- Hirdetés -

Kategória: Biznisz

- Hirdetés -

Már a foci is digitalizálódik

Németország legsikeresebb futballklubja, a Bayern München is csatlakozik azon nagyvállalatok sorához, amelyek valamilyen SAP termékkel növelik versenyképességüket. Az SAP SuccessFactors Employee Central rekord gyorsasággal...

Egyedi megoldással válaszolt a járvány kihívásaira az Extreme Digital

Az Extreme Digital Szent István körúti üzletében a járvány második hullámának kezdete óta online értékesítési és tanácsadói pult várja a betérőket: egy képernyővel, mikrofonnal...

Folytatódik a női vállalkozókat támogató program

Az első online Dobbantó tréning eredményességének köszönhetően áprilisban ismét virtuális térben veszi kezdetét a program legkeresettebb képzése, a vállalkozói kompetenciafejlesztő tréning. A Budapest Bank...

Tovább terjeszkedik a lengyeleknél a Wing

A Wing magyar ingatlanfejlesztő és befektető többségi tulajdonában álló lengyelországi Echo Investment ingatlanfejlesztő jelentős akvizícióról írt alá megállapodást, a cégcsoport a wroclawi központú Archicom...

Több mint ezer új lakást épít Budapesten az Atenor

Az Atenor megjelenik a lakóingatlanok fejlesztésének piacán, ehhez már telket is vásárolt Budapest 11. kerületében, ahol a Tóváros elnevezésű új projektben 1326 lakást alakítanak...

Eladná a Reebokot az adidas

Tizenöt évig tartó próbálkozás után megválik az adidas az amerikai testvérmárkájától, a Reeboktól. Az adidas közleménye szerint a vállalat vezetése a 2025-ig kitekintő stratégia kidolgozása...

Egyre fontosabb a hazai vállalkozásoknak a szellemi tulajdon védelme

A magyar vállalkozások is kezdik felismeri a szellemi tulajdon védelmének fontosságát, tavaly - a gazdaság lassulása ellenére - kis mértékben ugyan, de nőtt a...

Szeptemberben nyílik az Etele Plaza

Hamarosan elkészül az Etele Plaza, Magyarország első okosplázája idén szeptemberben nyitja meg kapuit a nagyközönség előtt. Buda legnagyobb bevásárló- és szórakoztatóközpontja biztonságos és egészséges...

Bővült az ExxonMobil budapesti központja

Új egységgel bővült az ExxonMobil budapesti globális üzleti központja, itt működik a jövőben a világcég Environmental & Property Solutions részlege. Az új egység globális és...

Védjegyhasználati jogot kapott a K&H Bank

A K&H Bank másodikként nyerte el Digitális jólét program kiemelkedő digitális hitelintézet védjegyét egyebek közt azzal, hogy az elmúlt időszakban digitális csatornákon lekérdezhető PIN-kódot...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Marketinges állócsillagok

Az idei Top 50-ben szereplők 24 százaléka az eddigi összes rangsorban szerepelt. Ráadásul ennek a „kemény magnak” a többsége már a 2016-os első toplistánk összeállításakor is ugyanannál a cégnél és ugyanabban a pozícióban dolgozott,...

Kommunikációs királynők

Úgy tűnik, a marketinges és kommunikációs szakma igazán fekszik a nőknek, mivel huszonhárom hölgy képviselteti magát aMarketing&Media magazin idei TOP50-es listáján. A dobogón két hölgyet is találhatunk, a tavaly szintén második Bánhegyi Zsófia, a...

Reklámpiac: szebb képet festenek az adatok

Az idei reklámköltési adatok sokkal szebb képet festenek, mint az egy évvel ezelőttiek. A 2020. tavaszi pánikot követően a hirdetők láthatóan megtanultak együtt élni a járványhelyzettel. Sok hirdetői szektornál még a 2019-es év hasonló...

Nem csökken a magyarok utazási kedve

A főszezon lezárultával sem csökken a magyarok utazási kedve – derül ki a Reacty Digital nyár végi felméréséből. Idén a hazai célpontok kerültek előtérbe, elsősorban pihenésre vágytak a nyaralni indulók és kocsival vágtak neki...

Egymásra talált a LifeMax és az Armadillo

Számos idős ember életét mentheti meg a LifeMax kis készüléke, amivel segítséget hívhatnak baj esetén. A szolgáltatás kapcsán az arculat kialakítása mellett a brand felépítése, a kampány tervezése és kivitelezése is a Római-parton található...
- Hirdetés -

CMO

Szabó Béla

Növekvő stratégiai tudás

Szabó Béla Magyar Telekom, márka- és lakossági kommunikációs igazgató – Mire a legbüszkébb, ha 2020 márciusáig visszatekint? – Rengeteg mindenre: a purpose alapú működésünk és stratégiánk mind üzletileg, mind márkaépítés szempontjából kiemelkedően teljesített. Olyannyira, hogy több márkát...