- Hirdetés -

Kategória: Biznisz

- Hirdetés -

Új programot indít kkv-knak a Telekom

D terv néven a hazai kkv-k digitális fejlődését segítő programot indít a Telekom a Hello Biznisz edukációs platformján. A kezdeményezés alapgondolata, hogy minden vállalkozás digitalizálható:...

Együttműködik az AutoWallis és az ALTEO

Stratégiai együttműködési megállapodást kötött az ALTEO és az AutoWallis azzal a céllal, hogy a jövőben összehangolják az e-mobilitáshoz kapcsolódó szolgáltatásaikat. A Budapesti Értéktőzsde Prémium...

Rekorddal zárta az első félévet a BMW Group

2021 első hat hónapjában a müncheni központú vállalatcsoport világszerte 1 339 080 darab új autót adott el, amely amellett, hogy 39,1 százalékkal múlja felül...

Ezek egy startup kudarcának korai jelei a szakértő szerint (x)

Ahogy a nemzetközi, úgy a magyar piacon is kevés szó esik azokról a startupokról, amelyek nem váltották be a hozzájuk fűzött reményeket, ahogy ennek...

TOP30 – íme a legnagyobb hazai médiacégek

A médiavállalatok egész jó bőrben vészelték át a Covid első hullámait, a harminc legmagasabb árbevételű cég összesített forgalma még növekedett is. A legnagyobb piaci...

Így működik a kriptotőzsde

A hagyományos pénzügyi rendszer képviselői egyre nyitottabbak a kriptovaluták világára, amely nagy kockázatokat hordoz, de nagy hozammal is kecsegtet. A digitális eszközök piaca 8...

Liu Shaolin Sándor motiválja a Design Terminal startupjait

Hat magyar és három külföldi csapat kapott személyre szabott mentorálást a Design Terminal Mentorprogramjának tavaszi szemeszterében. A program záróeseményét online, a DT facebookján követhetik...

Eljött az igazság pillanata – érkeznek a médiás és ügynökségi toplisták

Hogyan előzte meg a Mediaworks a legnagyobb televíziós cégeket, miért csökkent többmilliárd forinttal a Top30 médiavállalat összesített nyeresége, hányszorosa a legnagyobb médiaügynökség forgalma a...

Tízmilliárdok maradtak az MTVA-nál

A múlt évet több mint 20 milliárd forintos adózott eredménnyel zárt a Médiaszolgáltatás-támogató és Vagyonkezelő Alapnak (MTVA) büdzséje az mfor.hu beszámolója szerint. Idén rekordösszegből,...

A vártnál kevesebb új autót vehetnek itthon

Az eddig várt 140 ezernél kevesebb, 126 ezer új személyautót helyezhetnek forgalomba idén a Magyar Gépjárműimportőrök Egyesülete módosított előrejelzése szerint, vagyis a 2020-as adattal...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Reklámozás és korhatáros műsorok jelzése miatt vizsgálódik a Médiatanács

Az RTL Klub és a Duna televízió műsorait kifogásoló bejelentések alaptalannak bizonyultak, a Kölcsey TV, a Somony TV és a hatoscsatorna ellen viszont eljárást indított a Médiatanács. Nem indít eljárást a testület egy júliusban a...

Lokális tartalmakkal bővül a Viber

A Plus Creative Agency a Viber új együttműködő partnere a Viber mintegy 1 millió tagot számláló hivatalos magyar közösségének helyi tartalmakkal való ellátásában. 2021 áprilisában a Viber és a Plus Creative úgy döntött, hogy szoros...

A büdzsé nem fontosabb a munkahelyeknél

Horváth Magyary NóraK&H Csoport, kommunikációs ügyvezető igazgató - Van olyan dolog, amit ebben az időszakban biztosan megtanult minden marketing-döntéshozó?- Nincs az a marketingbüdzsé, amiből ne lehetne valamit csinálni, nincs az a marketingbüdzsé, amifontosabb a kollégák...

Hetvenmilliós támogatást kapnak a közösségi tévék és rádiók

Tizenkilenc közösségi televízió, rádió és kisközösségi rádió közel 70 millió forintot kap műszaki fejlesztésekre a Médiatanács döntésének köszönhetően. A közösségi médiaszolgáltatók támogatására kiírt műszaki pályázat idei első fordulójában a nyertesek összesen 69,78 millió forintot fordíthatnak...

VR szemüveggel segíti a gyermekek gyógyulását a Vodafone

Fontos mérföldkőhöz érkezett a Vodafone VR program: immár a Bethesda Gyermekkórház égési és sebészeti osztályain is tesztelik a VR szemüvegeket és az azokon található virtuális kalandjátékot. Ezzel újabb felhasználási területekre terjesztik ki a programot:...
- Hirdetés -

CMO

A büdzsé nem fontosabb a munkahelyeknél

Horváth Magyary NóraK&H Csoport, kommunikációs ügyvezető igazgató - Van olyan dolog, amit ebben az időszakban biztosan megtanult minden marketing-döntéshozó?- Nincs az a marketingbüdzsé, amiből ne lehetne valamit csinálni, nincs az a marketingbüdzsé, amifontosabb a kollégák...

Emberi értékek és egymásra figyelés

Bánhegyi Zsófia Szerencsejáték Zrt., marketing- és kommunikációs igazgató   - Mi az a 3 dolog, amit ajánlana most egy fiatal marketinges diáknak, aki szeretne igazán jó marketinges lenni 10 év múlva? - Mindenképpen próbálja ki magát és...
Szabó Béla

Növekvő stratégiai tudás

Szabó Béla Magyar Telekom, márka- és lakossági kommunikációs igazgató – Mire a legbüszkébb, ha 2020 márciusáig visszatekint? – Rengeteg mindenre: a purpose alapú működésünk és stratégiánk mind üzletileg, mind márkaépítés szempontjából kiemelkedően teljesített. Olyannyira, hogy több márkát...