- Hirdetés -

Kategória: Biznisz

- Hirdetés -

Az Etele Plazában nyitja meg legnagyobb üzletét az eMAG

Folytatja az offline terjeszkedést az eMAG, az e-kereskedő eddigi legnagyobb alapterületű üzletét nyitja meg idén szeptemberben Buda legnagyobb bevásárló- és szórakoztatóközpontjában, az Etele Plazában....

Gyorsabb növekedést jósol a GKI

Jelentősen megemelte idei növekedési előrejelzését a GKI Gazdaságkutató Zrt., míg korábban 4,3 százalékos bővüléssel számoltak, a friss prognózis szerint a fejlődés akár 7 százalékos...

Sérültek a légi utasok jogai a járvány alatt

Az uniós légiközlekedést nagymértékben megviselte a koronavírus-járvány, ideje alatt jelentősen csorbultak a légi utasok jogai is, miután a légitársaságok és az utazásszervezők úgy kaptak...

Visszatérhet a munkaerőhiány, emelkedhetnek a bérek

Már az év közepe táján visszatérhet a munkaerőhiányos gazdasági környezet, amelyben ismét a bérek emelésére kényszerülnek a cégek - ezt a következtetést vonták le...

Beütött a kánikula, elkapkodják a ventilátorokat és mobilklímákat

Bár a legtöbben egyszerű ventilátort rendelnek az eMAG-tól, feljövőben a hideg vizet is párologtató léghűtő gépek, mobilklímából pedig hétszer annyi fogyott az online kereskedőnél,...

Ömlik a tőke Európába

A vállalatok közel fele növelné európai aktivitását és működőtőke-befektetéseit (FDI) a koronavírus-járvány okozta tavalyi visszaesést követően – derül ki az EY 550 döntéshozó bevonásával...

Jelentős újítás a Praktikernél

Az Európai Unió irányelveinek megfelelően Magyarországon is megszűnik az egyszer használatos, valamint egyes egyéb műanyag termékek forgalomba hozatala, amely leginkább a vendéglátóipart és a...

Milliárdos fejlesztést zár le a Schneider Electric

Az elmúlt egy évben közel másfél milliárd forint értékben valósított meg fejlesztéseket gyöngyösi üzemében a Schneider Electric Zrt., amelyek utolsó ütemét várhatóan július végén...

Miskolcon terjeszkedett a Bosch

A legmodernebb technológiákkal felszerelt új gyártócsarnokot adott át a Bosch Miskolcon. A beruházásnak köszönhetően a vállalat elektromos kéziszerszámgyára az eddiginél nagyobb területen folytatja a...

Újabb nagy üzlet jöhet a médiapiacon

Valamilyen formában szorosabb együttműködést tervezhet a Comcast a ViacomCBS-el vagy a Roku-val a The Wall Street Journal információi szerint. Bár egyelőre nem erősítették meg...

Ingyenesen segíti a hazai ipart a díjnyertes magyar startup

A Haris Digital díjnyertes IoT megoldásával az ipar bármely szereplője 20-30 %-os növekedést érhet el teljes eszközhatékonyságban (OEE), erre hatalmas szükség van, hiszen folyamatosan...

Hiányoznak a chipek, fékez a Škoda

Alkatrészhiány miatt korlátozni kényszerül termelését a következő időszakban a legnagyobb cseh autógyár, a Skoda Auto. Az alkatrészek közül elsősorban a csipek hiányoznak, ezért jelenleg hetente...

Rengetegen vágnának bele a felújításba

Magyarországon a lakosság 49 százaléka tervez lakás- vagy házfelújítást egy éven belül – derül ki az újHÁZ Centrum féléves Trendriportjából. Az építőanyag kereskedési hálózat...

Egyre optimistábbak a befektetők az ingatlanpiacon

A magyarországi befektetők egyre optimistábbak, amit hűen tükröz a befektetési hajlandóság folyamatos növekedése – derül ki a CBRE kutatásából. Várhatóan az irodák piaca lesz...

Erős a verseny a bankok között

Az átutalások és fizetések számítanak a digitálisan legfejlettebb terület a lakossági bankolásban a Deloitte Digital kutatása szerint. A hazai bankok jól is szerepelnek ebben...

Egyesítette erőit az Armadillo és az ArvaliCom

Egyesültek a 20 éves múltra visszatekintő Armadillo és a 10 éve működő ArvaliCom kommunikációs ügynökségek csapatai, és hosszú távú stratégiai együttműködés keretein belül közösen...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

TV appal erősít a TV2 Play

A TV2 tavaly februárban indult online streaming platformja, a TV2 Play és annak Prémium felülete nagy sikernek örvend a nézők körében, ezért folyamatosan fejleszti a felhasználói élményt a médiaszolgáltató csoport. Ennek köszönhetően a szerződött...

Elégedetlenek a fiatal munkavállalók

A vezetők túlságosan optimisták alkalmazottaik boldogságát illetően – derül ki a Capgemini Kutatóintézet legfrissebb kutatásából. A 750 vezető és 1500 alkalmazott bevonásával készített felmérés alapján elmondható, hogy az alkalmazottak csak kevesebb mint egyharmada elégedett...

Új pénzvisszatérítési szolgáltatás indult

A Picodi lengyel e-kereskedelmi platform a magyar felhasználók számára is elérhetővé tette a cashback szolgáltatást, ami az online vásárlásra költött pénz egy részének visszatérítését jelenti. Ennek köszönhetően a felhasználók a magyar és külföldi webáruházakban...

Akciótervvel segíti a spórolást a SPAR

Előrelátással, tudatosan, az akciókat, a hűségkártyát és a kuponokat jól felhasználva jelentős összegeket takaríthatunk meg. Ebben segít a SPAR Akcióterv.„Vásárlóink számára mindig kifogástalan minőséget és jó árakat igyekszünk biztosítani, ezért alkottuk meg a SPAR...

Az Artvertisinggel dolgozik a Tchibo

Négy induló közül az Artvertising nyerte a Tchibo BTL kommunikációra kiírt tenderét, mely a Tchibo Shop 3 területének; a Non Food, a Cafissimo és a Kávébár promóciók kreatív anyagainak tervezését foglalja magában. A megbízás...
- Hirdetés -

Don't Miss

Kevesebb a mentalitásában stabil munkavállaló

Csökken a fluktuáció mértéke a munkaszervezetekben. Mielőtt azonban a HR osztályokon pukkanna a pezsgő, fontos látnunk az okokat, mert bár furcsán hangozhat, ez a csökkenés káros is lehet, ennek hátterében pedig a kevéssé őszinte...

Felveszik a versenyt a helyi rádióadók

Mennyien hallgatják a helyi rádiókat, milyen lehetőségeik vannak a reklámpiacon ezeknek az adóknak – többek között erről is beszélt Ürge Dezső, a Helyi Rádiók Országos Egyesületének (Heroe) elnöke. - Jelenleg a teljes napi rádiós elérésnek...

Nem szabad leírni a rádiózást

A rádió népszerűsége töretlen és a reklámbevételei is folyamatosan növekedtek. Persze nem olyan ütemben, ahogy a teljes piac nőtt, ezért a teljes piaci share összességében csökkent, de a rádió messze nem a haláltusáját vívja...

Ha szabad a kezünk, vásárolunk

Most már sehol nem húzzák fel a szemöldöküket a boltosok, ha a telefonomat, netalántán az órámat érintem oda a fizetésnél a terminálhoz – mondta el Mondovics Péter az mmonline.hu-nak adott interjúban. A Mastercard marketing...
Samu Tímea

Az out-of-home-nak van egy szuperereje

A mi területünkön kreativitással és innovációval tudunk úrrá lenni a helyzeten, amelyet edukációs funkciónak is ki kell egészítenie, különösen a digitális felületeken – állítja Samu Tímea. A JCDecaux Hungary vezérigazgatója az mmonline.hu-nak adott interjúban...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Tovább zöldített az IKEA

Az IKEA Magyarország ma bejelentette, hogy 60,1 százalékkal csökkentette a termelésből származó élelmiszer-pazarlást, amivel 353 311 étkezésnek megfelelő ételmennyiséget spórolt meg és 607 tonna szén-dioxid kibocsátást került el az elmúlt négy évben.A világszerte megtermelt...

George Clooney-val kampányol a Nespresso

A George Clooney szereplésével készült The Empty cup kampányban a Nespresso rávilágít a kockázatra, amelyet az éghajlatváltozás jelent a kávétermelő közösségekre, és a márka megerősíti hosszú távú elkötelezettségét a világ legjobb kávéinak megőrzése iránt.A...

Díjat nyert a Danone Műanyag Kisokosa

A bolygónk jövője egyre égetőbb kérdés mindennapjainknak. A zöldebb megoldások kapcsán azonban nem csak a különböző szervezetekre kell számítanunk, hanem önmagunkra is, hiszen immár elengedhetetlen, hogy háztartásonként is lépéseket tegyünk a fenntarthatóságért. A Danone...

DATA

Labdarúgó Eb M4 Sport nézettség

Virágzik a sportturizmus, nagyot nőhet a szurkolók száma

Az Európa-szerte eltérő Covid-19 korlátozások ellenére is 60 százalékkal nőhet idén az új és visszatérő szurkolók száma a sporteseményeken az előző évhez képest. A Mastercard Sportgazdasági Indexe szerint egyre többen költenek olyan sportokra, melyeket...

Kisebbségben vannak a környezettudatos cégek

Bár jobban figyelnek a fenntarthatóságra a magyar nagyvállalatok, még mindig masszív kisebbségben vannak a környezettudatos cégek – többek között ez derül ki a K&H Bank felméréséből. A múlt év utolsó negyedében megkérdezett cégek majdnem...

Rekordmennyiségű reklám jelent meg tavaly a tévécsatornákon

2021-ben a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 54 percet töltött a tévékészülékek előtt, amely mindössze 1 perccel volt kevesebb, mint az egy évvel korábbi tévénézési idő – derül ki a Nielsen Közönségmérés adataiból....