- Hirdetés -

Kategória: Biznisz

- Hirdetés -

Így érdemes nekifutni a digitális átállásnak

Szinte mindenki digitalizáción gondolkodik jelenleg, azonban nem biztos, hogy érdemes rögtön a legnagyobb ugrásra várni. Sokszor inkább a korábbi lemaradásokat kell behozni elsőként, aztán...

Elégedett dolgozók és ügyfelek: ez kell hozzá

Az ügyfelek elégedettsége a vállalatok egyfajta Szent Grálja, az egyik legfontosabb mérőszám, ami jelezheti a cég sikerességét. Ugyanakkor meglepő módon egészen szoros összefüggés van...

Egyre népszerűbbek a felújított számítógépek

Évente átlagosan 10%-kal, 2023-ban pedig az előző évhez képest 25%-kal nőtt az igény a prémium minőségű, felújított laptopok, számítógépek és monitorok iránt. A koronavírus-járvány...

Ha e-autóra pályázna, ezen is érdemes elgondolkodni

2024. február 5-től igényelhetnek támogatást a hazai vállalkozások elektromos autók vásárlásához, ami várhatóan újabb lökést ad az ilyen típusú járművek hazai elterjedéséhez. Ahhoz azonban,...

A vállalkozások is tanulhatnak Taylor Swifttől

Hétfőre virradóra Taylor Swift történelmet írt Los Angelesben, amikor immár negyedszer nyerte el „Az év albuma” kategóriában a Grammy díjat. Korábban olyan legendáknak sikerült...

Fontos döntést hozott a SPAR, négy fővárosi üzletben tesztelik a hatását

Négy budapesti SPAR áruház, egyelőre tesztjelleggel, 2024. január végétől kizárólag alternatív-, ökológiai- és szabadtartásból származó tojást kínál, ketreces tartásból származó termékeket nem. Utóbbiakat eddig...

Kiderült, hol a legdrágább az otthonteremtés

Négyzetméterárak tekintetében 27 százalékos emelkedés után Veszprém vette át a vezető szerepet az ország megyéi között, maga mögé utasítva Hajdú-Bihart és Pest megyét is....

Januárban is tízezer alatt a használtautó-import

Idén januárban a DataHouse adatai szerint 9 243 import használt személyautó kapott hazai rendszámot, ami az egy évvel ezelőtti értékhez (8 149) képest több...

Rekordbevétel a budapesti fürdőkben

Rekordot döntött a Budapest Gyógyfürdői és Hévízei (BGYH) Zrt. bevétele tavaly: az előzetes adatok szerint megközelítette a 23 milliárd forintot a tervezett 19,7 milliárd...

9 milliárd fölött a Szallas Group magyar cégeinek forgalma

A Szallas Group magyarországi cégeinek árbevétele 9,2 milliárd forint volt 2023-ban, ez közel 10 százalékos növekedés 2022-hez képest. A Travelminit International SRL 1,6 milliárd...

Csúcson a Toyota

A tavaly globálisan és Magyarországon is minden idők legsikeresebb évét záró Toyotánál 2024-re sem fogyott el a puskapor: a magyarországi személy- és kishaszongépjármű piacon...

Erős volt az évzárás a kriptopiacon

2023 utolsó negyedévében élénkült meg igazán a kereskedelmi aktivitás a kriptopiacon, amelynek következtében a teljes piaci kapitalizáció több mint 50%-kal bővült – derül ki...

Indul a Canon diákoknak szóló programja

A Canon Europe nyolcadik alkalommal nyitja meg a jelentkezők előtt a rangos, évente megrendezésre kerülő Diákoknak szóló fejlesztő programját (Canon Student Development Programme, CSDP),...

Bezárja Opel szalonját a Schiller

A Schiller család neve évtizedeken keresztül szinte összeforrt az Opellel, több mint három évtizedes együttműködés után azonban a kínai elektromos autó, a BYD modellek...

Frissítésre készül a BMW

Megkezdődik az új BMW 5-ös limuzin harmadik tisztán elektromos meghajtású modellváltozatának értékesítése. A zéró emissziójú BMW iX2, a BMW X2 és a BMW XM...

Debrecenben erősít a Prohuman

A kelet-magyarországi gazdasági fellendüléssel egyidőben tovább bővíti debreceni központját a Prohuman, Magyarország piacvezető és Közép-Kelet-Európa egyik leggyorsabban növekvő HR szolgáltatója. A vállalat a régióban...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Különleges kampány révén adnak esélyt a régóta menhelyen élő kutyáknak

A HEROSZ Budapesti Állatotthon és a kreatív iparág összefogásának eredményeként egy mesterséges intelligenciával támogatott örökbefogadási kampány került a médiába a régóta menhelyen beragadt kutyusokért, amely ötvözi az AI-technológiát, influencereket és vizuális storytellinget. Az eredmény?...

Érdekes dolog derült ki a sajátmárkás termékekről

Összességében tavaly az élelmiszerek 30%-át sajátmárkás termékekből vittük haza, míg a tisztító- és tisztálkodási szereknek a 20%-át. A boltválasztást a hatodik helyen befolyásolják a sajátmárkás termékek, a vásárlók majdnem 60%-nál számít ez, amikor eldöntik,...

Átadták az új fóti stúdiókomplexumot

Filmtörténeti jelentőségű, 2020-ban útjára indított kiemelt állami beruházásként valósult meg a Nemzeti Filmintézet fóti stúdiókomplexumának átfogó fejlesztése. Négy új, összesen 10 ezer négyzetméternyi új műteremmel, 20 ezer négyzetméter kiszolgálóhelyiséggel és 135 ezer négyzetméter zöld...

Kiderült, mennyit kereshetnek idén a diákok

A diákbérek a mindenkori minimálbérhez igazodnak, így ennek emelkedésével 2025-ben várhatóan a diák órabérek is 7-10 százalékkal nőnek, ezáltal a diákok átlagos órabére bruttó 2100 forint fölé emelkedik a korábbi bruttó 1900 forintos átlag...

Forradalom az ATM-eknél, fontos dolgot jelentett be a K&H

A K&H Bank minden ATM-jénél bevezette az NFC-technológiát, amely lehetővé teszi, hogy ügyfelei kártya nélkül, okostelefonjuk segítségével vehessenek fel vagy helyezhessenek be készpénzt. Ez a digitális innováció a banki szolgáltatások egy új korszakát nyitja...

Don't Miss

A KÉSZ Csoportnál folytatja Benedikt Károly

Benedikt Károly marketing- és vállalati kommunikációs igazgatóként csatlakozott az egyik leginnovatívabb, technológia-vezérelt építőipari vállalatcsoportjához, a KÉSZ Csoporthoz. A szakember közel 20 éves szakmai tapasztalattal rendelkezik, új pozíciójában pedig a cégcsoport belső és külső kommunikációjáért,...

Új megbízást kapott az Astoria Agency

2025-ben az Astoria Agency kapott megbízást az Art and Antique Budapest kiállítás és vásár, valamint a Füred Art Week és a Budapest Contemporary képzőművészeti seregszemle sajtókommunikációs feladatainak ellátására. Molnár Ágnes és Kordos Szabolcs ügynöksége...

Új vezetővel erősít a DDC

2024 decemberétől Slániczné Molnár Ildikó tölti be a Duna-Dráva Cement Kft. (DDC) Kommunikációs és marketing osztályának vezetői pozícióját. Az új év megújuló stratégiai irányvonalakat is hoz a vállalat életébe, melyben aktívan épít az új...

Új kinevezések a Mediatornál

Nemcsak új taggal bővült a független, full-service reklámügynökség menedzsmentje, de a napi működést érintő átalakulások is zajlanak a Mediator háza táján. A cél az ügyfélkiszolgálás minőségének javítása és a 2024-ben tapasztalt szakmai fejlődés töretlen...

Az ArvaliCom és a Follow Me nyerte az Alensa tenderét

Az ArvaliCom a hazai PR kommunikációját, a Follow Me a hazai influencer kommunikációját végzi az Alensa Optikának, amely jelenleg a három legnagyobb online kontaktlencse és szemüveg kereskedő között szerepel Európában. Az Alensa több mint...