- Hirdetés -

Kategória: Biznisz

- Hirdetés -

Elindult a Google Pay a K&H-nál

Elsőként vezeti be a Google Pay okostelefonos fizetési megoldást a K&H Magyarországon a hazai pénzintézetek között, mely újabb lendületet adhat a bankkártyás, azon belül...

Majdnem ötödével esett a használtautó-import

Idén márciusban a DataHouse adatai szerint 10512 import használt személyautó került hazai forgalomba Magyarországon, ami a tavaly márciusi 11778 darabhoz képest 11 százalékos visszaesést...

Tovább növekedett tavaly a Huawei

Több mint 3,8 százalékkal növelte globális árbevételét a Huawei Technologies 2020-ban az egy évvel korábbihoz képest. A vállalat auditált teljes árbevétele a tavalyi évben...

Jelentős növekedést tervez a Volkswagen

Folytatja átalakulását a Volkswagen Haszonjárművek és középtávon újra jelentős növekedést tervez. Carsten Intra vezérigazgató megerősítette a GRIP2025+ vállalati stratégiát. Az új Caddy világpremierje és...

Rekordbevétellel zárta az évet az AutoWallis

Újabb rekordévet tudhat maga mögött az AutoWallis, miután árbevétele 17 százalékos bővüléssel 88 milliárd forintra nőtt 2020-ban. A társaság várakozása szerint ugyanakkor még ez...

Budapesten fejleszt a Ford

A Ford budapesti központjában jön létre a vállalat üzleti megoldásokat kínáló nemzetközi hálózatának új tagja, a Ford Business Solutions Europe (FBS Europe) központ. A szervezeti...

Bajban vannak a vendéglátóipari beszállítók

A hírekben leginkább az éttermek, szállodák és kávézók helyzetéről olvasni, ám ezekhez a vállalkozásokhoz beszállítók ezrei is szorosan kötődnek, akik szintén nehéz helyzetben vannak....

Egyre nagyobb szeletet hasít a Lidl a magyar borexportból

2020-ban 28,5 millió magyar palackos bort értékesített a Lidl Magyarország, ami jelentős, 21 százalékos bővülést jelent az előző évhez képest. A vállalat itthon és...

Pécsen terjeszkedik az EY

Újabb központtal erősíti hazai jelenlétét az EY. A debreceni iroda indulását követően Pécsen is kirendeltséget nyit a nemzetközi tanácsadó cég, ami jelentős bővülésre ad...

Megvenné a DIGI-t a 4iG

Felvásárolhatják a hazai távközlési és műsorszórási piac egyik meghatározó szereplőjét, a 4iG megvenné a DIGI Csoport száz százalékát a román RCS & RDS konzorciumtól....

Budapesten bővít a Siemens

A Külgazdasági és Külügyminisztérium támogatásával és a HIPA közreműködésével 2021. szeptember 30-ig összesen 120 fővel, 169 főre bővíti kutatási és fejlesztési részlegét a Siemens...

Lengyelországban terjeszkedik a Péntech

A Péntech Solutions a magyar digitális faktoring piac első számú úttörője, platformjukon már közel 600 hazai cég regisztrált. Céljuk azonban az első naptól kezdve...

Új szintre emelte együttműködését a kormány és a Coca-Cola

Megújította és új szintre emelte a 2012-ben indított együttműködést a magyar kormány és a Coca-Cola HBC Magyarország. A Szijjártó Péter külgazdasági és külügyminiszter, valamint...

Erős éve volt tavaly a SPAR-nak

A SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. forgalma 2020-ban az előző évhez képest 8,7%-kal 738,9 milliárd forintra növekedett, és a munkahelyek száma is bővült: az év...

Eltűntek a külföldi befektetők az ingatlanpiacról

2020 márciusa környékén a koronavírus-járvány kirobbanásával egy időben eltűntek a magánjellegű ingatlanpiaci befektetők Magyarországon, ami nagyban hozzájárult a kereslet csökkenéséhez is. Gadanecz Zoltán, a...

Társadalmilag hasznos vállalkozásoknak segít az Erste

Az Erste Csoport Social Banking programja keretében azzal is segítséget nyújt a Kelet-Közép-Európában működő, társadalmilag hasznos munkát végző vállalkozásoknak, hogy olyan sürgősségi forgóeszközhitelt nyújt...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

A BMW-vel zöldül a Coldplay világkörüli turnéja

A BMW és a Coldplay együttműködése új szintre lép: miután a BMW iX és a BMW i4 az együttes vadonatúj, Higher Power című slágerének ütemére ünnepelte világpremierjét, majd a Müncheni Nemzetközi Autószalonon a Coldplay...

Tovább erősíti télisport-kínálatát a Discovery Sports

A Discovery Sports ötven országra kötött hosszú távú megállapodást a Nemzetközi Síszövetség eseményeinek közvetítésére. A sportág rajongói élő és on-demand közvetítéseken keresztül láthatják a sí világkupákat, az alpesi és északi sívilágbajnokságokat, illetve snowboard, freestyle...

Idén többet költöttünk okosmobilokra

Augusztus-szeptember időszakban az okostelefonokra költött összeg megduplázódott a tavalyi év azonos időszakához képest – számol be a MediaMarkt műszaki áruházlánc – a vásárlási láz október elejére sem csillapodott. Úgy látszik, egy-egy kiszemelt telefon már...

Egyre egészségesebbek a Lidl saját márkás termékei

A Lidl Magyarország felelős vállalatként a magyar vásárlók egészséges táplálkozásának támogatása céljából három évvel ezelőtt indította el só- és cukoroptimalizálási programját, mely során célul tűzte ki, hogy saját márkás termékeiben 2025-ig átlagosan 20 százalékkal...

Már okosmobillal tervezik a divatmárkák árucikkeit

A technológia fejlődése az élet minden területére, így a kreatív iparágakra és a divatra is hatással van. A tű és a szövőszék feltalálásától hosszú út vezetett a 3D nyomtatással alkotott kreációkig, a jelentős fejlesztések...
- Hirdetés -

CMO

Fontos a márka szerepének megtalálása

Juhász Péter Tibor Vodafone, márkaigazgató - Mire a legbüszkébb, ha 2020 márciusáig visszatekint? - Agárdi Szilvivel, a látássérült énekesnővel, Majkával és Téglás Botival, a fiatal hegedűtehetséggel készített több hónapos, komplex Red-kampányunkra, amely valós emberek valós történetein...

Készen állás és újratervezés

Nagy Zoltán Péter OTP Bank, marketing- és kommunikációs igazgató - Mire a legbüszkébb, ha 2020 márciusáig visszatekint? - Arra, hogy a marketing- és kommunikációs csapat, beleértve a lead ügynökségünket is, sikerrel tudott alkalmazkodni a megváltozott helyzethez. - Van...

A releváns megoldásokban hiszek

Liptay GabriellaKPMG, marketing- és kommunikációs igazgató- Mi az a 3 dolog, amit ajánlana egy fiatal marketinges diáknak, aki szeretne igazán jó marketinges lenni 10 év múlva?- Legyen és maradjon kíváncsi, legyen „mindenevő”, olvasson és...

Szeretnénk emlékezetes és jó kampányokat

Mérő Adám Coca-Cola, consumer & shopper connection director - Mire a legbüszkébb, ha 2020 márciusáig visszatekint? - Mind szervezetileg, mind szakmailag, mind személyesen „megerősödve” kerültünk ki a pandémiás helyzetből. Büszke vagyok arra, hogy az európai régió egészére...

A büdzsé nem fontosabb a munkahelyeknél

Horváth Magyary NóraK&H Csoport, kommunikációs ügyvezető igazgató - Van olyan dolog, amit ebben az időszakban biztosan megtanult minden marketing-döntéshozó?- Nincs az a marketingbüdzsé, amiből ne lehetne valamit csinálni, nincs az a marketingbüdzsé, amifontosabb a kollégák...
- Hirdetés -

SzuperZöld

A BMW-vel zöldül a Coldplay világkörüli turnéja

A BMW és a Coldplay együttműködése új szintre lép: miután a BMW iX és a BMW i4 az együttes vadonatúj, Higher Power című slágerének ütemére ünnepelte világpremierjét, majd a Müncheni Nemzetközi Autószalonon a Coldplay...

Tovább fejlesztik a Coca-Cola innovatív papírpalackját

A The Coca-Cola Company a dán Paper Bottle Company (Paboco) startuppal összefogva alkotta meg az üdítőitalok egészen újszerű csomagolását; a papírpalack prototípusát. Az első nagyobb mennyiségben legyártott kísérleti csomagolást a hazai fogyasztók próbálhatták ki...

A nők állnak a fenntarthatósági forradalom élén

Tudjuk, hogy szükséges, látjuk, hogy megéri, mégis hosszú út áll még előttünk, amíg a fenntartható fejlődési gyakorlatok a mindennapjaink részévé válnak – derül ki a fenntarthatóságot környezeti, társadalmi és gazdasági összefüggéseiben vizsgáló „Bayer Barometer”...

DATA