és a felelős vásárlás fontossága egyre inkább növekszik a hazai vásárlók körében. A Lidl Magyarország ezeket az igényeket szem előtt tartva, fenntarthatósági stratégiájának részeként új termékcsaládokat tesz karbonsemlegessé és az újrahasznosított műanyagból...

Havonta ötszáz új reklám kerül képernyőre

Havonta ötszáz, még nem látott tévéhirdetés kerül a nézők szeme elé, a teljes reklámmennyiségnek pedig több mint a felét továbbra is az újak teszik ki – derül ki a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság...
- Hirdetés -

CMO

Kiemelt szerepe volt és lesz az online kommunikációnak

Blaumann Debóra foodpanda, marketingigazgató - Milyen kampánnyal készültetek a NetPincérről foodpanda névre történő váltásra, mire lehet számítani? - Egy igazi 360 fokos, integrált kampányt tervezünk a márkaváltás támogatására - ahol és amilyen formában csak lehet szeretnénk...

Sikerült megválaszolni a Covid-szülte kihívásokat

Szalkai Réka Mastercard, marketingigazgató - Melyik volt az a könyv vagy film, ami az elmúlt időszakban a legnagyobb hatással volt önre? - Simon Sinekkel nemrég volt szerencsém együtt dolgozni. Igazi élmény volt nemcsak az előadása és azt...

Fontos a márka szerepének megtalálása

Juhász Péter Tibor Vodafone, márkaigazgató - Mire a legbüszkébb, ha 2020 márciusáig visszatekint? - Agárdi Szilvivel, a látássérült énekesnővel, Majkával és Téglás Botival, a fiatal hegedűtehetséggel készített több hónapos, komplex Red-kampányunkra, amely valós emberek valós történetein...

Készen állás és újratervezés

Nagy Zoltán Péter OTP Bank, marketing- és kommunikációs igazgató - Mire a legbüszkébb, ha 2020 márciusáig visszatekint? - Arra, hogy a marketing- és kommunikációs csapat, beleértve a lead ügynökségünket is, sikerrel tudott alkalmazkodni a megváltozott helyzethez. - Van...

A releváns megoldásokban hiszek

Liptay GabriellaKPMG, marketing- és kommunikációs igazgató- Mi az a 3 dolog, amit ajánlana egy fiatal marketinges diáknak, aki szeretne igazán jó marketinges lenni 10 év múlva?- Legyen és maradjon kíváncsi, legyen „mindenevő”, olvasson és...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Újabb zöld termékek a Lidl kínálatában

A klímavédelem és a felelős vásárlás fontossága egyre inkább növekszik a hazai vásárlók körében. A Lidl Magyarország ezeket az igényeket szem előtt tartva, fenntarthatósági stratégiájának részeként új termékcsaládokat tesz karbonsemlegessé és az újrahasznosított műanyagból...

Fenntarthatóságban is jól teljesített a Telekom

A telekommunikációs szektor fenntarthatósági szempontból legjobban teljesítő vállalatai között jelölte meg a Magyar Telekomot az ISS Corporate Solutions a vállalat 2020. évi fenntarthatósági eredményei alapján. Az ISS ESG Corporate Rating éves szinten több, mint 100...

Zöld éttermet nyitott Debrecenben a KFC

Európában is ritkaságnak számít a gasztronómiai vállalkozások közt, Magyarországon pedig még egyedülálló ebben a szektorban a KFC október 14-én Debrecenben megnyitott új étterme. A beruházás a környezeti fenntarthatósági szempontokat követve olyan zöld megoldások beemelésével...

DATA