Iratkozz fel napi hírlevelünkre és kerülj képbe a média, az ügynökségi és a reklám világ legfontosabb híreivel.
- Hirdetés -
Kategória: Brand
- Hirdetés -
Skandináv cucokkal csábít a SPAR
A SPAR Magyarország májustól szeptember elejéig tartó új promóciója során prémium minőségű, praktikus bőröndöket, táskákat és hátizsákokat kínál, amelyek utazáshoz, kiránduláshoz, vagy akár munkába...
Erősen indította az évet a UPC
Az első negyedévben 2,093 millióra nőtt a UPC Magyarországnál vásárolt előfizetések száma, ez 7,6 százalékos növekedést jelent az egy évvel korábbihoz képest, a társaság...
Rezsicsökkentő innováció
Forradalmasíthatja a lakásfelújítást és -fűtést a következő évtizedekben az a speciális falfesték, amelynek fejlesztésébe kezdett a Poli-Farbe Vegyipari Kft. és a Budapesti Műszaki és...
Díjazták a Cewe Fotókönyvét
Huszonkilenc neves nemzetközi fotómagazin kiadója választotta meg idén a TIPA World Awards 2018 nyerteseit. A „Best Photo Print Service“ kategóriában az effektlakkozott borítóval ellátott...
Díjat nyert a Waberer’s
Hazai cég még nem kapott olyan magas elismerést, mint most a Waberer’s. A közúti fuvarozó cég az SAP innovációs díját vállalatirányítási rendszerének átfogó és...
VR filmmel jön a Lenovo
A cannes-i fesztiválon debütál a Lenovo és a The Wild Immersion Lenovo Mirage Solo önálló DaydreamTM VR headseten futó virtuális valóság filmje, amellyel a...
Változások a GroupM Akadémián
A Central Médiacsoport partnerként csatlakozott a GroupM utánpótlásnevelő programjához, így a júniusban induló következő képzésre alaposan megújul a kezdeményezés.
Immár ötödik képzési körét indítja októberben...
Litkey Farkas lett a Ford új márkanagykövete
Újabb világbajnok és olimpikon sportolóval erősíti kommunikációját a Ford, a márka prémium kategóriás modellje, a Ford Edge márkanagykövete a vitorlázó, Litkey Farkas lett.
Litkey Farkas...
Már hárommillió magyar vásárol online
Tavaly az egy évvel korábbinál 7 százalékkal több, 3 millió hazai fogyasztó vásárolt online a GKI Digital felmérése szerint. Az egy főre jutó vásárlások...
Bevette a Star Wars-csapat Ferihegyet
Sokan kapták fel a fejüket a budapesti Liszt Ferenc Repülőtéren induló járatukra várakozók közül, amikor a hangosbemondóban a Han Solo nevű utast figyelmeztették, hogy...
Nagyot újít a Heineken
Négy vendéglátóhelyen indul, de a Heineken Hungária futótűzként terjesztené tovább „műanyagpohár mentes május” mozgalmát, amelynek keretében szakítanak a megszokott műanyag söröspoharakkal és lebomló, növényi...
Erősít a BMW
A végeláthatatlan utazásokra tervezett, végtelenül sokrétű luxusautó hajtáslánc-palettája most először egy kivételesen hatékony, négyhengeres dízelmotorral bővül.
2018 júliusától a BMW 6-os Gran Turismo hajtáslánc-palettája egy...
Erre készül a Volkswagen
Hálózatba kapcsolt járművek, automatizált vezetés, digitális járműtervezés, kvantumszámítógépek, mesterséges intelligencia vállalati környezetben, blokklánctechnika, telekocsi szolgáltatások, járműkonfigurátor a virtuális valóságban, felhasználói élmény élőben és egy...
Díjeső a Lidlnél
Újabb három díjjal lett gazdagabb a Lidl Magyarország: Az Év Boltja versenyen a budapesti, Váci úti műemlék épületben megvalósított Lidl-áruház lett a 2018-as közönségszavazás...
Brüsszelben újított a Lexus
A Lexus különleges, exkluzív business lounge-ot nyitott Brüsszel repterén. A Brussels Airlines légitársaság „THE LOFT” business-várójában kiépített, a nemzetközi utazók pihenésének szentelt új teret...
Playstation-ös újítás az Auditól
A tisztán elektromos Audi e-tron Vision Gran Turismo tanulmányautóval az Audi egy különleges formában varázsolja kézzel fogható élménnyé az elektromos mobilitást. Az eredetileg kizárólag...
- Hirdetés -
Legolvasottabb
Keveset tudnak a felhasználók a digitális biztonságról
Hamis biztonságérzet jellemzi a magyar társadalmat a kiberbűnözéssel kapcsolatban: miközben az áldozatok száma éves szinten tízezres, az okozott károké pedig immár tízmilliárdos nagyságrendű, még a legfelkészültebbnek gondolt 18-29 évesek digitális biztonsági tudása is alig...
Gyerekekiktől féltik mobiljukat az európaiak
A HONOR új kutatása feltárja a gyermekek kezébe kerülő telefonok valódi költségeit: az európai felnőttek 47 százalékát érinti gyermekekkel kapcsolatos okostelefon-malőr. Kádban fürdetett, WC-be ejtett, lépcsőn legurult készülékek: a megkérdezettek 36 százaléka bevallotta, hogy...
Ezek a legnépszerűbb farsangi jelmezek az idén
A Pepita.hu friss felmérése szerint a szülők 41 százaléka vásárol jelmezt gyermekének farsangra, míg 35 százaléka otthon készíti el. A legtöbb szülő számára a jelmez egyedisége fontosabb, mint az, hogy mennyire divatos vagy mennyibe...
Kiderült, mikor folytatódik a The Last of Us
Április 14-én, hétfőn indul útjára a The Last Of Us régóta várt második évada. Premier kizárólag a Max kínálatában és az HBO csatornáin.Az első évad eseményeit követő öt év béke után Joelt és Ellie-t...
Díjazták a leginspirálóbb vezetőt
252 hazai vezérigazgató véleménye alapján harmadik alkalommal ítélte oda Az Év Leginspirálóbb Vezetője Díjat a PwC Magyarország. A kitüntetéssel olyan hazai cégvezetőt ismernek el, akire a magyarországi vállalatvezetők példaképként tekintenek. Idén a Richter Gedeon...
Don't Miss
Díjazták a leginspirálóbb vezetőt
252 hazai vezérigazgató véleménye alapján harmadik alkalommal ítélte oda Az Év Leginspirálóbb Vezetője Díjat a PwC Magyarország. A kitüntetéssel olyan hazai cégvezetőt ismernek el, akire a magyarországi vállalatvezetők példaképként tekintenek. Idén a Richter Gedeon...
Shopfully néven alakul újjá az Offerista
Az Offerista Group, Európa legnagyobb digitális kiskereskedelmi marketinghálózata bejelentette, hogy Shopfully néven működik tovább. Ez a mérföldkő a Shopfullyval való teljes kereskedelmi és márkaintegrációt jelenti, amellyel a vállalat Európa vezető Drive-to-Store szereplőjévé válik.Az Offerista...
Autóipari konferenciával bővült az Indamedia rendezvény-portfóliója
Az Indamedia kiadócsoporthoz tartozó DisplayNOW Zrt. megvásárolta a Maxime&Partners Kft.-től az Automotive Summit rendezvények szervezéséhez kapcsolódó jogokat, így idén tavasszal már a nagy múltú médiavállalat bonyolítja le a nívós autóipari szakmai konferenciát.A DisplayNOW Zrt....
Pályázatot hirdettek a HUSAT missziós jelvényének megtervezésére
Pályázatot hirdet a 4iG Űr és Védelmi Zrt. a HUSAT Program egyedi missziós jelvényének megtervezésére. A „HUSAT” a legnagyobb magánkezdeményezésben és finanszírozásban megvalósuló műholdprogram Magyarországon és a kelet-közép-európai régióban.
A pályázaton 2 kategóriában a...
Bedőlnek az álhíreknek a fiatalok
A fiatalok több mint felére veszélyt jelentenek az álhírek – derül ki az első Nagy Diák TudatosNet Teszt válaszaiból. Az országos edukatív játékot másodjára is elindította a DUE Médiahálózat és a Yettel többek közt...