- Hirdetés -

Kategória: Brand

- Hirdetés -

Láss csodát, láss ezer csodát – BMW show az Isztrián

Látványos isztriai show keretében mutatta be partnereinek és a sajtónak legújabb luxus-és sportautóit a BMW. Simon Krisztián, a Marketing&Media magazin főszerkesztőjének jegyzete a rovinji...

Művészi együttműködésben a Yettel

A Szépművészeti Múzeum – Magyar Nemzeti Galéria és a Yettel idén újszerű, szoros együttműködés keretében hozza el a már korábbi években kedveltté vált Múzeum+...

Taroltak a magyar élményspecialisták az Eventex Awards-on

A Lounge Group és a cégcsoporthoz tartozó Visual Europe Group projektjei ismét a nemzetközi élvonalban bizonyítottak: nyolc díjat hoztak el a 2025-ös Eventex Awards-ról. A...

Így segíti a SPAR a kistermelőket

Több mint 550-re emelkedett a kistermelőktől, kézműves cégektől, kisebb borászatokból és sörfőzdékből érkező kiváló minőségű, hazai termékek száma a SPAR és INTERSPAR üzletek kínálatában...

Ők lettek a 2025-ös ELLE Awards nyertesei

Május 14-én kiderült, hogy kik lettek 2025-ben az ELLE Awards díjazottjai. A 8 kategóriában idén nemcsak női, hanem egy férfi nyertest is választhatott a...

Németországban terjeszkedik az Intren

A német AdStrive ügynökség többségi tulajdonának megvásárlásával lép a DACH piacra a magyar Intren csoport. A digitális ügynökség a befektetésnek köszönhetően a berlini csapattal...

Átadták az Artisjus-díjakat

Idén is kiosztották könnyű- és komolyzenei kategóriákban az Artisjus-díjakat: összesen tizenegy zeneszerző, szövegíró, valamint alkotói közösség munkáját ismerték el. Geszti Péter életműdíjat kapott, a...

Megvannak 2025 legvonzóbb munkáltatói

Tizenkettedik alkalommal díjazták Randstad Awarddal hazánk legnépszerűbb munkáltatóit. A magyar munkavállalók véleménye szerint a Deutsche Telekom IT Solutions a legvonzóbb hazai munkaadó munkadó, a...

Egyre nagyobbat álmodunk

Az idén az innovatív megoldásokra, valamint az eddigi eredmények kiterjesztésére és fejlesztésére helyezi a fókuszt a BioTechUSA a CSR-tevékenysége keretében. Az elmúlt évben 32...

Terjeszkedik a sörmárka

A Dreher Sörgyárak sörfőzőmesterei 2021 óta ANTL márkanév alatt mutatják be, hogyan értelmezik újra a klasszikus sörtípusokat a legújabb trendek mentén. A gyártól külön...

Prémium kategóriás szálloda nyílik Budapesten

Az Accor a svájci prémium kategóriás vendégszeretetet hozza el Budapest szívébe a Mövenpick Hotel Budapest Centre elindításával, ami jelentős lépés a márka közép- és...

Villanyautó-offenzívába kezdett a Ford

Az utóbbi években jelentős átalakuláson ment keresztül a Ford modellpalettája, amelyben kiemelt figyelmet kap az elektromos személygépkocsik immár öt modellre bővülő kínálata. Kővágó-Laky Andreával,...

Pozitívan hat a munkáltatói márkánkra, hogy kiemelt figyelmet fordítunk a karrierépítés támogatására

Hozzájárulás jelentős ügyekhez az elvégzett munka által, innovatív környezet, folyamatos tanulási és fejlődési lehetőséggel segített karrierépítés, a sokszínűséget és az együttműködést támogató vállalati kultúra,...

Közelebb hozza az olasz luxust a Maserati

A Maserati Grecale a márka kereskedelmi kínálatának éllovasa. A vállalat úgy döntött, hogy tovább bővíti az „Everyday Exceptional” szlogennel fémjelzett SUV modellcsaládját, frissítve a...

Még több segítséget kapnak a Budapesten közlekedők

Minden eddiginél egyszerűbb és könnyebb lesz a fővárosi közlekedés változásairól tájékozódniuk a Budapesten közlekedőknek. A BKK Info megújult weboldala nemcsak letisztultabb és korszerűbb lett,...

Nemzetközi Z-generációs PR-csapatot is bevetettek a CUPRA kommunikációjában

Harminc alatti fiatal PR-szakemberekből álló nemzetközi kommunikációs csapat dolgozott a Próbakő vezetésével a CUPRA kommunikációján Budapesten. A tíz országból érkezett fiatalok feladata a Győrben...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Szavaztak a hallgatók: megvan az év műsorvezetője és műsora

Lezárult a Sláger FM idei hallgatói szavazása, amelyen a rádió legkedveltebb műsoraira és műsorvezetőire lehetett szavazni. Több ezer szavazat alapján Somogyi Zoltán lett Az Év Műsorvezetője, a Sláger Reggel pedig Az Év Műsora. Idén három...

Nagy bejelentést tett a One: ingyen lesz karácsonykor a korlátlan mobilnet

A One Magyarország 2025. december 24. és 26. között díjmentes, korlátlan belföldi adatforgalmat biztosít korlátlan adatcsomaggal nem rendelkező előfizetőinek. A szolgáltató ünnepi bevezető kampánya keretében 2026. január 12-ig valamennyi vezetékes és műholdas TV-előfizetője díjmentesen...

Különleges meglepetést tartogatott a Yettel az év végére

2025-ös digitális összefoglalót kaphatnak saját mobilhasználati szokásaikról a Yettel lakossági ügyfelei. A szolgáltató hivatalos appjában elérhető új funkcióval mindenki betekintést nyerhet saját aktivitásaiba, az összefoglaló mellett pedig értékes ajánlatokhoz is juthat az év végi...

Új sorozatok, nagyszabású mozifilmek és ünnepi hangulat a CANAL+-nál

A CANAL+ az ünnepi szezonban is gondoskodik róla, hogy mindenki megtalálja a számára tökéletes tartalmat. Az online TV és streaming app kínálatában vadonatúj CANAL+ Original sorozatok, nagyszabású mozifilmek, 24 órás akciócsatorna, széles videótár-választék és...

Izgalmas dolog derült ki a karácsonyi vásárokról

Fényfüzérek, forralt bor illata a téli levegőben, és a jól ismert karácsonyi dallamok - Európa karácsonyi vásárai azonban nemcsak az ünnepi hangulat miatt fontosak, hanem a Visa legújabb elemzése szerint egyre nagyobb gazdasági jelentőséggel...

Digital Center

Kiderült, mennyire vagyunk védtelenek a mesterséges intelligenciával szemben

A „Kulcs te vagy!” kampány keretében a Médiaunió Alapítvány egy többgenerációs kísérletben vizsgálta, hogyan hat a mesterséges intelligencia az emberek valóság érzékelése. Fiatalok és idősebbek próbálták eldönteni, mely tartalmak valódiak és melyeket készítette MI....

Mesterséges intelligenciával okosítja az autózást az LG

A mobilitási technológiák területén globális vezetőnek számító LG Electronics a 2026-os CES kiállításon (amit Las Vegasban rendeznek meg 2026. január 6. és 9. között) mutatja be új, mesterséges intelligencia-alapú fedélzeti platform (AI Cabin Platform)...

Üzleti kockázat lehet a lakosság hiányos digitális felkészültsége

A Kingston Technology Europe Co LLP, a memóriatermékek és technológiai megoldások terén világvezető Kingston Technology Company, Inc. egyik társvállalata, a magyar lakosság* adatbiztonsági tudatosságáról és adatvédelemmel kapcsolatos szokásairól készített felmérést az Europion piackutatóval közösen....

Az AI kilépett a képernyőről

A mesterséges intelligencia eddig főként digitális környezetben működött: chatfelületeken, hangasszisztensekben vagy ügyfélszolgálati rendszerekben. Az E.ON az INTREN digitális ügynökséggel közösen kiléptette az AI-t a virtuális térből a fizikai világba és megszületett Anna, az E.ON...

Új korszak kezdődik az építőiparban

Az előttünk álló év fordulópontot hoz az építőipar, a létesítményüzemeltetés és a teljes ingatlanszektor számára – derül ki a PlanRadar évzáró elemzéséből. A több évnyi kísérletezés után a digitális megoldások választható eszközökből a mindennapi...