- Hirdetés -

Kategória: Biznisz

- Hirdetés -

Csődhullámot indíthat a zűrzavaros Brexit

A brit alsóház tegnap újra leszavazta a brit EU-tagság megszűnéséről szóló megállapodást, a képviselők így a rendezetlen kilépésről dönthetnek. Az Atradius hitelbiztosító brexit-elemzése szerint...

Nagyon pörgött az ingatlanpiac februárban

Történelmi csúcson a kereslet, valamint tranzakciószámban az elmúlt évek legmagasabb februári adatait becsülte a Duna House az ingatlanpiacon. Az élénk piac az ingatlanárakra is...

Fontos mérföldkőhöz érkezett a Magyar Suzuki

Mérföldkőhöz érkezett a Magyar Suzuki Zrt., legördült a félmilliomodik Vitara az esztergomi gyártósorról. A 2015 tavaszától Esztergomban gyártott, 2018 szeptemberében megújult modell a vállalat...

Fontos változásra készülhetnek az autósok

Áprilistól kétszintű ügyfélhitelesítést vezet be a Nemzeti Útdíjfizetési Szolgáltató (NÚSZ) Zrt. a weboldalain bankkártyás vásárlásoknál. Az újítást az ügyfelek biztonsága és az esetleges bankkártyás visszaélések...

Belehúztak a kis- és középvállalkozások

Az árbevételét 20 százalékkal, a nyereségét pedig 61 százalékkal tudta átlagosan növelni a mezőgazdaság, az ipar, az építőipar, a kereskedelem és a szolgáltatások 100-100...

Nagy fejlesztésről döntött a Tesco

Új üzleti és technológiai szolgáltató központot hoz létre a Tesco-csoport Magyarországon, ezzel 800 új munkahelyet teremt. A budapesti központ diplomás, nyelveket beszélő fiataloknak ad...

Ismét elindul a Design Terminal programja

A hónap végéig lehet jelentkezni a Design Terminal idén is elinduló ösztöndíjprogramjára, a V4-ek valamennyi országából egy-egy startupot választanak ki. Partnereivel közösen, 2019-ben is...

Most indul be igazán a költekezés

Márciusban jelentősen nőhet a fogyasztás, a januári 800 milliárd forintot meghaladó kiskereskedelmi forgalmat a márciusi legalább 100 milliárd forinttal meg fogja haladni. - mondta...

StartupHER: Elindult a Hiventures vállalkozónőket segítő programja

Nőnapon indul útjára a Hiventures StartupHER női vállalkozói programja, amely a női vállalkozók felkarolását és támogatását tűzte ki célul. A kezdeményezés fontosságát indokolja, hogy...

Gigabírságot kaptak az autóalkatrész-beszállítók

Az Európai Bizottság március 5-én összesen közel 370 millió euró bírságot szabott ki amiatt, hogy autóbiztonsági alkatrészeket beszállító vállalkozások éveken keresztül kartelleztek egymással. Ez...

Különleges projektben az E.ON

Meleg fehér fényre cserélték a Somogy megyei Bárdudvarnok közvilágításában az E.ON munkatársai a korábbi hideg, kékes fényt. Éjszaka pedig borostyán színben világítanak a lámpák...

Nagyon pörgött a vállalatfelvásárlás

Globálisan 8166 közepes méretű összeolvadási és felvásárlási (M&A) tranzakciót hajtottak végre tavaly, ami 2,5 százalékkal haladta meg az egy évvel korábban publikált hasonló adatokat....

Duplázhat a közösségi autózás

A következő hat évben a duplájára bővülhet azoknak a száma, akik saját autóikat feladva a közösségi autózás kényelmét választják. Világszerte már így is 22...

Hódítanak a nők az üzleti életben

A nők üzleti életben betöltött szerepéhez kétség sem férhet. Magyarország a 12. helyen szerepel a női tulajdonú vagy nők által vezetett vállalkozások arányát tekintve,...

Tarol a streaming a zenepiacon

A múlt évben 9,8 milliárd dollárt költöttek az Egyesült Államokban zenevásárlásra a fogyasztók, ez 12 százalékos bővülést jelentett az egy évvel korábbihoz képest. A...

Közeledik az új korszak a pénzügyekben: a K&H már nyitott

A K&H Magyarországon az elsők között megnyitotta a második pénzforgalmi irányelvvel összhangban (PSD2) az új típusú szolgáltatók számára hozzáférést biztosító fejlesztői portálját és tesztkörnyezetét....
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

A BMW-vel zöldül a Coldplay világkörüli turnéja

A BMW és a Coldplay együttműködése új szintre lép: miután a BMW iX és a BMW i4 az együttes vadonatúj, Higher Power című slágerének ütemére ünnepelte világpremierjét, majd a Müncheni Nemzetközi Autószalonon a Coldplay...

Tovább erősíti télisport-kínálatát a Discovery Sports

A Discovery Sports ötven országra kötött hosszú távú megállapodást a Nemzetközi Síszövetség eseményeinek közvetítésére. A sportág rajongói élő és on-demand közvetítéseken keresztül láthatják a sí világkupákat, az alpesi és északi sívilágbajnokságokat, illetve snowboard, freestyle...

Idén többet költöttünk okosmobilokra

Augusztus-szeptember időszakban az okostelefonokra költött összeg megduplázódott a tavalyi év azonos időszakához képest – számol be a MediaMarkt műszaki áruházlánc – a vásárlási láz október elejére sem csillapodott. Úgy látszik, egy-egy kiszemelt telefon már...

Egyre egészségesebbek a Lidl saját márkás termékei

A Lidl Magyarország felelős vállalatként a magyar vásárlók egészséges táplálkozásának támogatása céljából három évvel ezelőtt indította el só- és cukoroptimalizálási programját, mely során célul tűzte ki, hogy saját márkás termékeiben 2025-ig átlagosan 20 százalékkal...

Már okosmobillal tervezik a divatmárkák árucikkeit

A technológia fejlődése az élet minden területére, így a kreatív iparágakra és a divatra is hatással van. A tű és a szövőszék feltalálásától hosszú út vezetett a 3D nyomtatással alkotott kreációkig, a jelentős fejlesztések...
- Hirdetés -

CMO

Fontos a márka szerepének megtalálása

Juhász Péter Tibor Vodafone, márkaigazgató - Mire a legbüszkébb, ha 2020 márciusáig visszatekint? - Agárdi Szilvivel, a látássérült énekesnővel, Majkával és Téglás Botival, a fiatal hegedűtehetséggel készített több hónapos, komplex Red-kampányunkra, amely valós emberek valós történetein...

Készen állás és újratervezés

Nagy Zoltán Péter OTP Bank, marketing- és kommunikációs igazgató - Mire a legbüszkébb, ha 2020 márciusáig visszatekint? - Arra, hogy a marketing- és kommunikációs csapat, beleértve a lead ügynökségünket is, sikerrel tudott alkalmazkodni a megváltozott helyzethez. - Van...

A releváns megoldásokban hiszek

Liptay GabriellaKPMG, marketing- és kommunikációs igazgató- Mi az a 3 dolog, amit ajánlana egy fiatal marketinges diáknak, aki szeretne igazán jó marketinges lenni 10 év múlva?- Legyen és maradjon kíváncsi, legyen „mindenevő”, olvasson és...

Szeretnénk emlékezetes és jó kampányokat

Mérő Adám Coca-Cola, consumer & shopper connection director - Mire a legbüszkébb, ha 2020 márciusáig visszatekint? - Mind szervezetileg, mind szakmailag, mind személyesen „megerősödve” kerültünk ki a pandémiás helyzetből. Büszke vagyok arra, hogy az európai régió egészére...

A büdzsé nem fontosabb a munkahelyeknél

Horváth Magyary NóraK&H Csoport, kommunikációs ügyvezető igazgató - Van olyan dolog, amit ebben az időszakban biztosan megtanult minden marketing-döntéshozó?- Nincs az a marketingbüdzsé, amiből ne lehetne valamit csinálni, nincs az a marketingbüdzsé, amifontosabb a kollégák...
- Hirdetés -

SzuperZöld

A BMW-vel zöldül a Coldplay világkörüli turnéja

A BMW és a Coldplay együttműködése új szintre lép: miután a BMW iX és a BMW i4 az együttes vadonatúj, Higher Power című slágerének ütemére ünnepelte világpremierjét, majd a Müncheni Nemzetközi Autószalonon a Coldplay...

Tovább fejlesztik a Coca-Cola innovatív papírpalackját

A The Coca-Cola Company a dán Paper Bottle Company (Paboco) startuppal összefogva alkotta meg az üdítőitalok egészen újszerű csomagolását; a papírpalack prototípusát. Az első nagyobb mennyiségben legyártott kísérleti csomagolást a hazai fogyasztók próbálhatták ki...

A nők állnak a fenntarthatósági forradalom élén

Tudjuk, hogy szükséges, látjuk, hogy megéri, mégis hosszú út áll még előttünk, amíg a fenntartható fejlődési gyakorlatok a mindennapjaink részévé válnak – derül ki a fenntarthatóságot környezeti, társadalmi és gazdasági összefüggéseiben vizsgáló „Bayer Barometer”...

DATA