Bankkártyás vásárlásaik után órákon belül pénzvisszatérítést kapnak a RECASH applikáció felhasználói, amikor a 100 százalékban magyar fejlesztésű fintech startup kereskedelmi partnereinél vásárolnak. A regisztrált...
Az Aldi évek óta elkötelezett támogatója és meghatározó szereplője a közösségi eseményeknek. Az idei évben számos sporteseményen és a magyar fesztiválszezon rendezvényein találkozhatnak a...
Az Európai Innovációs és Technológiai Intézet (EIT Food) a POZI.io-val együttműködve egy 6 hónapos mentorprogramot valósít meg, amelynek célja, hogy átfogó támogatást nyújtson a...
A Kormány a költségvetési túlköltés miatti elszaladó hiányt speciális adókkal (extraprofit adókkal) kívánja finanszírozni. A hivatkozás az, hogy egyes ágazatok az áremelkedések miatt jelentős...
Prime néven indított fejvadász és vezetőkiválasztási almárkát a 30 éves JobGroup. Az almárkával együtt új weboldaluk is elindult, ami a nemzetközi vezetőkiválasztási módszertan és...
A Z generáció tagjai nyitottak a tudatos fogyasztásra: a vásárlásaik során rendszerint figyelik és értékelik a kedvezményeket. Egy jó ajánlat azonban számukra már nem...
Partneri megállapodást kötött a JYSK és a Cofidis. Idén tavasztól egy a piacon egyedülálló hibrid áruhitel-szolgáltatás érhető el a dán bútorláncnál: a hitelfelvételt az...
Két évvel ezelőtt a home office kényszerű és gyors bevezetése állította kihívás elé a munkaadókat és munkavállalóikat, most pedig az irodába való visszatérés teszi...
Online számlázót használ a vállalkozások többsége, és egyre fogékonyabbak az automatizmusokra is – ezt mutatja az NRC Marketingkutató és Tanácsadó Kft. által készített reprezentatív...
A digitális megoldások egyre népszerűbbé válnak a bankolásban, azonban, a bonyolultabb, nagyobb elköteleződést igénylő pénzügyi termékeknél az ügyfelek még mindig igénylik a személyes tanácsadást....
A Duna House cégcsoport negyedéves jelentésében először szerepelnek az olaszországi akvizíció eredményei, amely mutatók egyértelmű mérföldkövet jeleznek a csoport életében. A Budapesti Értéktőzsde Prémium...
Dinamikusan fejlődő szolgáltatási terület jelenik meg a Budapesti Értéktőzsdén, miután kedden elindul a kereskedés a magyar callcenter piac egyik vezető vállalatának, az eSense Nyrt-nek...
Tavaly a 2020-assal megegyező árbevételt ért el a Central Médiacsoport, a társaság nyeresége ugyanakkor több mint 700 millió forinttal csökkent. A tulajdonos több mint...
A tatabányai Decathlon már kizárólag önkiszolgáló pénztárakkal várja vásárlóit. A szektor történetében mérföldkövet jelentő lépés része a vállalat összes magyarországi áruházát érintő, nagy automatizációs...
A múlt évet 48,9 milliárd forintos árbevétellel zárta a TV2 Média Csoport Zrt., ez éves összevetésben 6 százalékos bővülést jelentett. A társaság nyeresége csökkent,...
2025-ös digitális összefoglalót kaphatnak saját mobilhasználati szokásaikról a Yettel lakossági ügyfelei. A szolgáltató hivatalos appjában elérhető új funkcióval mindenki betekintést nyerhet saját aktivitásaiba, az összefoglaló mellett pedig értékes ajánlatokhoz is juthat az év végi...
A CANAL+ az ünnepi szezonban is gondoskodik róla, hogy mindenki megtalálja a számára tökéletes tartalmat. Az online TV és streaming app kínálatában vadonatúj CANAL+ Original sorozatok, nagyszabású mozifilmek, 24 órás akciócsatorna, széles videótár-választék és...
Fényfüzérek, forralt bor illata a téli levegőben, és a jól ismert karácsonyi dallamok - Európa karácsonyi vásárai azonban nemcsak az ünnepi hangulat miatt fontosak, hanem a Visa legújabb elemzése szerint egyre nagyobb gazdasági jelentőséggel...
Meghaladták a 2 milliárd forint bevételt és az 1 milliós nézőszámot a Nemzeti Filmintézet (NFI) támogatásával készült magyar filmek 2025-ben a mozikban. Világszerte több mint 50 rangos fesztiváldíjat hoztak el az alkotók a nemzetközi...
A THE SHIFT szervezői bejelentették a konferencia újabb nemzetközi előadóit: Islam ElDessouky-t, a Coca-Cola globális kreatív stratégiai vezetőjét; Byron Sharpot, a márkák növekedésének első számú kutatóját és szakértőjét; Věra Šídlovát, a világ vezető elemzővállalatának,...
A „Kulcs te vagy!” kampány keretében a Médiaunió Alapítvány egy többgenerációs kísérletben vizsgálta, hogyan hat a mesterséges intelligencia az emberek valóság érzékelése. Fiatalok és idősebbek próbálták eldönteni, mely tartalmak valódiak és melyeket készítette MI....
A mobilitási technológiák területén globális vezetőnek számító LG Electronics a 2026-os CES kiállításon (amit Las Vegasban rendeznek meg 2026. január 6. és 9. között) mutatja be új, mesterséges intelligencia-alapú fedélzeti platform (AI Cabin Platform)...
A Kingston Technology Europe Co LLP, a memóriatermékek és technológiai megoldások terén világvezető Kingston Technology Company, Inc. egyik társvállalata, a magyar lakosság* adatbiztonsági tudatosságáról és adatvédelemmel kapcsolatos szokásairól készített felmérést az Europion piackutatóval közösen....
A mesterséges intelligencia eddig főként digitális környezetben működött: chatfelületeken, hangasszisztensekben vagy ügyfélszolgálati rendszerekben. Az E.ON az INTREN digitális ügynökséggel közösen kiléptette az AI-t a virtuális térből a fizikai világba és megszületett Anna, az E.ON...
Az előttünk álló év fordulópontot hoz az építőipar, a létesítményüzemeltetés és a teljes ingatlanszektor számára – derül ki a PlanRadar évzáró elemzéséből. A több évnyi kísérletezés után a digitális megoldások választható eszközökből a mindennapi...