- Hirdetés -

Kategória: Brand

- Hirdetés -

Filmes együttműködésben a BMW

A BMW sorozatban harmadik alkalommal áll hivatalos autóipari partnerként a világ egyik legnívósabb filmfesztiválja mellé. Az esemény főszereplőinek és kiemelt vendégeinek mobilitásáról exkluzív prémium...

Szoboszlai Dominik a McDonald’s-hoz igazolt

Hosszú távú, több évre szóló együttműködést kötött a magyar labdarúgó-válogatott csapatkapitánya, a Liverpool középpályása, Szoboszlai Dominik és a magyarországi McDonald's. A partnerség első lépéseként...

Újabb díjakat söpört be a SPAR

Rangos szakmai elismeréseket kapott a SPAR Magyarország. A SPAR, az INTERSPAR és a Regnum márkák elnyerték a Superbrands elismerést. Emellett az üzletlánc lett az...

Díjazták a hazai könnyűzene sztárjait

Idén is kiosztották könnyű- és komolyzenei kategóriákban az Artisjus-díjakat: összesen tizenhárom zeneszerző, szövegíró munkáját ismerték el. Tabár István életműdíjat kapott a szerzői egyesülettől, a...

Légy bátor és merj álmodni – interjú Jamniczky Tímeával

Egy dolog átmenni azon az ajtón, de ennél is fontosabb nyitva hagyni azt a következő generációknak – mondja Jamniczky Tímea. A JCDecaux Hungary vezetőjének...

A luxusmodellekre fókuszál a BMW

A környező országok egyik legnagyobb, klasszikus járműkülönlegességeket felvonultató seregszemléjévé avanzsált Balatonfüred Concours d’Elegance május 10-12. között immár kilencedik alkalommal tér vissza a festői Tagore...

Itt az igazi álommeló az utazás szerelmeseinek

A fiatalok többsége karrierlehetőségként is tekint a social médiára – a Kiwi.com éppen ezért idén is meghirdeti a World Travel Hacker kampányát. Ebben az...

Különleges olimpiai kampánnyal készült a Visa

Összeállt a 2024-es párizsi olimpiai játékok Team Visa csapata, amelyben a világ minden tájáról összesen 136 sportoló kapott helyet. Közülük a régióból hét sportoló...

A Republic Grouppal kampányol a Számlázz.hu

A meghatározó fintech vállalat legújabb kampányát a koncepciótól a produkcióig a Republic Group csapata koordinálta. A kreatívok outdoor és digitális felületeken, vagyis épülethálón, óriásplakátokon,...

Különleges játékot készített a Hot Wheels

A Mattel, együttműködésben az amerikai Autista Önérvényesítő Hálózattal (ASAN) megalkotta a Hot Wheels Flippin Fast kisautót, amely nyitottabb szórakozást és megnyugtató játékélményt nyújt az...

Keresik a sokszínű és méltányos munkahelyeket

A Sokszínű és Méltányos Munkahely elismerést azok az idehaza működő cégek érdemelhetik ki, amelyek a gyakorlatban is hozzájárulnak a befogadó vállalati kultúra és esélyegyenlőség...

Kiderült, hol dolgoznának legszívesebben a magyarok

Tizenegyedik alkalommal díjazták Randstad Awarddal hazánk legnépszerűbb munkáltatóit. A magyar munkavállalók véleménye szerint idén a LEGO a legvonzóbb hazai munkáltató, a BT (British Telecommunications)...

Ízletes együttműködésben az ALDI

Az ALDI Magyarország tovább bővítette együttműködését és termékfejlesztését a CAFE FREI-jel. Az eredmény: két, saját márkás kávé, amelyeknek ízvilágát az áruházlánc ikonikus termékei ihlették....

Mesterséges intelligenciával felturbózva jönnek a Samsung csúcstévéi

A Samsung az Unbox & Discover eseményen mutatta be 2024-es Neo QLED 8K és 4K, valamint OLED televíziókból és hangprojektorokból álló portfólióját. A világ...

Jön a GoodSpirit Rum & Cocktail Show

Május 11-12-én rendezik meg a GoodSpirit Rum & Cocktail Show-t, ahol bemutatkoznak a bárvilág legújabb trendjeit, italait. A szervezők két korábbi esemény, a Bar és...

Nagy változások a Lidlnél

A Michelin Young Chef díjas Mizsei Jani, a MÁK séfje váltja a Lidl-től 10 év után elköszönő Széll Tamás, Michelin-csillagos séfet a Lidl Konyhában....
- Hirdetés -

Legolvasottabb

2000 rászoruló gyermek karácsonyi kívánsága teljesül

Az Ökumenikus Segélyszervezet 30, gyermekekkel foglalkozó központja az ott élő vagy azok látókörében lévő mintegy 2000 gyermek karácsonyi kívánságát váltja valóra. Az ajándékok átadása folyamatosan zajlik, így – Görgetegtől Rásonysápberencsen át Szendrőig – minden...

Megdöbbentő, mennyi időnk megy el a YouTube-ra

A magyarok egy átlagos napnak több mint az egytizedét videók nézegetésével töltik – derül ki a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) YouTube-kutatásából. A felmérés arra is rávilágít, hogy a férfiak gyakrabban kattintanak online...

Oscar-díjra jelölt film a BIDF programjában

„A jövőd filmje már forog” - hangzik a Budapest Nemzetközi Dokumentumfilm Fesztivál (BIDF) fesztivál idei szlogenje, amely különösen összecseng egy isten háta mögötti orosz általános iskola tanára által forgatott, és az Oscar előszobájába jutott...

Nézzük, mit hoz a jövő! – 2. rész

Nem volt könnyű év 2025, és várhatóan 2026 is nagyon komoly kihívásokat tartogat majd. Az alábbiakban a Marketing&Media szerkesztőbizottsági tagjainak hagyományos évértékelőit és piaci előrejelzéseit közöljük. Az out-of-home egyre hatékonyabb JAMNICZKY TÍMEA, JCDecaux Hungary, vezérigazgató Idén is...

Jövőre TOP50 Award Ceremony!

Az év vége közeledtével elkészítettünk egy digitális lapozgatós Marketing&Media kiadványt, amelyben összegyűjtöttük az idei top 50 rangsorainkat. Médiásat, marketingeset, kommunikációsat, digitálisat. A listák mellett a zsűrikkel és az elemzésekkel. Ezekkel a rangsorokkal futunk majd neki...

Digital Center

Év végi hajrá a kiberbűnözőknél – tippek arra, hogyan ne kerüljünk bajba

Az év végi ünnepi időszak az egyik legtermékenyebb szezonja az online- és kiberbűnözőknek. Az ünnepek előtt megszaporodnak az internetes vásárlások és forgalom, azonban lankad a figyelem, hiszen igyekszünk minél hamarabb beszerezni az ajándékokat. Az...

Nagy bejelentést tett a One: ingyen lesz karácsonykor a korlátlan mobilnet

A One Magyarország 2025. december 24. és 26. között díjmentes, korlátlan belföldi adatforgalmat biztosít korlátlan adatcsomaggal nem rendelkező előfizetőinek. A szolgáltató ünnepi bevezető kampánya keretében 2026. január 12-ig valamennyi vezetékes és műholdas TV-előfizetője díjmentesen...

Kiderült, mennyire vagyunk védtelenek a mesterséges intelligenciával szemben

A „Kulcs te vagy!” kampány keretében a Médiaunió Alapítvány egy többgenerációs kísérletben vizsgálta, hogyan hat a mesterséges intelligencia az emberek valóság érzékelése. Fiatalok és idősebbek próbálták eldönteni, mely tartalmak valódiak és melyeket készítette MI....

Mesterséges intelligenciával okosítja az autózást az LG

A mobilitási technológiák területén globális vezetőnek számító LG Electronics a 2026-os CES kiállításon (amit Las Vegasban rendeznek meg 2026. január 6. és 9. között) mutatja be új, mesterséges intelligencia-alapú fedélzeti platform (AI Cabin Platform)...

Üzleti kockázat lehet a lakosság hiányos digitális felkészültsége

A Kingston Technology Europe Co LLP, a memóriatermékek és technológiai megoldások terén világvezető Kingston Technology Company, Inc. egyik társvállalata, a magyar lakosság* adatbiztonsági tudatosságáról és adatvédelemmel kapcsolatos szokásairól készített felmérést az Europion piackutatóval közösen....