- Hirdetés -

Kategória: Biznisz

- Hirdetés -

Ez várható az ingatlanpiacon

Az ingatlanpiaci szakértők szerint 2016 még csak a bemelegítés volt ahhoz képest, ami idén és jövőre vár ránk. A fellendülés elsősorban a forgalom tekintetében...

Magyar céggel fogott össze a dán robotgyártó

Magyar céggel kötött megállapodást az együttműködő robotokat előállító Universal Robots (UR), a dán gyártóval forgalmazóként működik együtt az ipari robottechnikában piacvezető Robot-X Hungary Kft.  A...

Startupokat támogat a Samsung

A Samsung kezdeményezése a csúcstechnológiás szoftverekkel és szolgáltatásokkal foglalkozó vállalatok létrehozására és fejlesztésére irányul.  A Samsung NEXT (korábban Samsung Globális Innovációs Központ) által létrehozott Samsung...

Közel 70 ezres forgalom az AAA Auto-nál

A régió egyik legnagyobb használtautó-kereskedési hálózata, az AAA AUTO csoportszinten 69 ezer használt autót értékesített 2016-ban. A társaság a jövőben tovább növeli telephelyeinek számát...

A Plotinus is otthagyná a tőzsdét

A Plotinus Holding Nyrt. részvényeinek tőzsdei kivezetését javasolja a társaság igazgatótanácsa a részvényeseknek. A Plotinus igazgatótanácsa döntött a korábban meghatározó tőkepiaci tevékenységek leépítéséről, a...

Ezreket vesz fel a Lufthansa

A Lufthansa háromezerrel tervezi bővíteni dolgozói létszámát az idén, a német légitársasági csoport főleg légiutas-kísérőket keres, de mérnökből is többre van szüksége.  A társaság 1400...

Népszerű lett az elektromos autó

Több, mint ötven százalékkal nőtt tavaly az elektromos autók értékesítése Spanyolországban.  A spanyol autógyártók szakmai képviseleti szervezete, az ANFAC honlapján szerdán közzétett jelentés szerint tavaly...

Pozitív lista készül a cégekről

Nyilvános listát tesz közzé a fogyasztóbarát vállalkozásokról a Budapesti Békéltető Testület (BBT) 2017-től. A pozitív listára azok a vállalkozások kerülhetnek fel, amelyek a kérelmező...

Kizárólagos tulajdonos lett az Animusban a Central

A múlt év végén 100 százalékra növelte részesedését az Animus Kiadóban a Central Médiacsoport Zrt., ezzel kizárólagos tulajdonossá vált a vállalkozásban. A társaság 2015...

Meglepetés vár az autósokra

Nem kellett sokat várni az első üzemanyag áremelésre, a Mol Nyrt. ma bruttó 3-3 forinttal a 95-ös benzin és a gázolaj literenkénti nagykereskedelmi árát...

Fontos határidő a cégeknél

Még 2016 nyarán változott a munkavédelmi törvény és a 20 fő feletti foglalkoztatotti létszámmal működő cégeknek is kötelezővé tette a munkavédelmi képviselő választást. A...

Újabb üzletek a SuperShop programban

A SuperShop Magyarország legdinamikusabban bővülő törzsvásárlói programja. 2017 januárjától a REGIO JÁTÉK üzleteiben, a Katedra nyelviskolákban és a Kärcher üzleteiben is gyűjthetnek vagy válthatnak...

Hatalmas pörgést hozott a december

Tavaly 96,5 ezer új autót helyeztek forgalomba Magyarországon, ami 25,1 százalékkal haladja meg az egy évvel korábbit – derül ki a Datahouse adataiból. Decemberben...

Tízmillió fölötti terv a Toyotánál

A Toyota 2016-ra közel 10,1 millió új autó eladásával számol globálisan, egy százalékkal elmaradva az előző évitől, 2017-ben azonban már enyhe növekedést vár az...

Félmilliárdos fejlesztés Győrben

Nagy teljesítményű gépekkel bővíti kapacitását a győri Rekard Hajtómű- és Gépgyártó Kft., az 500 millió forintos fejlesztés több mint felét vissza nem térítendő uniós...

A NAV honlapján teszik közzé a dohánytermékek kiskereskedelmi árát

A jövedéki törvény január 1-jétől hatályos rendelkezései értelmében a dohánygyártmányok adójegyéről lekerül a kiskereskedelmi eladási ár, így azok csak a Nemzeti Adó- és Vámhivatal...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Ösztöndíjprogramot indít a Central Médiacsoport

Central Digitális Akadémia néven egy képzéssel egybekötött gyakornoki programot indít a Central Médiacsoport. A kiadóvállalat számára a hiteles és független tájékoztatás mellett nagyon fontos az utánpótlásnevelés, a fiatalok képzése és a tudásmegosztás is. A...

Jó ügyért kampányol a Tesco és Nestlé

Szeptember 29. és október 12. között újfent közös kampányt hirdet a Nestlé és a Tesco a Magyar Élelmiszerbank Egyesület munkájának támogatására, melynek keretében a Nestlé a hazai Tesco hipermarketekben vásárolt, meghatározott termékek értékének egy...

Újabb funkcióval bővült a Huawei okosórája

A HUAWEI WATCH GT 3 Pro EKG alkalmazása megkapta az Európai Unió CE tanúsítványát, amely jelzi, hogy az applikáció megfelel a vonatkozó uniós szintű biztonsági, egészségügyi és környezetvédelmi előírásoknak. Mostantól a WATCH GT 3...

Saját szódát tervezett Budának a Hello Agency

A Fény Utcai Piac már nem csak friss árukínálatával csábítja a vevőket, de a II. Kerülettel összefogva Szódapalackozó Üzemet is létesített. A Buda Szóda arculatot a Hello Agency készítette. Az új terméket a Fény Utcai...

Nem spórolnak a divatcikkeken a magyarok

A magyarok túlnyomó többsége az elmúlt hónapokban növekedést tapasztalt a ruházati cikkek és cipők kiskereskedelmi árában, de egyelőre csak a fogyasztók harmada tervez emiatt jelentősebb kiadáscsökkentést – derül ki a Glami kutatásából.A GLAMI Fashion...
- Hirdetés -

Don't Miss

Felveszik a versenyt a helyi rádióadók

Mennyien hallgatják a helyi rádiókat, milyen lehetőségeik vannak a reklámpiacon ezeknek az adóknak – többek között erről is beszélt Ürge Dezső, a Helyi Rádiók Országos Egyesületének (Heroe) elnöke. - Jelenleg a teljes napi rádiós elérésnek...

Nem szabad leírni a rádiózást

A rádió népszerűsége töretlen és a reklámbevételei is folyamatosan növekedtek. Persze nem olyan ütemben, ahogy a teljes piac nőtt, ezért a teljes piaci share összességében csökkent, de a rádió messze nem a haláltusáját vívja...

Ha szabad a kezünk, vásárolunk

Most már sehol nem húzzák fel a szemöldöküket a boltosok, ha a telefonomat, netalántán az órámat érintem oda a fizetésnél a terminálhoz – mondta el Mondovics Péter az mmonline.hu-nak adott interjúban. A Mastercard marketing...
Samu Tímea

Az out-of-home-nak van egy szuperereje

A mi területünkön kreativitással és innovációval tudunk úrrá lenni a helyzeten, amelyet edukációs funkciónak is ki kell egészítenie, különösen a digitális felületeken – állítja Samu Tímea. A JCDecaux Hungary vezérigazgatója az mmonline.hu-nak adott interjúban...

Bátornak, belemenősnek és nyitottnak kell lennünk

Melyek a legforróbb témák a marketingszakmában, mire kellene nagyobb figyelmet fordítaniuk a területtel foglalkozóknak – többek között erről beszélt az mmonline.hu-nak adott interjúban Horváth Tibor (HT), a Salesforce felhőmarketingért felelős vezetője és Siegler Bálint...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Busásan megtérül a fenntartható terméktervezés

Bár még csak a vállalatok 22 százaléka tette a terméktervezési stratégiája kulcsfontosságú elemévé a fenntarthatóságot, annak beemelése egyre sürgetőbbé válik nemcsak a környezettudatosság, de annak egyéb hosszútávú pozitív hatásai miatt is.A szervezeteknek be kell...

Tudatosságra tanítanak Ördög Nóráék

Tapasztalatok, személyes történetek, sikerek és kudarcok – Ördög Nóra előtt megnyíltak a PlanAll Day – A Tudatosság Napja előadói. A Corinthia Hotel Budapestben november 11-én tartandó egész napos rendezvényen Almási Kitti, Csufor Lilla, Gangel...

Élelmiszervásárlásnál nem nézzük a fenntarthatóságot

Ár, íz, egészségesség – egy friss hazai kutatás szerint ezek a legfontosabb szempontok, amelyek meghatározzák a hazai fogyasztók élelmiszervásárlásait, miközben sem a hazai eredet, sem pedig a fenntarthatóság nem számít lényegesnek. Ez utóbbi azért...

DATA

Labdarúgó Eb M4 Sport nézettség

Virágzik a sportturizmus, nagyot nőhet a szurkolók száma

Az Európa-szerte eltérő Covid-19 korlátozások ellenére is 60 százalékkal nőhet idén az új és visszatérő szurkolók száma a sporteseményeken az előző évhez képest. A Mastercard Sportgazdasági Indexe szerint egyre többen költenek olyan sportokra, melyeket...

Kisebbségben vannak a környezettudatos cégek

Bár jobban figyelnek a fenntarthatóságra a magyar nagyvállalatok, még mindig masszív kisebbségben vannak a környezettudatos cégek – többek között ez derül ki a K&H Bank felméréséből. A múlt év utolsó negyedében megkérdezett cégek majdnem...

Rekordmennyiségű reklám jelent meg tavaly a tévécsatornákon

2021-ben a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 54 percet töltött a tévékészülékek előtt, amely mindössze 1 perccel volt kevesebb, mint az egy évvel korábbi tévénézési idő – derül ki a Nielsen Közönségmérés adataiból....