- Hirdetés -

Kategória: Brand

- Hirdetés -

Így küzd a játékhamisítók ellen a Mattel

A játékhamisítási kedv továbbra sem csökken, ami nem csak a több százmillió dolláros bevételkiesés miatt okoz fejfájást a gyártóknak. Az eredeti gyártmányokat a megtévesztésig...

Átalakul a népszerű életmód expo

Teljesen megújul az egyik legismertebb magyar sport és életmód expo, a Fitbalance. Május 4-én a Papp László Budapest Sportarénában minden eddiginél színesebb programmal, rengeteg...

Startup Safarival csalogat Budapest

Két hét és kezdődik az év egyik legnagyobb hazai startup rendezvénye, a Startup Safari. Az esemény keretében 3 nap mintegy 300 program várja az...

Dizájndíjat nyert az LG új OLED tévéje

Az LG termékeit 16 elismeréssel jutalmazták a világ egyik legelismertebb dizájnversenyén, az iF Design 2019 díjkiosztón, Münchenben. Az idén beérkezett, összesen 6 375 nevezés...

Fejlesztői versenyt hirdet az Airbus

Hazai készenléti szervek által használt appok fejlesztésére hirdet versenyt az Airbus DS SLC. A tét 1500 dollár csapatonként és a piacra lépés lehetősége. Critical App...

Elektromos rollerek lepik el Budapestet

Az innováció és a mikromobilitás valódi előnyöket kínál a budapestiek számára - mondta el Paloma Castro Martinez, a Lime nemzetközi kommunikációs igazgatója, a budapesti...

Fittebb lett a Pöttyös

Finom egyensúly, egészségesebb kivitelben: a klasszikus Túró Rudi évtizedek óta megszokott, harmonikus ízélményét kínálja a Fitt Pöttyös család legújabb tagja, immár harminc százalékkal csökkentett...

Új termékekkel erősít a Cerbona

Magyarországon is egyre nagyobb az igény a funkcionális élelmiszerek, valamint az egészségesebb összetételű illetve az egyedi fogyasztói csoportok speciális igényeit kiszolgáló termékek iránt. A...

A Budapest Airport a legjobb a régióban

Ismét a Budapest Airportot választották az utasok a Skytrax nemzetközi szavazásán a legjobb kelet-európai repülőtérnek. Ezzel egymás után hatodik alkalommal nyerte el a ferihegyi...

A legjobbak között a Campus Fesztivál

Újabb elismerés Debrecennek, 2017 után, második alkalommal választotta be az európai fesztiválokat minősítő szervezet, az EFFE (Europe for Festivals, Festivals for Europe) a legrangosabb...

Energiaitallal erősít a Coca-Cola

A Coca-Cola Magyarország, a vállalat történetében először, a Coca-Cola termékcsaládja részeként energiaitalt dob piacra. 2019. március 28-án jelentette be a Coca-Cola Magyarország, hogy bővíti...

Új dimenzió az eseményhelyszínek piacán

(x) „Közeleg a gyerek születésnapja, az otthonom pedig nem alkalmas egy zsúr megtartására, ezért keresek egy izgalmas helyet, ahol a gyerekek kedvükre tombolhatnak, játszhatnak,...

Új ízzel várja a tavaszt a Soproni

Új, gyümölcsösen üde sörkülönlegességgel jelentkezik a Soproni: az Óvatos Duhaj Meggy Ale április elején kerül a boltokba. Magyarország első nagyüzemi meggy ale-jével visz újabb színt...

Gamer laptoppal erősít a Lenovo

A Lenovo itthon is megmutatta legújabb gamer laptopját, az Y740 modellt. A termék tulajdonságainak részletes bemutatása mellett, egy kerekasztal-beszélgetés során, a márka képviselői és...

Erdőirtásmentes kakaótermelésért dolgozik a Mars

Az erdők megőrzéséért tesz további lépéseket a Mars Wrigley édességgyártó. A vállalat már több mint 100 éve gyárt csokoládét, és a világ egyik legnagyobb...

Női pilótákkal erősít az easyJet

222 nő dolgozik pilótaként az easyJetnél, ez 2015-höz viszonyítva 73 százalékos növekedést jelent. Ezzel előreláthatóan az év végéig 18 százalék lesz a női pilóták...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Új korszak kezdődik az építőiparban

Az előttünk álló év fordulópontot hoz az építőipar, a létesítményüzemeltetés és a teljes ingatlanszektor számára – derül ki a PlanRadar évzáró elemzéséből. A több évnyi kísérletezés után a digitális megoldások választható eszközökből a mindennapi...

102 éves TikTok-sztár az ELLE címlapján

Élete regénybe illő, stílusa pedig lehengerlő: a 102 éves Carole Roth, a TikTok ikonikus „nagyija” került az ELLE magazin friss lapszámának címlapjára. Carole – akinek neve Labubujával együtt robbant be a köztudatba – generációk...

A Kossuth téren parkol Barbie lakóautója: elindult a Mattel Fake OOH reklámkampánya

A Mattel magyarországi képviselete adventre időzítette első, teljes egészében digitális illúziókra épülő outdoor kampányát. A 2025. december 5-én indult akcióban Barbie életnagyságú lakóautója végighajt a Lánchídon, majd letáborozik a Kossuth téren; míg a gigantikus...

Már közel 500 nevezés érkezett a Marketing Diamond Awards-ra

Eddig már közel 500 ügynökségi és megbízói nevezés érkezett a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) idei Marketing Diamond Awards felhívására, így továbbra is a legtöbb nevezést vonzó hazai szakmai díjnak számít. A szövetség idén is...

4iG: nem áll szándékunkban megvenni az RTL-t

Nem áll szándékában az RTL Magyarország megvásárlása és nem is tárgyalnak erről a televíziótársaság tulajdonosaival – jelentette be a 4iG Nyrt.. A társaság részletesebb információkat közölt a 4iG Műsorszóró Kft. eladásáról is, amit a...

Digital Center

Új korszak kezdődik az építőiparban

Az előttünk álló év fordulópontot hoz az építőipar, a létesítményüzemeltetés és a teljes ingatlanszektor számára – derül ki a PlanRadar évzáró elemzéséből. A több évnyi kísérletezés után a digitális megoldások választható eszközökből a mindennapi...

Felpörög a közép-európai adatközponti piac

A közép-európai adatközponti piac évről – évre dinamikus növekedést mutat. Az évtized végére akár meg is haladhatja a 7 milliárd dollárt a forgalom ezen a területen. A növekedés egyik legfontosabb csomópontja Prága, amely Németország,...

Népszerű az ingyenes mesterséges intelligencia képzés

Aktív hónapokat tudhat maga mögött a Gábor Dénes Egyetem (GDE), amely névadója születésének 125. évfordulója alkalmából júniusban Gábor Dénes emlékévet hirdetett. Az évforduló napjára szervezett Mesterséges Intelligencia Konferencián mutatta be a „MI Jövünk!” ingyenes...

Már a ruháinkat is a mesterséges intelligencia mossa

A mai rohanó életben egyre nagyobb igényünk van olyan megoldásokra, amelyek időt spórolnak, kímélik a ruháinkat és közben a környezetet is. A modern mosási-szárítási technológiák fejlődése ma már lehetővé teszi, hogy kevesebb energiával, kevesebb...

A magasabb fizetésért érteni és használni is tudni kell az AI-t

A napi szinten generatív mesterséges intelligenciát használó munkavállalók magasabb fizetést, nagyobb munkahelyi biztonságot és termelékenységet tapasztalnak – miközben a globális munkaerő egyharmada rendszeresen túlterheltnek érzi magát. A PwC idei Global Workforce Hopes and Fears...