Sportbolt szekciót indított az eMAG

Az eMAG elindította a Sportboltot, egy új shop-in-shop szekciót, amelyet a sportot és a szabadtéri tevékenységeket kedvelők számára alakítottak ki. Az új szekcióban több mint 320 ezer termék található, a kínálat számos sportágat, kültéri aktivitást és utazási cikket fed le, egyaránt kiszolgálva az amatőr és a profi sportolók, utazók igényeit.

2024 első felében az eMAG vásárlói több mint 68 ezer rendelést adtak le azokban a kategóriákban, amelyek a Sportbolt szekció alatt megtalálhatók, az ezekben leadott rendelések átlagos értéke pedig 18-19 ezer forint volt.

„Az új Sportbolt szekció elindításával azokat a vásárlóinkat célozzuk meg, akiknek a fizikai aktivitás és az utazás életmódjuk szerves része. Mostantól sokkal könnyebben és gyorsabban megtalálhatják a keresett termékeket, és az így megtakarított időt arra fordíthatják, hogy bármilyen formában gyakorolják a számukra megfelelő mozgást. A vásárlók már megszokták, hogy mindent megtalálnak az eMAG-on, a tömegsporthoz szükséges termékektől - mint a futás vagy a túrázás - az olyan különlegesebb sportokig, mint a lovaglás vagy a vitorlázás” - mondta Daradics Kinga, az eMAG Magyarország ügyvezetője.

Az év első felében az eMAG által forgalmazott, sportoláshoz és kültéri tevékenységhez kapcsolódó termékekre vonatkozó legtöbb rendelést Debrecenből és Budapest 11. kerületéből adták le, míg Győr a harmadik legmagasabb rendelésszámot produkálta. A szegedi, miskolci, Budapest 3. kerületében élő és pécsi vásárlók szintén kiemelkedő számú rendelést adtak le sportboltos termékekre.

Az idei első félévben az eMAG.hu-n a futópadok, elektromos kerékpárok, hagyományos kerékpárok, kempingezés és túrázás, valamint a szobakerékpárok generálták a legmagasabb eladási számokat a sport- és szabadtéri termékkategóriák közül.