- Hirdetés -

Kategória: Brand

- Hirdetés -

Innovatív ötleteket díjaz a L’Oréal

Vezető világmárka menedzserének bőrébe bújhatnak azok az egyetemisták és főiskolások, akik jelentkeznek a L’Oréal Brandstorm esettanulmány versenyre. A jelentkezés március 7-én zárul. 2018-ban is folytatódik...

Tehetséges diákokat keres a Microsoft

Március 2-ig jelentkezhetnek a hazai diákok a világ egyik legrangosabb innovációs világversenyére, a Microsoft Imagine Cupra. A fődíj nem csekély: a győztes a 85...

Mozikban hódít a BMW

A luxuslimuzin hatodik modellgenerációja március 1-jétől Hollywood legújabb kémthrillerjének autós főszerepében brillírozik a filmszínházakban. A nemzetközi premier előtt egy nappal, 2018. március 1-jén érkezik meg...

Drónkövető technológiát tesztel a Vodafone

A Vodafone bejelentette, hogy elkezdték tesztelni a világ első légi irányítási drónkövető és biztonsági megoldását. A repülőgépek védelmére tervezett korszakalkotó megoldás innovatív 4G és...

Különleges robot a reptéren

120 centiméter magas, csillogó kerek szemekkel és kellemes nő hanggal. A mai naptól „Josie Pepper”, a robot válaszol az utasok kérdéseire a 2-es terminálban....

Rekordév a Schibstednél

A bevétel negyven százalékkal nőtt, az EBITDA veszteség pedig harmadára csökkent tavaly 2016-hoz képest a Jófogásnál – mondta el Palocsay Géza. A Schibsted Classified...

Arculatváltás az Arenánál

Új nevet kap és arculatában is megújul az Arena Plaza, a bevásárlóközpontot ezentúl Arena Mallnak hívják. „Több mint 10 éve vagyunk jelen a hazai piacon....

Nehezen megy a ruhaválasztás? – Forradalmi változások jönnek

Hamarosan valósággá válnak a digitális próbafülkék a Vodafone és a Mango divatmárka együttműködése nyomán. A digitális próbafülkék alapját a Mango által tervezett és a...

Különleges gasztroélményre vágyik? – Ide érdemes betérni

Ismét a Palágyi Eszter séf által vezetett Costes kapta a Volkswagen-Dining Guide Év Étterme díjat a hétfőn Budapesten megrendezett díjátadó gálán. A fővárosi étterem...

Magyarok fejlesztik a posztolás Uberjét

A megosztáson alapuló üzleti modellt vezette be a véleményvezérek és a nagy márkák kapcsolatába a Post for rent. A magyar startup a múlt év...

Változások a Mekiben

A tervezett lépések a gyermekek kiegyensúlyozott táplálkozását, az olvasás népszerűsítését, valamint a rászoruló családok támogatását kívánják elősegíteni – utóbbit a Ronald McDonald House Charities...

A csúcsra ért az Amazon

Az Amazon a legértékesebb márka a világon a Brand Finance most megjelent Global 500 listája szerint, a brand értéke 42 százalékkal nőtt egy év...

Így videóznak a magyar cégek

Nemzetközi vonatkozásban már nincs olyan kommunikációs stratégia, ahol a videós tartalomgyártás ne kapna kiemelt szerepet. A Wyzowl legfrissebb kutatása rámutat, a vállalatok 85%-a szán...

Hazai innováció a Heinekentől

A 100 százalékban magyar árpából készülő Soproni után itt a kizárólag hazai meggyet és bodzát tartalmazó Soproni Radler. A HEINEKEN Hungária magyar beszállítókra építő...

Díjat nyert a Tesco

A legjobb üzleti kommunikációs megoldásokat díjazó FEIEA éves Grand Prix-ján a Tesco 4 országba készített ’A Mi Tescónk’ munkatársi magazinja kapta a Legjobb Többnyelvű...

A Mostra épít a Telekom

Bemutatta új márkaplatformját a Magyar Telekom, amelynek központi gondolata a digitális optimizmus. A távközlési cég kampánya a Most generációt helyezi középpontba, akik számára egy...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Sokat érhet a Stranger Things LEGO az online piactereken

A Jófogáson a hat évvel ezelőtt kiadott, boltban már nem megvehető Stranger Things LEGO-készlet, a Vaterán inkább a sorozathoz kapcsolódó ruhák iránt volt a legnagyobb kereslet az elmúlt években, de sokan szerezték be gyűjthető...

A DH Group belép a spanyol piacra

A DH Group a donpiso ingatlanhálózat felvásárlásával belép a spanyol piacra, és ott saját pénzügyi márkájával, a Credipass-szal pénzügyi közvetítői szolgáltatásokat is indít.A DH Group 2025. november 25-én, Barcelonában kötelező erejű befektetési megállapodást kötött,...

Nemzetközi zsűri díjazta a magyar szállodákat és éttermeket

Átadták a Klasszis TopDesign 2025 díjakat a magyar vendéglátó- és szállodaipar legátfogóbb, nemzetközi zsűrit felvonultató designversenyének díjait. Az eseményen több mint száz szakmai résztvevő – köztük szállodások, vendéglátóhelyek képviselői és fiatal tervezők – vett...

A tévés realitykre jellemző leginkább a durva nyelvezet

Az online tér kommunikációs kultúráját a közvetlenség, az anonimitás és a gyors reakcióidő mellett a durva, sértő vagy éppen agresszív nyelvhasználat is jellemzi. A nyelvi durvaság, ha kisebb mértékben is, de egyre elterjedtebb a...

Vége a Direct One-nak, itt a CANAL+ streaming

A CANAL+ elindítja streaming szolgáltatását Magyarországon, s ezzel a Direct One műholdas és online TV márka átadja helyét az új, prémium, all-in-one szolgáltatásnak. December 1-jétől a magyar előfizetők egyetlen alkalmazásban élvezhetik az exkluzív tartalmakat,...

Digital Center

Felelős AI-használat az ingatlanpiacon

Új korszak kezdődik az ingatlanszakmai digitalizációban és a Royal Institution of Chartered Surveyors (RICS) közzétette legújabb globális szabványát. Az előírás támogatja a mesterséges intelligencia (AI) lehetőségeinek kiaknázását, ugyanakkor az emberi szakértelmet és az átláthatóságot...

Így formálja az AI a tévéipart

Képzeljük el, ahogy egy hosszú nap után hazaérünk, és mire lehuppanunk a kanapéra, a telefonunkról vagy hűtőnkről kedvenc műsorunkra kapcsoltuk a tévét, hogy azt – AI segítségével – moziba illő színbeállításokkal nézzük. Ez ma...

Iskolának adományozott laptopokat a 4iG Alapítvány

Összesen 220, digitális oktatásra optimalizált, felújított laptopot vehetett át 15 iskola a 4iG a Digitális Társadalomért Alapítványtól. A Digitális Esély Program pályázatának keretében országszerte olyan pedagógusok és diákok kaptak új eszközöket, akik már ma...

Új fejezet a magyar AI filmkészítésben

Az Umbrella AI laborja, a CODEPUNK sikeresen lezárta a Generation AI VOL2 filmalkotó pályázatát, amelynek fő célja, hogy felfedezze és támogassa az AI által inspirált kreatív filmes tehetségeket, támogassa a mesterséges intelligencia által inspirált...

Díjazták a Samsung készülékeit

A Samsung legújabb termékeit és szolgáltatásait több kategóriában is elismerték a Consumer Technology Association (CTA) szervezet által odaítélt CES 2026 Innovációs Díjakkal. Idén a vállalat mobilkommunikációs, szórakoztatóelektronikai, háztartási és félvezető fejlesztései is a legjobbak...