Iratkozz fel napi hírlevelünkre és kerülj képbe a média, az ügynökségi és a reklám világ legfontosabb híreivel.
- Hirdetés -
Kategória: Brand
- Hirdetés -
Új magyar márka a pezsgőpiacon
Új, prémium minőségű, magyar pezsgőmárka érkezett a hazai piacra, amelyet tudatosan nem értékesítenek az ital legnépszerűbb időszakában: december közepétől január elejéig. Az éves hazai...
Versengtek a fiatalok
Több mint félezer fiatal vett részt idén az NN Biztosító InsuRace nevű üzleti szimulációs versenyén, ahol a jelentkezőknek egy biztosítótársaság vezetőjeként kellett – több...
Új lehetőségek a Huawei-től
A Huawei Technologies közvetlenül Magyarországról is elérhetővé tette több, a kiberbiztonságot növelő támogatását, illetve védelmi szolgáltatását, amelyek menedzsment és technológiai szinten is segítik a...
Nem állt le a fejlesztésekkel a SPAR
Kistarcsán új SPAR áruházat vehettek birtokba a vásárlók, további öt városban pedig komoly fejlesztést hajtott végre novemberben a vállalat. Összesen több mint 1,7 milliárd...
Különleges technológiát vetett be az aukciósház
A kiterjesztett valóság (AR) technológiát vetette be a Kováts testvérpár által alapított új művészeti aukciósház, hogy demokratizálja a műtárgyakhoz való hozzáférést.
A Dobossy Aukciósház elsősorban...
Közép-Európában is felkapták a tartalommarketinget
A közép-kelet-európai piacoknak megvannak a maguk Kendall Jennerjei és Mark Fischbach-jai – utóbbi horrorjáték-kommentárjaival ért el 7 milliárd megtekintést és ezzel 2017 legnépszerűbb influencere...
Díjazták a K&H a programját
Lehetőség, hogy több területen fejlődjenek és folyamatosan tanuljanak - ezt szeretnék a fiatalok az első munkahelyükön. Ehhez azonban lendületes és támogató karrierprogramokra van szükség...
Bővül az Év Üzletembere díj
A cégek, amelyek nem keresik a legújabb megoldásokat, nem maradhatnak versenyben. Ezt a trendet követve újította meg idén az EY Magyarország az EY Az...
Élen a CBRE
A Construction and Investment Journal (CIJ), a közép- és kelet-európai régió egyik vezető ingatlanpiaci magazinja 2017-ben is díjazta a legjobb ingatlancégeket és projekteket Magyarországon....
Díjazták a jó marketinget
November 15-én került sor a harmadik Országos Marketinggyémánt Díj pályázat díjátadójára, amelynek az MMSZ 28. Országos Marketing Konferenciája adott otthont.
A marketing szakma első számú...
Változás a sörpiacon
Termékcsaláddá alakul a Soproni Óvatos Duhaj, a hatalmas sikerű nyáron debütált innováció, a Soproni Óvatos Duhaj IPA után újabb sörkülönlegesség viseli a nevet novembertől.
A...
Vesztésre állnak a helyi márkák
A fogyasztók világszerte egyre inkább a globális márkákat preferálják a helyben előállított termékekkel szemben, derül ki a Nielsen piackutató legújabb tanulmányából. A magyarok leginkább...
Újított a szállodacsoport
Az AccorHotels 2017. november 19-én ünnepelte fennállásának 50. születésnapját. Az évfordulón a szállodacsoport új szolgáltatást jelentett be, amely szakít a hagyományos felfogással, miszerint a...
Díjeső a Samsungnál
A CES Innovation Awards 2018 rendezvényen 28 termékkategóriában díjazták a leginnovatívabb megoldásokat a fogyasztói elektronikai technológia terén. A Samsung 36 legújabb termékét ismerték el...
Továbbra is élen az OTP
Az OTP Bank vagyonkezelési üzletága a mértékadó Financial Times gazdasági lapcsoporthoz tartozó, The Banker és Professional Wealth Management szakfolyóiratok által szervezett Global Private Banking...
Díjat nyert a Vodafone
A kifejezetten Y és Z generációs fiatalok számára fejlesztett állásportál, a Zyntern egy különleges versenyen, a Zynternship Awardson díjazza a legjobb gyakornoki és pályakezdő...
- Hirdetés -
Legolvasottabb
Az online térben is hódítanak a digitális tárcák
Forradalmian berobbant a digitális tárcák alkalmazása az idei évben. Az online fizetési megoldásokat nyújtó magyar Barion felületén 2024 elején még csak a forint tranzakciók 10 százalékát, október végére viszont már 25 százalékát bonyolították Apple...
A Bajnokok Ligája tökéletesen hozza a számokat
Hosszú interjút adott a Telexnek Vidus Gabriella, az RTL Magyarország vezérigazgatója, amelyben többek között szóba került a streamingszolgáltatásuk és a Bajnokok Ligája közvetítések, illetve a 4iG-vel kötött megállapodásuk is.
Konkrét számokat ugyan nem közölt...
Megújult weboldallal folytatja a FleishmanHillard Budapest
A FleishmanHillard Budapest, korábbi nevén Café PR, elindította az új névhez illeszkedő új weboldalát a www.fleishmanhillard.hu címen. Ez a lépés az ügynökség történetének új fejezetét jelzi, amely a digitális jelenlét megerősítésével és az ügyfelekkel...
Végtelen szórakozást ígér a Direct Now app
Fedezd fel a legjobb műsorokat és szerezz élményeket a Direct Now alkalmazásban, ahol a csatornák élő adásai mellett a folyamatosan bővülő videótárban is böngészhetsz. Akár könnyed szórakozásra vágysz, akár egy kis borzongás hiányzik az...
Rádiós döntést hozott és eljárásokat indított a Médiatanács
Újabb rádiós médiaszolgáltatási lehetőség használatára kiírt pályázaton hirdetett nyertest a Médiatanács a november 26-i ülésén. A testület hatósági eljárás indított a TV2 ellen a Tények Plusz egyik adása miatt.
A Mosoly Média Nonprofit Kft. lett...
Don't Miss
A hazai kortárs művészet előtt tiszteleg az ACG
Idén ünnepli 20. születésnapját a hazai kreatív szektor megkerülhetetlen szereplője, az ACG. Az évforduló apropóján az ügynökség egy egyedülálló kiadványban, az ACG TWENTY Bookazine-ban tiszteleg azon hazai kortárs alkotók előtt, akik munkásságából az elmúlt...
A tudatos teremtésről írt könyvet Lakatos Zsófia
„Éld az álmod!” a címe Lakatos Zsófia új könyvének, amely egy egészen különleges témáról, a tudatos gondolkodásról, tervezésről, teremtésről szól. Az ismert pr-szakember szerint az üzleti világban egyre nagyobb szükség van a mentális jólétre,...
Megjelent Ferling József új könyve
Ferling József legújabb könyvében egy különleges világba hívja magával olvasóit: üzletembereket, cégvezetőket, PR, és marketingszakembereket. Mindenkit, aki a hitelességét megőrizve szeretne láthatóságot és reflektorfényt kapni ebben az információkkal telített világban.A hírnév millió apró, egymáshoz...
Új irodába költözött a Madhouse
A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...
Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam
Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...