- Hirdetés -

Kategória: Biznisz

- Hirdetés -

Tippek startupoknak: így szerezzünk befektetőt

A sikeres pitch vagy villámprezentáció titka, ha 3 percben úgy be tudjuk mutatni cégünket, hogy azzal akár egy cápa, azaz befektető figyelmét is fel...

Nagy változások az adózásban

Egyre fogy az adónemek száma Magyarországon az elmúlt 4 évben. Míg a tendencia mindenképpen biztató, a számok mögött összetettebb jelenségek bújnak meg. A Világbank...

Kreatív vállalkozásokat keres a UPC

A dicsőség mellett most digitális szakmai segítséggel, ingyenes oktatással és 3 millió forint értékű támogatással gazdagodhatnak azok a kisvállalkozások, akik március végéig jelentkeznek a...

Új üzletággal erősít a CBRE

A CBRE, bejelentette hazai hotel divízióját, amely a növekvő helyi igényekre, valamint a dinamikusan bővülő regionális hotelpiacra reagálva kezdi meg működését. Az új divíziót...

Startupok és magánszemélyek is pályázhatnak az E.ON versenyén

Fenntartható, energiatudatos és zöld kezdeményezések indulhatnak újra a nemzetközi Energy Globe verseny magyarországi fordulóján. Március 31-ig szinte bármilyen ötlettel lehet pályázni: akár egy családi...

Egyesül az Extreme Digital és az eMAG

Összeolvad az Extreme Digital és az eMAG magyarországi leányvállalata – jelentette be Várkonyi Balázs, az Extreme Digital vezérigazgatója. A két e-kereskedelmi cég összeolvadásával új...

200 milliót kapott a magyar egészségügyi startup

Alig két éve indult útjára a hazánkban úttörő egészségügyi mobilalkalmazás, a MediCall, de felhasználóik száma már több, mint 13.000, ráadásul 200 millió forintos tőkebefektetést...

A bevétel nőtt, de így is veszteséges a Waberer’s

A Waberer's International Nyrt. 4 százalékos emelkedéssel 186 millió euróra növelte bevételét 2018 utolsó negyedévében a tavalyi azonos időszakhoz képest. Az éves bevétel 674,4...

Ennyit oszt szét a Telekom

A Magyar Telekom Nyrt. igazgatósága 2018-ra összesen 26,068 milliárd forint osztalék kifizetését javasolja a közgyűlésnek, ami megegyezik az előző évivel - derül ki társaság...

Pozitív fordulat a könyvkiadóknál

Tovább csökkent a könyvkiadók száma, bevételük azonban növekedésnek indult 2017-ben az Opten Kft. adatai alapján. A céginformációs szolgáltató addatai szerint az ágazat 2016-ban 44 milliárd...

Gyorsítana a Vodafone

Az AT&T és a Vodafone Business együtt dolgozik az IoT megoldások és innovációk autóipari alkalmazásának felgyorsításán. A két vállalat iparági viszonylatban kiemelkedő szakértelmét összehangolva...

Jelentős az érdeklődés a magyar ingatlanpiac iránt

A magyar fejlesztési lehetőségek iránt mutatkozó, évről-évre növekvő befektetési étvágyat tükrözte, hogy rengeteg érdeklődődőt vonzottak a magyarországi projektek az egyik legjelentősebb nemzetközi ingatlanszakmai vásáron,...

Vonzó befektetési célpont az EU

Számos kulcságazatban nő a harmadik országbeli tulajdonban lévő vállalatok aránya az Európai Unióban, ahol Kína és más feltörekvő gazdaságok egyre több pénzt fektetnek be...

Rekordot döntött az Adidas

A kínai és az észak-amerikai eladások felfutásának köszönhetően rekrdbevételt könyvelt el tavaly az Adidas sportszergyár. Az árfolyamingadozásokat kiszűrve a cég bevétele 8 százalékkal 22 milliárd...

Aktívabbak lehetnek a kkv-k a közbeszerzéseknél

Az eddigi adatok alapján több közbeszerzési hirdetményre, kevesebb tárgyalás nélküli eljárásra, valamint a kis- és közepes vállalkozások (kkv) aktívabb részvételére számít 2019-ben a Közbeszerzési...

Egyre többen fizetik elektronikus úton a számlákat

Tavaly a Díjneten keresztül befizetett számlák összege 50 milliárd forintra nőtt az egy évvel korábbi 45,2 milliárdról, ennek túlnyomó többsége bankkártyás tranzakció volt. Minden mutatóban...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

A BMW-vel zöldül a Coldplay világkörüli turnéja

A BMW és a Coldplay együttműködése új szintre lép: miután a BMW iX és a BMW i4 az együttes vadonatúj, Higher Power című slágerének ütemére ünnepelte világpremierjét, majd a Müncheni Nemzetközi Autószalonon a Coldplay...

Tovább erősíti télisport-kínálatát a Discovery Sports

A Discovery Sports ötven országra kötött hosszú távú megállapodást a Nemzetközi Síszövetség eseményeinek közvetítésére. A sportág rajongói élő és on-demand közvetítéseken keresztül láthatják a sí világkupákat, az alpesi és északi sívilágbajnokságokat, illetve snowboard, freestyle...

Idén többet költöttünk okosmobilokra

Augusztus-szeptember időszakban az okostelefonokra költött összeg megduplázódott a tavalyi év azonos időszakához képest – számol be a MediaMarkt műszaki áruházlánc – a vásárlási láz október elejére sem csillapodott. Úgy látszik, egy-egy kiszemelt telefon már...

Egyre egészségesebbek a Lidl saját márkás termékei

A Lidl Magyarország felelős vállalatként a magyar vásárlók egészséges táplálkozásának támogatása céljából három évvel ezelőtt indította el só- és cukoroptimalizálási programját, mely során célul tűzte ki, hogy saját márkás termékeiben 2025-ig átlagosan 20 százalékkal...

Már okosmobillal tervezik a divatmárkák árucikkeit

A technológia fejlődése az élet minden területére, így a kreatív iparágakra és a divatra is hatással van. A tű és a szövőszék feltalálásától hosszú út vezetett a 3D nyomtatással alkotott kreációkig, a jelentős fejlesztések...
- Hirdetés -

CMO

Fontos a márka szerepének megtalálása

Juhász Péter Tibor Vodafone, márkaigazgató - Mire a legbüszkébb, ha 2020 márciusáig visszatekint? - Agárdi Szilvivel, a látássérült énekesnővel, Majkával és Téglás Botival, a fiatal hegedűtehetséggel készített több hónapos, komplex Red-kampányunkra, amely valós emberek valós történetein...

Készen állás és újratervezés

Nagy Zoltán Péter OTP Bank, marketing- és kommunikációs igazgató - Mire a legbüszkébb, ha 2020 márciusáig visszatekint? - Arra, hogy a marketing- és kommunikációs csapat, beleértve a lead ügynökségünket is, sikerrel tudott alkalmazkodni a megváltozott helyzethez. - Van...

A releváns megoldásokban hiszek

Liptay GabriellaKPMG, marketing- és kommunikációs igazgató- Mi az a 3 dolog, amit ajánlana egy fiatal marketinges diáknak, aki szeretne igazán jó marketinges lenni 10 év múlva?- Legyen és maradjon kíváncsi, legyen „mindenevő”, olvasson és...

Szeretnénk emlékezetes és jó kampányokat

Mérő Adám Coca-Cola, consumer & shopper connection director - Mire a legbüszkébb, ha 2020 márciusáig visszatekint? - Mind szervezetileg, mind szakmailag, mind személyesen „megerősödve” kerültünk ki a pandémiás helyzetből. Büszke vagyok arra, hogy az európai régió egészére...

A büdzsé nem fontosabb a munkahelyeknél

Horváth Magyary NóraK&H Csoport, kommunikációs ügyvezető igazgató - Van olyan dolog, amit ebben az időszakban biztosan megtanult minden marketing-döntéshozó?- Nincs az a marketingbüdzsé, amiből ne lehetne valamit csinálni, nincs az a marketingbüdzsé, amifontosabb a kollégák...
- Hirdetés -

SzuperZöld

A BMW-vel zöldül a Coldplay világkörüli turnéja

A BMW és a Coldplay együttműködése új szintre lép: miután a BMW iX és a BMW i4 az együttes vadonatúj, Higher Power című slágerének ütemére ünnepelte világpremierjét, majd a Müncheni Nemzetközi Autószalonon a Coldplay...

Tovább fejlesztik a Coca-Cola innovatív papírpalackját

A The Coca-Cola Company a dán Paper Bottle Company (Paboco) startuppal összefogva alkotta meg az üdítőitalok egészen újszerű csomagolását; a papírpalack prototípusát. Az első nagyobb mennyiségben legyártott kísérleti csomagolást a hazai fogyasztók próbálhatták ki...

A nők állnak a fenntarthatósági forradalom élén

Tudjuk, hogy szükséges, látjuk, hogy megéri, mégis hosszú út áll még előttünk, amíg a fenntartható fejlődési gyakorlatok a mindennapjaink részévé válnak – derül ki a fenntarthatóságot környezeti, társadalmi és gazdasági összefüggéseiben vizsgáló „Bayer Barometer”...

DATA