- Hirdetés -

Kategória: Brand

- Hirdetés -

Díjat nyert a L’Oréal

A Los Angeles-i székhelyű, Korn Ferry globális szervezeti tanácsadó cég minden évben felméri, hogy melyik cégnél szeretnek leginkább dolgozni a munkavállalók. Idén 530 szervezet...

Ez az együttes képviseli Magyarországot

A magyar nézői szavazatok alapján a 2018-as MTV Europe Music Awards hazai győztese a Follow The Flow, így november 4-én ők képviselhetik Magyarországot a...

Megvannak a legjobb bloggerek

A Cosmopolitan magazin 2018-ban immár ötödször díjazta Magyarország legjobb bloggereit, és első alkalommal a legbefolyásosabb influencereit. A díjakat az idén már kétnaposra bővült Cosmopolitan...

Ez győzte meg Bruce Willist

Az adott brand értékei mellett a vállalati kultúrát is fontos szem előtt tartani a sikeres márkaépítés érdekében – mondta el az mmonline.hu-nak adott interjúban...

Fontos akcióban az Ericsson

Az Egyesült Nemzetek Szervezete az Ericssont választotta arra, hogy a világ különböző pontjain tevékenykedő békefenntartó missziókat saját LTE hálózatokkal ellátva a küldetések szempontjából kritikus...

Okosmobillal forgatott a JETLAG

A Huawei legújabb készülékével, a Mate 20 Pro-val készítette el új videoklipjét a JETLAG. Az Anti Fitness Club egykori frontembere és bandája Kínában forgatta...

Különlegességek az MTV díjátadóján

Az MTV bejelentette a 2018-as EMA fellépőinek listáját. A magyar MTV élőben közvetíti a díjátadó gálát, melyen fellép Nicki Minaj, a Grammy-díjas Alessia Cara,...

Így búcsúzik a Telekom

19 évet töltött a Krisztina körúton, most a székházzal szembeni plakáton mond búcsút korábbi főhadiszállásának a cég. A Telekom dolgozói szinte második otthonukként tekintettek Krisztinavárosra:...

Kitűnni a reklámzajból – interjú Bene Nikolettával

Tudatosabb, gyorsabb, ravasszabb, informáltabb – ez jellemzi napjaink fogyasztóit Bene Nikoletta, a Spar Magyarország marketing vezetője szerint. A november 14-16. közötti Marketing Summit második...

Matricákkal újított a Topjoy

A magyar brandek között elsőként a Kraftwork reklámmanufaktúra partnere, a Topjoy használ GIPHY-sticker csomagot márkakommunikációs célokra. A Topjoy hangulatjeleket mostantól Instagram Stories-ban, Messengerben és...

Új márka a hazai sörpiacon

Ezentúl nálunk is kapható Olaszország összetéveszthetetlen karakterű söre, a frissítő Peroni Nastro Azzurro. A világszintű eladásokban élen járó olasz sörmárka valóságos stílusikon, amelyet elsőrangú...

Díjazták a márkaépítőket

Idén harmadik alkalommal adták át a BrandExcellence elismerést, amely az elmúlt egy év legkiválóbb márkaépítési teljesítményét elismerő szakmai díj. A kiválósági díj objektív mérőszámok...

Hekkereket versenyeztet a Kaspersky

A Kaspersky Lab negyedik alkalommal indítja el a Capture the Flag (CTF) elnevezésű nemzetközi ipari biztonsági versenyét, amelynek keretében etikus hekkerek, vagyis jófiúk tehetik...

Zenés programra hív a Dreher

A hiphopban utazó dunaújvárosi Beatkoho, valamint az elektronikus és pop elemeket vegyítő alternatív rockot játszó The Palace koncertjével zárul október 25-én a DreherFeszt Felfedező...

Új kiadvány a márkaépítésről

Az a célunk immár második éve, hogy egy white paper elkészítésekor közös szakmai munkára invitáljuk a hazai marketing szakmai képviselőit – mondta el a...

Innovátorokkal és a legsikeresebb marketingesekkel jön a Marketing Summit

Az egyes témakörök jobb megismerését segítő workshopokkal, illetve a hirdetők gondolkodásába bepillantást engedő kerekasztal-beszélgetésekkel készülnek idén a Marketing Summit Hungary szervezői – tudtuk meg...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Nézzük, mit hoz a jövő! – 2. rész

Nem volt könnyű év 2025, és várhatóan 2026 is nagyon komoly kihívásokat tartogat majd. Az alábbiakban a Marketing&Media szerkesztőbizottsági tagjainak hagyományos évértékelőit és piaci előrejelzéseit közöljük. Az out-of-home egyre hatékonyabb JAMNICZKY TÍMEA, JCDecaux Hungary, vezérigazgató Idén is...

Jövőre TOP50 Award Ceremony!

Az év vége közeledtével elkészítettünk egy digitális lapozgatós Marketing&Media kiadványt, amelyben összegyűjtöttük az idei top 50 rangsorainkat. Médiásat, marketingeset, kommunikációsat, digitálisat. A listák mellett a zsűrikkel és az elemzésekkel. Ezekkel a rangsorokkal futunk majd neki...

Rengeteg ingyenes tartalom a Net4+ karácsonyi akciójában

Ingyenes karácsonyi filmekkel és exkluzív sporttartalmakkal ajándékozza meg karácsonykor a nézőit a Network4 Media Group. A NET4+ streamingszolgáltató applikációjában és honlapján már elérhetőek a karácsonyi filmek és ötvennél is több sportvideó várja a kikapcsolódni...

Különleges magyar fejlesztésekkel jön a Discovery népszerű sorozata

Az önvezető autók és drónok világába kalauzolja a nézőket a nemzetközi ismeretterjesztő csatorna, a Discovery egyik sikersorozata, a Made In Gyetván Csabával, amely ezúttal a HUN-REN SZTAKI Rendszer- és Irányításelméleti Kutatólaboratóriumába (SZTAKI SCL) látogatott...

Év végi hajrá a kiberbűnözőknél – tippek arra, hogyan ne kerüljünk bajba

Az év végi ünnepi időszak az egyik legtermékenyebb szezonja az online- és kiberbűnözőknek. Az ünnepek előtt megszaporodnak az internetes vásárlások és forgalom, azonban lankad a figyelem, hiszen igyekszünk minél hamarabb beszerezni az ajándékokat. Az...

Digital Center

Év végi hajrá a kiberbűnözőknél – tippek arra, hogyan ne kerüljünk bajba

Az év végi ünnepi időszak az egyik legtermékenyebb szezonja az online- és kiberbűnözőknek. Az ünnepek előtt megszaporodnak az internetes vásárlások és forgalom, azonban lankad a figyelem, hiszen igyekszünk minél hamarabb beszerezni az ajándékokat. Az...

Nagy bejelentést tett a One: ingyen lesz karácsonykor a korlátlan mobilnet

A One Magyarország 2025. december 24. és 26. között díjmentes, korlátlan belföldi adatforgalmat biztosít korlátlan adatcsomaggal nem rendelkező előfizetőinek. A szolgáltató ünnepi bevezető kampánya keretében 2026. január 12-ig valamennyi vezetékes és műholdas TV-előfizetője díjmentesen...

Kiderült, mennyire vagyunk védtelenek a mesterséges intelligenciával szemben

A „Kulcs te vagy!” kampány keretében a Médiaunió Alapítvány egy többgenerációs kísérletben vizsgálta, hogyan hat a mesterséges intelligencia az emberek valóság érzékelése. Fiatalok és idősebbek próbálták eldönteni, mely tartalmak valódiak és melyeket készítette MI....

Mesterséges intelligenciával okosítja az autózást az LG

A mobilitási technológiák területén globális vezetőnek számító LG Electronics a 2026-os CES kiállításon (amit Las Vegasban rendeznek meg 2026. január 6. és 9. között) mutatja be új, mesterséges intelligencia-alapú fedélzeti platform (AI Cabin Platform)...

Üzleti kockázat lehet a lakosság hiányos digitális felkészültsége

A Kingston Technology Europe Co LLP, a memóriatermékek és technológiai megoldások terén világvezető Kingston Technology Company, Inc. egyik társvállalata, a magyar lakosság* adatbiztonsági tudatosságáról és adatvédelemmel kapcsolatos szokásairól készített felmérést az Europion piackutatóval közösen....