- Hirdetés -

Kategória: Biznisz

- Hirdetés -

Nagyot nőtt tavaly a Suzuki

A Magyar Suzuki 2019-ben 194.447 járművet adott el 123 országban, ezzel 13,13 százalékkal növelte értékesítéseit az azt megelőző évhez képest. Világszerte összesen 185.002 Esztergomban...

Új szolgáltatást indított a Shell

Június óta Budapesten és öt vidéki helyszínen érhető el a Shell új házhoz szállítási szolgáltatása, így összesen már tíz töltőállomás étel-ital kínálatából rendelhetünk kiszállítással....

Rekordforgalom a Praktikernél

Magyarországi történetének legjobb évét zárta a Praktiker 2019-ben. A legjelentősebb árbevételt a szaniter, a kert, az építőanyag és a hidegburkolás kategóriák generálták. A webshop...

Hatalmas befektetést kapott az AImotive

20 millió dollár befektetést kapott a főleg kamerákra épülő, mesterséges intelligenciával támogatott megoldásokat szállító AImotive, ezzel Európa önvezető autó startup élmezőnyének legjobban feltőkésített tagja...

Terjeszkedik az AutoWallis

A szlovén főváros egyetlen BMW márkakereskedésének átvételével beléphet az ország autó kiskereskedelmi piacára az AutoWallis a tranzakció sikeres zárása esetén, így tovább erősíti jelenlétét...

Nagyot ment az Indiegogo-n a magyar okosasztal

Április végén indult a magyar hi-tech okosasztal, az AiT Smart One közösségi finanszírozási kampánya az Indiegogo-n, ami hatalmas sikert aratott: 693.004 dollárt (azaz több...

Új lehetőség női startuppereknek

Legalább egy női alapítóval bíró magyar tech startupok jelentkezését is várja a dubaji központú FasterCapital aktuális inkubációs programja. A pályázat keretében kiválasztott projektek akár...

Vállalkozásokat támogat az UniCredit

Az UniCredit csatlakozott az Európai Beruházási Alap (EIF) COVID-19 támogatási csomagjához, amely lehetővé teszi a bank számára, hogy a kke-régió kis-és középvállalkozásai (kkv) és...

Jelentős befektetést kapott a Barion

Jelentős összegű tőkebefektetést kapott a magyar Barion a londoni székhelyű Financial Services Capital Partners magántőke befektetőtől. A friss finanszírozást a Barion európai terjeszkedésre és...

Magyarországon is bővít a UPS

A UPS egy sor beruházást jelentett be raktár- és disztribúciós hálózatában a cég egészségügyi üzletágának kulcsfontosságú piacain. Ez egyebek mellett egy a kelet-közép európai...

Brazíliában már lehet pénzt küldeni a WhatsAppon

A Mastercard és a Facebook bejelentette, hogy Brazíliában a WhatsApp felhasználók az applikáción belül elérhető funkcióval küldhetnek pénzt egymásnak. Egy kutatás szerint 2022-ig az...

Lezárult a női vállalkozókat segítő program

Nőnapon indult útjára a Hiventures StartupHER programja, amely a női vállalkozók felkarolását és támogatását tűzte ki célul. A kezdeményezés fontosságát indokolja, hogy magyarországon rendkívül...

Költözik a Raiffeisen Bank

A HB Reavis városléptékű beruházása, az Agora Budapest komoly mérföldkőhöz érkezett, ugyanis az első fázisban felépült, 34.000 m2-es Agora Tower megkapta a használatbavételi engedélyt....

Jól járhatnak a cégek a kényszerű digitalizációval

Néhány hét múlva bővítik a NAV adatszolgálatásra kötelezettek körét, és bár sokan csak extra adminisztrációt és a nagytestvér árgus szemeit látják a jogszabályváltozás mögött,...

Milliárdokat fektettek be a virtuális startup-piactéren

Kétmilliárd forintnyi befektetés érkezett startupokba az április elején elindult első magyar virtuális startup piactéren, az EMVITIS-en, és további 15, előzetesen értékelt és minősített projekt...

Új programot indít az Alza.hu

Az Alza.hu célja, hogy tovább bővítse üzleti kapcsolatait vállalati, illetve intézményi ügyfelekkel a verseny- és a közszférából egyaránt, valamint az eddigi legátfogóbb termék- és...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Kiemelt szerepe volt és lesz az online kommunikációnak

Blaumann Debóra foodpanda, marketingigazgató - Milyen kampánnyal készültetek a NetPincérről foodpanda névre történő váltásra, mire lehet számítani? - Egy igazi 360 fokos, integrált kampányt tervezünk a márkaváltás támogatására - ahol és amilyen formában csak lehet szeretnénk...

Inkább online vásárolnak divatcikkeket a magyarok

A magyarok 86 százaléka fog divatcikkeket vásárolni az interneten az ünnepeket megelőző kereskedelmi időszakban. A fogyasztók 57 százaléka tervezi, hogy szinte csak webáruházakból fog rendelni, 29 százalék vásárol majd online és fizikai üzletben...

Ezek voltak a legkeresettebb idegen szavak a neten

Rövid bétateszt után 90 000 szóval elindult a jelentese.hu. A SAKKOM Interaktív által létrehozott, ingyenes szótárakat gyűjtő oldalon többek között angol- és idegen szavak, a gamer társadalom által használt kifejezések, E-számok, és keresztnevek jelentése...

Újabb zöld termékek a Lidl kínálatában

A klímavédelem és a felelős vásárlás fontossága egyre inkább növekszik a hazai vásárlók körében. A Lidl Magyarország ezeket az igényeket szem előtt tartva, fenntarthatósági stratégiájának részeként új termékcsaládokat tesz karbonsemlegessé és az újrahasznosított műanyagból...

Havonta ötszáz új reklám kerül képernyőre

Havonta ötszáz, még nem látott tévéhirdetés kerül a nézők szeme elé, a teljes reklámmennyiségnek pedig több mint a felét továbbra is az újak teszik ki – derül ki a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság...
- Hirdetés -

CMO

Kiemelt szerepe volt és lesz az online kommunikációnak

Blaumann Debóra foodpanda, marketingigazgató - Milyen kampánnyal készültetek a NetPincérről foodpanda névre történő váltásra, mire lehet számítani? - Egy igazi 360 fokos, integrált kampányt tervezünk a márkaváltás támogatására - ahol és amilyen formában csak lehet szeretnénk...

Sikerült megválaszolni a Covid-szülte kihívásokat

Szalkai Réka Mastercard, marketingigazgató - Melyik volt az a könyv vagy film, ami az elmúlt időszakban a legnagyobb hatással volt önre? - Simon Sinekkel nemrég volt szerencsém együtt dolgozni. Igazi élmény volt nemcsak az előadása és azt...

Fontos a márka szerepének megtalálása

Juhász Péter Tibor Vodafone, márkaigazgató - Mire a legbüszkébb, ha 2020 márciusáig visszatekint? - Agárdi Szilvivel, a látássérült énekesnővel, Majkával és Téglás Botival, a fiatal hegedűtehetséggel készített több hónapos, komplex Red-kampányunkra, amely valós emberek valós történetein...

Készen állás és újratervezés

Nagy Zoltán Péter OTP Bank, marketing- és kommunikációs igazgató - Mire a legbüszkébb, ha 2020 márciusáig visszatekint? - Arra, hogy a marketing- és kommunikációs csapat, beleértve a lead ügynökségünket is, sikerrel tudott alkalmazkodni a megváltozott helyzethez. - Van...

A releváns megoldásokban hiszek

Liptay GabriellaKPMG, marketing- és kommunikációs igazgató- Mi az a 3 dolog, amit ajánlana egy fiatal marketinges diáknak, aki szeretne igazán jó marketinges lenni 10 év múlva?- Legyen és maradjon kíváncsi, legyen „mindenevő”, olvasson és...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Újabb zöld termékek a Lidl kínálatában

A klímavédelem és a felelős vásárlás fontossága egyre inkább növekszik a hazai vásárlók körében. A Lidl Magyarország ezeket az igényeket szem előtt tartva, fenntarthatósági stratégiájának részeként új termékcsaládokat tesz karbonsemlegessé és az újrahasznosított műanyagból...

Fenntarthatóságban is jól teljesített a Telekom

A telekommunikációs szektor fenntarthatósági szempontból legjobban teljesítő vállalatai között jelölte meg a Magyar Telekomot az ISS Corporate Solutions a vállalat 2020. évi fenntarthatósági eredményei alapján. Az ISS ESG Corporate Rating éves szinten több, mint 100...

Zöld éttermet nyitott Debrecenben a KFC

Európában is ritkaságnak számít a gasztronómiai vállalkozások közt, Magyarországon pedig még egyedülálló ebben a szektorban a KFC október 14-én Debrecenben megnyitott új étterme. A beruházás a környezeti fenntarthatósági szempontokat követve olyan zöld megoldások beemelésével...

DATA