- Hirdetés -

Kategória: Brand

- Hirdetés -

Környezetbarát akcióban a Springfield és a Nat Geo

Június elejétől együttműködik a Springfield és a National Geographic: a divatmárka egy környezetbarát kapszulakollekciót tervezett, hogy felhívja a figyelmet a tengeri élővilág sokszínűségére és...

Robottal erősít a Decathlon

A vásárlók egyre nagyobb elvárásokat támasztanak az áruházakkal szemben: gyorsabban, kevesebb várakozással szeretnének hozzájutni az online rendelt termékekhez. Ezekhez az igényekhez alkalmazkodva indította el...

Budapesten újított az adidas

Számos világváros után végre Budapesten is megnyílt az adidas RUNBASE mozgás- és futóközpont, amelynek célja, hogy egyedülálló bázist nyújtson az adidas Runners Budapest csapatnak...

Jön az igazi luxus az Airbnb-n

Luxusvillák, franciaországi kastély, toszkánai udvarház vagy akár egy egész sziget is kibérelhető az Airbnb újonnan indult szolgáltatása keretében. A hotelpiacot alaposan felforgató cég Airbnb...

Pókemberes projektben az Audi

Az Audi szponzorként támogatja a Sony Pictures gondozásában megjelenő „Pókember: Idegenben” film hollywoodi világpremierjét. A tisztán elektromos Audi e-tron mellett az Audi A7 és...

Erre számíthatnak a marketingesek

Az igazán trendi márkáknak olyan értékeket kell felmutatniuk, amikkel érzelmileg is azonosulni tudnak a fogyasztók, a marketing és kommunikációs szakmát a közeljövőben meghatározó trendek...

Kiköltözött a Lupa-tóra a Samsung

A Lupa-tó partján nyitotta meg a nyár egyik legizgalmasabb közösségi terét a Samsung. A Samsung Beach nem pusztán egy karibi szörfparadicsomokat idéző strand, színes...

Képzést nyújt és még fizet is az NNG

Egyedi, saját mérnökei által vezetett képzést indít a budapesti székhelyű autóipari szoftverbeszállító NNG Kft. A vállalat C++ Akadémiájának két-, vagy három hónapos képzései alatt...

Indul a T-Systems Akadémia

A T-Systems Akadémia idén indítja el először az SAP Akadémia modulját, melynek keretében 10 junior SAP tanácsadó és 10 junior SAP fejlesztő képzése kezdődik...

Balogh Péter: elsősorban mindig az embert és csapatot nézem

„Ha valamikor, akkor most nagyon jó startupnak lenni Magyarországon” – nyilatkozta Balogh Péter a startuponline.hu-nak, és senki másnak a szájából nem hangzik ez talán...

Siófok a Marketing Fővárosa

Rekordszámú nevezés érkezett az ötödik Országos Városmarketing Díj pályázatra, az idei év fődíjasa ismét Siófok lett. A díjátadónak a MédiapiacON konferencián a - Magyar...

Ez lesz a Balaton Sound hivatalos söre

Idén először a Dreher lesz a Balaton Sound hivatalos söre, amelynek a nevét az Aréna és a mellette található Chill zóna is felveszi majd....

Ismét kezd felértékelődni a hitelesség

Alkalmazkodóképesség, kíváncsiság és a legújabb technológiák alkalmazása – ezek jelenthetik a túlélés kulcsait a nagy globális márkák számára a rendkívül gyors változások korában a...

33 millió képponttal jön a legújabb tévé

Az LG Electronics (LG) az előrendelések teljesítésével Dél-Koreában megkezdi a világ első 8K OLED televíziójának (88Z9-es modell) értékesítését. A készülék Észak-Amerikában és Európában a...

Fényjátékkal ünnepel a Samsung

Különleges művészeti projekttel és belvárosi prémium üzlet megnyitójával ünnepli a Samsung 30 éves magyarországi jelenlétét. A jubileumi ünnepség központi témája a digitalizáció és a...

Az Amazon a legértékesebb márka

Egy év alatt több mint felével nőtt az Amazon márkaértéke és ezzel az első helyre ugrott a WPP és a Kantar legértékesebb márkákat bemutató...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Így spórolhatunk az ünnepek alatt

A magyar háztartások 80 százaléka 150 000 forint alatt szeretné tartani ünnepi költéseit a Wise kutatása szerint. Bár az ünnepi időszak a családról, ajándékokról és közös élményekről szól - váratlan kiadásokat is hozhat. Gyakran...

A munkáltatók fele nem tervez fizetésemelést jövőre

A magyar cégek összesen 52 százaléka tervezi a fizetések emelését 2026-ra, átlagosan 8 százalékos mértékben. Tavaly hasonló arányban nyilatkoztak így a vállalati döntéshozók, októberig mégis jelentősen több helyen volt bérfejlesztés. 2024-ben még csak a...

Az AI kilépett a képernyőről

A mesterséges intelligencia eddig főként digitális környezetben működött: chatfelületeken, hangasszisztensekben vagy ügyfélszolgálati rendszerekben. Az E.ON az INTREN digitális ügynökséggel közösen kiléptette az AI-t a virtuális térből a fizikai világba és megszületett Anna, az E.ON...

Új korszak kezdődik az építőiparban

Az előttünk álló év fordulópontot hoz az építőipar, a létesítményüzemeltetés és a teljes ingatlanszektor számára – derül ki a PlanRadar évzáró elemzéséből. A több évnyi kísérletezés után a digitális megoldások választható eszközökből a mindennapi...

102 éves TikTok-sztár az ELLE címlapján

Élete regénybe illő, stílusa pedig lehengerlő: a 102 éves Carole Roth, a TikTok ikonikus „nagyija” került az ELLE magazin friss lapszámának címlapjára. Carole – akinek neve Labubujával együtt robbant be a köztudatba – generációk...

Digital Center

Az AI kilépett a képernyőről

A mesterséges intelligencia eddig főként digitális környezetben működött: chatfelületeken, hangasszisztensekben vagy ügyfélszolgálati rendszerekben. Az E.ON az INTREN digitális ügynökséggel közösen kiléptette az AI-t a virtuális térből a fizikai világba és megszületett Anna, az E.ON...

Új korszak kezdődik az építőiparban

Az előttünk álló év fordulópontot hoz az építőipar, a létesítményüzemeltetés és a teljes ingatlanszektor számára – derül ki a PlanRadar évzáró elemzéséből. A több évnyi kísérletezés után a digitális megoldások választható eszközökből a mindennapi...

Felpörög a közép-európai adatközponti piac

A közép-európai adatközponti piac évről – évre dinamikus növekedést mutat. Az évtized végére akár meg is haladhatja a 7 milliárd dollárt a forgalom ezen a területen. A növekedés egyik legfontosabb csomópontja Prága, amely Németország,...

Népszerű az ingyenes mesterséges intelligencia képzés

Aktív hónapokat tudhat maga mögött a Gábor Dénes Egyetem (GDE), amely névadója születésének 125. évfordulója alkalmából júniusban Gábor Dénes emlékévet hirdetett. Az évforduló napjára szervezett Mesterséges Intelligencia Konferencián mutatta be a „MI Jövünk!” ingyenes...

Már a ruháinkat is a mesterséges intelligencia mossa

A mai rohanó életben egyre nagyobb igényünk van olyan megoldásokra, amelyek időt spórolnak, kímélik a ruháinkat és közben a környezetet is. A modern mosási-szárítási technológiák fejlődése ma már lehetővé teszi, hogy kevesebb energiával, kevesebb...