- Hirdetés -

Kategória: Brand

- Hirdetés -

Nyereményesővel zúdul a Niagara a Westendben

A Westend november 12-én ünnepli 25. születésnapját, ez alkalomból pedig számos izgalmas eseménnyel készül, hogy mind részesei lehessünk az élménynek.A szemfülesek már észrevehették, hogy...

Közös kollekcióval rukkolt elő a Glamour és az RTL

November 10-én útjára indult az RTL-en és az RTL+ -on az Álarcos Énekes negyedik évada. A népszerű műsor rajongói mostantól nemcsak a képernyőn élvezhetik...

Különleges kávét ihatunk a benzinkutakon

Új taggal bővült az OMV kávékínálata: a VIVA Single Origin Brazil egy kivételes, 100% arabicából készült kávé, mely a brazíliai Minas Gerais régió családi...

Innovatívabb és izgalmasabb kereskedelmi kommunikáció – interjú Zámbó Szabinával

Zámbó Szabina, a K&H marketingkommunikációs menedzsere szerezte meg a Signature 40 összesített listájának második helyét, nem mellesleg pedig a Signature Brand mellett az idén...

Újabb díjat kapott a K&H

Idén harmadik alkalommal, összesen tíz kategóriában díjazta a Visa a hazai bankokat. A K&H Bank a digitálisan élenjáró bankoknak járó Digital Innovator UX 2024...

Ünnepel a Westend – ezt érdemes tudni a népszerű plázáról

A bevásárlóközpont ikonikus, impozáns, a budapesti építészet történetének része. Idén pedig betölti 25. születésnapját, amire rengeteg meglepetéssel készülnek a szervezők. De mit is érdemes...

Különlegességekkel fokozza az ünnepi hangulatot a Starbucks

Kezdődhet az évszak egy forró vagy épp jeges kávéval? A Starbucks az ünnepi szezonra idén is izgalmas italkülönlegességekkel készül, amelyek épp úgy passzolnak a...

Hangsúlyt fektetünk a fenntarthatóságra – interjú Harmati Tamással

A Coca-Cola HBC Magyarország kereskedelmi marketingvezetője a Signature 40-, a Signature Trade- és a Signature FMCG-listák élén végzett idén. Harmati Tamással a szakmai siker...

Mi mindent kell tartalmaznia egy jól felszerelt irodai étkezőnek? (x)

Dolgozóink naponta átlagosan 8 órát töltenek el a munkahelyükön, ennek során pedig legalább egy étkezésre biztosan sort kerítenek. Egyáltalán nem mindegy, hogy ezt milyen...

Díjazták a Praktiker webáruházát

Újabb rangos elismerést kapott a magyar tulajdonú Praktiker webáruháza. A barkácsáruház online felületét a Digitális Kereskedelmi Szövetség, az Ecommerce Hungary, valamint a Growww Digital...

Új szerepben mutatkozik be Majka

Majka lett a 4iG új távközlési márkája, a jövőre induló One egyik márkanagykövete, mellette Szilágyi Áron olimpiai bajnok kardvívó is hasonló szerepet tölt majd...

Irány Brazília! (x)

Elindult a Mol és a Mastercard harmadik közös kampánya, az együttműködés részleteiről meséltek a márkák marketingvezetői. (x) (kiemelt fotón balról jobbra: Mondovics Péter, Nagy Petra,...

One néven folytatja januártól a Vodafone

A 4iG Csoport 2025. január 1-jétől egyesíti telekommunikációs kereskedelmi szolgáltatásait, a Vodafone Magyarország, a DIGI, az Antenna Hungária és az Invitech lakossági és nagyvállalati...

Megújult az egyik legnépszerűbb pezsgőmárka

Új, a stílust és az eleganciát még inkább hangsúlyozó külsővel jelenik meg Magyarország egyik legkedveltebb palackban erjesztett pezsgőmárkája, a Hungaria. A Hungaria márka szlogenjéhez...

Nagy változások jönnek a Yettel üzleteiben

Budapesten, Belgrádban és Szófiában egyidőben mutatták be, hogyan alakulnak majd át a jövő Yettel üzletei. Az új koncepció nemcsak az üzletben eltöltött időt, hanem...

Hasznos eszközt kapnak az akciókra vadászók

A modern, tudatos online vásárlás jelentős része az akciók figyelése és meglelése, hogy a lehető legjobbkor a legjobb áron juthassunk hozzá új termékekhez. Az...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Izgalmas nyári estéket ígér a Spektrum

Téren és időn átívelő vetítésekkel teszi különlegessé augusztusban a napszállta utáni órákat a Spektrum. Az AMC Networks ismeretterjesztő televíziója vasárnap esténként híres expedíciók, nagy felfedezések, letűnt birodalmak és a földtörténet titkaival, míg hétköznap újabb...

Programmatic out-of-home megoldás a Telekom kampányában

A Magyar Telekom elsőként alkalmazott programmatic digital out-of-home (PDOOH) megoldásokat hazai reklámközzétevők felületein futó kampányaiban. Az aktivitáson a WPP Medián belül a Wavemaker ügyfélmárka csapata mellett a programmatic team, reklámközzétevői oldalról pedig az IK...

Elhunyt Mattyaszovszky-Bardóczy Tímea

Hosszan tartó betegség után, életéne 51. évében elhunyt Mattyaszovszky-Bardóczy Tímea – közölte az IPG Mediabrands. Tímea pályafutása során meghatározó szerepet játszott a hazai televíziós reklámértékesítés fejlődésében. Rendkívüli munkabírásával, szakmai alázatával és példamutató profizmusával maradandó...

Nemzetközi piacra is elvinnék a különleges magyar produkciót

Különleges projektbe kezdett a Friends Club Hungary rendezvényszervező és produkciós cég, 2025. november 27-én, az MVM DOME-ban saját erőből megvalósít egy ötórás Depeche Mode koncertet, amelyben több, mint 140 magyar művész és alkotó vesz...

Cannes Lions és fesztiválszezon a Business Lounge-ban

A reklámvilág Oscarját rendezték meg júniusban Cannesban a Cannes Lions-on, ott volt Simon Krisztián, a Marketing&Média főszerkesztője is, aki erről mesélt a Business Lounge július másodikai adásában. Mindeközben közeleg hazánk legnagyobb fesztiválja, a Sziget,...

Digital Center

Jótékony célokra fordítja a One a Majkával megszüntetett megbízás fennmaradó összegét

A One Magyarország 2025. július 24-én azonnali hatállyal megszüntette Majoros Péter (Majka) márkanagyköveti megbízását, és az előadóművésszel való együttműködést lezártnak tekinti. A tavaly októberben, kétéves időtartamra megkötött szerződés alapján járó megbízási díj fennmaradó részét...

Ez szükséges a kiberbiztonsághoz

Mindennapi életünk és munkánk elválaszthatatlan része lett az online tér, amely – amellett, hogy kényelmet kínál – számos veszélyt is rejt. A kiberbiztonság kérdése ma már nem különül el munka és magánélet közt, ugyanazokat...

Jelentős lépés a humanoid robotok fejlesztésében

A kínai székhelyű Unitree robotikai vállalat bemutatta legújabb fejlesztését, a Unitree R1 humanoid robotot. A mindössze 25 kilogrammos modell nemcsak könnyű és mozgékony, hanem olyan árszinten válik elérhetővé, amely korábban elképzelhetetlen volt a humanoid...

Magyarországon is elérhetők a Samsung legújabb mobiljai

Magyarországon is elérhetőek a Samsung legújabb hajlítható okostelefonjai, a Galaxy Z Fold7 és a Galaxy Z Flip7 készülékek, valamint az új Galaxy Watch8 okosóra-széria. Az új készülékek nemzetközi bevezetésével a Samsung világszerte hozzájárulhat a...

Az oktatást is megváltoztatja a mesterséges intelligencia

Fejtörést, aggodalmat, szorongást okozott a mesterséges intelligencia megjelenése az oktatás területén is, mostanra azonban a tanárok és a diákok is egyre nagyobb potenciált látnak az AI forradalmában világszerte. A tanulók könnyebb és érthetőbb magyarázatokhoz...