- Hirdetés -

Kategória: Biznisz

- Hirdetés -

Rekord a Skodánál

A ŠKODA AUTO 1.253.700 kiszállítással újabb rekordot állított fel 2018-ban. Az előző évhez viszonyítva a cseh autógyártó 4,4 százalékkal növelte világszerte az ügyfeleknek átadott...

Díjazták az SAP partnereit

Éves találkozóján díjazta legeredményesebb üzleti partnereit az SAP Hungary Kft. A leginnovatívabb felhős partnernek járó elismerést a Zoosh Magyarország Kft., a legeredményesebb közép-és nagyvállalati...

Megvannak a győztes startupok

Habár továbbra is az IT-megoldások a legnépszerűbbek, egyre több startup nyit új ágazatok felé. Biztosítási csalások kivédése, automatizált beltéri gazdálkodás, biztonságos közösségimédia-használat tiniknek –...

Keresik a legjobb női startupokat

Közeleg a Women Startup Competition budapesti elődöntője. A győztes vállalkozás képviselheti Magyarországot a londoni döntőn. Megéri jelentkezni, mert a csapatok speed mentorációban részesülnek a verseny...

Amerikai céget vett a magyar Geomant

A magyar tulajdonú, csúcstechnológiájú ügyfélszolgálati megoldásokat kínáló Geomant felvásárolta az amerikai Inova Solutions-t. Az akvizícióval a Geomant új szereplőként tör be az amerikai piacra,...

Drónokkal újított a UPS

Úttörő logisztikai szolgáltatást jelentett be a UPS az USA-ban, amely lehetővé teszi az orvosi minták pilóta nélküli drónokon történő kiszállítását. A megoldást az autonóm...

Megkerülhetetlen a digitalizáció

A mikromobilitás az élhető közterek és városok kulcsa, a digitalizáció emberibbé teszi az oktatást, ez egészségügyben is egyre nagyobb teret nyernek az adatok –...

Együttműködik a Hiventures és az Antenna Hungária

Stratégiai partnerségre lépett az Antenna Hungária és a Hiventures. Az együttműködés célja, hogy az Aha! BrainStore startup program segítségével közösen adjanak útmutatást az induló...

Jó éve volt a zeneiparnak

A múlt évben közel tíz százalékkal bővült a zeneipar globális bevétele, a legnagyobb forgalmat a streaming szolgáltatások érték el. Abban, hogy az ágazat 2018-ban...

Erre számít az easyJet

Az easyJet várakozásai szerint a cég első féléves teljesítménye összhangban lesz a 2019. január 22-én kelt, első negyedéves üzleti információkkal együtt megjelentetett előrejelzéssel: az...

Nagyot nőtt az Appeninn

4,9-ről 7 millió euróra, azaz több mint 2,2 milliárd forintra nőttek az Appeninn Nyrt. ingatlan-bérbeadásból származó bevételei a tavalyi évben. A Budapesti Értéktőzsde Prémium...

Kibervilágrengető ötleteket keres a T-Systems

Termékesíthető és üzleti potenciállal rendelkező, az IoT rendszerek és/vagy szenzorok kreatív felhasználását megcélzó megoldásokat keres a T-Systems és innovációs laborja, a KiBu a Szegedi...

Erősödő kereslet a lakáspiacon

2019 márciusában, országosan 13.689 ingatlan adásvétel bonyolódott – derül ki a Duna House havi Tranzakciószám Becsléséből (DH-TB). Továbbra sem csökken az ingatlant vásárlók száma, idén...

Elköszönt a sárga csekktől az OTP

Megszűnt a készpénz-átutalási megbízások (úgynevezett sárga csekkek) befizetési lehetősége az OTP Bank fiókjaiban április 1-jével. A változást Facebook oldalán jelentette be a pénzintézet. Az OTP...

Energetikai startupba fektet be a LeadVentures

Az elmúlt évek legnagyobb, magyar forrásból megvalósuló külföldi kockázati tőke befektetését hajtotta végre a Lead Ventures által kezelt, a MOL és az Eximbank befektetésével...

Tízmilliárdokat kapnak a társadalmi vállalkozások

Több mint 21 milliárd forint uniós pályázati forráshoz jutnak a társadalmi vállalkozások a 2021-ig tartó finanszírozási ciklusban, így több ezer hátrányos helyzetű ember számára...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Kiemelt szerepe volt és lesz az online kommunikációnak

Blaumann Debóra foodpanda, marketingigazgató - Milyen kampánnyal készültetek a NetPincérről foodpanda névre történő váltásra, mire lehet számítani? - Egy igazi 360 fokos, integrált kampányt tervezünk a márkaváltás támogatására - ahol és amilyen formában csak lehet szeretnénk...

Inkább online vásárolnak divatcikkeket a magyarok

A magyarok 86 százaléka fog divatcikkeket vásárolni az interneten az ünnepeket megelőző kereskedelmi időszakban. A fogyasztók 57 százaléka tervezi, hogy szinte csak webáruházakból fog rendelni, 29 százalék vásárol majd online és fizikai üzletben...

Ezek voltak a legkeresettebb idegen szavak a neten

Rövid bétateszt után 90 000 szóval elindult a jelentese.hu. A SAKKOM Interaktív által létrehozott, ingyenes szótárakat gyűjtő oldalon többek között angol- és idegen szavak, a gamer társadalom által használt kifejezések, E-számok, és keresztnevek jelentése...

Újabb zöld termékek a Lidl kínálatában

A klímavédelem és a felelős vásárlás fontossága egyre inkább növekszik a hazai vásárlók körében. A Lidl Magyarország ezeket az igényeket szem előtt tartva, fenntarthatósági stratégiájának részeként új termékcsaládokat tesz karbonsemlegessé és az újrahasznosított műanyagból...

Havonta ötszáz új reklám kerül képernyőre

Havonta ötszáz, még nem látott tévéhirdetés kerül a nézők szeme elé, a teljes reklámmennyiségnek pedig több mint a felét továbbra is az újak teszik ki – derül ki a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság...
- Hirdetés -

CMO

Kiemelt szerepe volt és lesz az online kommunikációnak

Blaumann Debóra foodpanda, marketingigazgató - Milyen kampánnyal készültetek a NetPincérről foodpanda névre történő váltásra, mire lehet számítani? - Egy igazi 360 fokos, integrált kampányt tervezünk a márkaváltás támogatására - ahol és amilyen formában csak lehet szeretnénk...

Sikerült megválaszolni a Covid-szülte kihívásokat

Szalkai Réka Mastercard, marketingigazgató - Melyik volt az a könyv vagy film, ami az elmúlt időszakban a legnagyobb hatással volt önre? - Simon Sinekkel nemrég volt szerencsém együtt dolgozni. Igazi élmény volt nemcsak az előadása és azt...

Fontos a márka szerepének megtalálása

Juhász Péter Tibor Vodafone, márkaigazgató - Mire a legbüszkébb, ha 2020 márciusáig visszatekint? - Agárdi Szilvivel, a látássérült énekesnővel, Majkával és Téglás Botival, a fiatal hegedűtehetséggel készített több hónapos, komplex Red-kampányunkra, amely valós emberek valós történetein...

Készen állás és újratervezés

Nagy Zoltán Péter OTP Bank, marketing- és kommunikációs igazgató - Mire a legbüszkébb, ha 2020 márciusáig visszatekint? - Arra, hogy a marketing- és kommunikációs csapat, beleértve a lead ügynökségünket is, sikerrel tudott alkalmazkodni a megváltozott helyzethez. - Van...

A releváns megoldásokban hiszek

Liptay GabriellaKPMG, marketing- és kommunikációs igazgató- Mi az a 3 dolog, amit ajánlana egy fiatal marketinges diáknak, aki szeretne igazán jó marketinges lenni 10 év múlva?- Legyen és maradjon kíváncsi, legyen „mindenevő”, olvasson és...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Újabb zöld termékek a Lidl kínálatában

A klímavédelem és a felelős vásárlás fontossága egyre inkább növekszik a hazai vásárlók körében. A Lidl Magyarország ezeket az igényeket szem előtt tartva, fenntarthatósági stratégiájának részeként új termékcsaládokat tesz karbonsemlegessé és az újrahasznosított műanyagból...

Fenntarthatóságban is jól teljesített a Telekom

A telekommunikációs szektor fenntarthatósági szempontból legjobban teljesítő vállalatai között jelölte meg a Magyar Telekomot az ISS Corporate Solutions a vállalat 2020. évi fenntarthatósági eredményei alapján. Az ISS ESG Corporate Rating éves szinten több, mint 100...

Zöld éttermet nyitott Debrecenben a KFC

Európában is ritkaságnak számít a gasztronómiai vállalkozások közt, Magyarországon pedig még egyedülálló ebben a szektorban a KFC október 14-én Debrecenben megnyitott új étterme. A beruházás a környezeti fenntarthatósági szempontokat követve olyan zöld megoldások beemelésével...

DATA