- Hirdetés -

Kategória: Biznisz

- Hirdetés -

Jön a Fintech Akadémia 2.0

Az MKB Fintech Program keretében 2016-ban, első alkalommal megrendezett MKB Fintech Akadémián több mint 700-an vettek részt. A jövő hónapban Budapesten megrendezésre kerülő Fintech...

Új márkákkal erősít a Duna Autó

2018 elejére teljesen megújul a Duna Autó, az Autóváros. A munkálatok során modern, ügyfélbarát, 21. századi igényeknek megfelelő kiállítói terek jönnek létre, emellett két...

Majdnem kétmilliárdot költöttünk a Fashion Days-en

Idén január és augusztus között 1.823.138.000 Ft volt a Fashion Days magyarországi bevétele. Ez a vártnál magasabb, 44 százalékos növekedést jelent a tavalyi év...

Vidéken terjeszkedik a Starbucks

Hét évvel a magyar piacra lépést követően a Starbucks megérkezik Szegedre. A tervek szerint az első névre szóló kávét még idén elkészítik az egyetemvárosban....

Tovább nőnek az ingatlanárak

Ismét erős forgalmat zárt szeptemberben az ingatlanpiac, még ha az augusztusi értéktől egyetlen százalékkal el is maradt. 2017 szeptemberében, országosan 13639 ingatlan adás-vétel bonyolódott,...

Külfödre nyitott a Vatera

Új üzleti lehetőség nyílik a vaterázók számára a külföldi regisztráció és szállítás bevezetésével, ami új piacokat nyit az itthoni eladók számára: szinte egész Európa...

Nagyon pörög a használtautó-piac

Újabb rekord dőlt a hazai használtautó-piacon a harmadik negyedévben: az időszak során mintegy 180 ezer használtautó adásvétele zajlott, szemben az előző negyedévi 173 ezerrel....

Növekedést vár a Bio-Fungi

Az idén 5-10 százalékos növekedéssel számolnak az egyik legjelentősebb magyar gombatermelő vállalkozásnál, a Bio-Fungi Termelő és Kereskedelmi Kft.-nél. Tavaly a vállalat árbevétele 10 százalékkal...

Bővül a jelzáloghitelezés

A várakozásoknál is jobban bővül a jelzáloghitelezés az idén, a K&H Bank szakemberei szerint a jelzáloghitel-piac nagysága, az előzetes becsléseket is meghaladva, az év...

LuK Savaria: újabb bővítés Szombathelyen

A szombathelyi LuK Savaria Kuplunggyártó Kft. újabb 3500 négyzetméter alapterületű gyártócsarnokot építtet a közeljövőben, amelyben a célgépgyártást, a szerszámüzemet és a köríves rugógyártás egy...

Robotok gyártják az Adidas cipőket

Az adidas bemutatta első olyan projektjét, amit a szinte teljesen automatizált ansbach-i SPEEDFACTORY gyárban készítenek. Az AM4 termékek bevezetése óriási előrelépés a márka tervezési...

Elit ligában a magyar startup

A hazai Arany Penge, valamint a régió meghatározó versenye, a Golden Hammer után most a világ egyik legnagyobb reklámpiaci fesztiválján a Clio Awards-on hozta...

Újabb jelentős fejlesztés a Masterplastnál

Közel 6,7 millió eurós beruházást hajt végre szabadkai telephelyén a Masterplast Csoport. A régió meghatározó építőanyag gyártó és forgalmazó vállalata a fejlesztéssel tovább növeli...

Újabb rekord a BMW-nél

A BMW i3 és i8 modellek értékesítése már az idei első három negyedévben túlszárnyalta a 2016-os egész éves eredményeket.  A BMW i, azaz a vállalat...

Többet költ a régióban a GE

A General Electric (GE) 2020-ig meg kívánja duplázni a közép- és kelet-európai kkv-któl, köztük a magyar vállalkozásoktól vásárolt termékek és szolgáltatások volumenét.  A társaság több...

Olcsóbban tankolhat az autósok egy része

Csökkentette bruttó 2 forinttal a 95-ös benzin literenkénti nagykereskedelmi árát pénteken a Mol Nyrt., a gázolaj ára nem változott. Ezzel a benzin átlagára 347...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

A Bitget partnerségre lép a MotoGP-vel

A világ egyik vezető kriptotőzsdéje és Web3 cége, a Bitget, együttműködésre lép a MotoGP-vel, a motorversenyzés csúcskategóriájával. A vadonatúj, nagy sebességű partnerség összehozza a versenyzés lendületét a kriptokereskedés pontosságával.A Bitget ezentúl regionális partnerként jelenik...

Újabb TV2-s reklámfelületek értékesítése került az Atmediához

Szeptember elsejétől az Atmedia Csoport átveszi a TV2 Csoport non-spot és prémium spot reklámfelületeinek értékesítését. A változás révén az Atmedia non-spot portfóliója jelentős bővülésen megy keresztül, hiszen olyan nagyszabású, saját gyártású műsorokhoz kapcsolódó megjelenések...

Így készítenek házi fagyit a sztárséfek

Fagyizni az utcán sétálva vagy medencébe lógatott lábbal is klassz, de otthon a kanapén vagy a teraszon ülve is. Fagyigép nélkül viszonylag sok türelemmel, fagyigéppel viszont egy kis ügyességgel mi magunk is cukrászdaihoz közelítő...

Meddig terjedhet a marketing társadalomformáló hatása?

A Magyar Marketing Szövetség tagozataként működő Marketing Döntéshozók Klubjának tagjai 2025. június 17-én ismét a Zwack Füves Bárjában találkoztak egymással, inspiráló felvezető előadás és fordulatos kerekasztal-beszélgetés segítségével folytassák február végén megkezdett szakmai diskurzusukat arról,...

Így hozd ki a legtöbbet a nyárból a mobiloddal

Nyáron minden egyszerűbb. Felkerekedünk, magunkhoz kapjuk a telefonunkat, és irány a Balaton. De egy igazán jó hétvégéhez ma már nem csak napfény – hanem néhány jól megválasztott applikáció is szükséges. A HONOR 400 széria...

Digital Center

Így vigyáz az adatainkra a Samsung

A Galaxy eszközök olyan mesterséges intelligencia technológiákkal érkeznek, amelyek középpontjában a felhasználó személyes adatainak védelme áll. A Galaxy AI-t arra tervezték, hogy a felhasználói kéréseket megelőzve megértse az egyéni szükségleteket – legyen szó a...

Elképesztő megoldásokkal segíti az alvást a Samsung

A Samsung légkondicionálók „Good Sleep” (szép álmokat) üzemmódja, amely az alvási fázisokhoz igazodva szabályozza a hőmérsékletet, a zavartalan pihenést támogathatja. A vállalat továbbfejlesztette ezt a funkciót, így a felhasználók összekapcsolhatják klímaberendezésüket Galaxy Watch okosóráikkal...

Olcsóbb tarifacsomagokat vezet be a One

A One Magyarország legújabb tarifái egyszerűbbé, átláthatóbbá és mindenki számára elérhetővé teszik a korlátlanság valamely formáját – legyen szó beszélgetésről, internetezésről vagy akár mindkettőről. Az új tarifacsomagok kedvezőbb díjszabással érhetők el, mint az elmúlt...

Személyes adatainkat féltjük a mesterséges intelligenciától

Az okos technológiák és a mesterséges intelligencia egyre növekvő térnyerésével párhuzamosan előtérbe kerül az adatbiztonság kérdése: a Samsung friss felmérése szerint 10-ből 9 európai – a válaszadók 88 százaléka – fejezi ki aggodalmát személyes...

Új magyar app segít a munkavállalóknak

A munkahelyi mentális egészség kérdése egyre nagyobb kihívást jelent a vállalatok számára, hiszen miközben az alapvetően meghatározza a szervezet teljesítményét, a munkaerőpiacon mind nagyobb súllyal jelenlévő Z generáció már komoly elvárásokkal fordul a cégek...