Iratkozz fel napi hírlevelünkre és kerülj képbe a média, az ügynökségi és a reklám világ legfontosabb híreivel.
- Hirdetés -
Kategória: Brand
- Hirdetés -
A kiskorúak védelméért kampányol a Szerencsejáték Zrt.
A Szerencsejáték Zrt. országos gyermekvédelmi kampányt indít, amelynek célja a társadalmi tudatosság növelése a kiskorúak szerencsejátéktól való védelmében. A kampány központi üzenete, hogy a...
Megan Fox-szal erősít a HELL
A Transformers filmek ikonikus bombázója, a popkultúra királynője a magyar jegeskávémárka legújabb nagy dobása! Megan Fox csatlakozott a HELL lenyűgöző hollywoodi világsztár portfóliójához, amelyben...
Átadták Az Év Honlapja díjakat
Rekordszámú nevezés, innováció, technológiai bravúrok és kreativitás jellemezte a 2024-es „Az Év Honlapja” pályázatot, amely már 23. alkalommal emelte piedesztálra a digitális marketing legkiválóbb...
Elkészült a leginspirálóbb férfiak listája
A Marquard Group Hungary férfiaknak szóló prémium életmódmagazinja, az InStyle Men újra életre hívja az InStyle Men of the Year exkluzív díjátadó gálát. A...
Tavaszi megújulás a Drehernél
Új vizuális arculatot, csomagolást és kommunikációs platformot kapott a Dreher márka. A március 3-án indult, 360 fokos kampány a „bennünk élő pozitivitás” mellett azokat...
Díjazták a legjobb boltokat
Második alkalommal rendezték meg a Visa Boltok Boltja verseny díjátadóját, ahol a középpontban a vásárlói élmény és az innováció állt. A fizikai boltokat elismerő...
A Fehér Lótusz – exkluzív itallal ünneplik az új évadot
A Warner Bros. Discovery Global Consumer Products és a hazai kisüzemi sörfőzde, a Mad Scientist folytatják együttműködésüket egy újfajta alkoholmentes itallal, amelyet az HBO...
Díjazták a legjobb bankokat
Tizenkilencedik alkalommal rendezték meg a magyar bankszektor legrangosabb versenyét, a Mastercard – Év Bankját. Az idei évben a verseny megújult, a szervezők a kilenc...
Partnerségre lépett a Husqvarna és a Liverpool
A Husqvarna partnere lett a Liverpool Football Clubnak, a világ egyik legikonikusabb futballklubjának. A többéves globális megállapodás részeként a Husqvarna lesz az LFC hivatalos...
Három Toyota modell került a top 10-be
A Toyota Csoport 2024-ben 10,8 millió új autó értékesítésével ötödik egymást követő évben őrizte meg pozícióját a világ elsőszámú autógyártójaként, a Toyota márka pedig...
Ultra-luxus dubaji hotel nyílt Budapesten
Egy mérföldkőnek számító pillanatban a globális konglomerátum, az Al Habtoor Group hivatalosan is elindította ultra-luxus márkáját, az Al Habtoor Palace Budapestet, amely az első...
Visszatér sokak kedvenc burgere a McDonald’s-ba
Február 5-től a hazai McDonald’s éttermekben ismét kapható a lánc egyik legsikeresebb és egyben egyik legkülönlegesebb hazai fejlesztésű szendvicse, a grillezett libamájjal készülő Maestro...
Bárki megtervezheti a Cup Revolution poharait
A tavalyi nagy siker után ismét grafikai pályázatot indít Magyarország elsőszámú újrahasználható pohárrendszere, a Cup Revolution. A terveknek Magyarország 11 turisztikai térségének valamelyikéhez kell...
Ezért is érdemes Samsung tévét venni
A Samsung Neo QLED és Lifestyle tévéit „EyeCare Circadian” („A cirkadián ritmushoz igazodó szemkímélő”) tanúsítvánnyal ismerte el Németország élvonalbeli elektrotechnikai tanúsító vállalata, a Verband...
Izgalmas együttműködésben a Ferrari és a Mattel
Új partnerséget kötött egymással a Mattel és az olaszországi luxusautó-gyártó vállalat, a Ferrari. Több mint 10 év után a Hot Wheels játékautókon ismét megjelenik...
Már Magyarországon is vásárolhatunk humanoid robotot
Az Unitree Robotics hivatalos közép-európai márkaképviseleténél januártól a magyar piacon is elérhető az Unitree G1 AI támogatású emberszabású robot. A tavasszal bejelentett eszköz fontos...
- Hirdetés -
Legolvasottabb
Visszatérnek a képernyőre a cápák
A National Geographic Wild idén nyáron is képernyőre tűzi a Cápafesztivált, ráadásul az eddigi legizgalmasabb évaddal. A műsorok, az óceán meg nem értett ragadozójának erejét és szépségét a lehető legközelebbről mutatják be.Július 2-án kezdődik...
Cannes Lions és fesztiváltrendek a Business Lounge-ban
A világ legnagyobb kreatívipari fesztiválja, a Cannes Lions-ról lesz szó a Business Lounge mai adásának első felében, Simon Krisztián, a Marketing&Media főszerkesztője a helyszínen szerzett élmények mellett beszámol arról is, hogy melyek voltak a...
Fenntarthatósági díjat kapott a Wizz Air
A Wizz Air ismét elnyerte a World Finance Sustainability Awards 2025-ös „Legfenntarthatóbb diszkont légitársaság” címét. Ez a légitársaság ötödik egymást követő győzelme, és ezzel megerősítette vezető szerepét a légiközlekedésben, miközben az iparág felgyorsítja a...
Mozivászonra gurul a Heineken 0.0
A Heineken 0.0 hivatalos partnerként csatlakozott az Apple Original Films F1 THE MOVIE (F1: A film) című filmjéhez. Az együttműködés részeként egy vadonatúj kampány is indul, amelyet maga a film rendezője és producere, Joseph...
Sokat tehetnek a nők egészségéért az okosórák
A testünk egy változó, alkalmazkodó és finomhangolható rendszer, és ha megtanulunk rá jól figyelni, életminőségünk is érezhetően javulhat. A ciklusszinkron-tudatos életmód épp erre épít: a nők ciklusuk szakaszait megismerve optimalizálhatják a napi rutinjaikat, a...
Digital Center
Sokat tehetnek a nők egészségéért az okosórák
A testünk egy változó, alkalmazkodó és finomhangolható rendszer, és ha megtanulunk rá jól figyelni, életminőségünk is érezhetően javulhat. A ciklusszinkron-tudatos életmód épp erre épít: a nők ciklusuk szakaszait megismerve optimalizálhatják a napi rutinjaikat, a...
Így vigyáz az adatainkra a Samsung
A Galaxy eszközök olyan mesterséges intelligencia technológiákkal érkeznek, amelyek középpontjában a felhasználó személyes adatainak védelme áll. A Galaxy AI-t arra tervezték, hogy a felhasználói kéréseket megelőzve megértse az egyéni szükségleteket – legyen szó a...
Elképesztő megoldásokkal segíti az alvást a Samsung
A Samsung légkondicionálók „Good Sleep” (szép álmokat) üzemmódja, amely az alvási fázisokhoz igazodva szabályozza a hőmérsékletet, a zavartalan pihenést támogathatja. A vállalat továbbfejlesztette ezt a funkciót, így a felhasználók összekapcsolhatják klímaberendezésüket Galaxy Watch okosóráikkal...
Olcsóbb tarifacsomagokat vezet be a One
A One Magyarország legújabb tarifái egyszerűbbé, átláthatóbbá és mindenki számára elérhetővé teszik a korlátlanság valamely formáját – legyen szó beszélgetésről, internetezésről vagy akár mindkettőről. Az új tarifacsomagok kedvezőbb díjszabással érhetők el, mint az elmúlt...
Személyes adatainkat féltjük a mesterséges intelligenciától
Az okos technológiák és a mesterséges intelligencia egyre növekvő térnyerésével párhuzamosan előtérbe kerül az adatbiztonság kérdése: a Samsung friss felmérése szerint 10-ből 9 európai – a válaszadók 88 százaléka – fejezi ki aggodalmát személyes...