- Hirdetés -

Kategória: Biznisz

- Hirdetés -

Tovább nőtt a CIB Lízing

A koronavírus-járvány negatív hatásai ellenére a CIB Lízing az idei év első kilenc hónapjában tovább tudott növekedni, jelentős részben köszönhetően az NHP programokban vállalt...

Nemzetközi ötletversenyt indít a Deutsche Telekom

Nemzetközi ötletversenyt indít a Deutsche Telekom IT Solutions. A felsőoktatásban tanulók számára nyitott háromnapos kreatív ideathont online, november 13. és 15. között rendezik meg,...

Eddig jó éve volt az Erstének

Az idei első kilenc hónapban 12 milliárd forint adózás utáni nyereséget ért el az Erste Bank. Az első féléves tartalékképzést nem követte jelentős újabb,...

Élen a Toyota

A Toyota 11179 új autó értékesítésével, 12 százalékos piaci részesedéssel toronymagasan áll az élen a kivonásokkal tisztított magyarországi újautó piacon: január és október között...

Nagyon beindult az okosotthon-megoldásokat kínáló magyar startup

A járvány ellenére is hazai és nemzetközi sikereket ért el egy magyar startup, az ingatlanokba világújdonságként rendszerfüggetlen okosmegoldásokat kidolgozó és telepítő Chameleon Smart Home...

Magyar szoftver lett a befutó a belga hírközlési felügyeletnél

Hazai szoftvercég, a budapesti Combit Zrt. – a Grepton csoport tagja – nyerte a belga hírközlési hatóság (BIPT) frekvencia spektrum monitorozásra kiírt, közel egymillió...

Egyre több helyen elérhetők az eMAG és az Extreme Digital csomagátvevő automatái

Idén jelentősen megnőtt itthon azoknak az internetes vásárlóknak a száma, akik csomagautomatából veszik át rendeléseiket. Az igények kiszolgálása érdekében Magyarország két legnagyobb e-kereskedelmi márkája,...

Új startupok a K&H inkubátorában

Az őszi kiválasztási kör eredményeként 13 startup került be a Start it @K&H programba, így a hazai vezető, iparágfüggetlen inkubátor összesen 28 aktív csapattal...

Felpöröghetnek az e-keres startupok

660 millió forintos tőkeemelést hajtott végre a Conversific Zrt., egy a nemzetközi e-kereskedelmi analitikai piacon versenyző debreceni startup, amelynek egyedi megoldása mára 180 ország...

Új globális piacvezető a fizetési szolgáltatások piacán

A Worldline bejelentette, hogy az Ingenico megvásárlásával új piacvezetővé lépett elő a nemzetközi pénzforgalom területén. A Worldline elkötelezett az olyan fizetési megoldások működtetése mellett,...

Több mint száz munkavállalóval bővül a Telenor

November 1-jétől, két lépcsőben, összesen 140 munkatárssal bővíti alkalmazottainak létszámát a Telenor Magyarország, ezzel közel 1400 főre emelkedik a mobilszolgáltató alkalmazottainak száma. A dél-alföldi...

Műanyaghulladékból készítene üzemanyagot a K&H pályázatának nyertese

Korunk egyik legégetőbb problémájára keres környezetvédelmi szempontból innovatív, Magyarországon pedig egyedülálló megoldást Kecsmár Gergő, a K&H a fenntartható agráriumért ösztöndíjpályázat díjazottja. A műanyaghulladék hőbontásával...

Magyar startupok a legjobbak között

Az EIT Health idei két kiemelt egészségügyi startupokat támogató versenyében, az InnoStars Awards és a Headstart programban is dobogós helyezést értek el magyar csapatok....

Egyre népszerűbb a napenergia

Az idei első félévben is jelentősen, több mint 20 százalékkal nőtt a háztartási méretű naperőművek összakapcitása a Magyar Energetikai és Közmű-szabályozási Hivatal (MEKH) összesítése...

Szingapúrban terjeszkedik a magyar startup

2021-ben külföldi terjeszkedésbe kezd az Everguest, melynek két célpontja Ázsia és Európa. Az ázsiai központot Szingapúrban tervezik kialakítani, nemrég ehhez kapott közel 50 millió...

Az AutoWallis lesz az Opel magyarországi importőre

A Gazdasági Versenyhivatal jóváhagyta, hogy az AutoWallis leányvállalata legyen az Opel márka importőre Magyarországon. A hazai mellett három régiós országban is az AutoWallist választotta...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Kiemelt szerepe volt és lesz az online kommunikációnak

Blaumann Debóra foodpanda, marketingigazgató - Milyen kampánnyal készültetek a NetPincérről foodpanda névre történő váltásra, mire lehet számítani? - Egy igazi 360 fokos, integrált kampányt tervezünk a márkaváltás támogatására - ahol és amilyen formában csak lehet szeretnénk...

Inkább online vásárolnak divatcikkeket a magyarok

A magyarok 86 százaléka fog divatcikkeket vásárolni az interneten az ünnepeket megelőző kereskedelmi időszakban. A fogyasztók 57 százaléka tervezi, hogy szinte csak webáruházakból fog rendelni, 29 százalék vásárol majd online és fizikai üzletben...

Ezek voltak a legkeresettebb idegen szavak a neten

Rövid bétateszt után 90 000 szóval elindult a jelentese.hu. A SAKKOM Interaktív által létrehozott, ingyenes szótárakat gyűjtő oldalon többek között angol- és idegen szavak, a gamer társadalom által használt kifejezések, E-számok, és keresztnevek jelentése...

Újabb zöld termékek a Lidl kínálatában

A klímavédelem és a felelős vásárlás fontossága egyre inkább növekszik a hazai vásárlók körében. A Lidl Magyarország ezeket az igényeket szem előtt tartva, fenntarthatósági stratégiájának részeként új termékcsaládokat tesz karbonsemlegessé és az újrahasznosított műanyagból...

Havonta ötszáz új reklám kerül képernyőre

Havonta ötszáz, még nem látott tévéhirdetés kerül a nézők szeme elé, a teljes reklámmennyiségnek pedig több mint a felét továbbra is az újak teszik ki – derül ki a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság...
- Hirdetés -

CMO

Kiemelt szerepe volt és lesz az online kommunikációnak

Blaumann Debóra foodpanda, marketingigazgató - Milyen kampánnyal készültetek a NetPincérről foodpanda névre történő váltásra, mire lehet számítani? - Egy igazi 360 fokos, integrált kampányt tervezünk a márkaváltás támogatására - ahol és amilyen formában csak lehet szeretnénk...

Sikerült megválaszolni a Covid-szülte kihívásokat

Szalkai Réka Mastercard, marketingigazgató - Melyik volt az a könyv vagy film, ami az elmúlt időszakban a legnagyobb hatással volt önre? - Simon Sinekkel nemrég volt szerencsém együtt dolgozni. Igazi élmény volt nemcsak az előadása és azt...

Fontos a márka szerepének megtalálása

Juhász Péter Tibor Vodafone, márkaigazgató - Mire a legbüszkébb, ha 2020 márciusáig visszatekint? - Agárdi Szilvivel, a látássérült énekesnővel, Majkával és Téglás Botival, a fiatal hegedűtehetséggel készített több hónapos, komplex Red-kampányunkra, amely valós emberek valós történetein...

Készen állás és újratervezés

Nagy Zoltán Péter OTP Bank, marketing- és kommunikációs igazgató - Mire a legbüszkébb, ha 2020 márciusáig visszatekint? - Arra, hogy a marketing- és kommunikációs csapat, beleértve a lead ügynökségünket is, sikerrel tudott alkalmazkodni a megváltozott helyzethez. - Van...

A releváns megoldásokban hiszek

Liptay GabriellaKPMG, marketing- és kommunikációs igazgató- Mi az a 3 dolog, amit ajánlana egy fiatal marketinges diáknak, aki szeretne igazán jó marketinges lenni 10 év múlva?- Legyen és maradjon kíváncsi, legyen „mindenevő”, olvasson és...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Újabb zöld termékek a Lidl kínálatában

A klímavédelem és a felelős vásárlás fontossága egyre inkább növekszik a hazai vásárlók körében. A Lidl Magyarország ezeket az igényeket szem előtt tartva, fenntarthatósági stratégiájának részeként új termékcsaládokat tesz karbonsemlegessé és az újrahasznosított műanyagból...

Fenntarthatóságban is jól teljesített a Telekom

A telekommunikációs szektor fenntarthatósági szempontból legjobban teljesítő vállalatai között jelölte meg a Magyar Telekomot az ISS Corporate Solutions a vállalat 2020. évi fenntarthatósági eredményei alapján. Az ISS ESG Corporate Rating éves szinten több, mint 100...

Zöld éttermet nyitott Debrecenben a KFC

Európában is ritkaságnak számít a gasztronómiai vállalkozások közt, Magyarországon pedig még egyedülálló ebben a szektorban a KFC október 14-én Debrecenben megnyitott új étterme. A beruházás a környezeti fenntarthatósági szempontokat követve olyan zöld megoldások beemelésével...

DATA