- Hirdetés -

Kategória: Biznisz

- Hirdetés -

Együttműködik a Toyota, az Isuzu és a Hino

A Woven Alpha (a Toyota jövőtechnológiáinak fejlesztéséért felelős leányvállalata), az Isuzu (amelyben a Toyota 5%-os tulajdonrésszel bír) és a Hino (a Toyota teherautó és...

Már Budapesten is elérhető az új autóelőfizetős szolgáltatás

Egy új startup havidíjas autóelőfizetős szolgáltatást indított el Budapesten. A Bécsben már működő Swapp eddig több mint 1 millió eurónyi angyalbefektetést vonzott nagynevű befektetőktől....

30 millió e-kerékpár lesz Európában 2030-ban

Amerikában is megújítja a mikromobilitást a Magyarországra hamarosan megérkező európai startup. Európa több nagyvárosában sikeresen zárt projektekkel a háta mögött, a mikromobilitást forradalmasító észt startup,...

Amerikában terjeszkedik az egyik legelismertebb magyar sporttech startup

Bejelentette együttműködését a szurkolói képküldő alkalmazást fejlesztő magyar Seyu Solutions és a Blue United Corporation. A partnerség célja, hogy az európai piacon egyre jelentősebb...

Tovább bővült az eMAG csomagautomata-hálózata

Országszerte már 216 helyszínen telepített az eMAG az easyboxot, amelyek nyolc vidéki városban debütáltak - ezzel az ország legnagyobb csomagautomata-hálózata jött létre és számuk...

Négy üzletére csaknem kétmilliárdot költött a SPAR

Az üzletlánc egy budapesti lakóparkban és egy frekventált soproni városrészben létesített új szupermarketet, két régebbi – mosonmagyaróvári és szentlőrinci – áruházát pedig korszerűsítette. A...

Itt az IVSZ új tagozata: a startupokra fókuszálnak

Az IVSZ június 15-én megtartott éves közgyűlése több alapszabály módosítást is megszavazott, amelyek szervezeti és személyi változásokat egyaránt hoznak a szövetség életében. A szervezeti...

Különleges csomagolást tesztel nálunk a Coca-Cola

Magyarországon teszteli egyik új fejlesztését, az újrahaszosítható papírpalackot a Coca-Cola. A The Coca-Cola Company magyarországi ügyvezetője a rendezvényen jelentős csomagolástechnológiai fejlesztésnek nevezte a papírpalackot, amelyet...

Célkeresztbe került a Wish piactere

Eljárást indított a Gazdasági Versenyhivatal (GVH) a Wish online piactere működési gyakorlatának vizsgálatára, ugyanis a népszerű webáruház ár- és kedvezményfeltüntetési rendszere vélhetően tisztességtelen. A versenyhatóság...

Felpöröghet a közösségi finanszírozás

Óriási növekedési potenciált rejt magában a már engedéllyel és gyakorlati tapasztalattal rendelkező, közösségi finanszírozásban érdekelt üzleti szolgáltatók számára, hogy novembertől minden EU-tagállamnak közvetlenül alkalmaznia...

Év végéig marad a kedvező adózás a SZÉP Kártyára

A Széchenyi Pihenő Kártyára adott munkáltatói támogatás után a munkáltatónak év végéig csak 15% személyi jövedelemadót (Szja) kell fizetni, mivel szociális hozzájárulási adó (Szocho)...

Tetszeni fog a SPAR nyári újítása

A legforgalmasabb idegenforgalmi településeken, a nyaralási szezonban időszakosan, a vásárlói elvárásokat szem előtt tartva két hipermarkettel és nyolc szupermarkettel növelte azoknak az egységeknek a...

Így változik az adózás

A magyar országgyűlés elfogadta az új, 2022-es adótervekre vonatkozó törvénytervezetet. A módosítások főként a személyi jövedelemadóval, az átalányadózással, a társasági adóval, valamint az áfával...

A részvényeket is felpörgeti a Foci-Eb

A pénteken kezdődő foci-Eb nem csak a pályán, hanem tőzsdei terepen is sok izgalmat tartogat az Equilor Befektetési Zrt. elemzése szerint. A befektetési szolgáltató...

Megreformálná a munkaerőpiacot egy magyar startup

A munkaerőpiac megreformálását tűzte ki célul az a magyar startup, amely a munkavállalói értékeket, igényeket és foglalkoztathatósági alkalmasságot vizsgálva támogatja a gyors és hatékony...

Tartós lehet a chiphiány

Legalább a jövő év közepéig tart a globális chiphiány a világ egyik legjelentősebb elektronikai bérgyártója, a szingapúri székhelyű Flex szerint. A mostani helyzet hátráltatja...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

A BMW-vel zöldül a Coldplay világkörüli turnéja

A BMW és a Coldplay együttműködése új szintre lép: miután a BMW iX és a BMW i4 az együttes vadonatúj, Higher Power című slágerének ütemére ünnepelte világpremierjét, majd a Müncheni Nemzetközi Autószalonon a Coldplay...

Tovább erősíti télisport-kínálatát a Discovery Sports

A Discovery Sports ötven országra kötött hosszú távú megállapodást a Nemzetközi Síszövetség eseményeinek közvetítésére. A sportág rajongói élő és on-demand közvetítéseken keresztül láthatják a sí világkupákat, az alpesi és északi sívilágbajnokságokat, illetve snowboard, freestyle...

Idén többet költöttünk okosmobilokra

Augusztus-szeptember időszakban az okostelefonokra költött összeg megduplázódott a tavalyi év azonos időszakához képest – számol be a MediaMarkt műszaki áruházlánc – a vásárlási láz október elejére sem csillapodott. Úgy látszik, egy-egy kiszemelt telefon már...

Egyre egészségesebbek a Lidl saját márkás termékei

A Lidl Magyarország felelős vállalatként a magyar vásárlók egészséges táplálkozásának támogatása céljából három évvel ezelőtt indította el só- és cukoroptimalizálási programját, mely során célul tűzte ki, hogy saját márkás termékeiben 2025-ig átlagosan 20 százalékkal...

Már okosmobillal tervezik a divatmárkák árucikkeit

A technológia fejlődése az élet minden területére, így a kreatív iparágakra és a divatra is hatással van. A tű és a szövőszék feltalálásától hosszú út vezetett a 3D nyomtatással alkotott kreációkig, a jelentős fejlesztések...
- Hirdetés -

CMO

Fontos a márka szerepének megtalálása

Juhász Péter Tibor Vodafone, márkaigazgató - Mire a legbüszkébb, ha 2020 márciusáig visszatekint? - Agárdi Szilvivel, a látássérült énekesnővel, Majkával és Téglás Botival, a fiatal hegedűtehetséggel készített több hónapos, komplex Red-kampányunkra, amely valós emberek valós történetein...

Készen állás és újratervezés

Nagy Zoltán Péter OTP Bank, marketing- és kommunikációs igazgató - Mire a legbüszkébb, ha 2020 márciusáig visszatekint? - Arra, hogy a marketing- és kommunikációs csapat, beleértve a lead ügynökségünket is, sikerrel tudott alkalmazkodni a megváltozott helyzethez. - Van...

A releváns megoldásokban hiszek

Liptay GabriellaKPMG, marketing- és kommunikációs igazgató- Mi az a 3 dolog, amit ajánlana egy fiatal marketinges diáknak, aki szeretne igazán jó marketinges lenni 10 év múlva?- Legyen és maradjon kíváncsi, legyen „mindenevő”, olvasson és...

Szeretnénk emlékezetes és jó kampányokat

Mérő Adám Coca-Cola, consumer & shopper connection director - Mire a legbüszkébb, ha 2020 márciusáig visszatekint? - Mind szervezetileg, mind szakmailag, mind személyesen „megerősödve” kerültünk ki a pandémiás helyzetből. Büszke vagyok arra, hogy az európai régió egészére...

A büdzsé nem fontosabb a munkahelyeknél

Horváth Magyary NóraK&H Csoport, kommunikációs ügyvezető igazgató - Van olyan dolog, amit ebben az időszakban biztosan megtanult minden marketing-döntéshozó?- Nincs az a marketingbüdzsé, amiből ne lehetne valamit csinálni, nincs az a marketingbüdzsé, amifontosabb a kollégák...
- Hirdetés -

SzuperZöld

A BMW-vel zöldül a Coldplay világkörüli turnéja

A BMW és a Coldplay együttműködése új szintre lép: miután a BMW iX és a BMW i4 az együttes vadonatúj, Higher Power című slágerének ütemére ünnepelte világpremierjét, majd a Müncheni Nemzetközi Autószalonon a Coldplay...

Tovább fejlesztik a Coca-Cola innovatív papírpalackját

A The Coca-Cola Company a dán Paper Bottle Company (Paboco) startuppal összefogva alkotta meg az üdítőitalok egészen újszerű csomagolását; a papírpalack prototípusát. Az első nagyobb mennyiségben legyártott kísérleti csomagolást a hazai fogyasztók próbálhatták ki...

A nők állnak a fenntarthatósági forradalom élén

Tudjuk, hogy szükséges, látjuk, hogy megéri, mégis hosszú út áll még előttünk, amíg a fenntartható fejlődési gyakorlatok a mindennapjaink részévé válnak – derül ki a fenntarthatóságot környezeti, társadalmi és gazdasági összefüggéseiben vizsgáló „Bayer Barometer”...

DATA