Áprilisban hivatalosan is elindult Budapest első integrált közlekedési kiállítási és képzési tere, mely már első nyitvatartási hétvégéjén több mint 1000 látogatót vonzott a Westend...
Elindította legújabb imázs kampányát a Rossmann, amely a korábban bemutatott „Nincs tragédia!” kreatív platformra épül. A tavaszi–nyári kampány célja, hogy humorral és érzelmekkel átszőve...
Példaértékű teljesítmény született a hazai vállalatok körében zajló Fut a cég megmérettetésen. A Robert Bosch Kft. 2024-ben már hatodik alkalommal vívta ki a legsportosabb...
A Continental Csoport Automotive szektora az Auto Shanghai kiállításon jelentette be jövőbeli márkanevét, immár független autóipari vállalatként. Az új név egyesíti a vállalat autóiparban...
Ma már nem elég jó termékeket vagy szolgáltatásokat kínálni, a vásárlók élményeket keresnek. Egy üzlethelyiség így már rég nem csupán termékek tárolására és eladására...
Az LG Electronics 52,4 százalékos piaci részesedésével tavaly ismét dominálni tudta az OLED televíziók piacát. A vállalat már tizenkettedik egymást követő évben vezeti az...
Emlékszel még arra, amikor a saját vagy szeretteid nevét szúrhattad ki a Coca-Cola palackjain az ikonikus logót kiegészítve? Az egyedülálló kampány először 2011-ben futott...
A Positive Adamsky mostantól a PDKY elnevezést is használja a hazai és nemzetközi piacokon. Magyarország egyik legnagyobb integrált ügynöksége frissítette vizuális és szakmai identitását,...
Az OTP Bank többéves, stratégiailag felépített digitális HR-transzformációja új mérföldkőhöz érkezett: a vállalatcsoport egyre kiterjedtebben és tudatosabban alkalmazza az SAP SuccessFactors (SF) felhőalapú, integrált...
A 40 éves STOCKHOLM kollekció eddigi legnagyobb kínálatával jelentkezik: 96 gondosan megtervezett darabbal, amelyek a prémium anyagokat skandináv dizájnnal ötvözik. Vannak köztük szemet gyönyörködtető...
A kifejezetten gamerek és sportrajongók számára tervezett Hisense ULED MiniLED U7 PRO televízió a hagyományos LED-ekhez képest fényesebb, élesebb képet és részletgazdagabb megjelenítést biztosít,...
A McDonald’s-ot már eddig is számtalan módon jelenítették meg a Minecraft világában, kezdve a híres Aranyívek logó, vagy egyes menüelemek pixeltökéletes változatától, egészen akár...
63 évvel ezelőtt, Dallasból indult el hódító útjára a Mary Kay szépségápolási márka, amely már Magyarországon is elérhető. A vállalat a legújabb technológiai megoldásokra...
Európa-szerte tovább bővül az egyedi szálláshelyeket kínáló hotelek válogatott gyűjteménye, a 2023-ban indult Handwritten Collection. Ennek keretében az elkövetkező hónapokban több mint tíz új...
Speciális összetétellel rendelkező, szénhidrát-elektrolit oldatokkal készülő alkoholmentes sört vezet be a magyar piacra a Dreher Sörgyárak. A két ízben megjelenő Dreher 24 Hydrate összetétele...
Az otthoni élet folyamatos változásban van, és ennek megfelelően az emberek otthoni igényei sem állandóak. Az IKEA ezt szem előtt tartva mutatja be a...
Lezárult a Sláger FM idei hallgatói szavazása, amelyen a rádió legkedveltebb műsoraira és műsorvezetőire lehetett szavazni. Több ezer szavazat alapján Somogyi Zoltán lett Az Év Műsorvezetője, a Sláger Reggel pedig Az Év Műsora.
Idén három...
A One Magyarország 2025. december 24. és 26. között díjmentes, korlátlan belföldi adatforgalmat biztosít korlátlan adatcsomaggal nem rendelkező előfizetőinek. A szolgáltató ünnepi bevezető kampánya keretében 2026. január 12-ig valamennyi vezetékes és műholdas TV-előfizetője díjmentesen...
2025-ös digitális összefoglalót kaphatnak saját mobilhasználati szokásaikról a Yettel lakossági ügyfelei. A szolgáltató hivatalos appjában elérhető új funkcióval mindenki betekintést nyerhet saját aktivitásaiba, az összefoglaló mellett pedig értékes ajánlatokhoz is juthat az év végi...
A CANAL+ az ünnepi szezonban is gondoskodik róla, hogy mindenki megtalálja a számára tökéletes tartalmat. Az online TV és streaming app kínálatában vadonatúj CANAL+ Original sorozatok, nagyszabású mozifilmek, 24 órás akciócsatorna, széles videótár-választék és...
Fényfüzérek, forralt bor illata a téli levegőben, és a jól ismert karácsonyi dallamok - Európa karácsonyi vásárai azonban nemcsak az ünnepi hangulat miatt fontosak, hanem a Visa legújabb elemzése szerint egyre nagyobb gazdasági jelentőséggel...
A „Kulcs te vagy!” kampány keretében a Médiaunió Alapítvány egy többgenerációs kísérletben vizsgálta, hogyan hat a mesterséges intelligencia az emberek valóság érzékelése. Fiatalok és idősebbek próbálták eldönteni, mely tartalmak valódiak és melyeket készítette MI....
A mobilitási technológiák területén globális vezetőnek számító LG Electronics a 2026-os CES kiállításon (amit Las Vegasban rendeznek meg 2026. január 6. és 9. között) mutatja be új, mesterséges intelligencia-alapú fedélzeti platform (AI Cabin Platform)...
A Kingston Technology Europe Co LLP, a memóriatermékek és technológiai megoldások terén világvezető Kingston Technology Company, Inc. egyik társvállalata, a magyar lakosság* adatbiztonsági tudatosságáról és adatvédelemmel kapcsolatos szokásairól készített felmérést az Europion piackutatóval közösen....
A mesterséges intelligencia eddig főként digitális környezetben működött: chatfelületeken, hangasszisztensekben vagy ügyfélszolgálati rendszerekben. Az E.ON az INTREN digitális ügynökséggel közösen kiléptette az AI-t a virtuális térből a fizikai világba és megszületett Anna, az E.ON...
Az előttünk álló év fordulópontot hoz az építőipar, a létesítményüzemeltetés és a teljes ingatlanszektor számára – derül ki a PlanRadar évzáró elemzéséből. A több évnyi kísérletezés után a digitális megoldások választható eszközökből a mindennapi...