- Hirdetés -

Kategória: Biznisz

- Hirdetés -

Sportbolt szekciót indított az eMAG

Az eMAG elindította a Sportboltot, egy új shop-in-shop szekciót, amelyet a sportot és a szabadtéri tevékenységeket kedvelők számára alakítottak ki. Az új szekcióban több...

Mélyponthoz közel a lakásépítések száma

Közelít a mélyponthoz a lakásépítések száma, visszapattanásban bízik a Mapei Kft. A KSH mai lakáspiaci gyorsjelentése szerint az első félévben az új lakások és...

Ezért nem szabad kihagyni a nyári pihenést

A nyári időszakra tervezett teljes kikapcsolás megalapozza a második félév és az év végi hajrá teljesítőképességét, főként az értékesítésben dolgozók számára, azonban sokan nem...

Új trend a karrierépítésben

Egyre inkább trend a horizontális karrier, vagyis amikor a magasabb pozíció helyett arra fókuszál valaki, hogy egymástól különböző szakterületeken gyűjtsön ismereteket és tapasztalatokat –...

Így vigyáz az egészségünkre a Telekom

Új szolgáltatással lép piacra a Magyar Telekom: a Telekom Egészség bevezetésének célja, hogy a vállalat az élet digitális szolgáltatójaként szinte minden élethelyzetben ügyfelei mellett...

Változhatnak a lakástámogatások

A kormány közzétette a jogszabálytervezetek között a második félévre tervezett jogalkotási munkatervét. Ezen dokumentum alapján szeptemberben módosítanának a családtámogatási és lakástámogatási rendszeren. Érintett lehet...

Új vezetők a Gránit Pólusnál

A Westendet, a Budapest Sportarénát és a Müpát is üzemeltető Gránit Pólus Csoport ESG és Vállalati kapcsolatokért felelős vezetőjének Szemerédi Dóra Dianát, az újonnan...

Így készül a Revolut a Szigetre

A Revolut elérte a 1,5 millió lakossági ügyfelet Magyarországon (+53% év/év) és hamarosan eléri a 7 ezer vállalati ügyfelet (+56% év/év), a tranzakciók száma...

Újabb zöld lépést tett a BMW

Egyes fényezőüzemeiben a BMW Group már árammal működő véggáztisztító technológiát alkalmaz. Az új módszernek köszönhetően a fényezőkamrák és a szárítóterek kilépőgázainak hőtisztításához szükséges magas...

Tovább terjeszkedik a BMW

Az exkluzív divízió hamarosan huszonkét hivatalos partnerrel képviselteti magát az Alpok országában. A terjeszkedés számos ügyfélelőnyt tartogat. A müncheni székhelyű BMW Group Classic Services...

Ezért vásárolnak többet az eMAG felhasználói

Alig két hónappal az indulása után az eMAG Genius, a vásárlóknak előre meghatározott értékhatár felett ingyenes kiszállítást és exkluzív ajánlatokat kínáló szolgáltatás rendelkezik a...

Új partnerrel erősít a Duna House

A Duna House Group új üzletága, a DH Energy az ügyfelek egyablakos kiszolgálása érdekében a nagymúltú és országos lefedettséggel rendelkező LEHEL Cégcsoporttal kötött stratégiai...

Történetének legmagasabb második negyedéves árbevételét érte el az LG

Az LG Electronics Inc. (LG) 2024 második negyedévében 21,69 ezer milliárd dél-koreai von konszolidált árbevételt és 1,2 ezer milliárd von működési eredményt ért el....

Tényleg sokat adóznak a magyarok?

A közbeszédben gyakran találkozunk a magas hazai adókulcsok kritikájával. Ha nem vagyunk kedvezményekre jogosultak, bruttó bérünk 18,5 százalékát fizetjük TB hozzájárulás gyanánt, 15 százalékát...

Egyre olcsóbbak személyi hitelek

Mindenki a lakáshitelek kamatcsökkenéséről beszél, közben szépen lassan, de a személyi kölcsönök is egyre olcsóbbá váltak. Július 23-tól a legolcsóbb személyi hitel kamata újra...

Díjazzák a fenntartható cégek tulajdonosait

A fenntarthatóság iránt elkötelezett vállalkozókra is reflektorfényt irányít az EY Az Év Üzletembere Program. A független bírálóbizottság első alkalommal osztja ki idén az EY...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

A Bitget partnerségre lép a MotoGP-vel

A világ egyik vezető kriptotőzsdéje és Web3 cége, a Bitget, együttműködésre lép a MotoGP-vel, a motorversenyzés csúcskategóriájával. A vadonatúj, nagy sebességű partnerség összehozza a versenyzés lendületét a kriptokereskedés pontosságával.A Bitget ezentúl regionális partnerként jelenik...

Újabb TV2-s reklámfelületek értékesítése került az Atmediához

Szeptember elsejétől az Atmedia Csoport átveszi a TV2 Csoport non-spot és prémium spot reklámfelületeinek értékesítését. A változás révén az Atmedia non-spot portfóliója jelentős bővülésen megy keresztül, hiszen olyan nagyszabású, saját gyártású műsorokhoz kapcsolódó megjelenések...

Így készítenek házi fagyit a sztárséfek

Fagyizni az utcán sétálva vagy medencébe lógatott lábbal is klassz, de otthon a kanapén vagy a teraszon ülve is. Fagyigép nélkül viszonylag sok türelemmel, fagyigéppel viszont egy kis ügyességgel mi magunk is cukrászdaihoz közelítő...

Meddig terjedhet a marketing társadalomformáló hatása?

A Magyar Marketing Szövetség tagozataként működő Marketing Döntéshozók Klubjának tagjai 2025. június 17-én ismét a Zwack Füves Bárjában találkoztak egymással, inspiráló felvezető előadás és fordulatos kerekasztal-beszélgetés segítségével folytassák február végén megkezdett szakmai diskurzusukat arról,...

Így hozd ki a legtöbbet a nyárból a mobiloddal

Nyáron minden egyszerűbb. Felkerekedünk, magunkhoz kapjuk a telefonunkat, és irány a Balaton. De egy igazán jó hétvégéhez ma már nem csak napfény – hanem néhány jól megválasztott applikáció is szükséges. A HONOR 400 széria...

Digital Center

Így vigyáz az adatainkra a Samsung

A Galaxy eszközök olyan mesterséges intelligencia technológiákkal érkeznek, amelyek középpontjában a felhasználó személyes adatainak védelme áll. A Galaxy AI-t arra tervezték, hogy a felhasználói kéréseket megelőzve megértse az egyéni szükségleteket – legyen szó a...

Elképesztő megoldásokkal segíti az alvást a Samsung

A Samsung légkondicionálók „Good Sleep” (szép álmokat) üzemmódja, amely az alvási fázisokhoz igazodva szabályozza a hőmérsékletet, a zavartalan pihenést támogathatja. A vállalat továbbfejlesztette ezt a funkciót, így a felhasználók összekapcsolhatják klímaberendezésüket Galaxy Watch okosóráikkal...

Olcsóbb tarifacsomagokat vezet be a One

A One Magyarország legújabb tarifái egyszerűbbé, átláthatóbbá és mindenki számára elérhetővé teszik a korlátlanság valamely formáját – legyen szó beszélgetésről, internetezésről vagy akár mindkettőről. Az új tarifacsomagok kedvezőbb díjszabással érhetők el, mint az elmúlt...

Személyes adatainkat féltjük a mesterséges intelligenciától

Az okos technológiák és a mesterséges intelligencia egyre növekvő térnyerésével párhuzamosan előtérbe kerül az adatbiztonság kérdése: a Samsung friss felmérése szerint 10-ből 9 európai – a válaszadók 88 százaléka – fejezi ki aggodalmát személyes...

Új magyar app segít a munkavállalóknak

A munkahelyi mentális egészség kérdése egyre nagyobb kihívást jelent a vállalatok számára, hiszen miközben az alapvetően meghatározza a szervezet teljesítményét, a munkaerőpiacon mind nagyobb súllyal jelenlévő Z generáció már komoly elvárásokkal fordul a cégek...