- Hirdetés -

Kategória: Brand

- Hirdetés -

Különleges fotók LEGO- és Star Wars-rajongóknak

A tehetséges fiatal fotósnak, Lampert Benedeknek köszönhetően a legújabb Star Wars film izgalmas jelenetei elevenednek meg előttünk. Az új LEGO Microfighter szetteket egy kreatív...

Vízre száll a Cartoon Network

A Turner és a szingapúri Oceanic Group – egy megállapodás keretében – elindítják a Cartoon Network Wave nevű brandingelt óceánjáró hajót. A világ leghíresebb rajzfilmfigurái...

Duplázott a Dubicz Borászat és Szőlőbirtok

A múlt évben 2016-hoz képest megduplázta kereskedelmi forgalmát a Mátrai Borvidéken 110 hektár szőlőültetvénnyel rendelkező Dubicz Borászat és Szőlőbirtok. A családi vállalkozás emellett számos...

Kreatív ügynökséget választott a Telenor

A Telenor marketingcsapata az Artificial Groupban találta meg azt a friss gondolkodású, energikus ügynökséget, akikkel – a lokalizációs feladatok ellátása mellett – saját fejlesztésű,...

Erre készül a Microsoft

Futurisztikus szakmai tartalmakkal, neves előadókkal és a 22. századot idéző vívmányokkal várja az érdeklődőket az oktatás high-tech show-ja, a londoni Bett. Az idei eseményre...

Új gyakornoki programot indít a GroupM Akadémia

A tervek szerint 2018. február végén kezdődik a következő képzés, a toborzás már folyik. Az akadémisták Magyarország legnagyobb médiaügynökségi csoportjánál szerezhetnek gyakorlatot. MediaAllStar néven indít...

Nagy lépést tesz a SPAR

A SPAR Ausztria csoporthoz tartozó szlovén, horvát, olasz és magyar szervezetek legkésőbb 2025-től nem árulnak majd ketreces tartásból származó tojásokat. Ezzel egyidejűleg pedig bővítik...

Újított a Nike

Londonban debütál a Nike első futócipője, amely a legújabb, Nike React habtechnológia segítségével készült, hogy extra védelmet nyújtson a futók számára. A hosszú kísérletezés...

Újabb rekord a BMW-nél

Az előző évhez képest 13 százalékkal több BMW és 59 százalékkal több MINI modellt értékesített 2017-ben a BMW Group Magyarország. Az összesen közel 3...

Ez jelentheti a marketing jövőjét

A marketingvezetők 82 százaléka szerint a fogyasztók megfelelő elérése, 79 százaléka szerint a kampányok működtetése, míg 77 százaléka szerint a kampány hatékonyságának bizonyítása a...

Mindenhez szükséges a kreativitás

A hazai reklámfotózás kezdeteiről, a 90-es évek aranykoráról is beszélt az mmonline.hu-nak adott interjúban Máté Gábor fényképész, reklámfotós, egyetemi tanár. Beszélt arról is, hogy...

Jönnek az elektromos Infinitik

Az új Infiniti modellek elektromos hajtáslánccal is elérhetőek lesznek 2021-től. Az Infiniti ugyanebben az évben elindítja az első tiszta elektromos járművet. Az elektromos járművek...

Nagyot alkotott a Toyota

A Toyota különleges kivitellel ünnepli a legendás Hilux 50. évfordulóját. Az egyedi külső és belső dizájn-megoldásokkal révén azonnal felismerhető Hilux Invincible 50 talán kiválóan...

Így ünnepel a Nike

Március 26-án ünnepli 31. születésnapját a világ első, szabad szemmel is látható légtalppal készült futócipője. A Nike Air Max 1 debütálása új szintre emelte...

Új csokit dob piacra a Nestlé

A Nestlé a világon elsőként dob piacra rubin csokoládéval készült édességet. A forradalmi újdonság a világsikerű KitKat termékcsalád új tagja lesz, KitKat Chocolatory Sublime...

Újabb díjat kapott a Sziget

A Line-up of the year, azaz a tavalyi év legjobb zenei felhozatalának díját vehették át a Sziget képviselői az European Festival Awards, a fesztiválok...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Több a bizonytalanság a hirdetők körében – interjú Kosaras Klaudiával

Az áremelések ellenére költséghatékonyság alapján a televíziós hirdetés a legkedvezőbb – nyilatkozta lapunknak Kosaras Klaudia. Az Atmedia kereskedelmi vezetője elmondta is: most is jó a helyzet, de azt látják, hogy a tavalyihoz hasonló mértékű...

200 milliárd fölött a digitális reklámpiac

A múlt évben átlépte a 200 milliárd forintos határt a digitális reklámköltés Magyarországon – derül ki az IAB Hungary AdEx jelentéséből. A várakozásokat bemutató AdExpect kutatás szerint a szakemberek szerint a teljes digitális reklámpiac...

Hazai fejlesztés a KGM régiós rebranding kampánya

Az itthon is egyre nagyobb népszerűségnek örvendő dél-koreai autógyártó, a SsangYong KGM márkanéven folytatja tovább működését. Az autómárka régiós átalakulását támogató koncepciót a Mediator fejlesztette, továbbá az ügynökség felelt az image film forgatásáért, illetve...

Beck Zsófia lett a BCG integrált energiaközmű szegmensének globális vezetője

Beck Zsófia, a Boston Consulting Group (BCG) kelet-közép európai energiaiparért felelős ügyvezető-igazgató partnere lett a cég integrált energiaközmű szegmensének globális vezetője.Ez az első alkalom, hogy a tanácsadó cég a budapesti irodájából nevez ki vezetőt...

Változás a DIGI-nél

A DIGI ügyfelei 2025. március 31-től D-Ügyfélkapu néven, megújult One-os arculattal érhetik el a korábbi DIGI Ügyfélkapu alkalmazást. Az alkalmazás funkciói és a felületen használt felhasználónevek és jelszavak változatlanok maradnak. 2025. január 1-jétől One...

Digital Center

Változás a DIGI-nél

A DIGI ügyfelei 2025. március 31-től D-Ügyfélkapu néven, megújult One-os arculattal érhetik el a korábbi DIGI Ügyfélkapu alkalmazást. Az alkalmazás funkciói és a felületen használt felhasználónevek és jelszavak változatlanok maradnak. 2025. január 1-jétől One...

Egyre okosabbak a hűtőszekrények

A Samsung bejelentette legújabb okoshűtőszekrény-kínálatának nemzetközi bevezetését, megerősítve ezzel a CES 2025 kiállításon bemutatott „Képernyők mindenhol” vízióját. Az új termékcsalád részeként a négyajtós hűtőszekrény 9 hüvelykes AI Home kijelzővel érkezik, míg a Side-by-Side modell...

Kiderült, felismerik-e a magyarok az online átveréseket

A magyar internetfelhasználók több mint fele (65%) úgy véli, hogy képesek lennének felismerni egy hamis e-mailt. Az e-mail valódiságának ellenőrzése során a magyarok elsősorban a feladó címére, a link vagy melléklet jelenlétére, a feladó...

Újabb fontos mérföldkő a magyar űripari központ történetében

Az ütemtervnek megfelelően halad a Közép-Kelet Európában egyedülálló, magánberuházásban több mint 10 milliárd forintból megvalósuló űrtechnológiai gyártóközpont építése Martonvásáron. A 4iG Csoporthoz tartozó REMRED Zrt. REMTECH névre keresztelt űrközpontját a tervek szerint 2026. második...

Már a magyar cégeket is mesterséges intelligenciával támadják

Idehaza is a vállalati visszaélések mindennapos eszközévé vált a mesterséges intelligencia (MI) – mutat rá az EY 50 magyar compliance- és biztonsági vezetővel készített kutatása. A szakemberek szerint a korábban bevált biztonsági rutinok már...