- Hirdetés -

Egyre több e-autó töltőpont üzemel a Tesco áruházaknál

|

- Hirdetés -

Tovább bővült a Tesco áruházak parkolóiba telepített Shell Recharge elektromos töltők hálózata. Már 30 hipermarketnél üzemelnek töltőberendezések, amelyek többségénél egy időben három oszlopról, összesen hat gépjárművet tölthetnek a vásárlók. A Shell töltőállomásokon működő Tesco mini shopok száma szintén növekedett. Jelenleg 63 benzinkúton várják az ügyfeleket a praktikus és gyors bevásárlást kínáló üzletek.

Idén márciusban kezdték meg működésüket a Shell Recharge EV-töltői az első hat Tesco áruháznál, kényelmes töltési lehetőséget biztosítva az autósoknak vásárlás közben. A hálózat néhány hónap alatt további 24 helyszínnel bővült, így Csongrád-Csanád, Jász-Nagykun-Szolnok, Komárom-Esztergom, Pest és Veszprém vármegyében több hipermarketnél is működnek már töltőberendezések, míg Békés, Győr-Moson-Sopron és Vas vármegyékben egy-egy áruháznál érhetők el. Az országos lefedettséget 2024 év végére tűzte ki a két cég.

A normál- ill. gyorstöltést is biztosító oszlopok 11-100 kW közötti teljesítményűek, és a hipermarketek többségénél egy időben három töltőberendezésről összesen hat gépjármű töltését teszik lehetővé, így a jelenlegi hálózat 162 töltőpontot kínál. Az AC (váltóáramú) normál töltők hosszabb idejű parkolásokhoz ideálisak, míg a DC (egyenáramú) töltők útközben való gyorsabb töltésre szolgálnak.

„Büszke vagyok arra, hogy a Tesco Magyarországnál évek óta tudatosan dolgozunk saját környezetterhelésünk csökkentésén. Mi sem bizonyítja ezt jobban, minthogy 2016/17-es pénzügyi év óta 63 százalékkal csökkentettük szén-dioxid-kibocsátásunkat, és az elmúlt 7 évben 70 százalékkal szorítottuk vissza a működésünkben keletkező élelmiszerhulladék mennyiségét. Tanúsítványainkon keresztül 2020 óta megújuló villamos energiát használunk áruházainkban, nemrégiben pedig 25 üzletünk tetejére telepítettünk napelemparkot, melyek szintén a fenntarthatóbb működést támogatják. Együttműködésünk a Shell Hungary-vel hozzásegít minket ahhoz, hogy 2035-ig saját működésünkben karbonsemlegessé váljunk, 2050-ig pedig az ellátási láncban is elérjük a nettó zéró kibocsátást, ami összhangban áll az ENSZ által megfogalmazott céllal, a globális felmelegedés 1,5 Celsius-fok alatt tartásával” – mondta Pálinkás Zsolt, a Tesco Magyarország vezérigazgatója.

„A Shell Powering Progress stratégiában megfogalmazott energiaátmenet céljainkkal összhangban, elkötelezettek vagyunk, hogy vásárlóink számára minél több, az alacsony szén-dioxid kibocsátást lehetővé tevő megoldást kínáljunk. Ezek egyike a világszinten is vezető szerep elérése a saját elektromos autótöltő hálózat működtetésében. A Tescóval kötött partnerségünk révén növekvő Shell Recharge töltőhálózattal egy nagy lépést teszünk ebbe az irányba, és az év végéig országos lefedettséggel biztosítunk kényelmes és gyors töltési lehetőséget ügyfeleink, valamint a Tesco vásárlói számára"- nyilatkozta Vecsey Sarolta, a Shell Hungary zRt. Mobilitási Üzletágának vezetője.

A Tesco és a Shell Hungary partnersége a fenntarthatósági törekvéseken túl a kiskereskedelemre is kiterjed. A két cég 2019 decemberében nyitotta meg az első Tesco mini shopot a Haller utcai Shell töltőállomáson, melyek száma évről évre egyre növekszik. Mára országszerte 63 helyszínen válogathatnak a benzinkutakra betérők a Tesco termékek széles kínálatából, a hálózat pedig további egységekkel bővül a közeljövőben. A polcokon elsősorban friss pékáruk, tej- és hústermékek, friss zöldségek, gyümölcsök, fagyasztott termékek, száraz élelmiszerek, alkoholos és alkoholmentes italok érhetők el, de a mini shopok kibővült választékkal várják a tudatos táplálkozást követő vásárlókat is. bio-, glutén- és laktózmentes, vegán valamint egyéb egészséges élelmiszerekkel.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Izgalmas és megosztó történetek a képernyőn

Az AMC Networks International Central and Northern Europe kötelékébe tartozó Spektrum ősszel két saját gyártású produkciót is képernyőre tűz, amelyek forgatásai elkezdődtek. Gyakran parázs vitát kiváltó, a magyar hegymászók sikeres csúcstámadásait, sajnos sokszor...

Így gyorsítana a Huawei

Ismét megrendezték a Huawei Tech4Value – ICT Day konferenciáját, amelyen a legújabb az oktatást, közlekedést, közigazgatást érintő digitalizációs folyamatokról esett szó. Az eseményt Hankó Balázs kulturális és innovációs miniszter nyitotta meg, de felszólalt többek...

Újabb magyar sikerek Cannes-ban

Arany oroszlánt érdemelt ki a cannes-i reklámfesztiválon a Havas Düsseldorf „The big shake up” kampánya, amelyben jelentős szerepet vállalt az Umbrella Collective is. Az idei Cannes Lions-ra közel 27 ezer nevezés érkezett, és már...

Közel 3 milliárd forintnyi támogatás az új magyar akciófilmnek

A Honvédelmi Minisztérium szakmai támogatásával különleges katonai hadműveletről készül akciófilm, amely 2025-ben érkezhet a mozikba. A filmhez a Nemzeti Filmintézet 1,7 milliárd forintos támogatást nyújt, egyedi kormányhatározat alapján pedig további 1,067 milliárd forintnyi támogatást...

Ki nyeri az EB-t? – Így tippel Knapcsek Katalin és Pajor Attila

Az idei év egyik legnagyobb sporteseménye a németországi foci EB, az mmonline.hu pedig a focit kedvelő kommunikációs szakembereket, menedzsereket kért fel, hogy tippeljenek a győztesre és a magyarok teljesítményére. Sorozatunk negyedik részéből kiderül, hogy...

Ezek a felújított mobilok a legnépszerűbbek most

A nyaralási szezon és az iskolai tanév vége közeledtével itthon is átalakultak az felújított eszközök piacának trendjei a Rejoynál. A legújabb Apple-készülék, a tavaly szeptemberben debütált iPhone 15 nem csupán elérhető a cég kínálatában,...

Ősszel érkezik a népszerű sorozat folytatása

A Daryl Dixon első évadának tavaszi magyarországi premierjét követően a hazai rajongóknak nem kell sokat várniuk, hogy újra találkozhassanak kedvenc szereplőikkel. A Norman Reedus és Melissa McBride főszereplésével készülő The Walking Dead: Daryl Dixon...

Így használhatjuk biztonságosan a mobilunkat külföldön

Egy uniós rendelet szabályainak köszönhetően ma már szinte korlátok nélkül használhatjuk mobiltelefonunkat az Európai Gazdasági Térség (EGT) országaiban – mintha csak otthon lennénk. A fogyasztói tudatosság azonban továbbra is elengedhetetlen: figyelmetlenségből akár több millió...

Térképre tették a szingliket

247 ezerről csaknem 299 ezerre nőtt a 20–49 éves szinglik száma hazánkban 2011 és 2022 között a két legutóbbi népszámlálás adatai szerint. A szinglik döntő többsége a 20-as és a 30-as éveikben jár, a...

Nagy változás az OMV kutakon

Az OMV kiskereskedelmi hálózatának arculata új, modern megjelenést kap Közép-Kelet-Európában. Az arculatváltás teljes folyamata 7 ország mintegy 1000 töltőállomásán történik meg a következő 3 évben.Az OMV egy újabb lépést tett a cég átalakulásának útján:...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Az űrbe vágynak a gyerekek

Ki ne akart volna kiskorában űrhajós lenni? Ez az álom valójában csak keveseknek vált eddig valóra és a tudomány jelenlegi állása szerint a világűr 96 százaléka továbbra is felfedezésre vár. A LEGO Csoport új...

Izgalmas és megosztó történetek a képernyőn

Az AMC Networks International Central and Northern Europe kötelékébe tartozó Spektrum ősszel két saját gyártású produkciót is képernyőre tűz, amelyek forgatásai elkezdődtek. Gyakran parázs vitát kiváltó, a magyar hegymászók sikeres csúcstámadásait, sajnos sokszor...

Így gyorsítana a Huawei

Ismét megrendezték a Huawei Tech4Value – ICT Day konferenciáját, amelyen a legújabb az oktatást, közlekedést, közigazgatást érintő digitalizációs folyamatokról esett szó. Az eseményt Hankó Balázs kulturális és innovációs miniszter nyitotta meg, de felszólalt többek...

Újabb magyar sikerek Cannes-ban

Arany oroszlánt érdemelt ki a cannes-i reklámfesztiválon a Havas Düsseldorf „The big shake up” kampánya, amelyben jelentős szerepet vállalt az Umbrella Collective is. Az idei Cannes Lions-ra közel 27 ezer nevezés érkezett, és már...

Közel 3 milliárd forintnyi támogatás az új magyar akciófilmnek

A Honvédelmi Minisztérium szakmai támogatásával különleges katonai hadműveletről készül akciófilm, amely 2025-ben érkezhet a mozikba. A filmhez a Nemzeti Filmintézet 1,7 milliárd forintos támogatást nyújt, egyedi kormányhatározat alapján pedig további 1,067 milliárd forintnyi támogatást...

Don't Miss

Megváltozott a versenypálya – interjú Vidus Gabriellával

Folyamatosan monitorozzuk a piacot a kisebb-nagyobb médiaipari cégekkel kapcsolatban, és ha olyan vállalatot találunk, akkor tárgyalásokat kezdünk – nyilatkozta lapunknak Vidus Gabriella. Az RTL Magyarország vezérigazgatója jelezte: tavaly nem voltak elég jók a műsorok,...

Az összetartozás ereje – interjú Monori Bálint Gusztávval

Nem csak a csapatok, a cégek is gőzerővel készülnek a labdarúgó-Európa-bajnokságra. A Szerencsejáték Zrt. a Lounge Grouppal együtt készített egy nagyszabású kampányfilmet, hogy ráhangolja a szurkolókat a kontinenstornára. A részletekről Monori Bálint Gusztáv, a...

Az EB körüli reklámhelyek már elfogytak – interjú Kosaras Klaudiával

Már hónapokkal a sportesemények előtt jelentősen megnő a hirdetői kereslet a sport tartalmak melletti megjelenésekre – nyilatkozta az mmonline.hu-nak Kosaras Klaudia. Az Atmedia kereskedelmi igazgatójával készült interjúnkból kiderül többek között, hogyan készülnek az idei...

A jó ötleteket nem büdzsében mérik – interjú Sárospataki Alberttel

Az idén tízéves online számlázó, a Billingo vihette haza az Év Vállalata díjat a kilencedik Marketing Diamond Awardsról. Az elsősorban mikro-, kis- és középvállalkozásokat támogató cég ügyvezetőjét, Sárospataki Albertet kérdeztük a pályázataikról, a Billingo...

Morálisan jót tenni üzletileg is kifizetődő

„Aligha tekinthető felelősségvállalásnak - és etikusnak - az, amikor egy tízmilliós költségvetésű imázskampányt tessék-lássék „bekoszolunk” egy kis kutyasétáltatással” - nyilatkozta a Marketing&Media magazinnak Dr. Pintér Dániel Gergő, a BioTechUSA-cégcsoport vállalati kommunikációs, PR és CSR...