- Hirdetés -

Kategória: Biznisz

- Hirdetés -

Magyar siker: a BOOKR Class hivatalosan bekerült a UNICEF Learning Cabinetbe

A BOOKR Kids digitális nyelvoktatási megoldása, a BOOKR Class hivatalosan is bekerült az UNICEF Learning Cabinet válogatott oktatástechnológiai eszköztárába. A rangos elismerés azt igazolja,...

Innováció a digitális fizetésekben

Magyarországon több mint másfél millió ember használ SZÉP-kártyát, ám az online fizetés eddig körülményes és elavult folyamat volt, külön oldalra irányították át a felhasználókat,...

Történelmi magasságban a hitelkártya-adósság

Évtizedes csúcson ragadt a magyar családok folyószámlahitel adóssága a nyári hónapokban: júliusban már 336 milliárd forintot meghaladó összeggel tartoztak a bankoknak – hívja fel...

A Mars 1 milliárd eurót fektet be az Európai Unióban

A Mars, Incorporated bejelentette, hogy 2026 végéig 1 milliárd eurót ruház be az Európai Unióban. Az új beruházás kiegészíti az elmúlt öt évben az...

Jön a Business Menü Live Bombera Krisztinával

2025 szeptember 29-én újra színpadon a hazai üzleti közösség egyik legizgalmasabb programja. A Menedzserszövetség több mint 30 éve díjazza az Év Menedzsereit, és 2019...

Díjazták a bankok legjobbjait

A privátbanki és vagyonkezelési szakma 2025-ben ismét megválasztotta a legkiemelkedőbb teljesítményű szolgáltatókat. A szektor piacvezető tanácsadó cége, a Blochamps Capital Díjátadójaként 2015 óta meghirdetett...

Új termékkel bővül az IKEA éttermi kínálata

Az IKEA vásárlói az elmúlt 40 évben átlagosan évi 1,4 milliárd húsgolyót fogyasztottak, mely népszerűségének köszönhetően az IKEA egyik klasszikusává vált, kerek formája pedig...

Elképesztő összeget közölt a Tesco

Közel 12 milliárd forintnyi kupont és utalványt váltottak be a 2024/25-ös pénzügyi évben a Tesco Clubcardot használó vásárlói. Az áruházlánc Clubcard programja, amely Magyarország...

Messze lemarad az európai átlagtól a lakáshitelezés

2025. szeptember elsejétől bevezetésre került az Otthon Start Program, mely alapvetően felrobbanthatja a hazai ingatlanpiacot és lakáshitelezést. Az idei évre növekedést prognosztizáltak a szakértők...

Nyitnak a régiós piacok felé a magyar Marketplace kereskedők

Az eMAG forgalmi adataiban is jól látszik a társaság tavalyi, a cég online piactér szolgáltatásaira fókuszáló stratégiájának eredménye: idén augusztus végére több mint háromszorosára...

Magyar kutatók dolgoznak a jövő repülőgépeinek fejlesztésén

Néhány évtizede a repülés még ritka luxus volt, mára viszont sokunk életének természetes része. Nyári vakáció, pár napos városnézés, üzleti út: a világ bármelyik...

Új szépségmárka nyitott üzletet Magyarországon

Végre Magyarországra érkezett a mindennapok luxusa: megnyitotta első önálló hazai üzletét a Rituals a Mammut Bevásárlóközpontban. A 25 éves holland szépségmárka teljes termékpalettával és...

Rekordokat dönt a Diverzum forgalma

Rekordokat dönt Magyarország legnagyobb, diákkedvezményeket kínáló platformja, a Diverzum forgalma szeptemberben, ami a több mint kétszázezer aktív diákstátusszal rendelkező felhasználónak, a saját fejlesztésű, adatvezérelt...

Jön a teljes bértranszparencia az Unióban

Az Európai Unió új bértranszparencia-irányelve (2023/970/EU) célja, hogy csökkentse a nemek közötti bérkülönbséget és átláthatóbbá tegye a bérezési gyakorlatokat az európai munkaerőpiacon. Az ennek...

Örökségtervezéssel foglalkozó startup nyerte el a legígéretesebb AI/fintech megoldás díjat

A régióban elsőként kezdte el működését a tudatos örökségtervezéssel foglalkozó startup, a B120 LifeTresor, mely újabb elismerést kapott a fintech szakmától. Az alapítók szerint...

Több mint 2 milliárd forintos SPAR-fejlesztés

Újranyitotta nyíregyházi és mátészalkai áruházát a SPAR, a modernizáció minden részletében a vásárlói élményt, a kényelmet és a széles termékválasztékot szolgálja. Az üzletek önkiszolgáló...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Boldog, békés karácsonyt kíván a Marketing&Media

Boldog, békés karácsonyi ünnepeket kíván minden kedves olvasónak a Marketing&Media magazin és az mmonline.hu csapata. Meglepetésért kattints a képre!  
Csillag Születik döntő RTL

Listavezető lett a Csillag Születik, de a hetet a TV2 nyerte

A mostanában megszokottnál kisebb előnnyel, de a múlt hetet is a TV2 nyerte a 18-59 éveseknél és főműsoridőben. A szombat és vasárnap az RTL-nek, a hétköznap esték a TV2-nek hoztak több sikert. A múlt hét...

Hódit a streaming, de a lineáris TV még fontos

A WPP Media VideoTrack CEE 2025 kutatása részletes képet fest a közép- és kelet-európai (CEE) streamingpiacról. A Lengyelországban egy évtizede futó, az idén Csehországgal, Magyarországgal és Romániával kibővített elemzés rávilágít a fogyasztói szokásokra, a...

Filmklasszikusok és közönségkedvencek az ünnepi kínálatban

Prémium filmélménnyel várja a nézőket az ünnepi időszakra és az új évben is a FILM+ csatorna, míg az RTL HÁROM ikonikus, generációkon átívelő filmklasszikusokat kínál az egész család részére. Az ünnepek alatt és az új...

Nézzük, mit hoz a jövő! – 3. rész

Nem volt könnyű év 2025, és várhatóan 2026 is nagyon komoly kihívásokat tartogat majd. Az alábbiakban a Marketing&Media szerkesztőbizottsági tagjainak hagyományos évértékelőit és piaci előrejelzéseit közöljük.   Meghatározó pillanatok ELKÁN PÉTER 4iG, group head of corporate affairs...

Digital Center

Év végi hajrá a kiberbűnözőknél – tippek arra, hogyan ne kerüljünk bajba

Az év végi ünnepi időszak az egyik legtermékenyebb szezonja az online- és kiberbűnözőknek. Az ünnepek előtt megszaporodnak az internetes vásárlások és forgalom, azonban lankad a figyelem, hiszen igyekszünk minél hamarabb beszerezni az ajándékokat. Az...

Nagy bejelentést tett a One: ingyen lesz karácsonykor a korlátlan mobilnet

A One Magyarország 2025. december 24. és 26. között díjmentes, korlátlan belföldi adatforgalmat biztosít korlátlan adatcsomaggal nem rendelkező előfizetőinek. A szolgáltató ünnepi bevezető kampánya keretében 2026. január 12-ig valamennyi vezetékes és műholdas TV-előfizetője díjmentesen...

Kiderült, mennyire vagyunk védtelenek a mesterséges intelligenciával szemben

A „Kulcs te vagy!” kampány keretében a Médiaunió Alapítvány egy többgenerációs kísérletben vizsgálta, hogyan hat a mesterséges intelligencia az emberek valóság érzékelése. Fiatalok és idősebbek próbálták eldönteni, mely tartalmak valódiak és melyeket készítette MI....

Mesterséges intelligenciával okosítja az autózást az LG

A mobilitási technológiák területén globális vezetőnek számító LG Electronics a 2026-os CES kiállításon (amit Las Vegasban rendeznek meg 2026. január 6. és 9. között) mutatja be új, mesterséges intelligencia-alapú fedélzeti platform (AI Cabin Platform)...

Üzleti kockázat lehet a lakosság hiányos digitális felkészültsége

A Kingston Technology Europe Co LLP, a memóriatermékek és technológiai megoldások terén világvezető Kingston Technology Company, Inc. egyik társvállalata, a magyar lakosság* adatbiztonsági tudatosságáról és adatvédelemmel kapcsolatos szokásairól készített felmérést az Europion piackutatóval közösen....