Iratkozz fel napi hírlevelünkre és kerülj képbe a média, az ügynökségi és a reklám világ legfontosabb híreivel.
- Hirdetés -
Kategória: Biznisz
- Hirdetés -
Átlátszó tévék, MI mindenben – erről szól az idei CES
A televíziók esetében az átlátszó az új jelszó, a két legnagyobb gyártó, az LG és a Samsung is bemutatott ilyen készülékeket az idei CES....
Fontos változásra készülhetnek a hazai cégek
Több ezer hazai cég működését alakítja át az idén hatályba lépett NIS2, vagyis a felülvizsgált uniós kibervédelmi irányelv – hívja fel a figyelmet az...
Divatos kollekcióval rukkolt elő a BMW
Az exkluzív BMW Lifestyle kollekció a legendás pop-art művész születésének 100. évfordulóját ünnepli. A teljes szett egy kabátból, egy nadrágból, egy pólóból, egy sapkából...
Új modell az autók szervizelésére
Mindenki tervezi vagy már megtervezte az idei évének családi költségvetését. Sokan terveznének autójuk éves költségeivel is, ehhez adunk egy kis segítséget. A Green Car...
Megdöbbentő összeget költünk használt IT-eszközökre
Továbbra is jelentős növekedés előtt áll a globális használt IT-piac: becslések szerint a piac értéke már az évtized végére meghaladhatja a 270 milliárd dollárt....
A YouGov felvásárolta a CPS GfK-t
A fogyasztói vélemények, motivációk, igények és médiaszokások terén piacvezető YouGov felvásárolta a GfK SE fogyasztói panelszolgáltatások üzletágát (a CPS GfK-t), amely vezető szerepet tölt...
A felújított mobilok között tarolnak az iPhone-ok
A CCS Insight piackutató cég felmérése szerint tavaly júliustól szeptemberig 5 millió darab felújított mobiltelefon talált gazdára Európában, 1,4 milliárd euró értékben, ami 17...
Így ösztönzik a hazai innovációs ökoszisztémát
Január 1-jétől 75 százalékos, szabadalmi eljáráshoz kapcsolódó támogatást vehetnek igénybe a hazai kis- és középvállalkozások, egyetemek, kutatóhelyek vagy magánszemélyek. A Szellemi Tulajdon Nemzeti Hivatalának...
Új megoldást vetnek be az e-kereskedők
Az Ecommerce Hungary Kisvállalati Tagozatának decemberi felmérése szerint a magyar webáruházaknak több, mint hárommilliárd forint kárt okoznak évente az át nem vett csomagokkal a...
Trendfordulót hozhat 2024 a fizetési szolgáltatásokban
A fizetési ágazat lételeme a folyamatos fejlődés, 2024 pedig a változások évének ígérkezik. Az idei esztendőben trendforduló várható az elmúlt évekhez képest, az eddig...
Rossz hír az albérletet keresőknek
Egy év alatt 19 százalékkal nőttek a bérleti díjak Budapesten, az emelkedést pedig elsősorban a rekordmagas infláció fűtötte – állapítja meg legfrissebb albérletpiaci elemzésében...
Meglepő fordulat a hazai autópiacon
A múlt évben 105 662 import használt személyautó kapott hazai rendszámot a DataHouse adatai szerint. Ez a szám 16,2 százalékkal marad el az egy...
Erre kell figyelni jövőre az ingatlanpiacon
A Duna House előrejelzése aktívabb ingatlanpiacot, vásárlói szempontból támogató környezetet, így több hiteles vásárlót mutat a 2024-es évre. A nagyvárosi ingatlanok mellett a jó...
Nemzetközi piacokon erősít a magyar márka
A POLCZ adalékanyag-mentes, minőségi tartós készételei már nemcsak a magyarok életét teszik könnyebbé, hanem Szlovákia után hamarosan Ausztriában és Németországban is a fogyasztók asztalára...
Sajátmárkás boltot nyitott az Auchan
Qilive üzlet nyílt a törökbálinti Auchan áruházban, ahol 650 féle sajátmárkás műszaki cikkel és elektronikai termékkel várják a vásárlókat. A 175m2-es márkabolt a high...
Hitelpiaci legek: hihetetlen összegek 2023-ból
8000 forintos havi törlesztőrészlet és 190 millió forintos lakáshitel igény: extrém számokat gyűjtött össze a Credipass, a Duna House pénzügyi közvetítője a 2023-as évből...
- Hirdetés -
Legolvasottabb
Így lehet kimaxolni a szabadságokat
A szabadnapok ügyes megválasztása idén különösen fontos lehet azoknak, akik többször, hosszabb időre csekkolnának ki a munka világából. A Kiwi.com összegyűjtötte, hogy 20 nap szabadsággal hogyan mehetünk el akár hatszor is hosszabban nyaralni.
Míg...
Kiderült, mi a menő az online vásárlóknál januárban
Az év eleji vásárlási trendeknek járt utána az eMAG a saját, illetve Marketplace kereskedők kínálatában elérhető termékek forgalmának elemzésével. Valószínűleg az újévi fogadalmakhoz kapcsolódik, hogy az okosórák, fitneszpántok, de a személymérlegek, testápoló eszközök eladásai...
Meglepő dolog derült ki a magyarokról
A Visa legújabb felmérése szerint a magyarok közel fele tervezi a téli szabadságát a hegyekben tölteni. Az idén téli vakációra induló magyarok 74 százaléka kártyával, okostelefonnal vagy karórával fizet majd, és a külföldre utazók...
Ezek az újdonságok érkeznek februárban a Maxra
Februárban becsekkolhatunk végre a Fehér Lótusz hotelbe és megnézhetünk a tavalyi év legjobb magyar filmjei közül néhányat (Fekete pont, Kálmán-nap) a Maxon. A streamingplatform újdonságai révén intim betekintést nyerhetünk egy társszülőséget bemutató családmodellbe (Cabin...
Ismét rekordot dönt a Super Bowl
Harminc másodperces reklámhelyért 8 millió dollár – amerikai sajtóhírek szerint ennyibe is kerülhet egy hirdetés az idei Super Bowlon, ami újabb rekordot jelent. A Fox Sport rekálmértékesítésért felelős vezetője, Mark Evans szerint már novemberben...
Don't Miss
A KÉSZ Csoportnál folytatja Benedikt Károly
Benedikt Károly marketing- és vállalati kommunikációs igazgatóként csatlakozott az egyik leginnovatívabb, technológia-vezérelt építőipari vállalatcsoportjához, a KÉSZ Csoporthoz. A szakember közel 20 éves szakmai tapasztalattal rendelkezik, új pozíciójában pedig a cégcsoport belső és külső kommunikációjáért,...
Új megbízást kapott az Astoria Agency
2025-ben az Astoria Agency kapott megbízást az Art and Antique Budapest kiállítás és vásár, valamint a Füred Art Week és a Budapest Contemporary képzőművészeti seregszemle sajtókommunikációs feladatainak ellátására. Molnár Ágnes és Kordos Szabolcs ügynöksége...
Új vezetővel erősít a DDC
2024 decemberétől Slániczné Molnár Ildikó tölti be a Duna-Dráva Cement Kft. (DDC) Kommunikációs és marketing osztályának vezetői pozícióját. Az új év megújuló stratégiai irányvonalakat is hoz a vállalat életébe, melyben aktívan épít az új...
Új kinevezések a Mediatornál
Nemcsak új taggal bővült a független, full-service reklámügynökség menedzsmentje, de a napi működést érintő átalakulások is zajlanak a Mediator háza táján. A cél az ügyfélkiszolgálás minőségének javítása és a 2024-ben tapasztalt szakmai fejlődés töretlen...
Az ArvaliCom és a Follow Me nyerte az Alensa tenderét
Az ArvaliCom a hazai PR kommunikációját, a Follow Me a hazai influencer kommunikációját végzi az Alensa Optikának, amely jelenleg a három legnagyobb online kontaktlencse és szemüveg kereskedő között szerepel Európában. Az Alensa több mint...