Iratkozz fel napi hírlevelünkre és kerülj képbe a média, az ügynökségi és a reklám világ legfontosabb híreivel.
- Hirdetés -
Kategória: Brand
- Hirdetés -
Esküvővel kampányol a Rossmann
Elindította legújabb imázs kampányát a Rossmann, amely a korábban bemutatott „Nincs tragédia!” kreatív platformra épül. A tavaszi–nyári kampány célja, hogy humorral és érzelmekkel átszőve...
Megvan a legsportosabb hazai vállalat
Példaértékű teljesítmény született a hazai vállalatok körében zajló Fut a cég megmérettetésen. A Robert Bosch Kft. 2024-ben már hatodik alkalommal vívta ki a legsportosabb...
Aumovio néven folytatja a Continental Csoport autóipari szektora
A Continental Csoport Automotive szektora az Auto Shanghai kiállításon jelentette be jövőbeli márkanevét, immár független autóipari vállalatként. Az új név egyesíti a vállalat autóiparban...
Így válik egy bolt igazi marketingeszközzé a márkák kezében (x)
Ma már nem elég jó termékeket vagy szolgáltatásokat kínálni, a vásárlók élményeket keresnek. Egy üzlethelyiség így már rég nem csupán termékek tárolására és eladására...
Továbbra is élen az LG a globális OLED TV piacon
Az LG Electronics 52,4 százalékos piaci részesedésével tavaly ismét dominálni tudta az OLED televíziók piacát. A vállalat már tizenkettedik egymást követő évben vezeti az...
Visszatérnek a Coca-Cola ikonikus palackjai
Emlékszel még arra, amikor a saját vagy szeretteid nevét szúrhattad ki a Coca-Cola palackjain az ikonikus logót kiegészítve? Az egyedülálló kampány először 2011-ben futott...
Megújul a Positive Adamsky
A Positive Adamsky mostantól a PDKY elnevezést is használja a hazai és nemzetközi piacokon. Magyarország egyik legnagyobb integrált ügynöksége frissítette vizuális és szakmai identitását,...
Díjat nyert az OTP
Az OTP Bank többéves, stratégiailag felépített digitális HR-transzformációja új mérföldkőhöz érkezett: a vállalatcsoport egyre kiterjedtebben és tudatosabban alkalmazza az SAP SuccessFactors (SF) felhőalapú, integrált...
Újdonságok érkeztek az Ikeába
A 40 éves STOCKHOLM kollekció eddigi legnagyobb kínálatával jelentkezik: 96 gondosan megtervezett darabbal, amelyek a prémium anyagokat skandináv dizájnnal ötvözik. Vannak köztük szemet gyönyörködtető...
Magasabb szintre emeli a játék- és a sportélményt az új csúcstévé
A kifejezetten gamerek és sportrajongók számára tervezett Hisense ULED MiniLED U7 PRO televízió a hagyományos LED-ekhez képest fényesebb, élesebb képet és részletgazdagabb megjelenítést biztosít,...
Felnőtteknek szánt Minecraft menüvel csábít a McDonald’s
A McDonald’s-ot már eddig is számtalan módon jelenítették meg a Minecraft világában, kezdve a híres Aranyívek logó, vagy egyes menüelemek pixeltökéletes változatától, egészen akár...
Texasból érkezik az új szépségmárka
63 évvel ezelőtt, Dallasból indult el hódító útjára a Mary Kay szépségápolási márka, amely már Magyarországon is elérhető. A vállalat a legújabb technológiai megoldásokra...
Új hotelmárka jön Magyarországra
Európa-szerte tovább bővül az egyedi szálláshelyeket kínáló hotelek válogatott gyűjteménye, a 2023-ban indult Handwritten Collection. Ennek keretében az elkövetkező hónapokban több mint tíz új...
Funkcionális sörökkel erősít a Dreher
Speciális összetétellel rendelkező, szénhidrát-elektrolit oldatokkal készülő alkoholmentes sört vezet be a magyar piacra a Dreher Sörgyárak. A két ízben megjelenő Dreher 24 Hydrate összetétele...
Új termékcsaládot vezet be az IKEA
Az otthoni élet folyamatos változásban van, és ennek megfelelően az emberek otthoni igényei sem állandóak. Az IKEA ezt szem előtt tartva mutatja be a...
Korábbi testépítő világbajnok lett az Absolute Live reklámarca
A sportital új reklámarca, a Hajdúböszörményből indult volt testépítő világbajnok, Kathi Béla hosszú évek óta nem versenyez, ám odafigyel a formájára, karban tartja magát...
- Hirdetés -
Legolvasottabb
40 milliárdos szürke zóna a hazai médiapiacon
Megjelent a legújabb Whitereport fo Directors tanulmány, amely szerint a 100 legnagyobb Magyarországon működő médiacég összesített bevétele 421 milliárd forint volt 2024-ben. A jelentésből az is kiderül, hogy van egy legalább 40 milliárd forintos...
Pesszimistábbak lettek a hazai vállalatok
A GKI Gazdaságkutató Zrt. – az EU támogatásával végzett – felmérése szerint júliusban a fogyasztók kilátásai nem változtak júniushoz képest, de az üzleti szektor kissé pesszimistább lett. Így a GKI konjunktúra indexe csaknem 2...
Hazai zöldségeket rendelhetünk az új webáruházból
Magyarország legnagyobb termelő és értékesítő szövetkezete új fejezetet nyit a hazai zöldségértékesítésben. A Délalföldi Kertészek Szövetkezete (DélKerTÉSZ) elindította webshopját és saját mintaboltját is, amely még könnyebbé teszi a friss, minőségi magyar zöldségek beszerzését. A...
Plázákba menekülnek a magyarok a hőség elől
A légkondicionáló használatát és a könnyű ruházatot tartják a leghatékonyabb módszernek a nyári forróság ellen a magyar vásárlók – derül ki az Etele Plaza legfrissebb online felméréséből. Ebben az évszakban hetente legalább egyszer fagyizik...
Hamis üzenetekkel húzzák csőbe a netezőket
Az ESET közzétette legfrissebb kiberfenyegetettségi jelentését, amely a 2024. december és 2025. május közötti időszakban tapasztalt kiberkockázatokat mutatja be a vállalat saját telemetriai adatai, illetve kutatói elemzései alapján. Az időszak egyik legszembetűnőbb fejleménye az...
Digital Center
Az oktatást is megváltoztatja a mesterséges intelligencia
Fejtörést, aggodalmat, szorongást okozott a mesterséges intelligencia megjelenése az oktatás területén is, mostanra azonban a tanárok és a diákok is egyre nagyobb potenciált látnak az AI forradalmában világszerte. A tanulók könnyebb és érthetőbb magyarázatokhoz...
Új Samsung monitorok érkeznek
A Samsung bejelentette legújabb Smart Monitor termékcsaládját, amelyben a csúcskategóriás Smart Monitor M9 (M90SF modell) mellett a továbbfejlesztett Smart Monitor M8 (M80F) és M7 (M70F) modellek is megtalálhatók. Az M9 QD-OLED technológiája és a...
Digitális detox: így nyaralhatunk önfeledten
A nyári vakáció a feltöltődésről szól – legalábbis így lenne ideális. Ehhez azonban tudatos döntésekre van szükség: nemcsak az utazást kell megtervezni, hanem azt is, hogyan kapcsolódunk ki valóban. A digitális detox – azaz...
Kia modellekhez érkezik az LG streaming megoldása
Az LG Electronics bejelentette, hogy a webOS alapú autós okosplatformja (ACP) a Kia új, európai modelljeiben is elérhetővé válik. A mobilitási fejlesztések terén élen járó vállalat megoldása a nemrégiben bemutatott EV3 modellben debütál, később...
Bíznak a mesterséges intelligenciában a magyarok
Miközben a mesterséges intelligencia (AI) világszerte egyre nagyobb hatással van a mindennapi életre, a magyarok túlnyomó többsége már most ismeri a technológia alapjait, és bízik benne, hogy a vállalatok felelősen használják az adatokat –...