- Hirdetés -

Kategória: Biznisz

- Hirdetés -

Új vezetőkkel erősít az Intren

A tavalyi sikeres tőkebevonási kör után az INTREN felsővezetése tovább bővül. Pavláth Zita COO pozícióban csatlakozott a digitális ügynökséghez, Váczi Dániel pedig a külpiacokra...

Már a Tescóval is mozizhatunk

A szakemberek idén remek vízminőséget és szuper szezont várnak a Balatonnál, amire az elmúlt évekhez hasonlóan a Tesco is kiemelten készül. Az áruházlánc a...

Hipermodern gyárban készítik a hungarikumokat

Elkészült és átadták az idén 75 éves Univer Product Zrt. közel 8 milliárd forint értékű, kapacitásbővítő beruházását. A Kecskemét-Hetényegyházán megvalósult fejlesztéssel a vállalat több...

Könnyebben juthatnak készpénzhez a vállalkozások

Minden ügyfele előtt megnyitotta a digitális faktoring lehetőségét a Számlázz.hu. A szolgáltatás segítségével a vállalkozó akár 24 órán belül készpénzre válthatja a számláit. A...

Rákapcsol az e-autó töltésre az LG

Az LG Electronics bővíti az elektromos járművek (EV) töltését szolgáló megoldásokkal foglalkozó üzletágát, ami várhatóan tovább erősíti a vállalat pozícióját a EV-töltők gyorsan növekvő...

Nehezebb lesz hitelből lakást venni

Nehéz helyzetbe kerülhetnek a lakásvásárlók a jövő héttől életbe lépő, hitelezésre vonatkozó szabályozás változása miatt. Az MNB döntésének értelmében ugyanis, 2023. július 1-től szigorodnak...

Virtuális valósággal kerülhetünk közelebb a sztárokhoz

Minden rajongó számára fontos, hogy valahogyan kapcsolódhasson bálványozott kedvencéhez, ezt emeli új szintre egy magyar tulajdonosi körrel alapított amerikai startup cég. A Benefit Barcode...

Terjeszkedik Ördög Nóra sminkmárkája

Június elejétől már 60 kiemelt Rossmann üzletben találkozhatunk az Ördög Nóra nevével fémjelzett Nora Beauty sminktermékek teljes választékával. A 27 budapesti és 33 vidéki...

Gyorsított a Kifli.hu

Szolgáltatásának gyorsulásáról tájékoztatta a sajtó képviselőit a budapesti székhelyű online szupermarket.“A budapesti kerületek közel felében már 120 percen belül, sőt expressz kiszállítás esetében akár...

Női vállalkozókat díjazott a Visa

A Visa célja, hogy elősegítse a kis- és középvállalkozások fejlődését, növekedését, segítő kezet nyújtson digitalizációjukhoz. Ennek egyik eszköze, a Visa She’s Next program, amely...

Új marketingigazgatóval folytatja az eMAG

Sportszerekkel foglalkozó áruházlánctól érkezett az eMAG Magyarország új marketingigazgatója - Lovas Tamás feladata lesz, hogy a márkát a vásárlók mellett a potenciális Marketplace kereskedőpartnerek...

Így készül a nyárra az Aldi

Az ALDI évek óta elkötelezett támogatója, partnere a közösségi sporteseményeknek, fesztiváloknak. Az idei évben is számos sportrendezvényen és meghatározó magyar fesztiválokon találkozhatnak a résztvevők...

Rákapcsoltak az adóellenőrök

Egyre több ajtón kopogtat a NAV: az éveken át tartó stagnálás után a 2021-es adatokhoz képest tavaly nem csak az adóellenőrzések száma emelkedett meg,...

Felpörgetnék az energiahatékonysági fejlesztéseket

A világ minden tájáról összesen 46 kormány támogatja azt a célt, hogy az évtized végéig megduplázzák az energiahatékonysági fejlesztések ütemét a fenntartható gazdasági növekedés...

Ennyivel fizetünk többet idén az utasbiztosításért

A Független Biztosítási Alkuszok Magyarországi Szövetségének (FBAMSZ) adatai szerint az év első öt hónapjában megkötött online utasbiztosítások díja naponta és személyenként 665 forint volt,...

Digitális megoldásokat díjazott a Vodafone

A Vodafone Magyarország Alapítvány ötödik alkalommal adta át a legjobb digitális innovációknak járó elismerést, az összesen 15 millió forint értékű díjazással járó Vodafone Digitális...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Országos Rajzfilmünnepen – három napos szórakozás a gyerekeknek

November 14–16. között immár tizenegyedik alkalommal rendezik meg Magyarország egyik legnagyobb kulturális eseményét, az Országos Rajzfilmünnepet, melynek a JimJam gyerekcsatorna is évek óta elkötelezett támogatója. A rajzfilmek sokszor többet adnak, mint puszta szórakozást: segítenek...

Saját ruhakollekciót dobott piacra a GLAMOUR

Könnyen kombinálható, minőségi alapdarabok letisztult stílusban - ez volt a hazai GLAMOUR csapat elképzelése és régóta dédelgetett álma első saját ruhakollekciójáról, amely november 12-től vásárolható meg a GLAMOUR Shopban, a márka webáruházában.Pólók és baseball...

Idén nem lesz gazdagabb a karácsony

Idén az elmúlt évhez képest várhatóan ugyanannyit terveznek költeni a magyarok karácsonykor – derült ki egy friss, országos, reprezentatív kutatásból. Az eredmények alapján csökkent a nagyobb költést tervezők aránya, emellett a megajándékozottak és a...

Rátapostak a gázra – interjú Lajtner Tamással

Magyarországon a Ford szeptember végéig a legkelendőbb autómárka a teljes piacot nézve – nyilatkozta lapunknak Lajtner Tamás. A Ford Magyarország kommunikációs vezetőjével az elektromos autók volumennövekedéséről, a flottapiacról és a modellpaletta frissüléséről is beszéltünk....

Csökkenő profit, erősödő koncentráció – ez jellemzi a hazai marketingipart

Kihívásokkal teli piacon, de alapvetően stabilan működnek a marketing-iparághoz köthető hazai cégek. Azonban a gyengülés jelei már látszódnak: az árbevételek jól alakultak, de elindult a profit csökkenése, a költségek pedig elszabadultak – derült ki...

Digital Center

6G labort nyitott az Ericsson Budapesten

Az Ericsson megnyitotta új 6G Laborját budapesti kutatás-fejlesztési központjában. A vállalat ezzel tovább erősíti a jövő hálózatainak fejlesztésére vonatkozó elkötelezettségét, ugyanakkor fokozza a következő generációs mobiltechnológia kutatására és szabványosítására tett erőfeszítéseit.Az új labor a...

Nem veszi el az AI az IT-szakemberek munkáját

A technológiai trendekkel foglalkozó hírekben az AI szélesebb körű elterjedése óta visszatérő kérdés, hogy a mesterséges intelligencia vajon átveszi-e az informatikusok – például a szoftverfejlesztők és -tesztelők – munkáját. Az egyik legnagyobb hazai IT...

Új csúcstévével rukkolt elő a Hisense

Az emberek ma már nemcsak kiváló képminőséget és modern technológiát várnak el egy televíziótól, hanem azt is, hogy harmonikusan illeszkedjen otthonuk stílusába. Erre a változó igényre reagál a Hisense legújabb lifestyle modellje, az S5...

Jön az MI, és mindent felforgat a biztosításban

A mesterséges intelligencia alkalmazása új lehetőségeket teremt az életbiztosítási szektorban – hangzott el a VII. Életbiztosítási Csúcstalálkozón Balatonfüreden. Márta Róbert, a Generali Biztosító igazgatósági tagja szerint az AI nemcsak az ajánlatkészítést gyorsítja, hanem a...

Mesterséges intelligenciával újítanák meg a vállalati működést

A Konecta, a vásárlói élmény (CX) és a digitális szolgáltatások globális vezetője, stratégiai szövetségre lépett a CrewAI-jal, a többrésztvevős (multi-agent) mesterséges intelligencia-platform úttörőjével. A két vállalat közösen újradefiniálja az ember és a mesterséges intelligencia...